quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
Is hij zo rechts dan? Hij lijkt me altijd vrij neutraal, zoals het hoort voor een politiek journalist.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog twee uitzendingen en dan komt Thomas
Nee, ik haat Johnnyquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:01 schreef Tasmaniak het volgende:
Is hij zo rechts dan? Hij lijkt me altijd vrij neutraal, zoals het hoort voor een politiek journalist.
Zou natuurlijk ook zo mogen zijn dat ik mensen beoordeel op wat ze kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:01 schreef Tasmaniak het volgende:
Is hij zo rechts dan? Hij lijkt me altijd vrij neutraal, zoals het hoort voor een politiek journalist.
Die vent staat verder van de mensen af dan de Mol jr. Het rechtse indoctrineren gaat rustig verder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:27 schreef StephanL het volgende:
Johnny is niet de beste maar kwam er wel beter in heb ik het idee. Je begint er ook aan te wennen aan zijn manier.
Thomas spreekt vloeiend en weet wel wat er speelt op verschillende gebieden, staat niet zo ver van mensen af.
Ik vind hem niet erg goed, maar ook niet dramatisch slecht. Maar hier en daar doen mensen alsof hij ze iets vreselijks heeft aangedaan. Daarmee bedoel ik natuurlijk alleen Angela de Jongquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook zo mogen zijn dat ik mensen beoordeel op wat ze kunnen
Eerdmans doet me altijd denken aan zo'n Jehova's getuige die eens per jaar bij je aanbelt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:40 schreef Eagles89 het volgende:
Heb gisteravond weer een keertje gekeken. Verrassend fijne aflevering met fijne gasten. Coenradie viel me wel behoorlijk tegen. Ja21 stemmen is misschien niet de beste keus met haar op plek 2, maar Eerdmans moet het dan maar als lijstrekker bewijzen dus wacht dat nog af. Anders met tegenzin weer PVV met gebrek aan alternatief.
Die flikker ik altijd van het balkon af.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:45 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Eerdmans doe me altijd denken aan zo'n Jehova's getuige die eens per jaar bij je aanbelt.
Altijd en overal sympathiek. Verdiend meer waarderingquote:
Moet tickets verkopen. Dat loopt alles behalve soepel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Altijd en overal sympathiek. Verdiend meer waardering
Ja heel vervelend hè, mensen met een andere mening.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:32 schreef Eagles89 het volgende:
Hopelijk is met het vertrek van de Mol ook meteen het vertrek van Olcay, Boekenlul en al die andere zweverige kletswijven/voetbalvrouwen ingeluid.
Met van Groningen verwacht ik een stuk meer boerenverstand aan tafel, en ik ga zeker proberen vaker een aflevering mee te pakken.
Iig verwacht ik een nog wat rechtsere sfeer. Niet persé m'n ding, maar van Groningen lijkt me als talkshowhost wel meer kennis en overwicht hebben (nee, geen verwijzing naar z'n lichaamsbouwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:32 schreef Eagles89 het volgende:
Hopelijk is met het vertrek van de Mol ook meteen het vertrek van Olcay, Boekenlul en al die andere zweverige kletswijven/voetbalvrouwen ingeluid.
Met van Groningen verwacht ik een stuk meer boerenverstand aan tafel, en ik ga zeker proberen vaker een aflevering mee te pakken.
Er doorheen zatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger Castricum heeft Johnny de Mol in zijn voorlopig laatste uitzending van de SBS6-talkshow De Oranjezomer een opvallend cadeau gegeven.
Aan het slot van de uitzending gaf hij hem het bekende kinderspelletje Wie is het?, een duidelijke verwijzing naar kritiek (zie video) van onder anderen Angela de Jong.
De AD-columniste vond het pijnlijk dat Johnny slecht op de hoogte zou zijn van het nieuws en dat hij namen door elkaar haalde of zelfs niet meer wist. Het cadeautje van Rutger nam Johnny met veel zelfspot aan. "Ik vind het geweldig", zei hij lachend, waarna hij de kijker bedankte voor het kijken.
Ook had de presentator een speciaal woord voor Hélène Hendriks, voor wie hij inviel. De presentatrice had hem elke dag geappt en gebeld, zei hij. "En als ik er even doorheen zat dan was ze er eigenlijk altijd voor mij, terwijl ze het zelf ook niet makkelijk heeft."
https://www.shownieuws.nl(...)d-van-de-oranjezomer
![]()
![]()
![]()
Johnny we gaan je ……….
Ik hoop vooral op leukere gasten dan bij de Mol. Van Groningen heeft de sympathie die de Mol mist. En het luistert gewoon veel lekkerder naar iemand waarmee ik het eens ben, dan als ik steeds met kromme tenen naar dat hysterische gejank van Olcay moet luisteren die de laatste weken zelfs dagelijks tot het hoofd van de tafel gebombardeerd werd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iig verwacht ik een nog wat rechtsere sfeer. Niet persé m'n ding, maar van Groningen lijkt me als talkshowhost wel meer kennis en overwicht hebben (nee, geen verwijzing naar z'n lichaamsbouw).
Ja ik antwoordde op die gast die triggered raakt door elke aflevering van VI die zijn wereldbeeld niet bevestigt as de juistequote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil alleen mensen tijd aan besteden als ze aan het werk zijn als ze daar ook goed in zijn
Zo niet zap of loop ik weg
Dit dus. Ik kijk naar Ongehoord Nieuws ik geniet van discussies. Ik wil niet blijven hangen in m'n eigen bubble.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zou je naar iemand willen luisteren waar je het alleen maar mee eens bent, dat snap ik totaal niet
Zeker niet. Een combinatie van verschillende meningen uit verschillende hoeken is het fijnste om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zou je naar iemand willen luisteren waar je het alleen maar mee eens bent, dat snap ik totaal niet
Maar je haat hem niet, hè?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=Thomas gaat het beter doen dan Johnny]
Thomas moet het vooral niet om Thomas laten draaien. Dat doet hij tot nu toe wel steeds bij alles wat hij presenteert. Ben benieuwd of we Jack en andere gasten nog gaan zienquote:
quote:
Dus alles wat blauw-wit is is nu ineens Israelisch? Die streepjes lijken trouwens meer op de Griekse vlag.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat truitje van Dilan![]()
Dilan zit er alleen omdat ze 5 zetels is kwijtgeraakt door haar eigen domme tweet
Truitje in de kleuren van de Joodse vlag en dat moeten wij niet door hebben
Dat secreet is vals en slecht tot op het bot
Dilan kennende zal ze het wel glas hard ontkennen maar het is zeker bewust gedaanquote:Op maandag 7 juli 2025 21:39 schreef Martinello het volgende:
Dus alles wat blauw-wit is is nu ineens Israelisch? Die streepjes lijken trouwens meer op de Griekse vlag.
Daar denkt ze zelf heel anders overquote:Op maandag 7 juli 2025 22:01 schreef Martinello het volgende:
Ik denk niet dat Dilan aan het eind van dit jaar nog VVD-leider is.
Als de VVD straks dik gaat verliezen (waar het op lijkt) is ze zo weg.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar denkt ze zelf heel anders over![]()
![]()
Maar binnen de VVD is er al paniek nu en dat is![]()
Werkelijk alles is nep van die meid en allemaal bedacht en gescript om te
Is gewoon een ode aan Peppi en Kokki.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat truitje van Dilan![]()
Dilan zit er alleen omdat ze 5 zetels is kwijtgeraakt door haar eigen domme tweet
Truitje in de kleuren van de Joodse vlag en dat moeten wij niet door hebben
Dat secreet is vals en slecht tot op het bot
Ik denk dat ze al voor de verkiezingen weg is, binnen de VVD is er al paniekquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Martinello het volgende:
Als de VVD straks dik gaat verliezen (waar het op lijkt) is ze zo weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |