Nou, hij wist het wel te vertellen hoor. Maar 1 zin en Bram zat meteen op de kast. Het is natuurlijk een vermoeiende proletenruzie, maar dat vond ik wel komischquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef GerryDV het volgende:
Die Viktor gaat zo huilen denk ik. Kunnen ze hem niet subtiel naar de uitgang begeleiden?
Wel een beetje triest dat het van 2 tegen 1 een beetje 4 tegen 1 leek te worden omdat die presentator en die Raymond ook mee gingen sneren en hem voor gek probeerden te zetten. Klasse dat ie is blijven zitten en gewoon meedeed aan verdere conversaties ipv zijn kaken stevig op elkaar te houden. Dom pesten in de grote mensenwereld dit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, hij wist het wel te vertellen hoor. Maar 1 zin en Bram zat meteen op de kast. Het is natuurlijk een vermoeiende proletenruzie, maar dat vond ik wel komisch
Ja, Thomas doet het uitstekend. Stuk beter dan Helene, en ook wel wat beter dan Johnny. Wel mogen ze wat mij betreft zo'n felle discussie wat langer laten duren, en niet gelijk: ''nou, nu ben ik er wel weer klaar mee''.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ben #teamvictor. Wat lieten die twee zich kennen, zeg. Maar ze werden door Shownieuws (wat een pulpprogramma is dát dan zeg) weer even schoongelikt.
Ik vind dat Thomas het uitstekend doet, zeker in combinatie met Victor en Raymond. Voor mij hoeft Hélėne niet terug. Ik vind het wel prima zo. Want dan komen ook Rutger en Jack weer terug waarschijnlijk...
Die liet zich ook goed kennen 😀quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Zitten hier serieus Victor Vlam fans?
Wat een vreselijke bal gehakt is dat zeg
Wat is er mis met hem dan? Sterke mening - brede kennis- en kan het altijd goed onderbouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Die deugd echt niet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Bram Moszkowicz was helemaal viesmadquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze lieten zich allemaal ongelooflijk hard kennen
En was het nou zo erg wat Vlam tegen die man zei?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz was helemaal viesmad
"even je kop houden"
Bram denkt altijd dat ie op de rechtbank is en dat ie alle tijd krijgt om complete monologen te houden. En wat die Victor zei is waar Bram staat #niet neutraal tov Gordon, dat je er zo boos om wordt als ie de aanleiding noemt dat vind ik nou niet fair.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |