abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2025 @ 16:49:14 #280
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_218177423
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zeg :') 'Dus meneer was gewoon dom bezig'. Het toontje ook. Alsof het dan niet meer boeit dat hij zich te pletter heeft gereden.

Het respect is heden ten dage helaas ver te zoeken bij mensen. Zorgelijke ontwikkeling @:IW2B
Als gediagnosticeerd sociopaat zal je empathie bij mij sowieso niet snel vinden.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_218177579
quote:
16s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef IW2B het volgende:

[..]
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.
Nee een ooggetuige met beelden is inderdaad minder betrouwbaar dan oom agent met een vermoeden als hij 2 uur later eens aan komt gescheten. Daarbij hebben we het over vermoedelijk/waarschijnlijk. :')

Waarschijnlijk heb jij een bank beroofd.. Laten we je maar 10 jaar vastzetten ok?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  donderdag 10 juli 2025 @ 17:47:59 #282
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218177850
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nee een ooggetuige met beelden is inderdaad minder betrouwbaar dan oom agent met een vermoeden als hij 2 uur later eens aan komt gescheten. Daarbij hebben we het over vermoedelijk/waarschijnlijk. :')

Waarschijnlijk heb jij een bank beroofd.. Laten we je maar 10 jaar vastzetten ok?
Dat de vrachtwagen van de getuige 5km terug niet te hard werd ingehaald zegt echt precies niks over het crash moment zelf.
pi_218177869
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat de vrachtwagen van de getuige 5km terug niet te hard werd ingehaald zegt echt precies niks over het crash moment zelf.
ja aan auto vliegt pas in brand als jij er 5 kilometer later pas aan komt gereden.
  donderdag 10 juli 2025 @ 17:57:13 #284
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218177893
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
ja aan auto vliegt pas in brand als jij er 5 kilometer later pas aan komt gereden.
Ach jah tuurlijk een autobrand is binnen twee minuten gedoofd natuurlijk, stom van me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218177922
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ach jah tuurlijk een autobrand is binnen twee minuten gedoofd natuurlijk, stom van me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nou zo teringdom of doe je alsof?

quote:
dat hij de auto in brand zag vliegen
De tering zeg wat een domme mongool ben je zeg :')
pi_218178157
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:

SPOILER
Zijn accountnaam getuigt wel van zelfkennis.
pi_218186417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zijn accountnaam getuigt wel van zelfkennis.
Weer zo’n nerd die niet met argumenten kan Komen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door KlapMongeaul op 11-07-2025 18:16:11 ]
  vrijdag 11 juli 2025 @ 18:14:44 #288
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218186440
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Weer zo’n nerd die niet met argumenten al. Komen :D
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 juli 2025 @ 18:56:20 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_218186701
José Azevedo, een Portugese vrachtwagenchauffeur, zou ooggetuige geweest zijn bij de crash van Diogo Jota en André Silva. In een boodschap gericht aan hun familie verklaart hij dat de broers niet te snel reden tijdens hun crash: „Het was donker, maar ik kon de kleur en het merk van de auto nog perfect zien.”

De beweringen van de truckchauffeur staan haaks op de bevindingen van de politie, die afgelopen maandag nog concludeerden dat de Lamborghini van Jota sneller reed dan de maximumsnelheid.

Dat wordt nu dus stellig ontkend door José Azevedo, een Portugese truckchauffeur die een ooggetuige zou zijn van de fatale crash. In een video gefilmd vanuit zijn wagen, richt hij zich tot de familie van de broers: „Ik ben gestopt, ik probeerde te helpen, maar jammer genoeg was er niets dat ik kon doen.

„Mijn gedachten gaan uit naar hun familie, ik wist niet wie er in de auto zat. Ik zweer dat ze niet te snel reden. Ik kon het merk en de kleur van de auto perfect zien.” Azevedo uitte zijn bezorgdheid over de staat van de weg: „Het is een donkere weg. Ik rijd er elke dag op en weet hoe slecht hij is.”

De broers zouden een klapband hebben gekregen tijdens het inhalen van een andere wagen. Ze waren op weg vanuit Porto naar Santander, om daar een ferry naar Engeland te nemen. Jota werd na een recente longoperatie aangeraden om niet met het vliegtuig te reizen.

Sinds 2020 was Jota actief als voetballer bij Liverpool. Zijn broer speelde in Portugal bij FC Penafiel.

https://www.ad.nl/voetbal(...)-snel-reed~ab799863/

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218187849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat een intens droevig persoon ben je dan ook zeg :') 'Dus meneer was gewoon dom bezig'. Het toontje ook. Alsof het dan niet meer boeit dat hij zich te pletter heeft gereden.

Het respect is heden ten dage helaas ver te zoeken bij mensen. Zorgelijke ontwikkeling @:IW2B
Ik vind deze post zeer verwarrend en niet in karakter. Zoiets als een kapotte klok die ook 2x per dag juist staat. Respect. Voor nu heel even dan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218187868
quote:
16s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef IW2B het volgende:

[..]
Voorlopig ga ik altijd uit van een politierapport en niet iemand 'die zegt' dat hij ooggetuige was... ook daar zijn er vaak zat van die niet eens ter plekke aanwezig waren. Dus totdat het politierapport iets anders zegt, ga ik er van uit dat het dus wel zo was gezien volgens hen de sporen hier gewoon op wijzen.
Heel veel succes en plezier daarmee. Geniet er van zolang het kan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218191384
Gezien de onduidelijkheid over de gebeurtenis zou het een mooi gebaar zijn van god om ze weer terug naar aarde te sturen.
pi_218191431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 12:37 schreef Nober het volgende:
Gezien de onduidelijkheid over de gebeurtenis zou het een mooi gebaar zijn van god om ze weer terug naar aarde te sturen.
Omruilen bij God voor Depay en Lang.
  Moderator zondag 13 juli 2025 @ 11:10:19 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218201511
twitter

GioGod @onlogisch
  zondag 13 juli 2025 @ 21:48:45 #296
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218205039
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:10 schreef onlogisch het volgende:
https://youtube.com/shorts/b2nmbPvmtd0?si=m41r4QmeUTiHWunZ

OH Arne

@:Caland
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie

announce standbeeld for Arne in Lpool
  maandag 14 juli 2025 @ 08:44:17 #297
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
  woensdag 23 juli 2025 @ 12:10:34 #298
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218296667
https://www.telegraaf.nl/(...)et-wit/79363329.html

https://www.instagram.com(...)QwUILCp/?img_index=1
quote:
Weduwe Diogo Jota deelt eerste bericht na overlijden Liverpool-speler: ’Voor altijd, jouw meisje in het wit’

Eén maand na hun huwelijk heeft Rute Cardoso, de weduwe van Diogo Jota, een ontroerend bericht gedeeld op sociale media.

De voetballer overleed op 3 juli na een verkeersongeval.
2 uur geleden
De relatie tussen Rute Cardoso en Diogo Jota verloopt als een sprookje, tot dat verschrikkelijke auto-ongeval. Ze leerden elkaar kennen op de middelbare school in Porto.
Vriendschap werd liefde, en het koppel kreeg drie kinderen. Cardoso zette haar eigen carrière op een lager pitje om haar man te steunen in zijn kinderdroom. Ze verhuisde eerst mee naar Spanje en nadien naar Engeland, waar de aanvaller speelde bij de Wolves en topclub Liverpool.

Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) overleden na auto-ongeluk
Diogo Jota.
Hun huwelijksfeest op 22 juni was de kroon op hun relatie en een waar feest ter ere van de liefde. Maar amper elf dagen later sloeg het genadeloze noodlot toe. De Portugees international overleed net als zijn broer André Silva bij een verkeersongeval.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218297117
quote:
Verkeerde link pannenkoek!

https://www.instagram.com/rutecfcardoso14/p/DMahntPIkvZ/

quote:
1 mês do nosso “nem a morte nos separa”🤍
Para sempre,
A tua branquinha 🤍
quote:
1 maand van onze "zelfs de dood scheidt ons niet"🤍
Voor altijd,
Jouw kleine blanke meisje 🤍