abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218109944
Het schijnt door een klapband gebeurd te zijn

Hoge snelheid hoeft daar helemaal niets mee te maken te hebben
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218109961
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:14 schreef Divje het volgende:

[..]
Nee.

Ook bij een crash met 60km/u kan zo'n ding in de fik vliegen en ben je gezien.
Bij een crash van 60 km/u ziet een auto er echt niet zo uit.

Daarbij doet dat verder natuurlijk niets af aan dit drama.
  donderdag 3 juli 2025 @ 14:14:33 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218109998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Reyes, die was wel van dat kaliber. Ook een auto ongeluk.
Klopt, dacht ik ook nog aan maar die was al wel gestopt volgens mij.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218110206
quote:

[..]
Nee.

Dan zie je een uitgebrande auto die nog wel als auto te herkennen is. Niet enkel 'n wiel en schroot.
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2025 @ 14:42:49 #105
842 Zorro
Z
pi_218110278
quote:
Doordat de politie het kenteken kon natrekken, kon geconcludeerd worden dat het om Jota en zijn broer ging.
:{
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218110318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan zie je een uitgebrande auto die nog wel als auto te herkennen is. Niet enkel 'n wiel en schroot.
Niet als je door die klapband 3 keer over de kop vliegt door allerlei oorzaken

Dit lijkt mij helemaal geen weggetje waar je met hoge snelheid gaat rijden en kan rijden

Dit zijn in de praktijk allemaal hele lichte auto's tegenwoordig

Auto zal gemaakt met carbon en weet ik veel allemaal

quote:
Nadelen van carbon bij een ongeluk
Bros breekgedrag

In tegenstelling tot metaal (dat buigt of deukt), breekt carbon vaak in scherpe splinters en stukken bij een harde klap. Dat kan gevaarlijk zijn, ook voor hulpdiensten of andere weggebruikers.

Moeilijk te repareren

Koolstofvezel is moeilijk tot onmogelijk te repareren als het beschadigd is. Vaak moet het volledige onderdeel vervangen worden, wat duur is.

Een klein scheurtje dat niet goed zichtbaar is, kan leiden tot structureel falen bij hergebruik.

Onzichtbare schade

Carbon kan van buiten intact lijken, maar intern schade hebben door delaminatie (loslaten van lagen). Dit vereist speciale apparatuur om op te sporen.

Carbon maakt sportauto’s sneller, veiliger voor de inzittenden en stijver, maar is ook bros, duur en lastig te repareren. Bij een ongeluk beschermt het vaak de bestuurder goed, maar het gedrag van het materiaal bij impact is totaal anders dan metaal.

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218110327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Niet als je door die klapband 3 keer over de kop vliegt door allerlei oorzaken

Dit lijkt mij helemaal geen weggetje waar je met hoge snelheid gaat rijden en kan rijden

Dit zijn in de praktijk allemaal hele lichte auto's tegenwoordig

Auto zal gemaakt met carbon en weet ik veel allemaal
[..]

Dan nog. Als je 60 rijdt, dan vlieg je over het algemeen niet drie keer over de kop door een klapband. Nee, dit is geen weggetje om hard te rijden en ook niet om met hoge snelheid andere weggebruikers voorbij te razen. Dat heeft 'ie blijkbaar toch gedaan.
pi_218110350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan nog. Als je 60 rijdt, dan vlieg je over het algemeen niet drie keer over de kop door een klapband. Nee, dit is geen weggetje om hard te rijden en ook niet om met hoge snelheid andere weggebruikers voorbij te razen. Dat heeft 'ie blijkbaar toch gedaan.
Of hij dat gedaan heeft moet nog blijken uit onderzoek

Jij bent een beetje voorbarig met je uitspraken die nergens op gebaseerd is

Wat realistische is dat die auto van carbon is geweest en zie hierboven wat de gevolgen kunnen zijn.
quote:
Nadelen van carbon bij een ongeluk
Bros breekgedrag

In tegenstelling tot metaal (dat buigt of deukt), breekt carbon vaak in scherpe splinters en stukken bij een harde klap. Dat kan gevaarlijk zijn, ook voor hulpdiensten of andere weggebruikers.
pi_218110366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het gaat om een snelweg...
pi_218110405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Het betreft gewoon een snelweg. :')

De onzin die jij uitkraamt is echt ongekend. Steeds weer.
pi_218110445
Bekijk deze YouTube-video

picture maker

ik denk dat die foto die mijn grote vriend @onlogisch gepost in post 67 heeft niet klopt?
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:06:14 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218110469
De FOK!rechercheurs die doorgaans NWS bemesten hebben helaas VBL ook weten te vinden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 15:06:16 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218110470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:

ik denk
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218110490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:58 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Het betreft gewoon een snelweg. :')

De onzin die jij uitkraamt is echt ongekend. Steeds weer.
Mijn conclusie is dat nergens bewezen is dat hij te snel gereden zou hebben tot dat het tegendeel is bewezen clown.
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:11:54 #115
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218110503
"Doordat de politie het kenteken kon natrekken, kon geconcludeerd worden dat het om Jota en zijn broer ging."

quote:
6s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:42 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat is een vreemde zin.Waar komt die quote vandaan?

Verder R,I.P.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218110525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:11 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Dat is een vreemde zin.Waar komt die quote vandaan?

Verder R,I.P.
De lichamen waren niet meer te identificeren, dus is het op kenteken onderzocht wie er in die auto zaten.
pi_218110534
quote:

[..]
Nee.

En dat voor 1 miljoen :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:15:57 #118
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218110540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De lichamen waren niet meer te identificeren, dus is het op kenteken onderzocht wie er in die auto zaten.
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten? :D
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:18:46 #119
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_218110568
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:43 schreef Kriegel het volgende:
Da's verschrikkelijk man, daar wordt een mens gewoon even stil van, die relativering die zoiets geeft. Zo lacht het leven je aan alle kanten toe met twee kampioenschappen en een trouwdag, zo ben je weg. :{
Is haast niet te bevatten :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_218110582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:15 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
O ja? Dus als jij een kenteken hebt weet je altijd wie en hoeveel mensen er in een auto zitten? :D
Wat snap je niet aan het woord "onderzocht"
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:48:07 #121
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218110771
Lamborghini Miura Jota was een, zeldzaam, model rond 1970.
Toevallig. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218110835
quote:
The siblings were headed to Santander to catch a ferry to Britain after Diogo was advised not to fly following lung surgery, it was reported in his home country today.

Liverpool are due to start pre-season training on Monday, so Jota was heading back to the UK on a road trip.
https://www.dailymail.co.(...)crash-Liverpool.html
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:00:48 #123
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218110865
quote:
12s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:39 schreef mitt het volgende:
Heftige shit.

Wie was de vorige speler van deze grootte en piek die overleed? Kan me er even niet een voor de geest halen..
In 2008 ofzo was er in België een voetballer van Club Brugge gestorven ook na een auto-ongeluk.

Sterchele. Tot de dag van vandaag wordt Sterchele door Club Brugge supporters herdacht met in de 23e minuut een applaus te geven.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:05:09 #124
Belg
pi_218110891
Diogo Jotta

Deze is voor jouw maat!

You'll never walk alone

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:06:52 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218110900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diogo Jotta

Deze is voor jouw maat!

You'll never walk alone

Ik vind het origineel van Leen toch beter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:11:16 #126
Belg
pi_218110931
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het origineel van Leen toch beter
Inderdaad had deze moeten posten
pi_218110973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:15 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:24:11 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218111012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[ link | afbeelding ]
picture maker

ik denk dat die foto die mijn grote vriend @:onlogisch gepost in post 67 heeft niet klopt?
https://www.ad.nl/video/p(...)n-diogo-jota-1570002
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218111057
Heftig
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 16:29:37 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_218111058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Foé (als je 'deze grootte' even wat ruim neemt)? Ik volg het allemaal niet genoeg om te weten hoe Sala daar bijvoorbeeld mee te vergelijken is.
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.

Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.

Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.

Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak

Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.

Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.

tong80

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 16:41:45 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_218111138
Hier veel compact uit het AD.....................https://www.ad.nl/voetbal(...)-medeleven~ae231559/

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218111210
twitter

Oh, he wears the number 20...

Forever!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:57:37 #133
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218111283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]

Forever!
Lol paddy :')

Tevens rip, erg sneu
pi_218111433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, dacht ik ook nog aan maar die was al wel gestopt volgens mij.
Of deze:

Op 2 juli 1994 werd de Colombiaanse voetballer Andrés Escobar doodgeschoten in Medellín, enkele dagen nadat hij op het WK voetbal een eigen doelpunt had gemaakt. Dit tragische incident schokte de Colombiaanse voetbalwereld en de rest van de wereld.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:17:03 #135
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218111476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hoeveel mensen lijkt mij het probleem niet.
Touché. Dat heb ik inderdaad niet goed verwoord.
pi_218111510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
De Portugese Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) is in de nacht van woensdag op donderdag, evenals zijn jongere broer André Silva, in Spanje verongelukt. Door een klapband raakte zijn auto van de weg en vloog in brand.

Er zijn vaker "grote" voetballers in het verkeer verongelukt. De Italiaanse wereldkampioen Scirea of de wonderdribbelaar Juanito van Real Madrid. De flamboyante Belgische middenvelder Ludo Coeck. De ex-Feijenoorder Mladen Ramljak was een Joegoslavisch voetballer die in eigen land verongelukte. Hij won in 1974 de UEFA-Cup met Feijenoord. De verongelukte middenvelder Georgiër David Kipiani (met als kenmerk zijn Abe van den Ban snor) won ook de UEFA Cup. Met Dinamo Tbilisi in 1982. Tonny van Leeuwen is in Nederland waarschijnlijk de bekendste speler. De doelman van GVAV (later FC Groningen) verongelukte in 1971. Naar deze talentvolle ex-international werd later een prijs vernoemd voor de minst gepasseerde doelman.

Er zijn ook minder bekende spelers die door een auto-ongeluk om het leven kwamen. Wie kent Tommie Krommendijk nog? Bij de eerste competitiewedstrijd van FC Twente van het seizoen, op 24 augustus 1990 uit tegen Roda JC (1-2), was Krommendijk reserve. Onderweg naar huis na afloop van deze wedstrijd kwam hij bij een auto-ongeval tussen Enschede en zijn woonplaats Hengelo op 23-jarige leeftijd om het leven.

Begonnen bij het verdwenen FC Wageningen, daarna via PSV, Feijenoord en Cercle Brugge naar FC Twente. Door twee zware blessures kwam zijn talent er niet echt uit. Hij bleef echter hopen en vechten voor de de definitieve doorbraak

Eenmaal bij de Subtopper FC Twente was hij er klaar voor. De blessures overwonnen zou hij alsnog, via een omweg, de top gaan bereiken. Het werd echter een andere weg die het talent in de knop brak. Hij speelde maar één wedstrijd voor de club uit Enschede. Na de overwinning tegen Roda JC, vond hij zijn Waterloo. Net als bij de Ajacied Robbie de Wit, zullen we nooit weten hoe goed hij zou zijn geworden.

Een bierbuik schijnt tegenwoordig een vereiste te zijn om te mogen analyseren (Sneijder, vd Brom, vd Vaart). Gezien Tommie Krommendijk wel een pilsje lustte, is het goed mogelijk dat hij momenteel ex-Twente speler Theo Janssen zou assisteren bij het praatprogramma Rondo. Een rondo die hij maar tot 1990 mocht maken op de velden. Als ex-speler in de Olympische selectie resten alleen nog herinneringen aan een groot talent. Meedoen is soms belangrijker dan winnen. Maar het hoogste podium is niet voor iedereen weggelegd. Als je de wedstrijd van je leven verliest, dooft het vuur al voordat je hebt mogen vlammen.

tong80

Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Montagui het volgende:
[ x ]

Forever!
Vreemd genoeg nummer 21 en 11 bij Portugal en bij Wolves nummer 18, bij Porto nummer 19.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2025 17:29:26 ]
pi_218111628
twitter
pi_218111668
twitter
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 17:47:04 #139
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_218111672
Op z’n zachtst gezegd tragisch. RIP.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 17:54:14 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218111719
What can change the nature of a man?
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:58:02 #141
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_218111750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

tong80

+ Ferry van Vliet
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:04:27 #142
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218111782
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:48 schreef Hyperdude het volgende:
Lamborghini Miura Jota was een, zeldzaam, model rond 1970.
Toevallig. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.

Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.

Prachtige auto's verder natuurlijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218111851
Groot fan van User Wotte
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:36:08 #144
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218111986
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:04 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Och jee, een Miura. Nou ja, dat verklaart dan in elk geval een beetje waarom ze met een klapband zo makkelijk (eenzijdig) om het leven zijn gekomen. Vroeg me dat toch wel af.

Ik weet natuurlijk niet waar ze in de berm tegenaan zijn beland, maar een moderne schiet om te beginnen al minder snel de weg af in zo'n situatie, heeft veel meer impactbescherming (duh) en vliegt ook niet zo makkelijk in de fik.

Prachtige auto's verder natuurlijk.
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 18:37:33 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_218111993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:23 schreef Nober het volgende:

[..]
Di Tommaso is bekender dan Van Leeuwen. Dan hebben we nog doelman Enke. Niet verkeergerelateerd.

Man man. Ga crossen.

Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 18:39:12 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_218112005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:58 schreef dvdfreak het volgende:

[..]
+ Ferry van Vliet
Google eens op Deyna. Of op Manchester United (Duncan Edwards), of op Zanderij SLM, of op het grote Torino of Zambia zonder Kalusha. Een column is geen encyclopedy. ;)

:T
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:45:46 #147
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218112071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het was geen Miura waarmee ze zijn gecrasht. Hij haalde alleen die auto aan omdat die Jota heet.
Ja, dat denk ik dus ook.
Maar mijn sarcasme- c.q. ironiemeter is nog wel eens stuk dus ik had wijselijk maar even niet gereageerd.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:54:31 #148
18653 crew  D.
pi_218112159
Een groene Urus

En zo te zien is het hard gegaan :Y

Wat een drama voor zijn gezin/familie :{
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:59:26 #149
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218112202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh zo. :@ Die ken ik niet, dacht dat er gewoon een kromme zin stond en er Miura van Jota werd bedoeld. Excuus.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ja, dat denk ik dus ook.
Maar mijn sarcasme- c.q. ironiemeter is nog wel eens stuk dus ik had wijselijk maar even niet gereageerd.
Nee, mijn fout dus, maar een 28-jarige multimiljonair kan in z'n vakantietijd in een klassieke sportwagen willen rondrijden, dus het leek me niet onmogelijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_218112346
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:54 schreef Coco het volgende:
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:18:13 #151
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218112363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef D. het volgende:
Een groene Urus

Oef, zo'n gezinstank is heel wat anders dan een Miura ja. Dan heb je wel serieus gasgegeven of echt extreem pech gehad.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_218112433
https://www.liverpoolfc.com/news/arne-slot-statement

@Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk :{. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
pi_218112477
twitter
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:32:03 #154
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218112508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef D. het volgende:
Een groene Urus

Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.
pi_218112614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Het wiel uit post 67 lijkt niet van een "normale" Urus.
Was een Huracan.
blablablabla
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:40:48 #156
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218112626
quote:

[..]
Andere bronnen hebben het weer over een Aventador. Moet zeggen dat ik geen Urus herken in die neus (in de thumbnail).

Maar goed, eigenlijk is dat allemaal verder ook weer niet zo heel boeiend, of ie nou in moderne Lambo X of Y zat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:47:08 #157
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218112694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Was een Huracan.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:40 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Andere bronnen hebben het weer over een Aventador. Moet zeggen dat ik geen Urus herken in die neus (in de thumbnail).

Maar goed, eigenlijk is dat allemaal verder ook weer niet zo heel boeiend, of ie nou in moderne Lambo X of Y zat.
Ook die velgen kloppen m.i. niet met de foto uit post 67.

Maar maakt verder ook niet, het is op zich al triest genoeg.
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:53:05 #158
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218112792
Is er trouwens uberhaupt al een bron dat het om een Lamborghini gaat? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor...
pi_218112847
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
Is er trouwens uberhaupt al een bron dat het om een Lamborghini gaat? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor...
Ja, de bron is de Guardia Civil.

Maar goed, lekker boeiend waar hij in zat, al was het een Dacia. Het is gewoon kut.
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:59:08 #160
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218112862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zie nu die ene foto. Het schildje op die velg dan, moet ik aannemen.

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 20:04:42 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_218112929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

@:Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk :{. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
Wow idd. Groots. ^O^

pi_218112936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je vraagt je toch af waar de zekerheid van een klapband vandaan komt.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:12:07 #163
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218113023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

@:Caland Arend Martijn met zalvende woorden. Die man is ongelofelijk :{. Op een dag als vandaag zo'n statement kunnen schrijven, wow.
Mooie woorden _O_ Arne is een goed mens.

Die afsluiter ;(
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:14:39 #164
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218113063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Herken ik niet echt als Lamborghini, maar goed, ik hou er nu echt over op. :@
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 20:25:56 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_218113191
Absurd en pijnlijk al die speculaties en vooroordelen. :{

pi_218113230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:25 schreef tong80 het volgende:
Absurd en pijnlijk al die speculaties en vooroordelen. :{

Valt momenteel mee toch? Hooguit niet de juiste plek om te speculeren welke auto je op de foto denkt te herkennen.

Al zegt Slot het eigenlijk al. Hier zijn geen woorden voor denkende aan 3 kinderen en pas getrouwd (en zijn broer).
pi_218113485
quote:
Zelfde in Wolverhampton, nog steeds enorm geliefd.
pi_218113574
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden. Desalniettemin RIP
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 20:58:19 #170
18653 crew  D.
pi_218113580
quote:

[..]
Ik las in een nieuwsbericht dat het een SUV was

quote:
t has been reported by local authorities that the tyre of Jota's Lamborghini SUV burst while overtaking a vehicle, leading to the car skidding off road and catching fire.
https://www.thisisanfield(...)-route-to-liverpool/

[ Bericht 30% gewijzigd door D. op 03-07-2025 21:04:51 ]
pi_218113713
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:57 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden. Desalniettemin RIP
Dan kijk je niet goed
Groot fan van User Wotte
  donderdag 3 juli 2025 @ 21:31:38 #172
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218113858
quote:
Nooit van deze gozer gehoord en ik kijk elke Champions League wedstrijden.
https://www.hansanders.nl/brillen/
https://www.hansanders.nl/hoortoestellen-ontdekken/
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2025 @ 21:46:59 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_218114029
quote:
Nooit van deze gozer gehoord
Waarom meld je dat :?

pi_218114139
quote:
Van de tien Champions League wedstrijden afgelopen seizoen speelde hij er vier.

68' Milan (u)
29' Bologna (t)
- Leipzig (u)
- Leverkusen (t)
- Real Madrid (t)
- Girona (u)
- Lille (t)
- PSV (u)
67' tegen PSG (u)
73' tegen PSG (t)
pi_218114155
Liverpool eert Diogo Jota: nummer 20 zal nooit meer gedragen worden

https://www.vi.nl/nieuws/(...)meer-gedragen-worden
pi_218114172
Prachtige woorden van Slot en Alexander-Arnold O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218114306
Wat een ontzettend triest nieuws.
  donderdag 3 juli 2025 @ 23:13:53 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218114894
Dit had zo maar een Rai Vloetje kunnen worden.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 00:35:10 #179
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218115194
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
Dit had zo maar een Rai Vloetje kunnen worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 juli 2025 @ 07:33:00 #180
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_218115786
Bij RTL Boulevard hadden ze het blijkbaar over Aké als ploeggenoot (Manchester City) en lieten ze een verkeerde foto zien :')

https://www.rtl.nl/boulev(...)vard-van-donderdag-3
Misschien moeten ze het gewoon houden bij showbizztroep en geen voetbal.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 07:34:07 #181
498282 Scrummie
pi_218115795
twitter
pi_218116433
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
Bij RTL Boulevard hadden ze het blijkbaar over Aké als ploeggenoot (Manchester City) en lieten ze een verkeerde foto zien :')

Ze moeten sowieso hoge straffen gaan zetten op het verspreiden van foutieve informatie. Ook voor al die riooljournalisten die geld verdienen over het leed van bepaalde mensen (vaak BN'ers) :r Heb je het goed? Prima, maar zit je er naast? Bloeden.
pi_218117305
Dit doet me denken aan Ludo Coeck.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 12:29:57 #185
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218118436
Gister nog een potje lopen janken toen ik filmpjes van hem met z’n kleine aan het voetballen zag

Triest
pi_218118459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
Gister nog een potje lopen janken toen ik filmpjes van hem met z’n kleine aan het voetballen zag

Triest
Gaat dat niet wat ver?
blablablabla
  vrijdag 4 juli 2025 @ 13:16:26 #187
498282 Scrummie
pi_218118821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Gaat dat niet wat ver?
Bepaal jij niet.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 13:16:40 #188
498282 Scrummie
pi_218118825
twitter
pi_218118861
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:

Triest
:')
pi_218119020
quote:
I am truly lost for words. Until yesterday, I never thought there would be something that would frighten me of going back to Liverpool after the break. Team mates come and go but not like this. It’s going to be extremely difficult to accept that Diogo won’t be there when we go back. My thoughts are with his wife, his children, and of course his parents who suddenly lost their children. Those close to Diogo and his brother Andre need all the support they can get. They will never be forgotten.
https://x.com/MoSalah/status/1941094449674629583
pi_218119338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Bepaal jij niet.
Dat is waar maar met wat er allemaal aan verdrietigheid voorbij komt in het nieuws (Gaza, Oekraïne) zit je dan permanent te janken.
blablablabla
pi_218119471
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is waar maar met wat er allemaal aan verdrietigheid voorbij komt in het nieuws (Gaza, Oekraïne) zit je dan permanent te janken.
Zit je haar/zijn situatie nou in te vullen. En dat je niet inziet dat kinderen en het verlies van een vader anders kan vallen is jouw onvermogen.
pi_218120289
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:

Ze hadden laatst ook een uitgebreide special over Dumfries want Champions League finale bereikt.

Geen woord over ploeggenoot Stefan de Vrij.

Maar goed alsnog ook namens mij RIP Rúben Dias, Bernardo Silva dan wel Matheus Nunes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2025 15:49:53 ]
pi_218120873
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 15:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Ze hadden laatst ook een uitgebreide special over Dumfries want Champions League finale bereikt.

Geen woord over ploeggenoot Stefan de Vrij.

Maar goed alsnog ook namens mij RIP Rúben Dias, Bernardo Silva dan wel Matheus Nunes.
Uh, ja is goed.
pi_218121468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Gaat dat niet wat ver?
Dat moet hij zelf weten.

Voor zijn kinderen en vrouw is dit natuurlijk dramatisch en logisch dat het ze veel meer doet dan welk leed dan ook ter wereld.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 18:46:33 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218121616
twitter

Toch wel gelachen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218122929
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Toch wel gelachen
wat een vreemde tweet....wat wil die hiermee bereiken, de man kan zelf geen fuck
  vrijdag 4 juli 2025 @ 20:45:03 #198
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_218122939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
wat een vreemde tweet....wat wil die hiermee bereiken, de man kan zelf geen fuck
Dat is Britse humor, Klaas.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_218122950
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:45 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Dat is Britse humor, Klaas.
ik zou het meer humor vinden als die morgen zelf onder een auto ligt dan.....
pi_218122992
quote:
Alle wedstrijden. Elke wedstrijd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')