Intens triest allemaal pfffquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Damn
Vorige maand getrouwd ook
Zijn laatste interland was overigens dus de gewonnen Nations League-finale..
Wikipedia beetje laat met het locken van de paginaquote:Jota died after an assassination ordered by Cristiano Ronaldo in Zamora, Spain, on 3 July 2025.
quote:Jota died after an assassination ordered by Cristiano Ronaldo in Zamora, Spain, on 3 July 2025.[9][9]
Net was het nog een auto-ongeluk op Wiki, mensen die daar nu zitten te kuttenquote:
Rinus Israelquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Sala? ook al was dat wel een voetballer van een orde van grootte minder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Toch lijkt het me sterk dat Marca en Portugese media het allemaal op de voorpagina en alles melden als ze er niet zeker van zijn..quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
Eerst maar even kijken of dit echt is. Staat ook nog niks op de site van Liverpool.
BBC brengt het ook al.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
Eerst maar even kijken of dit echt is. Staat ook nog niks op de site van Liverpool.
Sukkelquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
social media team van Liverpool valt door de mand nu ze moeten werken voor hun geld. Zelfs in het Britse Lagerhuis hebben ze er al bij stilgestaan.quote:
Ja want het zo snel mogelijk kenbaar maken is natuurlijk het aller- allerbelangrijkste.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
social media team van Liverpool valt door de mand nu ze moeten werken voor hun geld. Zelfs in het Britse Lagerhuis hebben ze er al bij stilgestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het zo snel mogelijk kenbaar maken is natuurlijk het aller- allerbelangrijkste.Ja, want zoals je in dit topic ook al zag zitten sommige mensen toch op een soort van officiële bevestiging te wachten dan enkel de mediaberichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het zo snel mogelijk kenbaar maken is natuurlijk het aller- allerbelangrijkste.Dit ja. Eerst maar alle informatie verzamelen. Contact met familie, staf, spelers. Dit gaat impact hebben. Dan komt Wienerschnitzels wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal dingen die het social media team niet doet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja. Eerst maar alle informatie verzamelen. Contact met familie, staf, spelers. Dit gaat impact hebben. Dan komt Wienerschnitzels wel...
En hoe is Liverpool DE officiële bevestiging in deze?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, want zoals je in dit topic ook al zag zitten sommige mensen toch op een soort van officiële bevestiging te wachten dan enkel de mediaberichten.
Die wachten gewoon op een 'GO'van hoger hand. En die Go gaat pas komen zodra de dingen zijn gebeurd die @Frozen-assassin zojuist schetstquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Allemaal dingen die het social media team niet doet.
Nouri leeft nog.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat heftig. Rip liverpool ook komend seizoen. Zie ajax na nouri
Maar het social media team zal pas zijn uitingen publiceren nadat de club zijn zaakjes op orde heeft. Dat gaat echt niet parallel en onafhankelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Allemaal dingen die het social media team niet doet.
Zo nasty.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:27 schreef Viesdik het volgende:
brrrr
nog maar paar weken geleden
[ afbeelding ]
Wat een verdrietig nieuws
Samen met zijn broer.quote:Liverpool Football Club are devastated by the tragic passing of Diogo Jota.
The club have been informed the 28-year-old has passed away following a road traffic accident in Spain along with his brother, Andre.
Liverpool FC will be making no further comment at this time and request the privacy of Diogo and Andre’s family, friends, teammates and club staff is respected as they try to come to terms with an unimaginable loss.
We will continue to provide them with our full support.
Al lang niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in een God.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommige mensen (debielen) inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, want zoals je in dit topic ook al zag zitten sommige mensen toch op een soort van officiële bevestiging te wachten dan enkel de mediaberichten.
In elk bericht wordt zijn broer vernoemd, maar oke.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:47 schreef TLC het volgende:
Zijn broer kwam ook om, maar je leest alleen maar over Diego.
Blijft bijzonder triest natuurlijk.
*RIP*
Ja maar vervolgens gaat het meerendeel over Diego, begrijpelijk omdat hij bij Liverpool speelt, maar tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In elk bericht wordt zijn broer vernoemd, maar oke.
Wat een simplistische redenatie weerquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de fans is het al een drama laat staan voor die familie.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:27 schreef Viesdik het volgende:
brrrr
nog maar anderhalve week geleden
[ afbeelding ]
Wat een verdrietig nieuws
Holy shit..quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dan helpt een airbag ook niet meer
GVDquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt mequote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen week geleden getrouwd geloof ik, drie kindjes. Verschrikkelijk. Ook voor de ouders die ineens twee kinderen kwijt zijn....quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Damn
Vorige maand getrouwd ook
Zijn laatste interland was overigens dus de gewonnen Nations League-finale..
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdtquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt me
Leer je dat allemaal aan Harvard?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdt
Het feit is gewoon dat Lamboos en Ferraries gewoon onbetrouwbare wagens blijven voor huis tuin en keuken rijders....
Ik heb dit jaar al veel van dit soort nieuwsberichten voorbij zien komen met ongelukken met dit soort auto's
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt me
Sowieso een beetje raar (bijzonder?) om meteen maar met allerlei 'verklaringen' op de proppen te komen. Er zal wel alcohol in het spel zijn, er zullen wel drugs aanwezig zijn, hij zal wel 200kmh hebben gereden.quote:
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdt
Het feit is gewoon dat Lamboos en Ferraries gewoon onbetrouwbare wagens blijven voor huis tuin en keuken rijders....
Ik heb dit jaar al veel van dit soort nieuwsberichten voorbij zien komen met ongelukken met dit soort auto's
Die heeft vast keurig de maximumsnelheid geredenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Voornamelijk aan de kwaliteit van de bestuurders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?![]()
![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Huurdersquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voornamelijk aan de kwaliteit van de bestuurders.
Als je mij bericht goed leest heb ik het over huis tuin en keuken rijders….quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?![]()
![]()
![]()
Ik heb 't niet over voetballers in het algemeen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze krijgen heel slecht betaald bij Liverpool idd
Heel erg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verschrikkelijk. Zo jong nog. Net getrouwd en 3 kinderen die hun vader nu al moeten missen
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Francois Sterchele was natuurlijk niet zo'n grote naam als Jota, maar toch Belgisch international en topscorer in de Belgische competitie toen hij overleed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Francois Sterchele was natuurlijk niet zo'n grote naam als Jota, maar toch Belgisch international en topscorer in de Belgische competitie toen hij overleed.
Reyes was toen al wel op z'n retour. Die auto van hem zag er minder verwoest uit en hij reed toen 237 kmh. Denk dat Jota wel harder dan 200 heeft gereden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.
Christus te paard, wat moet dat hard zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een crash van 60 km/u ziet een auto er echt niet zo uit.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee.
Ook bij een crash met 60km/u kan zo'n ding in de fik vliegen en ben je gezien.
Klopt, dacht ik ook nog aan maar die was al wel gestopt volgens mij.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.
Dan zie je een uitgebrande auto die nog wel als auto te herkennen is. Niet enkel 'n wiel en schroot.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee.
quote:Doordat de politie het kenteken kon natrekken, kon geconcludeerd worden dat het om Jota en zijn broer ging.
Niet als je door die klapband 3 keer over de kop vliegt door allerlei oorzakenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zie je een uitgebrande auto die nog wel als auto te herkennen is. Niet enkel 'n wiel en schroot.
quote:Nadelen van carbon bij een ongeluk
Bros breekgedrag
In tegenstelling tot metaal (dat buigt of deukt), breekt carbon vaak in scherpe splinters en stukken bij een harde klap. Dat kan gevaarlijk zijn, ook voor hulpdiensten of andere weggebruikers.
Moeilijk te repareren
Koolstofvezel is moeilijk tot onmogelijk te repareren als het beschadigd is. Vaak moet het volledige onderdeel vervangen worden, wat duur is.
Een klein scheurtje dat niet goed zichtbaar is, kan leiden tot structureel falen bij hergebruik.
Onzichtbare schade
Carbon kan van buiten intact lijken, maar intern schade hebben door delaminatie (loslaten van lagen). Dit vereist speciale apparatuur om op te sporen.
Carbon maakt sportauto’s sneller, veiliger voor de inzittenden en stijver, maar is ook bros, duur en lastig te repareren. Bij een ongeluk beschermt het vaak de bestuurder goed, maar het gedrag van het materiaal bij impact is totaal anders dan metaal.
Dan nog. Als je 60 rijdt, dan vlieg je over het algemeen niet drie keer over de kop door een klapband. Nee, dit is geen weggetje om hard te rijden en ook niet om met hoge snelheid andere weggebruikers voorbij te razen. Dat heeft 'ie blijkbaar toch gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet als je door die klapband 3 keer over de kop vliegt door allerlei oorzaken
Dit lijkt mij helemaal geen weggetje waar je met hoge snelheid gaat rijden en kan rijden
Dit zijn in de praktijk allemaal hele lichte auto's tegenwoordig
Auto zal gemaakt met carbon en weet ik veel allemaal
[..]
Of hij dat gedaan heeft moet nog blijken uit onderzoekquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan nog. Als je 60 rijdt, dan vlieg je over het algemeen niet drie keer over de kop door een klapband. Nee, dit is geen weggetje om hard te rijden en ook niet om met hoge snelheid andere weggebruikers voorbij te razen. Dat heeft 'ie blijkbaar toch gedaan.
quote:Nadelen van carbon bij een ongeluk
Bros breekgedrag
In tegenstelling tot metaal (dat buigt of deukt), breekt carbon vaak in scherpe splinters en stukken bij een harde klap. Dat kan gevaarlijk zijn, ook voor hulpdiensten of andere weggebruikers.
Het gaat om een snelweg...quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan nog. Als je 60 rijdt, dan vlieg je over het algemeen niet drie keer over de kop door een klapband. Nee, dit is geen weggetje om hard te rijden en ook niet om met hoge snelheid andere weggebruikers voorbij te razen. Dat heeft 'ie blijkbaar toch gedaan.
Het betreft gewoon een snelweg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit lijkt mij helemaal geen weggetje waar je met hoge snelheid gaat rijden en kan rijden
Mijn conclusie is dat nergens bewezen is dat hij te snel gereden zou hebben tot dat het tegendeel is bewezen clown.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:58 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Het betreft gewoon een snelweg.![]()
De onzin die jij uitkraamt is echt ongekend. Steeds weer.
Dat is een vreemde zin.Waar komt die quote vandaan?quote:
De lichamen waren niet meer te identificeren, dus is het op kenteken onderzocht wie er in die auto zaten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is een vreemde zin.Waar komt die quote vandaan?
Verder R,I.P.
En dat voor 1 miljoenquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee.
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten?quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De lichamen waren niet meer te identificeren, dus is het op kenteken onderzocht wie er in die auto zaten.
Is haast niet te bevattenquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:43 schreef Kriegel het volgende:
Da's verschrikkelijk man, daar wordt een mens gewoon even stil van, die relativering die zoiets geeft. Zo lacht het leven je aan alle kanten toe met twee kampioenschappen en een trouwdag, zo ben je weg.
Wat snap je niet aan het woord "onderzocht"quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
https://www.dailymail.co.(...)crash-Liverpool.htmlquote:The siblings were headed to Santander to catch a ferry to Britain after Diogo was advised not to fly following lung surgery, it was reported in his home country today.
Liverpool are due to start pre-season training on Monday, so Jota was heading back to the UK on a road trip.
In 2008 ofzo was er in België een voetballer van Club Brugge gestorven ook na een auto-ongeluk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Ik vind het origineel van Leen toch beterquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diogo Jotta
Deze is voor jouw maat!
You'll never walk alone
Bekijk deze YouTube-video
Inderdaad had deze moeten postenquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Leen toch beter
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten?
https://www.ad.nl/video/p(...)n-diogo-jota-1570002quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
picture maker
ik denk dat die foto die mijn grote vriend @:onlogisch gepost in post 67 heeft niet klopt?
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
Lol paddyquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Oh, he wears the number 20...
Forever!
Of deze:quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, dacht ik ook nog aan maar die was al wel gestopt volgens mij.
Touché. Dat heb ik inderdaad niet goed verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.
Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.
Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.
Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.
Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak
Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.
Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.
tong80
Vreemd genoeg nummer 21 en 11 bij Portugal en bij Wolves nummer 18, bij Porto nummer 19.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Oh, he wears the number 20...
Forever!
+ Ferry van Vlietquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.
Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.
Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.
Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak
Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.
Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.
tong80
quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:48 schreef Hyperdude het volgende:
Lamborghini Miura Jota was een, zeldzaam, model rond 1970.
Toevallig.
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.
Prachtige auto's verder natuurlijk.
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.
Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.
Prachtige auto's verder natuurlijk.
Man man. Ga crossen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.
Google eens op Deyna. Of op Manchester United (Duncan Edwards), of op Zanderij SLM, of op het grote Torino of Zambia zonder Kalusha. Een column is geen encyclopedy.quote:
Ja, dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Oh zo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Nee, mijn fout dus, maar een 28-jarige multimiljonair kan in z'n vakantietijd in een klassieke sportwagen willen rondrijden, dus het leek me niet onmogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook.
Maar mijn sarcasme- c.q. ironiemeter is nog wel eens stuk dus ik had wijselijk maar even niet gereageerd.
Oef, zo'n gezinstank is heel wat anders dan een Miura ja. Dan heb je wel serieus gasgegeven of echt extreem pech gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef D. het volgende:
Een groene Urus
En zo te zien is het hard gegaan
Wat een drama voor zijn gezin/familie
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef D. het volgende:
Een groene Urus
En zo te zien is het hard gegaan
Wat een drama voor zijn gezin/familie
Was een Huracan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.
Andere bronnen hebben het weer over een Aventador. Moet zeggen dat ik geen Urus herken in die neus (in de thumbnail).quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.
quote:
Ook die velgen kloppen m.i. niet met de foto uit post 67.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Andere bronnen hebben het weer over een Aventador. Moet zeggen dat ik geen Urus herken in die neus (in de thumbnail).
Maar goed, eigenlijk is dat allemaal verder ook weer niet zo heel boeiend, of ie nou in moderne Lambo X of Y zat.
Ja, de bron is de Guardia Civil.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
Is er trouwens uberhaupt al een bron dat het om een Lamborghini gaat? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor...
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
Is er trouwens uberhaupt al een bron dat het om een Lamborghini gaat? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor...
Wow idd. Groots.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.liverpoolfc.com/news/arne-slot-statement
@:Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
Je vraagt je toch af waar de zekerheid van een klapband vandaan komt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.
[ afbeelding ]
Mooie woordenquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.liverpoolfc.com/news/arne-slot-statement
@:Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
Herken ik niet echt als Lamborghini, maar goed, ik hou er nu echt over op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.
[ afbeelding ]
Valt momenteel mee toch? Hooguit niet de juiste plek om te speculeren welke auto je op de foto denkt te herkennen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:25 schreef tong80 het volgende:
Absurd en pijnlijk al die speculaties en vooroordelen.
Zelfde in Wolverhampton, nog steeds enorm geliefd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las in een nieuwsbericht dat het een SUV wasquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
https://www.thisisanfield(...)-route-to-liverpool/quote:t has been reported by local authorities that the tyre of Jota's Lamborghini SUV burst while overtaking a vehicle, leading to the car skidding off road and catching fire.
Dan kijk je niet goedquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden. Desalniettemin RIP
https://www.hansanders.nl/brillen/quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden.
Waarom meld je datquote:
Van de tien Champions League wedstrijden afgelopen seizoen speelde hij er vier.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden. Desalniettemin RIP
quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
Dit had zo maar een Rai Vloetje kunnen worden.
Ze moeten sowieso hoge straffen gaan zetten op het verspreiden van foutieve informatie. Ook voor al die riooljournalisten die geld verdienen over het leed van bepaalde mensen (vaak BN'ers)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
Bij RTL Boulevard hadden ze het blijkbaar over Aké als ploeggenoot (Manchester City) en lieten ze een verkeerde foto zien
https://www.rtl.nl/boulev(...)vard-van-donderdag-3
Misschien moeten ze het gewoon houden bij showbizztroep en geen voetbal.
Gaat dat niet wat ver?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
Gister nog een potje lopen janken toen ik filmpjes van hem met z’n kleine aan het voetballen zag
Triest
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
Gister nog een potje lopen janken toen ik filmpjes van hem met z’n kleine aan het voetballen zag
Triest
https://x.com/MoSalah/status/1941094449674629583quote:I am truly lost for words. Until yesterday, I never thought there would be something that would frighten me of going back to Liverpool after the break. Team mates come and go but not like this. It’s going to be extremely difficult to accept that Diogo won’t be there when we go back. My thoughts are with his wife, his children, and of course his parents who suddenly lost their children. Those close to Diogo and his brother Andre need all the support they can get. They will never be forgotten.
Dat is waar maar met wat er allemaal aan verdrietigheid voorbij komt in het nieuws (Gaza, Oekraïne) zit je dan permanent te janken.quote:
Zit je haar/zijn situatie nou in te vullen. En dat je niet inziet dat kinderen en het verlies van een vader anders kan vallen is jouw onvermogen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is waar maar met wat er allemaal aan verdrietigheid voorbij komt in het nieuws (Gaza, Oekraïne) zit je dan permanent te janken.
Ze hadden laatst ook een uitgebreide special over Dumfries want Champions League finale bereikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
Bij RTL Boulevard hadden ze het blijkbaar over Aké als ploeggenoot (Manchester City) en lieten ze een verkeerde foto zien
Uh, ja is goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hadden laatst ook een uitgebreide special over Dumfries want Champions League finale bereikt.
Geen woord over ploeggenoot Stefan de Vrij.
Maar goed alsnog ook namens mij RIP Rúben Dias, Bernardo Silva dan wel Matheus Nunes.
Dat moet hij zelf weten.quote:
wat een vreemde tweet....wat wil die hiermee bereiken, de man kan zelf geen fuckquote:
Dat is Britse humor, Klaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een vreemde tweet....wat wil die hiermee bereiken, de man kan zelf geen fuck
ik zou het meer humor vinden als die morgen zelf onder een auto ligt dan.....quote:
Alle wedstrijden. Elke wedstrijd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Onder een Lamborghini die door een lekke band de bocht uit vliegt?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zou het meer humor vinden als die morgen zelf onder een auto ligt dan.....
Meestal doet het me niet zo heel veel als beroemdheden (ineens) overlijden, maar deze grijpt me op de een of andere manier toch wel aan man. De tyfus.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf maar aan die familie denken: vrouw, drie kindjes en ouders die beide kinderen in een klap kwijt zijn... gewoon horror
Het zet mij toch nog maar weer eens aan het denken over hard rijden. Heb ook drie kinderen. Daar toch nog maar eens aan denken als ik van plan ben te planken en de 300 per uur aan te tikken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meestal doet het me niet zo heel veel als beroemdheden (ineens) overlijden, maar deze grijpt me op de een of andere manier toch wel aan man. De tyfus.
In je Lamborghini.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zet mij toch nog maar weer eens aan het denken over hard rijden. Heb ook drie kinderen. Daar toch nog maar eens aan denken als ik van plan ben te planken en de 300 per uur aan te tikken.
Geen idee of hij zo hard reed. Als je ziet hoe die auto eruit ziet, dan zal 'ie ongetwijfeld wel veel harder hebben gereden dan 130 of zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In je Lamborghini.
(Reed ie zo hard dan?)
De Huracan is inderdaad wel prutswerk als het gaat om botsen, maar denk niet dat 'ie bij 130 er zo uitziet. Ik was er niet bij, je weet het nooit natuurlijk, maar ik denk dat er uit het onderzoek gaat komen dat er veel te hard is gereden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook bij keurig 130 blijf je niet netjes rechtdoor rijden bij een plotselinge klapband, zeker niet in een auto als een Lambo die niet gebouwd is om degelijk te zijn maar om licht en snel te zijn (tenzij je het over de Urus hebt maar ik heb gelezen dat dit een Huracan was).
Die kans is natuurlijk zeker aanwezig, maar met de bouwkwaliteit van zo'n Huracan in combinatie met de wegindeling (voor zover je dat goed kon zien op de foto) acht ik de kans dat je er bij 130 beter vanaf was gekomen niet enorm groot eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Huracan is inderdaad wel prutswerk als het gaat om botsen, maar denk niet dat 'ie bij 130 er zo uitziet. Ik was er niet bij, je weet het nooit natuurlijk, maar ik denk dat er uit het onderzoek gaat komen dat er veel te hard is gereden.
Ik heb een briljante column geschreven voor de frontpage over deze kwestie. Ludo ook genoemd. Hij mstaat er nog niet. Zal even een modje vragen.quote:
Man man man.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is waar maar met wat er allemaal aan verdrietigheid voorbij komt in het nieuws (Gaza, Oekraïne) zit je dan permanent te janken.
Graag ook nog een keer "interview met een den bosch supporter" plaatsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een briljante column geschreven voor de frontpage over deze kwestie. Ludo ook genoemd. Hij mstaat er nog niet. Zal even een modje vragen.
Waarom doe je zo cynischquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag ook nog een keer "interview met een den bosch supporter" plaatsen.
Ik doe FC 's-Hertogenboschquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch![]()
Verder is het Den Bosch, beter nog FC Den Bosch.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
Als die zijn contract uitdient mag die ook gewoon transfervrij de deur uit lopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Vrij bizarre en eigenlijk licht ongepaste vraag… maar zou zo iets nou verzekerd zijn voor een voetbalclub? Liverpool ziet nu natuurlijk ook zo 50 miljoen van de balans verdwijnen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die zijn contract uitdient mag die ook gewoon transfervrij de deur uit lopen
quote:Liverpool blijft de familie van Diogo Jota steunen en betaalt het nog twee jaar durende contract door, meldt het Portugese Record. De aanvaller van Liverpool kwam donderdag om het leven bij een verkeersongeluk bij de grens van Spanje.
Sport verzekeringen zijn vrij normaal tegenwoordig. Zijn zelfs speciale verzekeringsmaatschappijen die alleen maar topsport verzekeren. Uiteraard heb ik geen idee of het salaris, of waarde worden verzekerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Vrij bizarre en eigenlijk licht ongepaste vraag… maar zou zo iets nou verzekerd zijn voor een voetbalclub? Liverpool ziet nu natuurlijk ook zo 50 miljoen van de balans verdwijnen.
Dit, niet te bevatten. M'n gedachten draaien van links naar rechts. M'n beste vriend doodgereden op de Hedelse brug. Herinner me ieder detail toen ik het te horen kreeg. Er is geen gradatie, maar dit gaat je verstand te boven. Moet ook denken aan de twee kindjes van Michel Boerebach.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf maar aan die familie denken: vrouw, drie kindjes en ouders die beide kinderen in een klap kwijt zijn... gewoon horror
Zo'n contract lijkt me te beëindigen bij dood niet? Dus dat doorbetalen van salaris zal vooral een PR dingetje zijn. Verzekering van salaris zal om langdurige blessures/invalide gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Sport verzekeringen zijn vrij normaal tegenwoordig. Zijn zelfs speciale verzekeringsmaatschappijen die alleen maar topsport verzekeren. Uiteraard heb ik geen idee of het salaris, of waarde worden verzekerd.
Ik denk dat vooral het salaris verzekerd wordt, aangezien een waarde nogal aan prestaties gerelateerd is. En dit is ook heel cynisch en ongepast, maar ben bang dat daarom Liverpool ook al meteen bekend maakt dat ze zijn volledige salaris uitbetalen aan zijn vrouw.
Er zal wel een levensverzekering afgesloten zijn. En in spelerscontracten zal er ook wel wat over opgenomen zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n contract lijkt me te beëindigen bij dood niet? Dus dat doorbetalen van salaris zal vooral een PR dingetje zijn. Verzekering van salaris zal om langdurige blessures/invalide gaan lijkt me.
Zo'n speler staat gewoon voor een bepaalde waarde op de balans dus dat zou je op zich prima kunnen verzekeren. Al kun je met iets als Lloyds alles wel verzekeren met wat voor voorwaarden dan ook
Roekeloos rijgedrag is niet verzekerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n contract lijkt me te beëindigen bij dood niet? Dus dat doorbetalen van salaris zal vooral een PR dingetje zijn. Verzekering van salaris zal om langdurige blessures/invalide gaan lijkt me.
Zo'n speler staat gewoon voor een bepaalde waarde op de balans dus dat zou je op zich prima kunnen verzekeren. Al kun je met iets als Lloyds alles wel verzekeren met wat voor voorwaarden dan ook
Dan is het maar goed dat ze nooit meer te hard zullen rijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Wat we natuurlijk allemaal al lang hadden aan zien komen...
Politie vandaag bekend gemaakt dat de heren te hard gereden hebben... wat een verrassing weer.
Dat is dus de reden dat ik ook geen Lambo heb maar gewoon een Kia.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:54 schreef GereDathan het volgende:
Ik zal nooit een Lamobrghini kopen. Die dingen zijn zo onveilig als wat. Elke keer in het nieuws met dodelijke afloop bij een ongeluk. Je verwacht van zo’n auto toch dat de airbags gewoon werken bij 80km per uur?
Pikant hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik ook geen Lambo heb maar gewoon een Kia.
Als het daadwerkelijk bij een inhaal manoeuvre was is daar weinig geks aan in veel scenario's.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Politie vandaag bekend gemaakt dat de heren te hard gereden hebben... wat een verrassing weer.
Nu zullen de 'ziejenouwel's veelvuldig gepost gaan worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Er zit vast niks tussen een Lambo en een seksloos koekblik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik ook geen Lambo heb maar gewoon een Kia.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Ook die velgen kloppen m.i. niet met de foto uit post 67.
Maar maakt verder ook niet, het is op zich al triest genoeg.
Euhm nee... ook bij een inhaalmanouvre mag je niet harder dan de toegestane snelheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk bij een inhaal manoeuvre was is daar weinig geks aan in veel scenario's.
In elk geval hebben geen andere mensen, die gewoon normaal reden, de dood ingejaagd, zoals bijvoorbeeld Rai Vloet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze nooit meer te hard zullen rijden?
Hetzelfde geldt voor al die roeptoeters die van de foto blijkbaar konden aflezen dat het een klapband was, of niet te snel, etc...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nu zullen de 'ziejenouwel's veelvuldig gepost gaan worden.
Zodat ze de volgende keer weer aannames kunnen doen op basis van een foto. Want tsja, deze keer hebben ze gelijk dus de volgende ook.
Klinkt fantastisch in theorie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:23 schreef IW2B het volgende:
[..]
Euhm nee... ook bij een inhaalmanouvre mag je niet harder dan de toegestane snelheid.
Als iemand op de rechterbaan dus de maximaal toegestane snelheid rijd, mag je er in principe dus nooit voorbij.
Tenzij je blauwe zwaalichten op je dak hebt natuurlijk...
Fantastisch leuke (ongefundeerde) discussies in een overlijdingstopic.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef IW2B het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor al die roeptoeters die van de foto blijkbaar konden aflezen dat het een klapband was, of niet te snel, etc...
Men zal altijd zijn eigen mening blijven roepen... ook als deze ongefundeerd is. Lekker laten doen, brengt tenminste (normaliter leuke) discussies op gang. En met de tijd komt de waarheid altijd vanzelf aan het licht.
Tsja theorie en praktijk zijn verschillende dingen, maar het is wel gewoon zoals het wettelijk geregeld is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch in theorie.
Maar goed, ik stop met het bijdragen tot het vervuilen van dit topic zonder dat er daadwerkelijk feiten zijn.
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Niemand hier heeft ooit 101 gereden op de snelweg zo te lezen.
Kan harder geweest zijn uiteraard maar zolang dat niet duidelijk is heb je je muil gewoon te houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan kan het forum net zo goed dichtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan harder geweest zijn uiteraard maar zolang dat niet duidelijk is heb je je muil gewoon te houden.
Leuke, ongefundeerde discussies. Wat een gek.
Zaten ze samen achter het stuur? Dat is ook kwalijk en heel onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Wat totale non-informatie is. Reden ze 10km/h te hard of 100km/h te hard? Dat maakt nogal uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Vind het wel een verschil of hij zeg 10-20 te hard heeft gereden of bijvoorbeeld 100 te hard. Want dan hoeven we geen greintje medelijden te hebben en alleen blij te zijn dat behalve zijn broer verder hij geen onschuldige medeweggebruikers mee het graf in gesleept heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Verschil tussen 101km p/u of 100km p/u is natuurlijk verwaarloosbaar en tevens niet te achterhalen door de forensische specialisten. Tenzij er een blackbox in de auto zat die nog uitgelezen kan worden... maar gezien ze aan de sporen al duidelijk opmaken dat er te hard gereden is (daargelaten hoe hard precies) betekend natuurlijk dat het niet om een kilometer of 2 te veel gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt helemaal... maar gezien het feit dat ze het aan de sporen al kunnen zien dat er te hard gereden is, gaat het natuurlijk niet om een kilometer of 2 te hard. En ja het is een verschil of het 20, 40 of 80 km p/u te hard was... maar feit is gewoon dat er te hard gereden is. En ja iedereen rijd wel eens te hard... ik ben zelf mijn rijbewijs eens kwijtgeraakt omdat ik 137 reed waar er 80 mocht... dus nee ik ben ook niet heilig. Maar het is natuurlijk vrij simpel: play stupid games, win stupid prizes. Je neemt een bewust risico... niet echt slim als je net getrouwd bent en 3 jonge kinderen hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wat totale non-informatie is. Reden ze 10km/h te hard of 100km/h te hard? Dat maakt nogalnuit.
Ze blijft achter met 3 kinderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef IW2B het volgende:
[..]
Klopt helemaal... maar gezien het feit dat ze het aan de sporen al kunnen zien dat er te hard gereden is, gaat het natuurlijk niet om een kilometer of 2 te hard. En ja het is een verschil of het 20, 40 of 80 km p/u te hard was... maar feit is gewoon dat er te hard gereden is. En ja iedereen rijd wel eens te hard... ik ben zelf mijn rijbewijs eens kwijtgeraakt omdat ik 137 reed waar er 80 mocht... dus nee ik ben ook niet heilig. Maar het is natuurlijk vrij simpel: play stupid games, win stupid prizes. Je neemt een bewust risico... niet echt slim als je net getrouwd bent en 3 jonge kinderen hebt.
Deze user is enkel aan het speculeren he? En nogmaals, was tijdens een inhaal manoeuvre dus er zal vast gas gegeven zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze blijft achter met 3 kinderen.
Hoe boos moet je als vrouw wel niet zijn als blijkt dat er bizar hard is gereden.Fijne prijs bovenop al het verdriet.
Waarom is het een non-discussie?quote:
Speculeren? Er is letterlijk door de politie naar buiten gebracht dat hij te hard gereden heeft... weinig speculatie. Precies hetzelfde als dat de politie naar buiten heeft gebracht dat er vermoedelijk een klapband was bij een inhaalactie. Valt niet over te speculeren als de politie dit zelf naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deze user is enkel aan het speculeren he? En nogmaals, was tijdens een inhaal manoeuvre dus er zal vast gas gegeven zijn.
Alsnog stom hoor als straks blijkt dat het 50+ km te hard was maar wat een sensatie zolang er niks duidelijk is.
Politie zal het ook wel niet zo brengen als ze denken dat er 10 kilometer per uur te hard is gereden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom is het een non-discussie?
Als er alleen een wiel overblijft van je auto na een crash dan reed je echt niet 10 km/h te hard. Dagelijks worden er onschuldige mensen doodgereden door dit soort onverantwoorde wegpiraten.
Mee eens dat het mokerdom is als je veel te hard rijdt terwijl je nog een jong gezin hebt. Moet zeggen dat mijn rijstijl sinds ik kinderen heb ook wel wat rustiger is geworden. Je hebt niet alleen jezelf er mee, maar ook je kinderen als je iets overkomt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef IW2B het volgende:
[..]
Klopt helemaal... maar gezien het feit dat ze het aan de sporen al kunnen zien dat er te hard gereden is, gaat het natuurlijk niet om een kilometer of 2 te hard. En ja het is een verschil of het 20, 40 of 80 km p/u te hard was... maar feit is gewoon dat er te hard gereden is. En ja iedereen rijd wel eens te hard... ik ben zelf mijn rijbewijs eens kwijtgeraakt omdat ik 137 reed waar er 80 mocht... dus nee ik ben ook niet heilig. Maar het is natuurlijk vrij simpel: play stupid games, win stupid prizes. Je neemt een bewust risico... niet echt slim als je net getrouwd bent en 3 jonge kinderen hebt.
Jezelf heb je er eigenlijk niet mee, want je bent dood als je met krankzinnige snelheden ergens op knalt. Je hebt er alleen je kinderen mee. En dat is w.m.b. even 300 planken ergens niet waard.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mee eens dat het mokerdom is als je veel te hard rijd terwijl je nog een jong gezin hebt. Moet zeggen dat mij rijstijl sinds ik kinderen heb ook wel wat rustiger is geworden. Je hebt niet alleen jezelf er mee, maar ook je kinderen als je iets overkomt.
Het belangrijkste vergeet je, onschuldige mensen die door jou gekkigheid kunnen overlijden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mee eens dat het mokerdom is als je veel te hard rijdt terwijl je nog een jong gezin hebt. Moet zeggen dat mijn rijstijl sinds ik kinderen heb ook wel wat rustiger is geworden. Je hebt niet alleen jezelf er mee, maar ook je kinderen als je iets overkomt.
Ja, dat was ook gelijk mijn vraag. Hoe ontstond die klapband?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef IW2B het volgende:
[..]
Speculeren? Er is letterlijk door de politie naar buiten gebracht dat hij te hard gereden heeft... weinig speculatie. Precies hetzelfde als dat de politie naar buiten heeft gebracht dat er vermoedelijk een klapband was bij een inhaalactie. Valt niet over te speculeren als de politie dit zelf naar buiten brengt.
Daarnaast heb je ook bij inhalen je gewoon aan de snelheid te houden. Ook daar valt niet over te speculeren want dat is gewoon wettelijk zo in geheel Europa. Dus meneer was gewoon dom bezig... en had tijdens zijn domme actie blijkbaar de pech dat zijn band klapte (dat hedendaags overigens zeer zeldzaam is, dus is het maar de vraag wat de band heeft doen klappen).
Niet door te hard rijden iig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gelijk mijn vraag. Hoe ontstond die klapband?
De politie had het over ‘vermoedelijk’ te hard. Deze ooggetuige ontkracht dat. Jammer joh, voor niks proberen te scoren over de dood van 2 mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef IW2B het volgende:
[..]
Speculeren? Er is letterlijk door de politie naar buiten gebracht dat hij te hard gereden heeft... weinig speculatie. Precies hetzelfde als dat de politie naar buiten heeft gebracht dat er vermoedelijk een klapband was bij een inhaalactie. Valt niet over te speculeren als de politie dit zelf naar buiten brengt.
Daarnaast heb je ook bij inhalen je gewoon aan de snelheid te houden. Ook daar valt niet over te speculeren want dat is gewoon wettelijk zo in geheel Europa. Dus meneer was gewoon dom bezig... en had tijdens zijn domme actie blijkbaar de pech dat zijn band klapte (dat hedendaags overigens zeer zeldzaam is, dus is het maar de vraag wat de band heeft doen klappen).
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zegquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De politie had het over ‘vermoedelijk’ te hard. Deze ooggetuige ontkracht dat. Jammer joh, voor niks proberen te scoren over de dood van 2 mensen.
https://archive.ph/1eu0F
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De politie had het over ‘vermoedelijk’ te hard. Deze ooggetuige ontkracht dat. Jammer joh, voor niks proberen te scoren over de dood van 2 mensen.
https://archive.ph/1eu0F
Wat bedoel je ? Haal je hier zelfs politiek bijquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:35 schreef Nober het volgende:
Al weer een week niet vermoedelijk te hard gereden, lekker progressief.
Als gediagnosticeerd sociopaat zal je empathie bij mij sowieso niet snel vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zeg'Dus meneer was gewoon dom bezig'. Het toontje ook. Alsof het dan niet meer boeit dat hij zich te pletter heeft gereden.
Het respect is heden ten dage helaas ver te zoeken bij mensen. Zorgelijke ontwikkeling @:IW2B
Nee een ooggetuige met beelden is inderdaad minder betrouwbaar dan oom agent met een vermoeden als hij 2 uur later eens aan komt gescheten. Daarbij hebben we het over vermoedelijk/waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef IW2B het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.
Dat de vrachtwagen van de getuige 5km terug niet te hard werd ingehaald zegt echt precies niks over het crash moment zelf.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee een ooggetuige met beelden is inderdaad minder betrouwbaar dan oom agent met een vermoeden als hij 2 uur later eens aan komt gescheten. Daarbij hebben we het over vermoedelijk/waarschijnlijk.
Waarschijnlijk heb jij een bank beroofd.. Laten we je maar 10 jaar vastzetten ok?
ja aan auto vliegt pas in brand als jij er 5 kilometer later pas aan komt gereden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat de vrachtwagen van de getuige 5km terug niet te hard werd ingehaald zegt echt precies niks over het crash moment zelf.
Ach jah tuurlijk een autobrand is binnen twee minuten gedoofd natuurlijk, stom van me.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ja aan auto vliegt pas in brand als jij er 5 kilometer later pas aan komt gereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach jah tuurlijk een autobrand is binnen twee minuten gedoofd natuurlijk, stom van me.Ben je nou zo teringdom of doe je alsof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tering zeg wat een domme mongool ben je zegquote:dat hij de auto in brand zag vliegen
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
Zijn accountnaam getuigt wel van zelfkennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer zo’n nerd die niet met argumenten kan Komenquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn accountnaam getuigt wel van zelfkennis.
Je moet niet dronken dat ik denken ben.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n nerd die niet met argumenten al. Komen
Ik vind deze post zeer verwarrend en niet in karakter. Zoiets als een kapotte klok die ook 2x per dag juist staat. Respect. Voor nu heel even dan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zeg'Dus meneer was gewoon dom bezig'. Het toontje ook. Alsof het dan niet meer boeit dat hij zich te pletter heeft gereden.
Het respect is heden ten dage helaas ver te zoeken bij mensen. Zorgelijke ontwikkeling @:IW2B
Heel veel succes en plezier daarmee. Geniet er van zolang het kan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef IW2B het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.
Omruilen bij God voor Depay en Lang.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:37 schreef Nober het volgende:
Gezien de onduidelijkheid over de gebeurtenis zou het een mooi gebaar zijn van god om ze weer terug naar aarde te sturen.
quote:Op zondag 13 juli 2025 11:10 schreef onlogisch het volgende:
https://youtube.com/shorts/b2nmbPvmtd0?si=m41r4QmeUTiHWunZ
OH Arne
@:Caland
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
quote:Weduwe Diogo Jota deelt eerste bericht na overlijden Liverpool-speler: ’Voor altijd, jouw meisje in het wit’
Eén maand na hun huwelijk heeft Rute Cardoso, de weduwe van Diogo Jota, een ontroerend bericht gedeeld op sociale media.
De voetballer overleed op 3 juli na een verkeersongeval.
2 uur geleden
De relatie tussen Rute Cardoso en Diogo Jota verloopt als een sprookje, tot dat verschrikkelijke auto-ongeval. Ze leerden elkaar kennen op de middelbare school in Porto.
Vriendschap werd liefde, en het koppel kreeg drie kinderen. Cardoso zette haar eigen carrière op een lager pitje om haar man te steunen in zijn kinderdroom. Ze verhuisde eerst mee naar Spanje en nadien naar Engeland, waar de aanvaller speelde bij de Wolves en topclub Liverpool.
Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) overleden na auto-ongeluk
Diogo Jota.
Hun huwelijksfeest op 22 juni was de kroon op hun relatie en een waar feest ter ere van de liefde. Maar amper elf dagen later sloeg het genadeloze noodlot toe. De Portugees international overleed net als zijn broer André Silva bij een verkeersongeval.
Verkeerde link pannenkoek!quote:
quote:1 mês do nosso “nem a morte nos separa”🤍
Para sempre,
A tua branquinha 🤍
Van 98,3K volgers op 3 juli naar 1,7 miljoenquote:1 maand van onze "zelfs de dood scheidt ons niet"🤍
Voor altijd,
Jouw kleine blanke meisje 🤍
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |