Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zegquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De politie had het over ‘vermoedelijk’ te hard. Deze ooggetuige ontkracht dat. Jammer joh, voor niks proberen te scoren over de dood van 2 mensen.
https://archive.ph/1eu0F
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De politie had het over ‘vermoedelijk’ te hard. Deze ooggetuige ontkracht dat. Jammer joh, voor niks proberen te scoren over de dood van 2 mensen.
https://archive.ph/1eu0F
Wat bedoel je ? Haal je hier zelfs politiek bijquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:35 schreef Nober het volgende:
Al weer een week niet vermoedelijk te hard gereden, lekker progressief.
Als gediagnosticeerd sociopaat zal je empathie bij mij sowieso niet snel vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zeg'Dus meneer was gewoon dom bezig'. Het toontje ook. Alsof het dan niet meer boeit dat hij zich te pletter heeft gereden.
Het respect is heden ten dage helaas ver te zoeken bij mensen. Zorgelijke ontwikkeling @:IW2B
Nee een ooggetuige met beelden is inderdaad minder betrouwbaar dan oom agent met een vermoeden als hij 2 uur later eens aan komt gescheten. Daarbij hebben we het over vermoedelijk/waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef IW2B het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.
Dat de vrachtwagen van de getuige 5km terug niet te hard werd ingehaald zegt echt precies niks over het crash moment zelf.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee een ooggetuige met beelden is inderdaad minder betrouwbaar dan oom agent met een vermoeden als hij 2 uur later eens aan komt gescheten. Daarbij hebben we het over vermoedelijk/waarschijnlijk.
Waarschijnlijk heb jij een bank beroofd.. Laten we je maar 10 jaar vastzetten ok?
ja aan auto vliegt pas in brand als jij er 5 kilometer later pas aan komt gereden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat de vrachtwagen van de getuige 5km terug niet te hard werd ingehaald zegt echt precies niks over het crash moment zelf.
Ach jah tuurlijk een autobrand is binnen twee minuten gedoofd natuurlijk, stom van me.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ja aan auto vliegt pas in brand als jij er 5 kilometer later pas aan komt gereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach jah tuurlijk een autobrand is binnen twee minuten gedoofd natuurlijk, stom van me.Ben je nou zo teringdom of doe je alsof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tering zeg wat een domme mongool ben je zegquote:dat hij de auto in brand zag vliegen
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
Zijn accountnaam getuigt wel van zelfkennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer zo’n nerd die niet met argumenten kan Komenquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn accountnaam getuigt wel van zelfkennis.
Je moet niet dronken dat ik denken ben.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n nerd die niet met argumenten al. Komen
Ik vind deze post zeer verwarrend en niet in karakter. Zoiets als een kapotte klok die ook 2x per dag juist staat. Respect. Voor nu heel even dan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zeg'Dus meneer was gewoon dom bezig'. Het toontje ook. Alsof het dan niet meer boeit dat hij zich te pletter heeft gereden.
Het respect is heden ten dage helaas ver te zoeken bij mensen. Zorgelijke ontwikkeling @:IW2B
Heel veel succes en plezier daarmee. Geniet er van zolang het kan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef IW2B het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.
Omruilen bij God voor Depay en Lang.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:37 schreef Nober het volgende:
Gezien de onduidelijkheid over de gebeurtenis zou het een mooi gebaar zijn van god om ze weer terug naar aarde te sturen.
quote:Op zondag 13 juli 2025 11:10 schreef onlogisch het volgende:
https://youtube.com/shorts/b2nmbPvmtd0?si=m41r4QmeUTiHWunZ
OH Arne
@:Caland
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
quote:Weduwe Diogo Jota deelt eerste bericht na overlijden Liverpool-speler: ’Voor altijd, jouw meisje in het wit’
Eén maand na hun huwelijk heeft Rute Cardoso, de weduwe van Diogo Jota, een ontroerend bericht gedeeld op sociale media.
De voetballer overleed op 3 juli na een verkeersongeval.
2 uur geleden
De relatie tussen Rute Cardoso en Diogo Jota verloopt als een sprookje, tot dat verschrikkelijke auto-ongeval. Ze leerden elkaar kennen op de middelbare school in Porto.
Vriendschap werd liefde, en het koppel kreeg drie kinderen. Cardoso zette haar eigen carrière op een lager pitje om haar man te steunen in zijn kinderdroom. Ze verhuisde eerst mee naar Spanje en nadien naar Engeland, waar de aanvaller speelde bij de Wolves en topclub Liverpool.
Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) overleden na auto-ongeluk
Diogo Jota.
Hun huwelijksfeest op 22 juni was de kroon op hun relatie en een waar feest ter ere van de liefde. Maar amper elf dagen later sloeg het genadeloze noodlot toe. De Portugees international overleed net als zijn broer André Silva bij een verkeersongeval.
Verkeerde link pannenkoek!quote:
quote:1 mês do nosso “nem a morte nos separa”🤍
Para sempre,
A tua branquinha 🤍
Van 98,3K volgers op 3 juli naar 1,7 miljoenquote:1 maand van onze "zelfs de dood scheidt ons niet"🤍
Voor altijd,
Jouw kleine blanke meisje 🤍
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |