Nou, hij wist het wel te vertellen hoor. Maar 1 zin en Bram zat meteen op de kast. Het is natuurlijk een vermoeiende proletenruzie, maar dat vond ik wel komischquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef GerryDV het volgende:
Die Viktor gaat zo huilen denk ik. Kunnen ze hem niet subtiel naar de uitgang begeleiden?
Wel een beetje triest dat het van 2 tegen 1 een beetje 4 tegen 1 leek te worden omdat die presentator en die Raymond ook mee gingen sneren en hem voor gek probeerden te zetten. Klasse dat ie is blijven zitten en gewoon meedeed aan verdere conversaties ipv zijn kaken stevig op elkaar te houden. Dom pesten in de grote mensenwereld dit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, hij wist het wel te vertellen hoor. Maar 1 zin en Bram zat meteen op de kast. Het is natuurlijk een vermoeiende proletenruzie, maar dat vond ik wel komisch
Ja, Thomas doet het uitstekend. Stuk beter dan Helene, en ook wel wat beter dan Johnny. Wel mogen ze wat mij betreft zo'n felle discussie wat langer laten duren, en niet gelijk: ''nou, nu ben ik er wel weer klaar mee''.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ben #teamvictor. Wat lieten die twee zich kennen, zeg. Maar ze werden door Shownieuws (wat een pulpprogramma is dát dan zeg) weer even schoongelikt.
Ik vind dat Thomas het uitstekend doet, zeker in combinatie met Victor en Raymond. Voor mij hoeft Hélėne niet terug. Ik vind het wel prima zo. Want dan komen ook Rutger en Jack weer terug waarschijnlijk...
Die liet zich ook goed kennen 😀quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Zitten hier serieus Victor Vlam fans?
Wat een vreselijke bal gehakt is dat zeg
Wat is er mis met hem dan? Sterke mening - brede kennis- en kan het altijd goed onderbouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Die deugd echt niet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Bram Moszkowicz was helemaal viesmadquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze lieten zich allemaal ongelooflijk hard kennen
En was het nou zo erg wat Vlam tegen die man zei?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz was helemaal viesmad
"even je kop houden"
Bram denkt altijd dat ie op de rechtbank is en dat ie alle tijd krijgt om complete monologen te houden. En wat die Victor zei is waar Bram staat #niet neutraal tov Gordon, dat je er zo boos om wordt als ie de aanleiding noemt dat vind ik nou niet fair.quote:
Enigszins tegen de verwachting kwam Gordon van de drie nog het best uit deze ruzie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:17 schreef Eagles89 het volgende:
Team Victor hier. Bram zakte echt volledig door het ijs. Hele nare trekjes heeft die vent.
Verder eens dat Thomas van Groningen het hartstikke leuk doet en van mij Helene helemaal niet hoeft terug te komen…
De vraag is dan of je juist in zo'n periode in zo'n programma moet gaan zitten. Hij weet dat Victor Vlam tegenover hem zal zitten (Bram noemt hem een aantal keren denigrerend "dat mannetje" en "ik moet hem niet"), dus hij weet wat hij kan verwachten. En dat gebeurde ook. het wordt dan allemaal een beetje opgehitst (bij Hélène was dit nooit gebeurd) en de boel ontploft. Misschien had Bram moeten denken: ik sla deze keer even over, gezien de omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Eagles89 het volgende:
Dit vind ik toch wel een beetje sneu voor Bram, en ik kan zelf goed begrijpen als je je emoties in zo’n periode even wat minder in de hand hebt:
https://www.mediacourant.(...)ld-van-tokkiegedrag/
Ja eens. Al weet ik niet zeker of Bram niet al veel eerder was uitgenodigd en Vlam er pas op het allerlaatst werd uitgenodigd, gezien ze de avond ervoor al bespraken of ze Vlam moesten uitnodigen…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
De vraag is dan of je juist in zo'n periode in zo'n programma moet gaan zitten. Hij weet dat Victor Vlam tegenover hem zal zitten (Bram noemt hem een aantal keren denigrerend "dat mannetje" en "ik moet hem niet"), dus hij weet wat hij kan verwachten. En dat gebeurde ook. het wordt dan allemaal een beetje opgehitst (bij Hélène was dit nooit gebeurd) en de boel ontploft. Misschien had Bram moeten denken: ik sla deze keer even over, gezien de omstandigheden.
Gordon bleef er inderdaad erg relaxt en beschaafd onder. Ik denk dat hij best een waardevolle toevoeging aan programma's kan zijn, mits hij niet te vaak opduikt.
Over 'niet te vaak opduiken' gesproken: hoe vaak zit Ben van der Burg daar wel niet?! Een aandoenlijke vent, maar na zoveel keer aan tafel werkt hij wel een beetje op mijn zenuwen.
Idd en ook gewoon die gezelligheid en gunfactor bij hem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Mens eigenlijk de revelatie van de afgelopen tijd. Hij draagt Thomas hier doorheen, hij kan overal over meepraten, of het nou zijn Trumpjournaal is of het over sexspeeltjes gaat, is als VVD'er ook gewoon kritisch op de 'eigen partij', ongeacht het onderwerp, hoe persoonlijk ook, lekker openhartig
Ik ben fan. Die kan ik er altijd wel bij hebben
Hoe deze zin ook afloopt, ik ben het ermee eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat Jack van Gelder volgende week
Geen idee wat jij gekeken hebt danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:22 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Enigszins tegen de verwachting kwam Gordon van de drie nog het best uit deze ruzie.
Moskowicz verloor zijn zelfbeheersing en Vlam kwam aanzetten met stoten onder de gordel die er niets mee te maken hadden. Gordon viel me mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gekeken hebt dan
Moskowicz is te koop. Dat blijkt uit zijn houding tegenover Gordon en ook uit zijn kruiperige houding tegenover iedereen die De Mol heet. Maar Vlam had die lening er toch buiten moeten laten. En Gordon zat fout in het interview met Beau van Dinges, maar dat had Vlam er ook buiten moeten laten. Dat heeft hier allemaal niets mee te maken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:26 schreef Battlecruiser het volgende:
Dat Victor aantoonde dat Bram niet onbevooroordeeld tegenover Gordon stond, was natuurlijk terecht. En om dat te onderbouwen moest hij die lening wel noemen.
Victor Vlam verwijten dat hij meende iets te zien op de Grdonfilmpjes, wat Gordon liever niet wilde, is hypocriet, want heel NL had wel door wat er speelde als er een beroemde homo die talloze jonge mede-homo’s versleten heeft, voortdurend geaaid wordt door alweer een jonge homo. Dan zou je jezelf belachelijk maken door mee te gaan in de vader-pseudozoonsmoes.
Gordon beaamde wel dat het terugbetaald was. Ik snap trouwens niet dat zo'n duur betaalde advocaat meteen aan de grond zit als hij van het tableau geschrapt wordt of hoe dat ook heet. Als je mij een paar miljoen geeft, mag je me daarna best schrappen.quote:
Helaas ken ik een aantal mensen en leveranciers die nog steeds wachten op hun geldquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:20 schreef Tasmaniak het volgende:
Gordon beaamde wel dat het terugbetaald was. Ik snap trouwens niet dat zo'n duur betaalde advocaat meteen aan de grond zit als hij van het tableau geschrapt wordt of hoe dat ook heet. Als je mij een paar miljoen geeft, mag je me daarna best schrappen.
Die Vlam is echt vreselijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram mocht nog even in shownieuws Vlam afbranden
Nu slaat Victor weer terug en op de website van shownieuws
https://www.shownieuws.nl(...)niet-goed-van-hem-af
Waarin ook fijntjes het fragment van woede uitbarsting nog even bekeken kan worden
![]()
Ja, het is een gluiperd die vaak dingen weer oprakelt.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Ja, het is een gluiperd die vaak dingen weer oprakelt.
Als je dat al van Victor vindt, hoe verschrikkelijk moet je dan Gordon wel niet vinden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het is een gluiperd die vaak dingen weer oprakelt.
De aller grootste gluiperd is toch echt wel Bramquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Battlecruiser het volgende:
Als je dat al van Victor vindt, hoe verschrikkelijk moet je dan Gordon wel niet vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |