Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
Bij RTL Boulevard hadden ze het blijkbaar over Aké als ploeggenoot (Manchester City) en lieten ze een verkeerde foto zien
https://www.rtl.nl/boulev(...)vard-van-donderdag-3
Misschien moeten ze het gewoon houden bij showbizztroep en geen voetbal.
Als die zijn contract uitdient mag die ook gewoon transfervrij de deur uit lopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Vrij bizarre en eigenlijk licht ongepaste vraag… maar zou zo iets nou verzekerd zijn voor een voetbalclub? Liverpool ziet nu natuurlijk ook zo 50 miljoen van de balans verdwijnen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die zijn contract uitdient mag die ook gewoon transfervrij de deur uit lopen
quote:Liverpool blijft de familie van Diogo Jota steunen en betaalt het nog twee jaar durende contract door, meldt het Portugese Record. De aanvaller van Liverpool kwam donderdag om het leven bij een verkeersongeluk bij de grens van Spanje.
Sport verzekeringen zijn vrij normaal tegenwoordig. Zijn zelfs speciale verzekeringsmaatschappijen die alleen maar topsport verzekeren. Uiteraard heb ik geen idee of het salaris, of waarde worden verzekerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Vrij bizarre en eigenlijk licht ongepaste vraag… maar zou zo iets nou verzekerd zijn voor een voetbalclub? Liverpool ziet nu natuurlijk ook zo 50 miljoen van de balans verdwijnen.
Dit, niet te bevatten. M'n gedachten draaien van links naar rechts. M'n beste vriend doodgereden op de Hedelse brug. Herinner me ieder detail toen ik het te horen kreeg. Er is geen gradatie, maar dit gaat je verstand te boven. Moet ook denken aan de twee kindjes van Michel Boerebach.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf maar aan die familie denken: vrouw, drie kindjes en ouders die beide kinderen in een klap kwijt zijn... gewoon horror
Zo'n contract lijkt me te beëindigen bij dood niet? Dus dat doorbetalen van salaris zal vooral een PR dingetje zijn. Verzekering van salaris zal om langdurige blessures/invalide gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Sport verzekeringen zijn vrij normaal tegenwoordig. Zijn zelfs speciale verzekeringsmaatschappijen die alleen maar topsport verzekeren. Uiteraard heb ik geen idee of het salaris, of waarde worden verzekerd.
Ik denk dat vooral het salaris verzekerd wordt, aangezien een waarde nogal aan prestaties gerelateerd is. En dit is ook heel cynisch en ongepast, maar ben bang dat daarom Liverpool ook al meteen bekend maakt dat ze zijn volledige salaris uitbetalen aan zijn vrouw.
Er zal wel een levensverzekering afgesloten zijn. En in spelerscontracten zal er ook wel wat over opgenomen zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n contract lijkt me te beëindigen bij dood niet? Dus dat doorbetalen van salaris zal vooral een PR dingetje zijn. Verzekering van salaris zal om langdurige blessures/invalide gaan lijkt me.
Zo'n speler staat gewoon voor een bepaalde waarde op de balans dus dat zou je op zich prima kunnen verzekeren. Al kun je met iets als Lloyds alles wel verzekeren met wat voor voorwaarden dan ook
Roekeloos rijgedrag is niet verzekerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n contract lijkt me te beëindigen bij dood niet? Dus dat doorbetalen van salaris zal vooral een PR dingetje zijn. Verzekering van salaris zal om langdurige blessures/invalide gaan lijkt me.
Zo'n speler staat gewoon voor een bepaalde waarde op de balans dus dat zou je op zich prima kunnen verzekeren. Al kun je met iets als Lloyds alles wel verzekeren met wat voor voorwaarden dan ook
Dan is het maar goed dat ze nooit meer te hard zullen rijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Wat we natuurlijk allemaal al lang hadden aan zien komen...
Politie vandaag bekend gemaakt dat de heren te hard gereden hebben... wat een verrassing weer.
Dat is dus de reden dat ik ook geen Lambo heb maar gewoon een Kia.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:54 schreef GereDathan het volgende:
Ik zal nooit een Lamobrghini kopen. Die dingen zijn zo onveilig als wat. Elke keer in het nieuws met dodelijke afloop bij een ongeluk. Je verwacht van zo’n auto toch dat de airbags gewoon werken bij 80km per uur?
Pikant hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik ook geen Lambo heb maar gewoon een Kia.
Als het daadwerkelijk bij een inhaal manoeuvre was is daar weinig geks aan in veel scenario's.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Politie vandaag bekend gemaakt dat de heren te hard gereden hebben... wat een verrassing weer.
Nu zullen de 'ziejenouwel's veelvuldig gepost gaan worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef IW2B het volgende:
Er zit vast niks tussen een Lambo en een seksloos koekblik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik ook geen Lambo heb maar gewoon een Kia.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Ook die velgen kloppen m.i. niet met de foto uit post 67.
Maar maakt verder ook niet, het is op zich al triest genoeg.
Euhm nee... ook bij een inhaalmanouvre mag je niet harder dan de toegestane snelheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk bij een inhaal manoeuvre was is daar weinig geks aan in veel scenario's.
In elk geval hebben geen andere mensen, die gewoon normaal reden, de dood ingejaagd, zoals bijvoorbeeld Rai Vloet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze nooit meer te hard zullen rijden?
Hetzelfde geldt voor al die roeptoeters die van de foto blijkbaar konden aflezen dat het een klapband was, of niet te snel, etc...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nu zullen de 'ziejenouwel's veelvuldig gepost gaan worden.
Zodat ze de volgende keer weer aannames kunnen doen op basis van een foto. Want tsja, deze keer hebben ze gelijk dus de volgende ook.
Klinkt fantastisch in theorie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:23 schreef IW2B het volgende:
[..]
Euhm nee... ook bij een inhaalmanouvre mag je niet harder dan de toegestane snelheid.
Als iemand op de rechterbaan dus de maximaal toegestane snelheid rijd, mag je er in principe dus nooit voorbij.
Tenzij je blauwe zwaalichten op je dak hebt natuurlijk...
Fantastisch leuke (ongefundeerde) discussies in een overlijdingstopic.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef IW2B het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor al die roeptoeters die van de foto blijkbaar konden aflezen dat het een klapband was, of niet te snel, etc...
Men zal altijd zijn eigen mening blijven roepen... ook als deze ongefundeerd is. Lekker laten doen, brengt tenminste (normaliter leuke) discussies op gang. En met de tijd komt de waarheid altijd vanzelf aan het licht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |