abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2025 @ 08:26:39 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_218197741
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Als jij niet kunt zien dat Trump niet spoort, dan laten we het hier verder maar bij.
Ik ben van de open discussies. Hoor graag andere meningen. Maar bij hem neem ik de moeite niet meer om te lezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218197886
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben van de open discussies. Hoor graag andere meningen. Maar bij hem neem ik de moeite niet meer om te lezen.

Hij komt over als zo'n Amerikaan die de laatste tien jaar alleen naar Fox News heeft gekeken.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2025 @ 09:04:06 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_218197927
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:55 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Hij komt over als zo'n Amerikaan die de laatste tien jaar alleen naar Fox News heeft gekeken.
Zo hoog had ik hem niet geschat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218197974
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:04 schreef tong80 het volgende:
Fucking shit kapitalist Chris Woerts verwijt de Oekraïner Levchenko onderbuik mening over Vlap (Scheelt niet veel met Vlam) de oorlogsmisdadige voetballer die in Rusland gaat voetballen. :( :{

Vlap moet net als Promes vluchten lijkt het. Voor welk misdrijf zie jij Vlap aan?
U MAD?
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2025 @ 09:55:57 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_218198186
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vlap moet net als Promes vluchten lijkt het. Voor welk misdrijf zie jij Vlap aan?
Al vlap je me doot.

pi_218198758
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zo hoog had ik hem niet geschat.

Ik praat wel eens met dat soort Amerikanen. Ze leven in een hele eigen, door Fox News en shockjocks gecreëerde, werkelijkheid en daarom heeft een gesprek geen enkele zin.
pi_218199223
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Als jij niet kunt zien dat Trump niet spoort, dan laten we het hier verder maar bij.
de enige partij in Nederland die nog opkomt voor mensen die er generaties en generaties lang de belastingen hebben betaald en dit land hebben opgebouwd wordt hier een fascistische partij genoemd, daar laat ik het dan weer bij. Mensen zoals Tong80 moeten lekker hun hele leven in de grote steden blijven wonen en daar NOOIT meer uitkomen :)

En Trump is een held. Een verademing ten opzichte van de huidige extreem zwakke politici in t Westen die West/Zuid EU in een demografische mega ramp hebben gestort.

En Fox News is momenteel de grootste van Amerika, en brengt hartstikke goed nieuws. Dat ze niet de activistische links agenda punten promoten zoals bijvoorbeeld wel bij CNN het geval is, wilt niet zeggen dat ze daardoor slecht zijn. Het is juist precies andersom. En gelukkig bewijzen de kijkcijfers dat ook laatste jaren. Mensen beginnen het te snappen en kijken dwars door de activistische media heen. In Nederland heeft DPG media inmiddels bijna alles in handen, gerund door een van oorsprong zeer actvistisch linkse familie met een verraders verleden in de oorlog nog eens, uit Vlaanderen, maar dat is natuurlijk heel gezond en helemaal prima. Lol.

Anyway, gelukkig is er in Nederland nog VI/De Oranje Zomer, wat een VERADEMING is dat zeg. Sinds de Mol en zn links gevolg die hij elke aflevering uitnodigde zijn vertrokken, is dat weer heerlijk om te kijken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eagles89 op 13-07-2025 12:56:17 ]
pi_218215251
Walgelijk figuur Giel.
U MAD?
pi_218216665
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
de enige partij in Nederland die nog opkomt voor mensen die er generaties en generaties lang de belastingen hebben betaald en dit land hebben opgebouwd wordt hier een fascistische partij genoemd, daar laat ik het dan weer bij. Mensen zoals Tong80 moeten lekker hun hele leven in de grote steden blijven wonen en daar NOOIT meer uitkomen :)

En Trump is een held. Een verademing ten opzichte van de huidige extreem zwakke politici in t Westen die West/Zuid EU in een demografische mega ramp hebben gestort.

En Fox News is momenteel de grootste van Amerika, en brengt hartstikke goed nieuws. Dat ze niet de activistische links agenda punten promoten zoals bijvoorbeeld wel bij CNN het geval is, wilt niet zeggen dat ze daardoor slecht zijn. Het is juist precies andersom. En gelukkig bewijzen de kijkcijfers dat ook laatste jaren. Mensen beginnen het te snappen en kijken dwars door de activistische media heen. In Nederland heeft DPG media inmiddels bijna alles in handen, gerund door een van oorsprong zeer actvistisch linkse familie met een verraders verleden in de oorlog nog eens, uit Vlaanderen, maar dat is natuurlijk heel gezond en helemaal prima. Lol.
Misschien is dit een goed moment om het even over het oorlogsverleden van de Telegraaf te hebben of komt dat niet uit?
pi_218216737
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 06:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Misschien is dit een goed moment om het even over het oorlogsverleden van de Telegraaf te hebben of komt dat niet uit?
Zullen we het dan ook even hebben over het Nederlandse koloniale verleden? Of over de 30 miljoen Russen die hun leven gaven voor onze vrijheid en we nu als vijand numero uno zien? En voor de slachtpartijen van met name de Engelsen op de Indianen in de VS?

De Telegraaf is vandaag de dag nog de ENIGE grote krant/nieuws medium met het hart op de juiste plaats. Ze zijn het laatste flikkerende kaarslicht in de verdere al donker geworden kamer.

Het AD, Trouw, de Volkskrant, NRC, Nu.nl, Q Music, Radio 538, Tweakers.net, HLN, en nu dus RTL met Videoland etc zijn allemaal in handen van slechts één bedrijf die in handen is van één familie. Dat jij dat helemaal lekker vindt gaan moet jij weten, maar dit is krankzinnig. En dan heb ik het dubieuze verleden van die familie nog niet eens genoemd. Dat waren andere tijden, al zie je vaak genoeg die ellende in de familie blijven hangen. Iets met zo vader zo zoon.
pi_218216836
Schandalig inderdaad dat de aandelen van grote media-conglomeraten in handen van één man/familie zijn. Zoiets zou bij Fox News en het SBS6 waar dit programma te zien is nooit gebeuren!

Gr, gr,
John de Mol
Rupert Murdoch
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:48:39 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218217929
Die Thomas mogen ze ook wel wieberen. Irritant kereltje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218218398
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 06:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
De Telegraaf is vandaag de dag nog de ENIGE grote krant/nieuws medium met het hart op de juiste plaats. Ze zijn het laatste flikkerende kaarslicht in de verdere al donker geworden kamer.
Je leek je nogal druk te maken over het gedrag van een Vlaamse familie in de oorlog, dus ik dacht ik noem de Telegraaf even. Daar zul je dan ook wel mee zitten. Maar dat valt dus heel erg mee.
pi_218219649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 07:12 schreef Raw85 het volgende:
Schandalig inderdaad dat de aandelen van grote media-conglomeraten in handen van één man/familie zijn. Zoiets zou bij Fox News en het SBS6 waar dit programma te zien is nooit gebeuren!

Gr, gr,
John de Mol
Rupert Murdoch
Dat is dus precies waar je de gevoelige snaar raakt: één media outlet. Als je Fox onzin vindt ga je naar CNN. Of SBS niet wilt, kon je naar RTL. Dat is nu dus ook in handen van DPG gekomen. In Nederland/Belgie heeft DPG momenteel Fox én CNN in handen, en hetzelfde voor de kranten en nieuws websites. Dán wordt het een heel ander verhaal!!!
pi_218223828
Dennis heeft een onsympathieke uitstraling
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218225075
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:50 schreef RipCity het volgende:
Dennis heeft een onsympathieke uitstraling
Toch weer prima showtje. Wat houd ik van het heerlijk nuchtere geluid van Mens zeg! Wat een mooie man is dat! En dan bedoel ik van binnen, ben geen homo. En van Groningen is ook prima te doen, beter dan Helene vind ik zelfs.
  woensdag 16 juli 2025 @ 09:28:17 #118
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218226173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 05:06 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Wat een mooie man is dat! En dan bedoel ik van binnen, ben geen homo.
Dat zeggen alle kasthomo's. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218227928
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
na het zien van die baywatch foto van Raymond Mens is iedereen verliefd :D ;)
pi_218228432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mens is een held. Een baken van verlichting in het links zuur geworden media landschap. Heerlijk nuchter, niet meteen ieder en alles veroordelen, niet zn eigen mening willen opdringen. Hij is echt een redder voor de rechtse kiezer die het zat is steeds in het verdom hokje te worden gezet en als extreem rechtse gekken te worden neergezet door de met name linkse media prominenten.
Hopelijk komt die nog vaker bij VI als dat weer begint.
  woensdag 16 juli 2025 @ 15:54:14 #121
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218229787
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:48 schreef RipCity het volgende:
na het zien van die baywatch foto van Raymond Mens is iedereen verliefd :D ;)
Bekijk deze YouTube-video
pi_218231742
Jammer. Heleentje terug in de zomer. Had liever sfeermaker thomas behouden.
pi_218232537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 19:05 schreef RipCity het volgende:
Jammer. Heleentje terug in de zomer. Had liever sfeermaker thomas behouden.
ERG JAMMER.
pi_218233372
In de naam van Jesus *O*
pi_218233373
Wtf is dit voor nummer opeens :D Van BarcardiLemon naar Jezus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')