Intens triest allemaal pfffquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Damn
Vorige maand getrouwd ook
Zijn laatste interland was overigens dus de gewonnen Nations League-finale..
Wikipedia beetje laat met het locken van de paginaquote:Jota died after an assassination ordered by Cristiano Ronaldo in Zamora, Spain, on 3 July 2025.
quote:Jota died after an assassination ordered by Cristiano Ronaldo in Zamora, Spain, on 3 July 2025.[9][9]
Net was het nog een auto-ongeluk op Wiki, mensen die daar nu zitten te kuttenquote:
Rinus Israelquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Sala? ook al was dat wel een voetballer van een orde van grootte minder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Toch lijkt het me sterk dat Marca en Portugese media het allemaal op de voorpagina en alles melden als ze er niet zeker van zijn..quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
Eerst maar even kijken of dit echt is. Staat ook nog niks op de site van Liverpool.
BBC brengt het ook al.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
Eerst maar even kijken of dit echt is. Staat ook nog niks op de site van Liverpool.
Sukkelquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
social media team van Liverpool valt door de mand nu ze moeten werken voor hun geld. Zelfs in het Britse Lagerhuis hebben ze er al bij stilgestaan.quote:
Ja want het zo snel mogelijk kenbaar maken is natuurlijk het aller- allerbelangrijkste.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
social media team van Liverpool valt door de mand nu ze moeten werken voor hun geld. Zelfs in het Britse Lagerhuis hebben ze er al bij stilgestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het zo snel mogelijk kenbaar maken is natuurlijk het aller- allerbelangrijkste.Ja, want zoals je in dit topic ook al zag zitten sommige mensen toch op een soort van officile bevestiging te wachten dan enkel de mediaberichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het zo snel mogelijk kenbaar maken is natuurlijk het aller- allerbelangrijkste.Dit ja. Eerst maar alle informatie verzamelen. Contact met familie, staf, spelers. Dit gaat impact hebben. Dan komt Wienerschnitzels wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal dingen die het social media team niet doet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja. Eerst maar alle informatie verzamelen. Contact met familie, staf, spelers. Dit gaat impact hebben. Dan komt Wienerschnitzels wel...
En hoe is Liverpool DE officile bevestiging in deze?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, want zoals je in dit topic ook al zag zitten sommige mensen toch op een soort van officile bevestiging te wachten dan enkel de mediaberichten.
Die wachten gewoon op een 'GO'van hoger hand. En die Go gaat pas komen zodra de dingen zijn gebeurd die @Frozen-assassin zojuist schetstquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Allemaal dingen die het social media team niet doet.
Nouri leeft nog.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat heftig. Rip liverpool ook komend seizoen. Zie ajax na nouri
Maar het social media team zal pas zijn uitingen publiceren nadat de club zijn zaakjes op orde heeft. Dat gaat echt niet parallel en onafhankelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Allemaal dingen die het social media team niet doet.
Zo nasty.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:27 schreef Viesdik het volgende:
brrrr
nog maar paar weken geleden
[ afbeelding ]
Wat een verdrietig nieuws
Samen met zijn broer.quote:Liverpool Football Club are devastated by the tragic passing of Diogo Jota.
The club have been informed the 28-year-old has passed away following a road traffic accident in Spain along with his brother, Andre.
Liverpool FC will be making no further comment at this time and request the privacy of Diogo and Andre’s family, friends, teammates and club staff is respected as they try to come to terms with an unimaginable loss.
We will continue to provide them with our full support.
Al lang niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in een God.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommige mensen (debielen) inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, want zoals je in dit topic ook al zag zitten sommige mensen toch op een soort van officile bevestiging te wachten dan enkel de mediaberichten.
In elk bericht wordt zijn broer vernoemd, maar oke.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:47 schreef TLC het volgende:
Zijn broer kwam ook om, maar je leest alleen maar over Diego.
Blijft bijzonder triest natuurlijk.
*RIP*
Ja maar vervolgens gaat het meerendeel over Diego, begrijpelijk omdat hij bij Liverpool speelt, maar tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In elk bericht wordt zijn broer vernoemd, maar oke.
Wat een simplistische redenatie weerquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de fans is het al een drama laat staan voor die familie.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:27 schreef Viesdik het volgende:
brrrr
nog maar anderhalve week geleden
[ afbeelding ]
Wat een verdrietig nieuws
Holy shit..quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dan helpt een airbag ook niet meer
GVDquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt mequote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen week geleden getrouwd geloof ik, drie kindjes. Verschrikkelijk. Ook voor de ouders die ineens twee kinderen kwijt zijn....quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Damn
Vorige maand getrouwd ook
Zijn laatste interland was overigens dus de gewonnen Nations League-finale..
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdtquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt me
Leer je dat allemaal aan Harvard?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdt
Het feit is gewoon dat Lamboos en Ferraries gewoon onbetrouwbare wagens blijven voor huis tuin en keuken rijders....
Ik heb dit jaar al veel van dit soort nieuwsberichten voorbij zien komen met ongelukken met dit soort auto's
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je 200 km/h over zo'n weg rijdt lijkt me
Sowieso een beetje raar (bijzonder?) om meteen maar met allerlei 'verklaringen' op de proppen te komen. Er zal wel alcohol in het spel zijn, er zullen wel drugs aanwezig zijn, hij zal wel 200kmh hebben gereden.quote:
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je op dit weggetje 200 rijdt
Het feit is gewoon dat Lamboos en Ferraries gewoon onbetrouwbare wagens blijven voor huis tuin en keuken rijders....
Ik heb dit jaar al veel van dit soort nieuwsberichten voorbij zien komen met ongelukken met dit soort auto's
Die heeft vast keurig de maximumsnelheid geredenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Voornamelijk aan de kwaliteit van de bestuurders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?![]()
![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Huurdersquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voornamelijk aan de kwaliteit van de bestuurders.
Als je mij bericht goed leest heb ik het over huis tuin en keuken rijders….quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En denk.je nou echt dat dat aan de kwaliteit van die auto's ligt?![]()
![]()
![]()
Ik heb 't niet over voetballers in het algemeen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze krijgen heel slecht betaald bij Liverpool idd
Heel erg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verschrikkelijk. Zo jong nog. Net getrouwd en 3 kinderen die hun vader nu al moeten missen
Fo (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Francois Sterchele was natuurlijk niet zo'n grote naam als Jota, maar toch Belgisch international en topscorer in de Belgische competitie toen hij overleed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fo (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Francois Sterchele was natuurlijk niet zo'n grote naam als Jota, maar toch Belgisch international en topscorer in de Belgische competitie toen hij overleed.
Reyes was toen al wel op z'n retour. Die auto van hem zag er minder verwoest uit en hij reed toen 237 kmh. Denk dat Jota wel harder dan 200 heeft gereden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.
Christus te paard, wat moet dat hard zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |