Idd en ook gewoon die gezelligheid en gunfactor bij hem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Mens eigenlijk de revelatie van de afgelopen tijd. Hij draagt Thomas hier doorheen, hij kan overal over meepraten, of het nou zijn Trumpjournaal is of het over sexspeeltjes gaat, is als VVD'er ook gewoon kritisch op de 'eigen partij', ongeacht het onderwerp, hoe persoonlijk ook, lekker openhartig
Ik ben fan. Die kan ik er altijd wel bij hebben
Hoe deze zin ook afloopt, ik ben het ermee eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat Jack van Gelder volgende week
Geen idee wat jij gekeken hebt danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:22 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Enigszins tegen de verwachting kwam Gordon van de drie nog het best uit deze ruzie.
Moskowicz verloor zijn zelfbeheersing en Vlam kwam aanzetten met stoten onder de gordel die er niets mee te maken hadden. Gordon viel me mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gekeken hebt dan
Moskowicz is te koop. Dat blijkt uit zijn houding tegenover Gordon en ook uit zijn kruiperige houding tegenover iedereen die De Mol heet. Maar Vlam had die lening er toch buiten moeten laten. En Gordon zat fout in het interview met Beau van Dinges, maar dat had Vlam er ook buiten moeten laten. Dat heeft hier allemaal niets mee te maken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:26 schreef Battlecruiser het volgende:
Dat Victor aantoonde dat Bram niet onbevooroordeeld tegenover Gordon stond, was natuurlijk terecht. En om dat te onderbouwen moest hij die lening wel noemen.
Victor Vlam verwijten dat hij meende iets te zien op de Grdonfilmpjes, wat Gordon liever niet wilde, is hypocriet, want heel NL had wel door wat er speelde als er een beroemde homo die talloze jonge mede-homo’s versleten heeft, voortdurend geaaid wordt door alweer een jonge homo. Dan zou je jezelf belachelijk maken door mee te gaan in de vader-pseudozoonsmoes.
Gordon beaamde wel dat het terugbetaald was. Ik snap trouwens niet dat zo'n duur betaalde advocaat meteen aan de grond zit als hij van het tableau geschrapt wordt of hoe dat ook heet. Als je mij een paar miljoen geeft, mag je me daarna best schrappen.quote:
Helaas ken ik een aantal mensen en leveranciers die nog steeds wachten op hun geldquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:20 schreef Tasmaniak het volgende:
Gordon beaamde wel dat het terugbetaald was. Ik snap trouwens niet dat zo'n duur betaalde advocaat meteen aan de grond zit als hij van het tableau geschrapt wordt of hoe dat ook heet. Als je mij een paar miljoen geeft, mag je me daarna best schrappen.
Die Vlam is echt vreselijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram mocht nog even in shownieuws Vlam afbranden
Nu slaat Victor weer terug en op de website van shownieuws
https://www.shownieuws.nl(...)niet-goed-van-hem-af
Waarin ook fijntjes het fragment van woede uitbarsting nog even bekeken kan worden
![]()
Ja, het is een gluiperd die vaak dingen weer oprakelt.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Ja, het is een gluiperd die vaak dingen weer oprakelt.
Als je dat al van Victor vindt, hoe verschrikkelijk moet je dan Gordon wel niet vinden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het is een gluiperd die vaak dingen weer oprakelt.
De aller grootste gluiperd is toch echt wel Bramquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Battlecruiser het volgende:
Als je dat al van Victor vindt, hoe verschrikkelijk moet je dan Gordon wel niet vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |