Oef, zo'n gezinstank is heel wat anders dan een Miura ja. Dan heb je wel serieus gasgegeven of echt extreem pech gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef D. het volgende:
Een groene Urus
En zo te zien is het hard gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Wat een drama voor zijn gezin/familie
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef D. het volgende:
Een groene Urus
En zo te zien is het hard gegaan
Wat een drama voor zijn gezin/familie
Was een Huracan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.
Andere bronnen hebben het weer over een Aventador. Moet zeggen dat ik geen Urus herken in die neus (in de thumbnail).quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.
quote:
Ook die velgen kloppen m.i. niet met de foto uit post 67.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Andere bronnen hebben het weer over een Aventador. Moet zeggen dat ik geen Urus herken in die neus (in de thumbnail).
Maar goed, eigenlijk is dat allemaal verder ook weer niet zo heel boeiend, of ie nou in moderne Lambo X of Y zat.
Ja, de bron is de Guardia Civil.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
Is er trouwens uberhaupt al een bron dat het om een Lamborghini gaat? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor...
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
Is er trouwens uberhaupt al een bron dat het om een Lamborghini gaat? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor...
Wow idd. Groots.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.liverpoolfc.com/news/arne-slot-statement
@:Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
Je vraagt je toch af waar de zekerheid van een klapband vandaan komt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.
[ afbeelding ]
Mooie woordenquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.liverpoolfc.com/news/arne-slot-statement
@:Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
Herken ik niet echt als Lamborghini, maar goed, ik hou er nu echt over op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.
[ afbeelding ]
Valt momenteel mee toch? Hooguit niet de juiste plek om te speculeren welke auto je op de foto denkt te herkennen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:25 schreef tong80 het volgende:
Absurd en pijnlijk al die speculaties en vooroordelen.
Zelfde in Wolverhampton, nog steeds enorm geliefd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las in een nieuwsbericht dat het een SUV wasquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
https://www.thisisanfield(...)-route-to-liverpool/quote:t has been reported by local authorities that the tyre of Jota's Lamborghini SUV burst while overtaking a vehicle, leading to the car skidding off road and catching fire.
Dan kijk je niet goedquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden. Desalniettemin RIP
https://www.hansanders.nl/brillen/quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden.
Waarom meld je datquote:
Van de tien Champions League wedstrijden afgelopen seizoen speelde hij er vier.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden. Desalniettemin RIP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |