Intens triest allemaal pfffquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Damn
Vorige maand getrouwd ook
Zijn laatste interland was overigens dus de gewonnen Nations League-finale..
Wikipedia beetje laat met het locken van de paginaquote:Jota died after an assassination ordered by Cristiano Ronaldo in Zamora, Spain, on 3 July 2025.
quote:Jota died after an assassination ordered by Cristiano Ronaldo in Zamora, Spain, on 3 July 2025.[9][9]
Net was het nog een auto-ongeluk op Wiki, mensen die daar nu zitten te kuttenquote:
Rinus Israelquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Sala? ook al was dat wel een voetballer van een orde van grootte minder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.
Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
Toch lijkt het me sterk dat Marca en Portugese media het allemaal op de voorpagina en alles melden als ze er niet zeker van zijn..quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
Eerst maar even kijken of dit echt is. Staat ook nog niks op de site van Liverpool.
BBC brengt het ook al.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:44 schreef Elan het volgende:
Eerst maar even kijken of dit echt is. Staat ook nog niks op de site van Liverpool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |