Enigszins tegen de verwachting kwam Gordon van de drie nog het best uit deze ruzie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:17 schreef Eagles89 het volgende:
Team Victor hier. Bram zakte echt volledig door het ijs. Hele nare trekjes heeft die vent.
Verder eens dat Thomas van Groningen het hartstikke leuk doet en van mij Helene helemaal niet hoeft terug te komen…
De vraag is dan of je juist in zo'n periode in zo'n programma moet gaan zitten. Hij weet dat Victor Vlam tegenover hem zal zitten (Bram noemt hem een aantal keren denigrerend "dat mannetje" en "ik moet hem niet"), dus hij weet wat hij kan verwachten. En dat gebeurde ook. het wordt dan allemaal een beetje opgehitst (bij Hélène was dit nooit gebeurd) en de boel ontploft. Misschien had Bram moeten denken: ik sla deze keer even over, gezien de omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Eagles89 het volgende:
Dit vind ik toch wel een beetje sneu voor Bram, en ik kan zelf goed begrijpen als je je emoties in zo’n periode even wat minder in de hand hebt:
https://www.mediacourant.(...)ld-van-tokkiegedrag/
Ja eens. Al weet ik niet zeker of Bram niet al veel eerder was uitgenodigd en Vlam er pas op het allerlaatst werd uitgenodigd, gezien ze de avond ervoor al bespraken of ze Vlam moesten uitnodigen…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
De vraag is dan of je juist in zo'n periode in zo'n programma moet gaan zitten. Hij weet dat Victor Vlam tegenover hem zal zitten (Bram noemt hem een aantal keren denigrerend "dat mannetje" en "ik moet hem niet"), dus hij weet wat hij kan verwachten. En dat gebeurde ook. het wordt dan allemaal een beetje opgehitst (bij Hélène was dit nooit gebeurd) en de boel ontploft. Misschien had Bram moeten denken: ik sla deze keer even over, gezien de omstandigheden.
Gordon bleef er inderdaad erg relaxt en beschaafd onder. Ik denk dat hij best een waardevolle toevoeging aan programma's kan zijn, mits hij niet te vaak opduikt.
Over 'niet te vaak opduiken' gesproken: hoe vaak zit Ben van der Burg daar wel niet?! Een aandoenlijke vent, maar na zoveel keer aan tafel werkt hij wel een beetje op mijn zenuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |