Ja ik antwoordde op die gast die triggered raakt door elke aflevering van VI die zijn wereldbeeld niet bevestigt as de juistequote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil alleen mensen tijd aan besteden als ze aan het werk zijn als ze daar ook goed in zijn
Zo niet zap of loop ik weg
Dit dus. Ik kijk naar Ongehoord Nieuws ik geniet van discussies. Ik wil niet blijven hangen in m'n eigen bubble.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zou je naar iemand willen luisteren waar je het alleen maar mee eens bent, dat snap ik totaal niet
Zeker niet. Een combinatie van verschillende meningen uit verschillende hoeken is het fijnste om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zou je naar iemand willen luisteren waar je het alleen maar mee eens bent, dat snap ik totaal niet
Maar je haat hem niet, hè?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=Thomas gaat het beter doen dan Johnny]
Thomas moet het vooral niet om Thomas laten draaien. Dat doet hij tot nu toe wel steeds bij alles wat hij presenteert. Ben benieuwd of we Jack en andere gasten nog gaan zienquote:
quote:
Dus alles wat blauw-wit is is nu ineens Israelisch? Die streepjes lijken trouwens meer op de Griekse vlag.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat truitje van Dilan![]()
Dilan zit er alleen omdat ze 5 zetels is kwijtgeraakt door haar eigen domme tweet
Truitje in de kleuren van de Joodse vlag en dat moeten wij niet door hebben
Dat secreet is vals en slecht tot op het bot
Dilan kennende zal ze het wel glas hard ontkennen maar het is zeker bewust gedaanquote:Op maandag 7 juli 2025 21:39 schreef Martinello het volgende:
Dus alles wat blauw-wit is is nu ineens Israelisch? Die streepjes lijken trouwens meer op de Griekse vlag.
Daar denkt ze zelf heel anders overquote:Op maandag 7 juli 2025 22:01 schreef Martinello het volgende:
Ik denk niet dat Dilan aan het eind van dit jaar nog VVD-leider is.
Als de VVD straks dik gaat verliezen (waar het op lijkt) is ze zo weg.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar denkt ze zelf heel anders over![]()
![]()
Maar binnen de VVD is er al paniek nu en dat is![]()
Werkelijk alles is nep van die meid en allemaal bedacht en gescript om te
Is gewoon een ode aan Peppi en Kokki.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat truitje van Dilan![]()
Dilan zit er alleen omdat ze 5 zetels is kwijtgeraakt door haar eigen domme tweet
Truitje in de kleuren van de Joodse vlag en dat moeten wij niet door hebben
Dat secreet is vals en slecht tot op het bot
Ik denk dat ze al voor de verkiezingen weg is, binnen de VVD is er al paniekquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Martinello het volgende:
Als de VVD straks dik gaat verliezen (waar het op lijkt) is ze zo weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |