abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 11:06:03 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218071626

Al dan niet met kaas...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 29 juni 2025 @ 11:09:06 #2
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218071637
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeuren ;( Stofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar :)
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 11:09:54 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218071643
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218071765
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeuren ;( Stofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar :)
Ramen zemen in de volle zon: goed voor strepen. *O*
Strijk: vanavond één bloes/ shirt voor werkdag morgen.

En morgen vroeg opstaan en in de relatieve koelte aan de slag en een siësta doen.
  zondag 29 juni 2025 @ 11:28:17 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218071776
quote:
3s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Hier is de voorspelling dat het morgen de warmste dag vd week wordt :P

Code geel ook alleen voor morgen 10:00 uur t/m overmorgen 10:00 uur.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218071834
Hier zouden dingen gedaan moeten worden, niet zoveel als bij LS, maar zolang er niemand doodgaat wanneer ik ze niet doe is de keus snel gemaakt.

Straks wanneer de zon op t balkon is wel nog een zoom in een blouse en broek maken en beiden strijken want vanavond etentje. De rest van de vouw en strijk was komt wel een keer

Hier lijkt het dinsdag 35 gr te worden en woensdag 32 gr. dinsdagochtend wel even naar de boot maar ‘s middags niet en morgen ook thuiswerken
We have far more in common than that which devides us..
pi_218071838
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe O+

Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.

VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zag _O- je kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.

Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd ^O^ :X

Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd. *G*
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld :D

Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft :P
pi_218071862
In totaal waren we aan eten & drank ¤75 kwijt voor 8 personen. Dat is iig beduidend goedkoper dan een restaurant en daarna de stad in :D
pi_218071863
@Kaatje1 wat voor etentje heb je?
pi_218071928
Dat klinkt als een hele goede dag, vooral ook voor de bruid. En niet mee kunnen komen, jammer maar dat is dan maar zo, ik ging dan altijd foto’s maken :D

Ga uiteten met zus, broer en schoonzus. Dat doen we een paar keer per jaar, tenminste da’s de opzet. Laatste keren is het bij mij thuis geweest na de operatie van mijn zus. Maar die kan nu ook weer wat langer zitten.
pi_218072018
Succes @Lucky_Strike voldoende pauzes en water :% :%

En ik had een soort tekenfilm in mijn hoofd over de zwaluwen die de kat van @Barreltje aanvielen met zo'n muziekje eronder :D :X

En *G* dat de dag goed verlopen is bij @Tele6
Gisteravond op terras zagen we een groep mannen lopen met een man in zo'n warm oranjeleeuwpak :') Die moest vanalles doen en kreeg dan applaus en gejoel _O- hij zweette zich rot.

Wij geen plannen O+ Tot laat vannacht naar Glastonbury gekeken, Neil Young etc *G* Laat opgestaan, handdoekenwasje zit erin, brunchje ook.
g is vandaag onder de pannen door golfen/F1 te kijken. Het is hier nog redelijk koel, vooral in de tuinkamer, dus na fietstochtje en krant, NiB , lesje pianospelen doen en vanavond nog een wandelingetje, beviel gisteravond ook goed omdat rond 20 uur te doen.
Oh ja! Als picnic geweest is ga ik een havermout/appel/rozijnen cake bakken als ontbijtcake :9
Nog wel de winterwortels en noten kopen die ik vergeten was te bestellen :6
Done.

Eetze gezellig @Kaatje1

Komende werkweek zijn weer normale dagen, dus morgen lekker in de airco (vestje mee, want die staat altijd hoog) en dinsdag een binnendag.

Hopelijk komt de WBV komende week, al ruim een week hoor ik in de hoek van de slaapkamer ergens tussen de 1e en 2e plafondbalken houtworm/boktor of iets. Er ligt nu ook al wat heel klein zaagsel op mijn nachtkastje :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 29-06-2025 13:32:42 ]
  zondag 29 juni 2025 @ 12:12:54 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_218072031
De wasmachine piept om duidelijk te maken dat deze klaar is. Moet ik toch van mijn stoel af.

En ik ben een konijnenhol in het duiken.
IPv6 naar IPv4 portforward. Maar dan zo goedkoop mogelijk.
En dan kom je een heleboel zooi tegen die niet meer van toepassing is, prijzen/aanbiedingen die te goed zijn om waar te zijn. En dat klopt dan ook. Na de test periode gaan de prijzen naar max, met een ramp om er weer vanaf te komen.

Nu het feste-ip.net stuk aan het uitpluizen. Waarom zo goedkoop. Wat de anaconda in het gras.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218072257
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat :P

Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten :9
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 juni 2025 @ 13:03:17 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218072373
Ik heb ook elke dag verse bessen O+ Lang niet zo veel als jullie maar net te veel om gelijk op te eten dus ik heb ook al wat ingevroren voor de magere seizoenen.

Het is hier een graad of 27 en heel drukkend. Nu dus even in de schaduw met ijskoud water. We schieten erg op gelukkig.

@AnneX, morgen vroeg beginnen en siësta zit er niet in. Er moet gewoon de hele week gewerkt worden. En dinsdag en woensdagavond zijn er afspraken. Ik heb zelf de middagen wel vrij maar de komende drie dagen is het ook niet echt een optie om in de zon iets te doen. Maar elke dag een kwartiertje ga ik zeker proberen.

Die strepen op de ramen kan me niet schelen, er zit toch een screen voor :+
Spoilers!
pi_218072656
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken :P
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes O+

Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.

@Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218072680
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken :P
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes O+

Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.

@:Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Respect voor jou, zuster Cat *O*
Ik vond vroegah in de VP huizen met het douchen vd bewoners het altijd zo moordend heet🥵
Dat zal bij mensen thuis nog eel wat graadjes erger zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 29-06-2025 14:00:52 ]
pi_218072814
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.

Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
pi_218072869
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
pi_218072981
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Die idioten sjezen hier ook langs. 8)7

De enige goede plek is voor/achter de ventilator.
MnX is lunchen buiten de deur en mocht rijden. In de Maserati 😂

@Tele6 wat fijn, dat de dag gister goed is verlopen. Na alle doem scenarios. .
  zondag 29 juni 2025 @ 14:14:02 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218073011
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
pi_218073072
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
  zondag 29 juni 2025 @ 14:23:34 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218073103
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
In het gunstigste geval..
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 15:32:59 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218074043
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die idioten sjezen hier ook langs. 8)7

In een Maserati? :+
pi_218074083
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In een Maserati? :+
Speelgoed voor grote mannen. 😎
#don’t care.
  zondag 29 juni 2025 @ 15:49:20 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218074285
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef sigme het volgende:
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat :P

Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten :9
[ afbeelding ]
Dit is voor de hele week ontbijt toch onniedan :{
pi_218074411
Eindelijk eens zo'n cake bakken die Facebook me altijd laat zien.
1 vd vele variaties, ben heel benieuwd, staat nu in de oven.
Havermout/wortel/appel
/ei/honing/bakpoeder
/rozijnen/vanille-extract/walnoot :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 juni 2025 @ 16:47:51 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218075133
Ommetje Monnickendam gedaan. Mn tweede paar schoenen ingelopen. :+.
En op het terras gezeten bij de Waegh. Wel eens vaker geweest, maar het personeel had zn dag niet zullen we maar zeggen. :s) Op het terras de basketbalsters 3x3 wereldkampioen zien worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 juni 2025 @ 16:57:34 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_218075242
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.

Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond. ^O^
  zondag 29 juni 2025 @ 17:01:18 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_218075295
De bessenstruiken voor een groot deel ontdaan van de bessen. Ruim een pont rode en net een pond zwarte bessen. De rest die er nog hangt zijn of te ver heen, of takjes die in het langsgaan al grotendeels heb leeggegeten.
Kruisbes voor het huis was er al vroeg bij dit jaar. Met de eerste keer bessen. Die tijdens het langslopen al gegeten.
De donkere kruisbes in de tuin begint nu lekker te kleuren.
pi_218075483
-O- geen etentje, opeens enorme darmproblemen (vaker met warmte) en dat durf ik niet aan nu
pi_218075670
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef z80 het volgende:

[..]
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond. ^O^
:D :X

@fietsie in volledige motorkledij vdg?
pi_218075672
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
-O- geen etentje, opeens enorme darmproblemen (vaker met warmte) en dat durf ik niet aan nu
Ach joh, balen -O-
pi_218075754
Als je het over pech hebt zijn vrienden van me op weg naar een kampioenschap geloof ik...
Eerder dit jaar hadden ze een rioolverstopping en heel hun huis stond vol met poep. Nu nog steeds zitten ze in de rommel omdat de woningbouw en de verzekering het niet eens worden over wie het moet fixen.
Gooit vanochtend een van hun bovenburen een BED MET MATRAS EN AL van het balkon, valt het naar binnen bovenop al hun spullen op hun balkon.
Maar goed dat ze zelf binnen waren. Manmanmanman :o
  zondag 29 juni 2025 @ 18:11:38 #35
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218075763
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Tele6 het volgende:
Als je het over pech hebt zijn vrienden van me op weg naar een kampioenschap geloof ik...
Eerder dit jaar hadden ze een rioolverstopping en heel hun huis stond vol met poep. Nu nog steeds zitten ze in de rommel omdat de woningbouw en de verzekering het niet eens worden over wie het moet fixen.
Gooit vanochtend een van hun bovenburen een BED MET MATRAS EN AL van het balkon, valt het naar binnen bovenop al hun spullen op hun balkon.
Maar goed dat ze zelf binnen waren. Manmanmanman :o
Zo dan. Wat een actie :X
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 18:18:11 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218075814
We hebben vandaag alle klusjes afgekregen. Flink zweten, flink drinken, het kwam goed.

O.a. is de decoratie in de overkapping opgehangen.

En ik zou nog wat plaatjes van de tuin plaatsen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lucky_Strike op 29-06-2025 18:23:52 ]
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 18:21:31 #37
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218075832
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @:Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe O+

Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.

VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zag _O- je kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.

Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd ^O^ :X

Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd. *G*
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld :D

Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft :P
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.

Fijn dat het goed ging met eten. Alles ok met je vinger?
Spoilers!
pi_218076038
Wat ziet het er geweldig uit @Lucky_Strike jullie hebben enorm veel eer (en plezier) van jullie harde werk.

Baal wel ja, niet gezellig bijkletsen en had zin in spareribs en nu gaat het brood worden -O-

Maar het is goed dat ik niet de gok “toch maar gaan” niet heb genomen :P
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 19:04:19 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218076232
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.
Door deze opmerking lees ik het bericht van Tele6 anders.
Ik las het "er zijn van allerlei activiteiten te doen, wij kozen eentje die niet past bij de aanstaande bruid" maar volgens mij lees jij het als "een van de onderdelen van de activiteit was niet iets voor de bruid, daarna had ze prima weer mee kunnen doen"

Benieuwd wat het nu was :+
pi_218076295
De schoonzus is de schoonzus van de bruid, toch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218076353
Ik lees het als “de schoonzus kon niet meekomen en moest huilen”, maar ook dat er iets leukers gekozen had kunnen worden
pi_218076402
Ze hadden een plan om te klimmen en waren bang dat het niet bij de schoonzus van de bruid in de smaak zou vallen. Die zei 'komt wel goed' en toen gingen ze klimmen en ging ze huilen. Ze had ook kunnen zeggen 'inderdaad liever niet' en dan hadden ze iets kunnen kiezen wat ze wel leuk had gevonden.
pi_218076428
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
pi_218076493
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
Juustem. Ga foto’s maken van de klimmers of zo
pi_218076558
quote:
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegd :D

Ik begreep het verslag van Tele wel verkeerd: in mijn hoofd was schoonzus de bruid en toen vond ik het sneu voor haar, op haar dag. Maar de schone zus is aanhangsel: dan niet piepen maar foto’s maken/koffie drinken :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218076635
Wat @Clubsoda zegt idd. :Y

De enige kaas die de schoonzus van de bruid lust is mascarpone in tiramisu, blijkbaar.
Maar ze lust ook allerlei andere dingen niet. De salade, balletjes en pastasalade waren ook volledig kaasloos omdat een van de vegetariërs er niet duidelijk over was of ze nou vega of vegan was, dus ik had het merendeel van de gerechten vegan gemaakt. En schoonzus at die ook niet.
De meloen was iig een hit :D
pi_218076657
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Fijn dat het goed ging met eten. Alles ok met je vinger?
De vinger valt erg mee. Ik gebruik m als een excuus om m'n huishoudelijke klusjes te skippen vandaag, maar denk dat ik er morgen al geen pleister meer op hoef. ^O^

Ik vind jullie tuin trouwens fantastisch O+
  zondag 29 juni 2025 @ 20:02:59 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_218076658
Blijkbaar houden kraaien ook van warmte.
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
De schaduw van de boom en brug was blijkbaar te koud.
pi_218076668
quote:
10s.gif Op zondag 29 juni 2025 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegd :D

Ik begreep het verslag van Tele wel verkeerd: in mijn hoofd was schoonzus de bruid en toen vond ik het sneu voor haar, op haar dag. Maar de schone zus is aanhangsel: dan niet piepen maar foto’s maken/koffie drinken :7
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaas :+
pi_218076669
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
Ik zie ze soms wel met de vleugels gespreid liggen zonnen. Ik denk dat ze daarmee de kleine beestjes uit hun veren bakken. Als een zonnebad O+
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 20:38:50 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218076946
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Steengrillen
pi_218077004
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaas :+
Je vergeet de meloen :(
  zondag 29 juni 2025 @ 20:49:34 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218077019
quote:
:D

Balen van de darmklachten Kaatje. Bijzonder en onpraktisch dat dat met warm weer gebeurt zeg.

Ik vraag me regelmatig af wat vogels nou in vredesnaam zo vaak op asfalt te doen hebben. Maar zonnebaden is nog niet in me opgekomen.
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 20:55:31 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_218077068
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Balen van de darmklachten Kaatje. Bijzonder en onpraktisch dat dat met warm weer gebeurt zeg.

Ik vraag me regelmatig af wat vogels nou in vredesnaam zo vaak op asfalt te doen hebben. Maar zonnebaden is nog niet in me opgekomen.
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.
Let maar op. Komt veel voor bij bomen en uitritten van landwegen.
pi_218077100
Ik heb dat al jaren en als ik er aan gedacht had (meestal rommelt het een paar uur) dan had ik wel imodium ingenomen, nu overviel het me.

En wat ik nou weer zag, een kinderfatbike, kind van een jaar of 6 reed langs op een mini bike 😳
  zondag 29 juni 2025 @ 20:58:50 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218077103
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef z80 het volgende:

[..]
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.
Let maar op. Komt veel voor bij bomen en uitritten van landwegen.
Platgereden zaden enzo is wel logisch. Ik ga beter opletten.
Spoilers!
pi_218077334
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag alle klusjes afgekregen. Flink zweten, flink drinken, het kwam goed.

O.a. is de decoratie in de overkapping opgehangen.

[ afbeelding ]

En ik zou nog wat plaatjes van de tuin plaatsen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Helemaal geweldig zo *O* O+
pi_218078316
Ja hai.

Vroeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218078322
Hoi! Vroeg, wel koel O+
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 07:12:30 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218078439
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 05:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoi! Vroeg, wel koel O+
Dat wou ik dus al melden :P Dat het lekker fris was dan, vroeg valt wel mee voor mij.

Unterwegs naar D, om 8u komt een bedrijf dat betonboringen doet omdat ik de wc ga verplaatsen. Vanmiddag komen ze kijken voor meterkast
  maandag 30 juni 2025 @ 07:16:27 #61
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218078449
Mogguh :W eerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
pi_218078551
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 05:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoi! Vroeg, wel koel O+
Ja dit!

Naar de airco :W
pi_218078552
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh :W eerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Suc6
pi_218078593
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 07:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dit!

Naar de airco :W
Dit zijn dagen, die prettig zijn om te gaan werken…Koel!
En als je dan naar buiten stapt einde werkdag… o|O
Morgen en overmorgen twee afspraken ‘s middags…denk het maar te verplaatsen dadelijk.

En de lappen binnen voor de ramen helpen zeker. Ook geen inkijk voor de buren, de eksters.
Dan maar eens ga shoppen voor fatsoenlijke raambekleding aan einde van de week.

Trouwens de jonge eksters leren in het gras pikken van hun ouders. Met hevig gepiep.
pi_218078890
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
In ieder geval een trein reisje vv *O* Sterkte.
pi_218079027
Mogge!

Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.

Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
  maandag 30 juni 2025 @ 09:05:42 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218079050
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.

Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
Hier de hele nacht lekker alles open gezet, was vanochtend heerlijk koel in huis. Nu alles weer dicht en wachten tot het weer koeler wordt vanavond.
pi_218079092
Hier klauteren ze makkelijk over het balkon naar binnen dus niet zo’n fan van alles open ‘s nachts. En Elin begroet iedereen met kopjes dus daar heb ik ook niets aan.

Zo, de afspraak is een week later. Gelukkig hoef ik woensdag niet door de benauwde hitte te fietsen.
  maandag 30 juni 2025 @ 09:41:13 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218079244
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Je hebt groot gelijk. Ik heb al diverse telefoontjes achter de rug van mensen die afspraken voor dinsdag en woensdag willen verplaatsen.
Spoilers!
pi_218079339
Volgens buienradar wordt het vannacht op zijn koelst 21 graden hier, en dinsdag op woensdag 20. Ik werd om 5u wakker, ben om 5.15 maar opgestaan en hele huis open gegooid. Afgekoeld naar 22.0 beneden en 21 boven, en rond 8.30 alles weer dicht.

Ik vond het zo heerlijk buiten O+ zelfs lange trainingsbroek aan gedaan ipv korte. En de latjes voor horren laatste dingen gelakt (had vorige keer gelakt maar moest deel nog zagen, dus alle zaagsnedes gedaan en her en der een touch-up). Die te drogen gelegd, alles weer opgeruimd, het hele terras weer onkruidvrij gemaakt, de vlinderstruik stuk bijgeknipt waar hij over het pad begon te hangen en alles opgeruimd. En ook nog even weekboodschappen gedaan, en nu lig ik al bijna een uur weer op de bank :D . Straks nog even fysio en dan blijf ik verder binnen vandaag. Morgen moet ik helaas wel de deur uit, naar Leiden, ochtend redelijk vroeg heen en rond 13u weer terug, dus hopelijk werkt de airco in de trein goed :+ . Woensdag had ik personal training, maar die heb ik eruit gehaald. Veel te warm om te sporten.
pi_218079588
Goedemorgen :W

Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed *O*
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters :D
pi_218079627
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed *O*
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters :D
lekker gevoel dat het lukt!

Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
pi_218079703
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
lekker gevoel dat het lukt!

Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
Ah leuk! Dat wist ik niet :D
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
pi_218079747
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ah leuk! Dat wist ik niet :D
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
pi_218080184
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
  maandag 30 juni 2025 @ 12:12:35 #76
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218080212
Godskannonne wat ist warm
pi_218080281
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
  maandag 30 juni 2025 @ 12:30:11 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218080353
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kreeg net klachten dat mijn werkkamer te koud was.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218080400
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Thanks! Ben heel benieuwd :)

quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wij zijn even aan het afkoelen in het badje en daarna kom ik een paar dagen niet meer buiten denk ik :')
pi_218080458
Het is hier 23 graden, heerlijk weer. Ik zit even buiten in de zon.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 juni 2025 @ 12:52:09 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218080558
Hier is het nu 22 graden, morgen en overmorgen wordt het 28 graden..

Vandaag thuis werken, werkkamer is aan de schaduw kant dus lekker met de ramen open, heerlijk de geur van de bloemen opsnuiven O+

Hier dus heerlijk alles open om een beetje warmte in de tent te krijgen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_218080583
Ik ben naar binnen gegaan. Balkon is weliswaar nog in de schaduw maar daar werd het al erg warm. Binnen met alles dicht is beter te doen.
pi_218080596
Binnen en buiten 24 o . Kan niet klagen. Inmiddels de zon weg van het balkon, de gordijnen aan die kant opengedaan. Ook ontdekt dat de 2 veluxramen op zuidoost oòk verduisterings gordijnen hebben. 😎
Dus alleen nog cassettes zoeken voor in de slaapkamer en woonkeuken.
Deze vond ik. https://www.intershades.nl/supplente-raamdecoratie-en-hor/
Ook eens bij Hornbach en collega’s kijken.

Oekaze van de organisatie: morgen en woensdag wordt niet gevaren.
Op het moment is het er goed toeven, begreep ik. Overdekt en een windje op het water.
En blijven smeren. Ook de nek en (flap) oren. 😉

Ook de Bieb op school is dicht woensdag.
pi_218081011
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt O+

Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
pi_218081058
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt O+

Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
pi_218081122
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
Na 2 weken mailen met de wbv :7
  maandag 30 juni 2025 @ 14:00:43 #87
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218081138
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Na 2 weken mailen met de wbv :7
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 juni 2025 @ 14:03:24 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218081160
Was heerlijk buiten net bij de lunchwandeling.

Ben benieuwd naar straks. En in de bus... Nu met Ring-ellende kan het een lang ritje worden. Vrijdag stond Amsterdam iig op slot. Fles water is mee....
pi_218081252
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:

Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel :{w
*O*

[ Bericht 33% gewijzigd door Blues op 30-06-2025 16:53:07 ]
  maandag 30 juni 2025 @ 15:45:01 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218082108
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00 8)7
HOEZO DAN ??
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 16:48:27 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218082632
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00 8)7
HOEZO DAN ??
zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?
  maandag 30 juni 2025 @ 18:07:20 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218083118
Vorige week was de maandag aanvankelijk nog als warmste dag aangekondigd en dus hebben we vandaag vrij genomen om heerlijk op een terras aan het strand van Egmond te bivakkeren.
Helaas wordt het morgen nog ietsie warmerder, hebben we dan diverse werkafspraken en zit een dag extra vrij nemen er dus niet in. :X
Maar vandaag was het prima te doen zo…
pi_218083244
Net even schoonzus aan de lijn gehad. Etentje was gezellig geweest maar de locatie niet voor herhaling vatbaar. Bediening was ook erg slecht, buiten was geen plek dus binnen gezeten, waar ze de muziek hard hadden staan zodat dat ook buiten gehoord kon worden.
pi_218083246
Vandaag prima dag gehad met heen & weer fietsen naar kantoor (van 6-7u en van 3-4u), uurtje sporten van 7 tot 8, pauze buiten van 12-1. Geen klagen (hooguit dat het vanochtend wel écht fris was op de fiets, nog geen 10oC!)

Morgen & overmorgen thuiswerken. Als we alles dicht houden blijft het binnen vrij koel, maar ik weet niet of ons dat lukt morgen.

Mooitje zoekt veelal de schaduw, rapporteerde liefste.
  maandag 30 juni 2025 @ 19:13:48 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218083558
pi_218084198
Vandaag gesport. Met airco. Alsnog gezweet }:| Kan ook door het fietstochtje van 5 minuten zijn.

Sportpartner was vanmorgen vergeten dat ze tussendoor kwam: mini jurkje aan _O- Ze voelde zich knap (en) ongelukkig. Gelukkig had trainer een fleece dekentje voor de zedigheid.
En ik startte met een oefening die wel erg makkelijk ging en kreeg rare vragen: ik zie dat er flink met gewicht geschoven is, heb je nog klachten, heb je vorige week de buikspieroefening niet gedaan? Ik :?

Toen kwam hij erachter dat zijn collega op mijn account vorige week iemand anders heeft zitten trainen. Inclusief mijn settings en ik blijk meer gewicht te drukken :X Er ging meteen een appje naar de dame hoe het met haar ging :D

Morgen en woensdag (en donderdag) kantoordag. Geen airco, gelukkig wel dikke muren en kleine raampjes.
Collega belde nog even ‘want onze zolder opruiming morgen zag ze niet echt zitten’. Die was bij mij allang het raam uit _O-
pi_218084280
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:

Blijkt een wespennest🥶🥶
Jakkie. |:(
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.

Koel op het balkon mèt de ventilator aan op Max.🙃
Zelfs gekookt vanavond: geen butter chicken doch butter tofu.
pi_218084318
Oeh nu zolder opruimen, heet

Kennissen van mij die gaan samenwonen zouden vandaag deels verhuizen (hij heeft een huurwoning dus morgen de sleutel overdracht) en haar spullen morgen/overmorgen. Ze hebben iedere mogelijke hulp gevraagd en zijn afgelopen weekend overgegaan
pi_218084372
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_218084409
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:

Jakkie. |:(
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.

Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoem :X Vannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
pi_218084479
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoem :X Vannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
Ik zou zelfs naar een hotel gaan _O-
pi_218084506
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:34 schreef Blues het volgende:
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Van de vlooienmarkt annex openlucht kringloop afgelopen zaterdag verdween het meeste in een kraakwagen. ~O>

Nog eens navragen wat er met de bergen kleding - schoon en netjes uitgehangen - is gebeurd?
Mn X redde een / zijn unieke fiets, ging een band oppompen en de nieuwe buurvrouw wilde de fiets best wel. Ja, de schuur is nog redelijk leeg.
Haar vriend nam een of andere standaard alsnog over waar een achterwiel in past en dan als hometrainer te gebruiken.
pi_218086478
Goedemorgen!

't Is lekker fris hier (12o), dus nu even alles open zodat het binnen nog wat verder afkoelt.

De wilgenroosjes bloeien.
pi_218086624
Ik heb hier ook lekker alles tegen elkaar open gezet. Zo naar de sportschool (daar hebben ze geen airco namelijk). Ik hou op zich wel enorm van warmte, dus ik zal niet zoveel last hebben van een dag als vandaag. Ga ook lekker zwemmen, helemaal fijn.

Ik wist niet dat dat wilgenroosjes waren, sigme. ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218086699
Hier is het vannacht niet veel kouder geworden dan 20 gr -O-
Ramen stonden open maar het heeft niet veel geholpen.

Achja over 2 dagen koelt het wel echt af als het goed is.
pi_218086818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier ook lekker alles tegen elkaar open gezet. Zo naar de sportschool (daar hebben ze geen airco namelijk). Ik hou op zich wel enorm van warmte, dus ik zal niet zoveel last hebben van een dag als vandaag. Ga ook lekker zwemmen, helemaal fijn.

Ik wist niet dat dat wilgenroosjes waren, sigme. ^O^
Buiten zwemmen in een zwembad of in buitenwater?

Er is nog een ander wilgenroosje (het harige wilgenroosje), dat bloeit nog niet. Ik zal er een foto van maken zodra dat ook bloeit :Y.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 08:34:39 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218087322
1u50 onderweg ipv 45 minuten ivm de spoedreperaties aan de A9. Maar goed in de bus was airco en luisterboekje aan. Druk maken is zonde van de energie :P
pi_218087421
Wij er op mijn vrije dag vroeg uit voor de wespenkillers, we hebben er slecht van geslapen :+

dinsdag 1 juli 2025 @ 08:59:58 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218087433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:57 schreef Blues het volgende:
Wij er op mijn vrije dag vroeg uit voor de wespenkillers, we hebben er slecht van geslapen :+
Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.
Dat was echt niet spectaculair hoe ze die bestrijden. Gewoon beetje gif, nog geen minuut werk was het _O-
pi_218087440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:59 schreef gcjoel het volgende:

Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.
Dat was echt niet spectaculair hoe ze die bestrijden. Gewoon beetje gif, nog geen minuut werk was het _O-
Mooi ! :D

Ik had eerst visioenen van mannen in maanpakken, toen ging ik YT filmpjes kijken. En zag dat ze door kiertjes via zo'n pomp idd gif spuiten :')
pi_218087490
Sportschool …succes. Daarmee wacht ik nog even.

Vanmiddag een afspraak en zojuist de auto verplaatst van plek zónder naar plek mét schaduw.
Dat moet iets schelen. 😇
Niet vreselijk interessant:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang gaat dat duren @borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
pi_218087530
Omg 12 graden @sigme O+ jaloers.
Hier ook plaknacht. Werd 5.40 wakker dit keer, alles wel open gezet tot 7.40. Beneden van 25.5 naar 24.3 en boven van 26 naar 24 (die thermometer heeft geen decimalen). Zal inmiddels al wel weer op zeker 25 zitten. Volgens buienradar is het van 11-22u boven de 30 graden en om 20u nog 35gr :X en vannacht 20gr en dan morgen om 13u weer 30 graden.. volgens Weerplaza wordt het vandaag zelfs 37 graden, maar dan wel weer 18 even in de nacht. Ik hoop op max overdag van buienradar en de min in nacht van Weerplaza :+

De bus en trein waren/zijn wel koel. Zo eerst naar de uni daar en 10u een eindgesprek van stage voeren en cijfer geven, en dan om 11.30 psych. En dan hopen dat trein en bus op terugweg ook weer goed werkende airco hebben. Nog 36 uur en dan is het voorbij *O* .

Latjes voor horren zijn inmiddels allemaal helemaal droog en stinken ook niet meer, dus eens kijken of ik ergens morgenochtend of eind vd middag kan starten met de profielen in elkaar schroeven en in kozijn schroeven. En dan met de magneetband het gaas erop maken. Kunnen bij de volgende hittegolf ook de ramen in slaapkamer naast mijne en in de badkamer de hele nacht open *O* .

Blues brrr wespennest. Gelukkig komen ze vandaag weghalen!
pi_218087538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi ! :D

Ik had eerst visioenen van mannen in maanpakken, toen ging ik YT filmpjes kijken. En zag dat ze door kiertjes via zo'n pomp idd gif spuiten :')
Yt filmpjes gaan kijken en gerustgesteld worden.👍🏼
Wij hadden ze in de schuur onder het dak en bij de voorgevel van huis, boven mijn hoofd. Het vloog af en aan. En hield vanzelf op.
Edit: Oh ja: ook in de schuur een verhuisdoos vól!!! Wat een herrie. Daarvoor kwam de lokale verdelger in pak met kap. Bzzzz. En toen werd het stil.

Vraag is: kan je er weer slapen binnen zó veel uur na de gifwolk? Is dat ook te goochelen…
pi_218087576
@vlindertje89 Kun je slapen bij het geluid van een ventilator? Blaast ook beestjes weg.
Totdat de horren functioneren. Plus koel.

Hier is alles dicht. Dat zal tegenvallen als ik naar buiten ga / moet straks.
Affijn..tis wat het is.
pi_218087582
Mogge!

Hopelijk ben je snel van dat gespuis af @Blues Moest opeens denken aan de vader van een vriendin, die dacht “ dat geld kan ik me wel besparen” en deed vitrage over z’n hoofd en ging een wespennest te lijf. Er kwam een ambulance aan te pas en hij was niet eens (gelukkig) allergisch.

Vannacht weer erg blij met de plafondventilator, airco is nog niet nodig in huis. De ventilator maakt geen geluid trouwens, de vorige wel.

Fijn dat er airco in de bus was @borisz hoorde gisteren van een trein die pech had, airco deed het ook niet en de passagiers konden er niet uit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 09:24:26 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218087603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef AnneX het volgende:

Hoe lang gaat dat duren @:borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongeluk
Pas om 7:45 is snelweg vrijgegeven. Nu was het filerijden over de parallelle Schipholweg. Dit is éénmalig.

Maar ivm alle werkzaamheden met de Ring bij Amsterdam is het meer overlast tm oktober.
pi_218087668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vraag is: kan je er weer slapen binnen zó veel uur na de gifwolk? Is dat ook te goochelen…
Het is ongetwijfeld te googelen, maar ik zou het de bestrijdingsmensen vragen ;) op Google is altijd ook wel iemand wiens neef een vriend had die 3 weken na het gif spuiten daar tóch nog van is overleden / blind geworden / zenuwschade heeft opgelopen.
pi_218087678
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:19 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Kun je slapen bij het geluid van een ventilator? Blaast ook beestjes weg.
Totdat de horren functioneren. Plus koel.

Hier is alles dicht. Dat zal tegenvallen als ik naar buiten ga / moet straks.
Affijn..tis wat het is.
Heb een ventilator, die gebruik ik ook al, en heb op eigen kamer ook al een (oude en niet meer helemaal 100% functionerende) hor. Dat raam staat dus al hele nacht open. Maar afkoelen gaat wel sneller als ik ook andere ramen hele nacht open kan laten staan ipv dat alleen mijn slaapkamer (enigszins) afkoelt.
pi_218087679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef borisz het volgende:

[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongeluk
Pas om 7:45 is snelweg vrijgegeven. Nu was het filerijden over de parallelle Schipholweg. Dit is éénmalig.

Maar ivm alle werkzaamheden met de Ring bij Amsterdam is het meer overlast tm oktober.
😳
pi_218087930
Ik deed een soort birkam-dumbbell im de tuin :% net nog even op de fiets maar verder wordt het hangen onder de parasol met ijskoffie en de watertafel O+

De ventilator ging gisteren kapot :') maar hiephoi voor airco O+
pi_218087949
Ik heb juist her geluid van een ventilator nodig om in slaap te vallen, in de winter ook :')

Verder begint een airco wel steeds beter te klinken.
pi_218088002
Ik vind het zo'n briljante investering. Ik kon echt onrustig worden van het idee van warme nachten en ik heb sowieso een kind wat de hitte slecht trekt. En nu hebben we gewoon twee kamers in huis die heerlijk koel te maken zijn.
pi_218088007
Qua instructie laat ik het over aan de ongediertebestrijders idd.
Het wachten is nog steeds aan de gang..... :+ Tussen 9 en 12 komen ze. g is inmiddels maar weer op de bank gaan liggen, die trekt vroeg uit bed icm de warmte en energie slecht. We hebben zo'n koelapparaat staan in de woonkamer, dat is wel lekker, die vul je met koelelementen en heel koud water uit de koelkast.

Ik inmiddels NiB op een iets lager tempo in een koele tuinkamer gedaan, verder rustigjes aan, krantje lezen en wachten....
pi_218088201
Ik ben al weer naar binnen. Buiten, zelfs alleen maar lezen, is al te warm. Dus alles dicht en zo maar werken.
pi_218088384
Hij is geweest, tussen een heel klein lang kiertje zijn 'plaagdierbeheersings' :P middel gespoten, uitleg en een kaartje. Morgen moeten ze dood zijn en volgende week ook de larven/eitjes. Slapen kan gewoon, nu 1 raam dicht (om wespen die naar buiten vluchten en weer je kamer binnen komen tegen te houden) en 1 klein raam andere kant op kier.
Nu al beetje opgelucht, we hoorden wel een enorm gezoem eventjes en een paar zilvervisjes die onder dat kiertje vandaan kwamen hebben het ook niet overleefd. Vielen zo plop deaud naar beneden.
Straks daar ff stofzuigen maar :D
pi_218088511
Wij zijn op de terugweg richting huis, meer langs de kust, het is hier 21 graden en bewolkt :D (om jullie niet al teveel de ogen uit te steken; in de bergen was het gerust 33-35 graden, volle zon. Dat trok ik ook erg slecht ;) Maar ik ben nog wel vriendjes geworden met een roodborstje, en de omgeving was wel echt prachtig O+ )

Oh en pro-tip: trap niet op een tentharing. Ook al doe je dat maar half, het is niet handig. Vooral niet als je nog wil wandelen. Of zwemmen. Of gewoon niet over de camping wil manken. :+

Qua wespen ben ik heel benieuwd wat een bekende van ons gaat leren tijdens een cursus bij een zgn ‘wespenvriend’. Dat is iemand die dus zonder gif wespennesten weghaalt en op een geschikte plek weer uitzet. Scheelt gif en het helpt de natuur ook weer, want ze hebben een slechte naam door hun sneller afwerende karakter, maar zijn net zo belangrijk als bijvoorbeeld bijen voor het ecosysteem :)
pi_218088614
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:25 schreef sigme het volgende:

Buiten zwemmen in een zwembad of in buitenwater?

Er is nog een ander wilgenroosje (het harige wilgenroosje), dat bloeit nog niet. Ik zal er een foto van maken zodra dat ook bloeit :Y.
Ik ga naar Schoonhoven, buiten zwemmen dus. Sportschool was prima te doen. Nog snel wat huishouden gedaan thuis en nu zo weg.

Ik zal eens kijken of ik hier ergens wilgenroosjes kan vinden. Ik zoek meestal wel op wat een plantje/bloemetje is als ik het niet ken, dus ik vraag het me af of ze hier wel groeien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218088796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ga naar Schoonhoven, buiten zwemmen dus. Sportschool was prima te doen. Nog snel wat huishouden gedaan thuis en nu zo weg.

Ik zal eens kijken of ik hier ergens wilgenroosjes kan vinden. Ik zoek meestal wel op wat een plantje/bloemetje is als ik het niet ken, dus ik vraag het me af of ze hier wel groeien.
Wilgenroosjes groeien veelal langs spoorbanen.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:38:14 #129
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218088891
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed een soort birkam-dumbbell im de tuin :% net nog even op de fiets maar verder wordt het hangen onder de parasol met ijskoffie en de watertafel O+
Say what :?

Hier weer fucking koud, sorry :) En alle wespen (en ander gespuis) dus weer dood. Ieder jaar wel 2 of 3 nesten, meestal in de nok van het dak aan de buitenkant voor en achter, die laat ik rustig zitten. Ze doen weinig verder, hangen een beetje rond bij de wastafel buiten, maar niet vervelend. Ook vaak grote nesten in de dennbomen in onze "tuin" (van 1 hectare), bij storm willen die wel eens naar beneden vallen, ziet er altijd indrukwekkend uit.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_218088931
Wanneer het dan toch warm is, meteen maar gebruik van maken.

pi_218089012
quote:
80s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:38 schreef flipsen het volgende:

[..]
Say what :?

Hier weer fucking koud, sorry :) En alle wespen (en ander gespuis) dus weer dood. Ieder jaar wel 2 of 3 nesten, meestal in de nok van het dak aan de buitenkant voor en achter, die laat ik rustig zitten. Ze doen weinig verder, hangen een beetje rond bij de wastafel buiten, maar niet vervelend. Ook vaak grote nesten in de dennbomen in onze "tuin" (van 1 hectare), bij storm willen die wel eens naar beneden vallen, ziet er altijd indrukwekkend uit.
Dat is kinderding. Gebeuren op pootjes waar water in kan en je dan met emmertjes en gietertjes mee kan klooien.

Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 12:06:03 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218089183
TIs op kantoor goed uit te houden trouwens. Warmte hebben we buiten gelaten en de koude luchtstroming lijkt te werken :P
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:18:47 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218089314
Hierop kantoor is het KOUD..
Bevriezende voelen in slippertjes en mn reserve sjaal maar om me heen geslapen.. ben blik dat ik vanmorgen nog wel een vestje over de blokte armen heb aangetrokken..

BRRRR
pi_218089617
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:05 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn op de terugweg richting huis, meer langs de kust, het is hier 21 graden en bewolkt :D (om jullie niet al teveel de ogen uit te steken; in de bergen was het gerust 33-35 graden, volle zon. Dat trok ik ook erg slecht ;) Maar ik ben nog wel vriendjes geworden met een roodborstje, en de omgeving was wel echt prachtig O+ )

Oh en pro-tip: trap niet op een tentharing. Ook al doe je dat maar half, het is niet handig. Vooral niet als je nog wil wandelen. Of zwemmen. Of gewoon niet over de camping wil manken. :+

Qua wespen ben ik heel benieuwd wat een bekende van ons gaat leren tijdens een cursus bij een zgn ‘wespenvriend’. Dat is iemand die dus zonder gif wespennesten weghaalt en op een geschikte plek weer uitzet. Scheelt gif en het helpt de natuur ook weer, want ze hebben een slechte naam door hun sneller afwerende karakter, maar zijn net zo belangrijk als bijvoorbeeld bijen voor het ecosysteem :)
Welkom thuis zo!

Auwwww op tentharingen stappen 8)7 been there done that :X

Meneer van de plaagierenbeheersing zei dat ze tegenweurdig de wespennesten niet meer weghalen, want dan komt collega wesp zo weer een nieuwe maken. Na bestrijding (en ik wil het niet laten zitten boven mijn hoofd in de slaapkamer @flipsen :P ) moet het nest blijven zitten zodat de collega's daar niet een nieuw nest durven bouwen.
Zoiets.
Ik snap dat het niet goed is voor natuur en er betere opties zijn maar ik wil ook geen nieuw nest.
pi_218089626
Intussen terug van Pearle, g krijgt na 6 jaar een goeie zonnebril op sterkte in een nog prima oud montuur.
Ik wacht nog een jaartje, alles nog prima.
#afgevinkt
pi_218089637
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is kinderding. Gebeuren op pootjes waar water in kan en je dan met emmertjes en gietertjes mee kan klooien.

[ afbeelding ]
Oh ja, goed voor eindeloos speelplezier.
Op de speelzaal hadden de jongens een zandtafel, was ook een hit!
pi_218089701
@Blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
pi_218089808
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
“Die” werkt niet. Bol heeft zijn/ haar links verknald. Waarom?

Jullie kennen vast de uitspraak: zó warm, dat de mussen …
( Niet voor tere zieltjes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218089832
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:10 schreef AnneX het volgende:
“Die” werkt niet. Bol heeft zijn/ haar links verknald. Waarom?
Zoek even op Waspinator ;)

Dit zou een werkende link moeten zijn voor die van Kaatje: https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www

Maar er zijn er meerdere
pi_218089914
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:13 schreef sigme het volgende:

[..]
Zoek even op Waspinator ;)

Dit zou een werkende link moeten zijn voor die van Kaatje: https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www

Maar er zijn er meerdere
Ha, eigenlijk las ik …terminator. Klinkt effectief.

Ook jouw bol link werkt niet. -O-
pi_218089933
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ha, eigenlijk las ik …terminator. Klinkt effectief.

Ook jouw bol link werkt niet. -O-
Op google "nep nest wespen kopen" invoeren. Dan heb je heel veel keus
pi_218090072
quote:
@:blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
Oh, nooit gezien!
Maar waar zou ik het moeten hangen? Aan de buitenkant vd slaapkamer, 2 hoog, waar ze door een kier zijn binnengekomen, is geen optie.
pi_218090111
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh, nooit gezien!
Maar waar zou ik het moeten hangen? Aan de buitenkant vd slaapkamer, 2 hoog, waar ze door een kier zijn binnengekomen, is geen optie.
als ik het goed onthouden heb heeft het een afschrikkende werking van ca 50 meter.
pi_218090129
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:

als ik het goed onthouden heb heeft het een afschrikkende werking van ca 50 meter.
Ok!
  dinsdag 1 juli 2025 @ 13:57:29 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218090132
Werkt het ook tegen muggen? }:|
pi_218090232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:57 schreef Barreltje het volgende:
Werkt het ook tegen muggen? }:|
hebben mussen nesten? ik zou het niet weten wat daar effectief tegen is (naast deet etc)
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:21:20 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218090301
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het zo'n briljante investering. Ik kon echt onrustig worden van het idee van warme nachten en ik heb sowieso een kind wat de hitte slecht trekt. En nu hebben we gewoon twee kamers in huis die heerlijk koel te maken zijn.
Nou, ik ook. Ik voel me na een slechte nacht vaak grieperig dus wat hitte heeft regelmatig best gevolgen voor me. Die airco op de slaapkamer is de beste investering ooit. Vooral omdat daar nu ook mijn werkplek is.
Spoilers!
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:28:55 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218090401
Ik moet over een paar minuten door 37 graden gaan wandelen naar de statushouders :'( Ik zit het uit te stellen. Ze hebben een ongeisoleerd huis. Niet eens fatsoenlijke raambekleding overal. Ik vind het heel naar voor hen. Maar ook voor mezelf :D
Spoilers!
pi_218090456
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet over een paar minuten door 37 graden gaan wandelen naar de statushouders :'( Ik zit het uit te stellen. Ze hebben een ongeisoleerd huis. Niet eens fatsoenlijke raambekleding overal. Ik vind het heel naar voor hen. Maar ook voor mezelf :D
Kan je ze niet uitnodigen in de tuin bij jullie?
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:56:24 #150
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_218090702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Meneer van de plaagierenbeheersing zei dat ze tegenweurdig de wespennesten niet meer weghalen, want dan komt collega wesp zo weer een nieuwe maken. Na bestrijding (en ik wil het niet laten zitten boven mijn hoofd in de slaapkamer @:flipsen :P ) moet het nest blijven zitten zodat de collega's daar niet een nieuw nest durven bouwen.
Zoiets.
Ik snap dat het niet goed is voor natuur en er betere opties zijn maar ik wil ook geen nieuw nest.
Ik heb 17 jaar lang ieder jaar tussen de 5 en 10 wespennesten verwijderd. :') |:(
Die had ik dus beter kunnen laten hangen.
Siesta & Fiesta!
pi_218090767
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
We gaan er maar eens voor sparen :D
pi_218090827
Had een thermometer op het schaduw balkon gezet. Nu 37 gr. Zon balkon doe ik maar niet, wil er niet komen nu
pi_218090901
quote:
Ik zie je link niet maar denk dat mijn moeder dat doet met papieren zakken.

Net een uur hangend in een zwemband in het zwembad geslapen. Wat een toptemp is het dan zeg O+

Moet nog wel moed verzamelen om er weer uit te komen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218090948
Ik had nog nooit gehoord van een wespinator :D
Maar het klinkt wel logisch dat er nieuwe wespen komen als de plek weer vrij is @Blues. (Zelfde met mollen. Je kunt beter een paar vaste bewoners hebben, dan elke keer nieuwe import die gaan klussen. Het zijn net mensen :+ )
Ik zal eens vragen aan die bekende of ie het in de cursus wil vragen (of dat het sowieso al besproken wordt ) hoe dat zit!

Wij hebben verder nog wel ‘bijenbekjes’ geplaatst in openingen (ventilatiegaten) naar de spouw toe om die af te sluiten. Want er zat een oud wespennest in het plafond van de keuken. Maar dat is geen 100% garantie dat er toch geen beestjes in kunnen komen natuurlijk.

Oh en we reden daarstraks door Bilbao. Dus ik moest nog aan jou en g denken!
(Weliswaar de rondweg, dus niet zoveel gezien van de stad zelf… ;) )
pi_218092174
Bilbao O+
  dinsdag 1 juli 2025 @ 17:54:14 #156
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218092304
Ik wil ik oktober naar Bilbao. Hopelijk werkt het weer mee.
*O*
pi_218092373
@Kaatje1 Hoe is het met de zongedroogde tomaatjes? Werkt dat goed? in hoeveel tijd?
Ga je er poeder van maken?
pi_218092430
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:58 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Hoe is het met de zongedroogde tomaatjes? Werkt dat goed? in hoeveel tijd?
Ga je er poeder van maken?
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.
Ik doe ze in een bakje met wat olijfolie en ga snoepen.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 18:20:16 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218092611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.
Ik doe ze in een bakje met wat olijfolie en ga snoepen.
Haha, had er alleen mobiel een snelle blik op geworpen en dacht dat het reepjes paprika waren :D
pi_218092684
Op het balkon: Turkije 😂
SPOILER
  dinsdag 1 juli 2025 @ 18:54:56 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218092965
ohh ik dacht dat het worsten waren 8)7 *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 18:57:24 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218092991
Eind mei doos bier besteld. Pas bij de derde bezorging heeft het mn voordeur gehaald. Bij pogingen één en twee was de doos beschadigd dat die iedere keer retour ging....
En DHL heeft er ook steeds zn tijd voor genomen...
pi_218093104
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:54 schreef Barreltje het volgende:
ohh ik dacht dat het worsten waren 8)7 *O*
Die had ik ook al gehoord :D
pi_218093165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
Eind mei doos bier besteld. Pas bij de derde bezorging heeft het mn voordeur gehaald. Bij pogingen één en twee was de doos beschadigd dat die iedere keer retour ging....
En DHL heeft er ook steeds zn tijd voor genomen...
Dat doen wij toch beter ;)
  dinsdag 1 juli 2025 @ 19:26:33 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218093312
Zeg, als ik een filmpje wil delen met jullie, welke dienst moet ik daar dan voor gebruiken?

Jeweet wel kater stak net onder vogel bombardement het pad over _O-
pi_218093328
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 19:29:02 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218093342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan je ze niet uitnodigen in de tuin bij jullie?
Op zich wel. Maar de middagafspraak heeft een hele berg studiespullen en een laptop dus dat is niet heel praktisch. En vanavond was ik er alleen maar even voor wat huiszaken en een kletspraatje. Gelukkig was het daar in huis toch wat koeler dan buiten.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 1 juli 2025 @ 19:30:10 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218093352
Offerte gekregen van elektra aanpassen, was maar goed dat ik zat.
Verder wou ik pomp aan de gang maken met de bron die ik heb, maar dat lukte ook niet. Lekker productieve avond.

Ik ben een kanaal gewend. Aanzuigslang in het kanaal, die vol met water doen, pomp vullen met water en stekker er in en het water komt er uit.

Dacht hetzelfde te doen met de bron. Maar na 10 minuten met de tuinslang in de zuigslang loopt het water nog steeds weg. Es vragen bij de buren die hebben hem gespoten vorig jaar, of het jaar ervoor.
pi_218093356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
Mij mij mij!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218093358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ik oktober naar Bilbao. Hopelijk werkt het weer mee.
*O*
Geen zekerheid op goed weer daar dan.
pi_218093373
Al heb ik dus een uur in het zwembad(je) liggen pitten en het verder helemaal niet spuugheet gehad. Tot nu.
Maar nu is het over de 29 in de woonkamer dus dat is niet gek.

Weerhield mijn kleine er niet van weer lekker onder een fleece op de bank te kruipen voor het eten.
pi_218093413
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Al heb ik dus een uur in het zwembad(je) liggen pitten en het verder helemaal niet spuugheet gehad. Tot nu.
Maar nu is het over de 29 in de woonkamer dus dat is niet gek.

Weerhield mijn kleine er niet van weer lekker onder een fleece op de bank te kruipen voor het eten.
Maar het is ook zo lekker om onder een fleece te zitten O+
Eergisteren zat ik ook onder een dekentje terwijl de ventilator vol op me stond.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 19:36:59 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218093438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Geen zekerheid op goed weer daar dan.
Ik weet het, daarom moet ik hopen ;(
Anders gaan we ergens anders in Spanje, we zijn met de camper en vertrekken vanaf Alicante.
pi_218093546
Vandaag hadden we geen zin om ramen, deuren en gordijnen gesloten te houden dus we hadden alles open. Nu is het binnen 27o. Liefste is op pad, ik denk dat ik vannacht de stretcher ergens buiten neerzet en daar slaap.
pi_218093564
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mij mij mij!
Je bent welkom hoor; we hebben een woonkamer over!
  Admin dinsdag 1 juli 2025 @ 20:11:55 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218093866
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef Queller het volgende:

[..]
Je bent welkom hoor; we hebben een woonkamer over!
Hè, ho ff, wat?! Ik ben al aan het pakken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:14:26 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_218093892
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef derLudolf het volgende:
Offerte gekregen van elektra aanpassen, was maar goed dat ik zat.
Verder wou ik pomp aan de gang maken met de bron die ik heb, maar dat lukte ook niet. Lekker productieve avond.

Ik ben een kanaal gewend. Aanzuigslang in het kanaal, die vol met water doen, pomp vullen met water en stekker er in en het water komt er uit.

Dacht hetzelfde te doen met de bron. Maar na 10 minuten met de tuinslang in de zuigslang loopt het water nog steeds weg. Es vragen bij de buren die hebben hem gespoten vorig jaar, of het jaar ervoor.
Heb je wel een terugslagklep op de bron zitten? En zit de ontluchting hiervan dicht? Anders is het water naar de zee brengen.
Daar waar de bron uit de grond komt een terugslagklep. Stuk pijp of aanzuigslang naar de pomp. De pomp en slang vullen met water en gaan. Mocht het water diep zitten kan het zijn dat je dit een paar keer moet herhalen.
pi_218093914
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.

Hoe staat het leven?
pi_218093927
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag hadden we geen zin om ramen, deuren en gordijnen gesloten te houden dus we hadden alles open. Nu is het binnen 27o. Liefste is op pad, ik denk dat ik vannacht de stretcher ergens buiten neerzet en daar slaap.
Ik heb eens in de hangmat in de tuin geslapen. Amateur opzet, dus geen isolatiedeken onder het lijf.
Waarna de kou me midden in de nacht toch naar binnen jaagde.

Ik kwam thuis bij een bejaarde die zich buiten in de lava zon lag te koesteren. Andere bejaarde lag in diepe duisternis in de woonkamer. Blijkbaar waren beide opties toch te fris want nu ligt het allebei op mij te ronken :%
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:20:04 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218093955
De vogels hebben het warm onder het dak..

pi_218094015
Hier alles potdicht en 26 gr in huis (hoogste wat ik zag op het schaduw balkon was 39) maar het is niet klam en dus red ik het prima zonder airco aan.
Elin ligt in haar mand en heeft de hele dag op het dekbed gelegen.

Ik heb een keer een nacht het idee gehad om buiten te slapen, maar werd lek gestoken, dus snel weer naar binnen (heb niet eens geslapen)
pi_218094018
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb eens in de hangmat in de tuin geslapen. Amateur opzet, dus geen isolatiedeken onder het lijf.
Waarna de kou me midden in de nacht toch naar binnen jaagde.
Ja, die onderkant, daar tuinen veel mensen in. In de hangmatkampeerwereld koop je een speciale donsdeken om *onder* je hangmat te hangen.

Die stretcher heeft hetzelfde euvel, wat op dagen als deze een voordeel is. De temperatuur vannacht zou niet onder de 20o zakken, dus ik hoef er geen dekentje onder :D
Ik heb het bovendien in z'n algemeenheid 's nachts snel veel te warm; gelukkig lusten muggen mij nauwelijks want ik lig de halve nacht totaal ontbloot hapklaar.
pi_218094022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:20 schreef Barreltje het volgende:
De vogels hebben het warm onder het dak..

[ afbeelding ]
De mussen zwaluwen vallen van het dak uit hun nest :o
pi_218094030
Ik zag zojuist een van de bejaarde katten, die vandaag beide lekker onder het hete dak lagen te soezen, nota bene in z'n *verwarmde* mandje zitten.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:29:13 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218094050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
Dank u! Het is écht warm, zelf shier ad kust (en in de concrete jungle vh centrum waar ik woon nog veel erger).

En ik kan niet eens ARKO doen, mocht het vandaag ooit nog afkoelen naar behapbaardere temperaturen (wat het niet doet), want aan 1 kant van mijn huis mogen (& kunnen) de ramen dus niet eens open -O- :'(
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:32:00 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218094081
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef sigme het volgende:
Hier alles dichtgehouden (en nog steeds dicht. Afgelopen nacht wél open), en alsnog 28+ grden beneden 🥵
Boven durf ik niet eens te kijken :X
pi_218094120
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:27 schreef sigme het volgende:
Ik zag zojuist een van de bejaarde katten, die vandaag beide lekker onder het hete dak lagen te soezen, nota bene in z'n *verwarmde* mandje zitten.
Ik bleek te cool... Een van de bejaarden ligt nu met het hoofd op de opladende oplader :') Toch maar even fixen voor we een vreugdevuur hebben.
pi_218094173
Met dit weer is het wel lekker om nog wat bessen van vorig jaar in de diepvries te hebben. We aten als toetje blauwebessenijs: handvol bevroren blauwe bessen, scheut kefir, staafmixer erdoor, klaar.

Vanavond ook al weer aangevuld: ik plukte 2kg rode aalbes en 1 kg blauwe bes.
pi_218094177
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef yvonne het volgende:
Weest zeer welkom O+

Je hoeft de kamer hooguit te delen met 5 katten. Je hebt er weinig last van!
pi_218094235
Ik had meloen uit de koelkast. :9
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 21:02:04 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218094294
Zal wrs volgend jaar vaker Kaatjetown aan doen. Beste vriend heeft er een appartement gekocht. Tweede poging is raak. Kaatjetown is wel wat anders dan IJmuiden, maar snap zn keuze volkomen.
pi_218094310
Benedenbuurman was z'n tuin aan het sproeien en vulde ook het vogelzwembadje. Ik heb daar zicht op en zie iedere dag daar vogels badderen, hem dat net gezegd en blijkt dat hij vanuit huis dat niet kan zien en wanneer hij in de tuin is zijn de vogels weg. Hij blij.
pi_218094316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:02 schreef borisz het volgende:
Zal wrs volgend jaar vaker Kaatjetown aan doen. Beste vriend heeft er een appartement gekocht. Tweede poging is raak. Kaatjetown is wel wat anders dan IJmuiden, maar snap zn keuze volkomen.
Het waar mag in dm (nieuwsgierig aagje ;) )
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 21:09:11 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218094356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het waar mag in dm (nieuwsgierig aagje ;) )
Klarendal. De eerste poging was een huisje ook in die wijk. Maar daar bood iemand net iets minder flink erover, maar wel zonder voorbehouden. Wat ik begreep Huisjes daar gaan met flinke overbiedingen weg ( meer dan >10% op vraagprijs is eerder regel dan uitzondering). Appartementen noteren een leuk plusje op de vraagprijs.

Zo ook in dit geval.

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 01-07-2025 21:15:16 ]
pi_218094467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Benedenbuurman was z'n tuin aan het sproeien en vulde ook het vogelzwembadje. Ik heb daar zicht op en zie iedere dag daar vogels badderen, hem dat net gezegd en blijkt dat hij vanuit huis dat niet kan zien en wanneer hij in de tuin is zijn de vogels weg. Hij blij.
Lief O+

Ik kan ons vogelbadje ook niet vanuit huis zien, ik ga er maar vanuit dat ze het weten te vinden.
pi_218094508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lief O+

Ik kan ons vogelbadje ook niet vanuit huis zien, ik ga er maar vanuit dat ze het weten te vinden.
Hij heeft echt een vogelvriendelijke tuin (de buren daar ook) dus het is 's morgens vroeg en 's avonds een vrolijk gefluit
pi_218094527
Ook weer 2 vogelbadjes gevuld vanmiddag O+
pi_218094622
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:26 schreef Blues het volgende:
Ook weer 2 vogelbadjes gevuld vanmiddag O+
Ik had op het balkon jaren geleden ook badjes maar daar is geen gebruik van gemaakt, best wel jammer
pi_218094712
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik had op het balkon jaren geleden ook badjes maar daar is geen gebruik van gemaakt, best wel jammer
Ja jammer!
pi_218094723
Het is boven in de slaapkamer zo heerlijk stil qua geknaag geritsel geschuifel gezoemel *O* *O* *O* *O* *O*
pi_218094732
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:44 schreef Blues het volgende:
Het is boven in de slaapkamer zo heerlijk stil qua geknaag geritsel geschuifel gezoemel *O* *O* *O* *O* *O*
Wat zullen jullie lekker slapen, én geen herrie én de wetenschap dat die griezels weg zijn.
pi_218094771
Hier is het beneden 25 geloof ik. Wel alles screens en schermen naar beneden maar de deur is wel geregeld open geweest. Boven ruim 28 denk ik. Er is een kind naar zolder onder de airco gaan liggen en de andere is van zolder gehaald en ligt naast ons in z'n campingbedje. Airco pruttelt zachtjes een koel briesje O+
pi_218095192

Eens zien of dit lukt (qua muggen vooral).
pi_218095207
30 graden in de slaapkamer nu :% buiten is het nog ruim 28...
Dat wordt een leuke nacht.
pi_218095243
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting :+

We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barretje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt :D

Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )

Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten :')
pi_218095477
Buiten 24 *O*
pi_218095528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef Blues het volgende:
Buiten 24 *O*
Net gekeken, 29 (warmte blijf hangen, ingesloten balkon)
pi_218095719
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting :+

We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barretje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt :D

Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )

Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten :')
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantie :D we gaan naar een camping niet superver ervandaan.

Fijn dat je motel schoon en koel is O+ goede reis nog morgen!
pi_218095724
Hier is het buiten nog steeds warmer dan binnen, maar alsnog deuren en ramen op kiepstand gezet want ik ga niet om 2:00 opstaan om de ramen open te doen.

Ik kijk uit naar normaal koel slapen morgenavond.

* Tele6 aan bed vastplakt
pi_218095849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het buiten nog steeds warmer dan binnen, maar alsnog deuren en ramen op kiepstand gezet want ik ga niet om 2:00 opstaan om de ramen open te doen.

Ik kijk uit naar normaal koel slapen morgenavond.

* Tele6 aan bed vastplakt
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze mee :%
pi_218096378
Het was hier om 1u vannacht nog 25+ graden :'( het is nu 21, heb alles open staan. Wel eerste echt slechte nacht door de warmte. Maargoed, vanaf vanavond is het weer normaal *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 juli 2025 @ 07:17:17 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218096513
23:30-5u geslapen... Kort maar wel krachtig.
Nu weer op kantoor. :+
pi_218096703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantie :D we gaan naar een camping niet superver ervandaan.

Fijn dat je motel schoon en koel is O+ goede reis nog morgen!
Dank!

Grappig! Ben wel benieuwd, het is een heel ander soort park dan de traditionele met veel coasters e.d.

@gcjoel : wij hebben ook heel mooie vakanties gehad in september qua weer. Sterker nog, ik vond onze huidige vakantie echt te warm voor wat we wilden doen, en voor een dagje stad zou ik al helemaal wat koeler sterk prefereren :Y
  woensdag 2 juli 2025 @ 08:04:47 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218096789
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 07:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dank!

Grappig! Ben wel benieuwd, het is een heel ander soort park dan de traditionele met veel coasters e.d.

@:gcjoel : wij hebben ook heel mooie vakanties gehad in september qua weer. Sterker nog, ik vond onze huidige vakantie echt te warm voor wat we wilden doen, en voor een dagje stad zou ik al helemaal wat koeler sterk prefereren :Y
Ja wij gaan ook meestal voor of najaar, maar oktober is wel best laat. En we gaan met de camper dus dan zou het wel gaan om de hele regio, liefst ook de picos. Maar dat is dus echt het weer afwachten.
pi_218096906
Het is hier de afgelopen dagen überhaupt te warm geweest om iets te doen :') vandaag vijftien graden, dat had dan van mij ook weer niet gehoeven.

Net aan de andere kant van onze berg is het de afgelopen dagen alleen bewolkt geweest en een graad of 20 a 25.
pi_218096989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze mee :%
Een van onze katten doet dat sinds een paar nachten ook, rare kat :D

Van 1 tot 7 geslapen, niet slecht. Maar hopelijk is het komende nacht koeler in de slaapkamer.
pi_218097200
Mogge!

Best prima geslapen maar na 6.30 was het wel klaar. Lekker nog liggen doezelen
Op het schaduw balkon was het net 27 gr., de tomaatjes staan ook weer buiten.
  woensdag 2 juli 2025 @ 09:35:30 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218097487
quote:

We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barreltje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt :D

ik heb er niks mee te maken!
  woensdag 2 juli 2025 @ 09:38:28 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218097507
tevens was de temperatur hier vanmorgen 20 graden, sliep ik prima
en..

vertelde ik niet een dag of wat geleden dat de fitbit helpdesk alleen open is van 0:00 tot 12, nouja, nu is het 09:00 en is de helpdesk ineens open tussen 12:00 en 24:00 .. JAJA 8)7
pi_218097666
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt :o :o :o
Als een idioot hier naar toe gesjeesd :o :o Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie :o
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss :P
pi_218097738
quote:
Futuroscope heet het, bij iemand bekend?
Jazeker! Daar zit een mooie klont goedkope hotels omheen en we rijden daar dan soms langs op ons huis-huis-verkeer tussen NL en SP. We overnachten er een enkele keer in een van die goedkope hotels.

Het Futuroscope zelf ben ik natuurlijk nooit geweest, ben wel heel benieuwd wat @Tele6 er van gaat vinden :D
pi_218097749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt :o :o :o
Als een idioot hier naar toe gesjeesd :o :o Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie :o
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss :P
Oh, lekker op een warme dag als deze; rennen haasten vliegen stressen :N

Succes met afkoelen en kalmeren!
pi_218097755
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb er niks mee te maken!

Had best gezellig geweest, zo in de lucht een drankje doen :{w
pi_218097780
quote:
Woeps!

Rot begin van de dag is dat.
pi_218097802
quote:
Oh da’s zo moeilijk weer rustig worden.
  woensdag 2 juli 2025 @ 10:35:17 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218098154
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 09:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Had best gezellig geweest, zo in de lucht een drankje doen :{w
Zijn Franse civiel ingenieurs beter dan Franse auto-ontwerpers? O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218098162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zijn Franse civiel ingenieurs beter dan Franse auto-ontwerpers? O-)
Ik hoop beter dan de Braziliaanse :X
  woensdag 2 juli 2025 @ 10:38:38 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218098170
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik hoop beter dan de Braziliaanse :X
Wat is er mis met de Braziliaanse aanpak?
pi_218098282
Afgekoeld *G* Rustig *G* Koffie gedronken *O* Bijgekomen en Zennnnnnnnn.
En ik moet stiekem lachen.... de achterstand op de werklijst is alweer opgelopen naar 750 :+ Er gaan geluiden op dat er weer een paar collega's hier last van hebben en een zaterdag willen komen bijbuffelen :')
DAT HELPT NIETTTTTTTTTT :P
pi_218098292
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wat is er mis met de Braziliaanse aanpak?
https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_218098308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef Blues het volgende:
Afgekoeld *G* Rustig *G* Koffie gedronken *O* Bijgekomen en Zennnnnnnnn.
En ik moet stiekem lachen.... de achterstand op de werklijst is alweer opgelopen naar 750 :+ Er gaan geluiden op dat er weer een paar collega's hier last van hebben en een zaterdag willen komen bijbuffelen :')
DAT HELPT NIETTTTTTTTTT :P
Dat deden ze toch een tijdje geleden ook al? En nu al weer zo’n achterstand, zou de organisatie niet eens kunnen bedenken dat de bezetting niet voldoende is?
  woensdag 2 juli 2025 @ 10:57:07 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218098312
quote:
Bizar... nooit geweten dat er landen zijn waar de lijnen van ballonnen van brandbaar materiaal mogen zijn.
pi_218098363
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat deden ze toch een tijdje geleden ook al? En nu al weer zo’n achterstand, zou de organisatie niet eens kunnen bedenken dat de bezetting niet voldoende is?
Moeilijk toch :D
  woensdag 2 juli 2025 @ 11:07:30 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218098383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Moeilijk toch :D
Geldt bij jullie al wel een "een patiënt nodigen we alleen uit op de poli als we er fysiek 'aan moeten zitten'" beleid?
  woensdag 2 juli 2025 @ 11:11:04 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218098411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef Blues het volgende:
nnnnnnnn.
En ik moet stiekem lachen.... de achterstand op de werklijst is alweer opgelopen naar 750 Er gaan geluiden op dat er weer een paar collega's hier last van hebben en een zaterdag willen komen bijbuffelen
DAT HELPT NIETTTTTTTTTT
Fijn dat je bijgekomen betn! Hoop dat de parkeerkosten niet te hoog zijn ;)
Spoilers!
pi_218098434
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:07 schreef fietsie het volgende:

Geldt bij jullie al wel een "een patiënt nodigen we alleen uit op de poli als we er fysiek 'aan moeten zitten'" beleid?
Het zijn niet alleen de fysieke bezoeken waar werk uit komt zoals je weet :)
Uit belafspraken/telefoon/beterdichtbij/spoedlijnen/mail/post en klussenbak komt ook werk, tis niet alleen die werklijst :)
En er is nog steeds 1 langdurig zieke en we gaan allemaal achter elkaar op vakantie + hier en daar is er wel eens eentje ziek.
Structurele oplossing is 2 standaard mensen erbij gok ik. Maar die krijgen we niet.

mn rustmomentje is weer voorbij nu, dus aan het werk :D :W
pi_218098435
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat (over)belast de specialisten met een telefonisch spreekuur toch?

Nu 2 ventilatoren: één voor jou en één voor mij…
  woensdag 2 juli 2025 @ 11:20:00 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218098498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat (over)belast de specialisten met een telefonisch spreekuur toch?
Nee hoor er zijn heel wat andere mogelijkheden om mensen een deel van wat vroeger allemaal op een poli gebeurde te laten doorlopen zonder dat daar specialisten aan te pas komen.
En ja, daarbij wordt ook rekening gehouden met een groep die daar niet op zo'n manier in kan of wil meegaan, maar levert wel een setting op waarin alleen die contactmomenten zijn die werkelijk nodig zijn. En heel veel minder telefoon. Maar het vereist wel een flink stuk verandermanagement. (van die managers waar de populisten altijd roepen dat er te veel van zijn, maar die echt heel veel meer capaciteit kunnen realiseren als je ze de juiste middelen geeft)

Anno 2025 is het aanpakken van "de telefoongewoonte" in de zorg sowieso iets wat als je er niets aan doet je organisatie langzaamaan lam legt.
We hebben onderzoeken laten doen (door vinklijstjes bij telefoongesprekken te laten vinken, door vrijwillig deelnemende collega's) en daarbij kwam boven water dat echt meer dan 50% van de telefoontjes naar een poli/afdeling niet hadden gehoeven -als- de betreffende bellers goed waren begeleid richting 'het jezelf informeren met de beschikbare middelen'.
Zo ging ook 7% van de belletjes over dingen die telefonisch helemaal niet mogen ("in welke kamer ligt die en die?")

[ Bericht 11% gewijzigd door fietsie op 02-07-2025 11:57:14 ]
pi_218098864
Even extra power op de airco gezet, in huis van 26 -> 22
  woensdag 2 juli 2025 @ 12:30:02 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218099136
schoonmaak mevrouw had haar 2 zoontjes in de auto geparkeerd, want vakantie.. ehh.. doe ze maar gewoon binnen neerzetten 8)7
SPOILER
structureel is het geen oplossing de komende 6 weken natuurlijk, dus maar eens bedenken hoe dit opgelost gaat worden, ik heb er weinig last van ,maar geen idee wat chef er van vind als het gebeurd als ie thuis is ..
  woensdag 2 juli 2025 @ 12:34:33 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218099165
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:30 schreef Barreltje het volgende:
schoonmaak mevrouw had haar 2 zoontjes in de auto geparkeerd, want vakantie.. ehh.. doe ze maar gewoon binnen neerzetten 8)7
SPOILER
structureel is het geen oplossing de komende 6 weken natuurlijk, dus maar eens bedenken hoe dit opgelost gaat worden, ik heb er weinig last van ,maar geen idee wat chef er van vind als het gebeurd als ie thuis is ..
Ach zo lang ze zichzelf niet pletten onder zijn til-ijzers is er niet snel wat aan de hand toch? O-)
pi_218099260
Hoe oud zijn ze? Misschien vinden ze het leuk om wat kronen te verdienen om bijvoorbeeld onkruid te wieden of zo?
pi_218100147
Goeie Kaatje👍🏼

Gafferdamme…zo’n dagje heel warm vind ik erger dan corona isolatie. o|O
  woensdag 2 juli 2025 @ 15:06:04 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218100581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe oud zijn ze? Misschien vinden ze het leuk om wat kronen te verdienen om bijvoorbeeld onkruid te wieden of zo?
Ik gok 8 en 10.. de telefoon was prima vermaak. Ik zei al dat ze ook naar buiten mochten, maar nope.. telefoon :N
pi_218100959
Ticket gekocht voor Japke D Bouma. Had voor komend jaar nog niets staan
pi_218101191
Mensen het waait O+

Maar ik ga toch wel echt heel lekker op dit weer. Net of mijn olie pas boven de 30 echt een beetje vloeibaar wordt.
pi_218101326
Hier verdwijnen zoals gewonelijk weer alle onweersbuien -O- had wel zin in een mooi showtje
  woensdag 2 juli 2025 @ 16:24:35 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218101347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Hier verdwijnen zoals gewonelijk weer alle onweersbuien -O- had wel zin in een mooi showtje
Ben wel blij want moet zo nog naar huis rijden. Daarna mag het alsnog wel komen van mij :D
pi_218101436
T komt hier nu om 20.45. Maar begin van de middag zou het nu zijn geweest, nu zijn, over een half uur… :D
De wind trekt wel aan
  woensdag 2 juli 2025 @ 17:12:11 #250
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218101876
Gerommel in de verte, 5 minuten druppels en 5 graden koeler dan vanmiddag.
Ik ben nog niet heel erg enthousiast…
pi_218101923
Vanwege alsdat de Chinees onverwacht dicht is eet ik Thais zometeen. Ben benieuwd.
pi_218101963
Katten bij vrienden eten gegeven, 29 gr daar in huis (6hoog en plat dak)
pi_218102139
Tijdens naar huis rijden begon het te regenen. Elke 2 autokilometers daalde de temperatuur een graad O+

We gingen zo fijn van 34 naar 24 graden… en toen werd het droog en steeg de thermometer net zo hard.

Dus nu zit ik thuis te puffen ;(
pi_218102238
We zijn vanaf vandaag dichter bij het jaar 2050 dan bij het jaar 2000 :o
pi_218102319
quote:
11s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Rude.
pi_218102367
quote:
Hoe dan.....
  woensdag 2 juli 2025 @ 18:04:38 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218102411
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Rude.
Dit ;(
  woensdag 2 juli 2025 @ 18:10:12 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218102459
quote:

Geen idee of ik de eeuwkanteling ga meemaken, maar het lijkt me wel een doel op zich.
Nutteloos, maar wel een doel…
pi_218103005
Ie net een filmpje over het noodweer in Winterswijk :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 juli 2025 @ 19:23:23 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218103241
Op kantoor gewacht tot de ergste bui over was. Daarna naar de metro gelopen en net viel pas weer een buitje.
Het is al weer klaar.
pi_218103276
Beetje gemiezerd
pi_218103308
Hier matige buitjes, maar het is nu buiten koeler dan binnen *O*

Open ramen en deurenbeleid ingezet dus O+
  woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:25 #263
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218103331
Hier een mooie bui en nog maar 21 graden buiten *O*
Helaas binnen bloedheet, alles staat open ;(
pi_218103489
Hier is het nog 27 gr buiten en 23 binnen. Deuren en ramen blijven dicht
  woensdag 2 juli 2025 @ 19:53:02 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218103680
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het nog 27 gr buiten en 23 binnen. Deuren en ramen blijven dicht
Zo dichtbij :D
  woensdag 2 juli 2025 @ 20:02:00 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_218103798
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef sigme het volgende:
Vanwege alsdat de Chinees onverwacht dicht is eet ik Thais zometeen. Ben benieuwd.
Een goeie met Thais temperament? Of een Nederlandse versie die aan de peper heeft mogen ruiken?
  woensdag 2 juli 2025 @ 20:03:09 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_218103808
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tijdens naar huis rijden begon het te regenen. Elke 2 autokilometers daalde de temperatuur een graad O+

We gingen zo fijn van 34 naar 24 graden… en toen werd het droog en steeg de thermometer net zo hard.

Dus nu zit ik thuis te puffen ;(
Hier ongeveer het zelfde. Met de luchtvochtigheid nu door het dak. Een complete mistbank van damp boven het wegdek.
pi_218104350
@Kaatje1 wil je nog eens een bol linkje plaatsen? Bijv. naar die wespinator?
Of een andere bol link…😇
pi_218104514
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:54 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 wil je nog eens een bol linkje plaatsen? Bijv. naar die wespinator?
Of een andere bol link…😇

Deze ? Bekijk Super Ninja Waspinator Wespenverjager - 2 stuks - Weerbestendige Nepwespennestval - Ecologisch & Zeer Effectieve Natuurlijke Wespafschrikker op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
pi_218104556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Deze ? Bekijk Super Ninja Waspinator Wespenverjager - 2 stuks - Weerbestendige Nepwespennestval - Ecologisch & Zeer Effectieve Natuurlijke Wespafschrikker op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Link werkt weer niet, wat gek he.

Deze wel?
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
pi_218104562
Ook niet _O-
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:20:24 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218104598
Die van @Blues werkt bij mij ook
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:33:19 #274
63722 z80
I fink you freaky
pi_218104716
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Link werkt weer niet, wat gek he.

Deze wel?
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
Fok doet iets met de links. Deze maakt er parner.bol.com/click/**** van en dat werk niet.
Hierdoor loopt bol dus inkomsten mis.

Edit.
Door een reactie waar een bol link in staat te quoten kun je wel de echte link zien.
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:35:40 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_218104741
En omdat het kan.
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:36:36 #276
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218104756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef z80 het volgende:

[..]
Fok doet iets met de links. Deze maakt er parner.bol.com/click/**** van en dat werk niet.
Hierdoor loopt bol dus inkomsten mis.

Edit.
Door een reactie waar een bol link in staat te quoten kun je wel de echte link zien.
Als ik de link kopieer, dan is dit het volledige resultaat:

https://partner.bol.com/c(...)medium=free_shopping

Klik ik daarop, dan kom ik bij de startpagina van Bol uit.
Klik op de link in de post van Kaatje of Blues, dan kom ik gewoon bij de Wespinator uit…
pi_218104883
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Als ik de link kopieer, dan is dit het volledige resultaat:

https://partner.bol.com/c(...)medium=free_shopping

Klik ik daarop, dan kom ik bij de startpagina van Bol uit.
Klik op de link in de post van Kaatje of Blues, dan kom ik gewoon bij de Wespinator uit…
Slechte wespinator, als hij zelfs digitale bugs aantrekt :7
pi_218104901
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oh kijk Zet weet het. _O_

@ Catastrophe “ digitale bugs “ …😂
pi_218104916
quote:

[..]
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:56:14 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218104930
quote:

[..]
Niks geen bugs, de links werken hier gewoon (iPad/Chrome).
Misschien niet in alle browsers/op alle platforms, maar dat zal dan waarschijnlijk in de instellingen daarvan zitten…
pi_218104982
Over de herhaaldelijk irritante niet werkende links - ook elders op fok - had ik bol klantenservice gemaild.
En kreeg vrij snel een vriendelijk antwoord.
Zojuist ook Zets post anoniem in mijn antwoord vermeld.
Case solved.
SPOILER
Welterusten in een redelijk afgekoeld huis. :z
pi_218105004
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Misschien niet in alle browsers/op alle platforms, maar dat zal dan waarschijnlijk in de instellingen daarvan zitten…
iPad / Safari hiero. :!
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:06:31 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218105019
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
iPad / Safari hiero. :!
Ook die combi even getest en ook dan werken de links…
pi_218105028
quote:

[..]
Mijn garpje onderuit halen ;(
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:08:26 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218105039
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:03 schreef AnneX het volgende:
Over de herhaaldelijk irritante niet werkende links - ook elders op fok - had ik bol klantenservice gemaild.
En kreeg vrij snel een vriendelijk antwoord.
Zojuist ook Zets post anoniem in mijn antwoord vermeld.
Case solved.
SPOILER
Welterusten in een redelijk afgekoeld huis. :z
In de post van Z zat een typo in de opzet van de link, dus ik hoop dat je die niet doorgestuurd hebt.
Want dan wordt het ook voor hen een wespennest om de oorzaak te achterhalen, voor zover ze dat al kunnen…
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:09:42 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218105053
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn garpje onderuit halen ;(
Sorry, iets van beroepsdeformatie en zo op dit gebied…
pi_218105055
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
In de post van Z zat een typo in de link, dus ik hoop dat je die niet doorgestuurd hebt.
Want dan wordt het ook voor hen een wespennest om de oorzaak te achterhalen, voor zover ze dat al kunnen…
Dat snappen zij vast wel… als ik het al snapte.😎

Overigens kreeg ik nog een brand Signal app.
Zijn er mensen, die willen tekenen en/ of delen hier en daar.
https://docs.google.com/d(...)gjrm1icY/mobilebasic
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:13:58 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218105094
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat snappen zij vast wel… als ik het al snapte.😎

Overigens kreeg ik nog een brand Signal app.
Zijn er mensen, die willen tekenen en/ of delen hier en daar.
https://docs.google.com/d(...)gjrm1icY/mobilebasic
Ik ben benieuwd wat de reactie van Bol is.
If any…
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:14:46 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_218105105
quote:

[..]
Even een testje gedaan met Edge. Kaal zonder iets aan instellingen aangepast te hebben of blockers.
Link werkt daar niet. Wordt weer netje partner.bol.
Chrome heb ik niet geïnstalleerd staan. Deze stuurt te veel data terug naar huis. En laat nog steeds cross domain cookies toe. Iets dat anno 2025 verboden zou moeten zijn.
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:16:28 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_218105126
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ook die combi even getest en ook dan werken de links…
En nu uitgelogd?
Je hebt een abbo. Dat kan nog wel eens een verschil maken.
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:18:12 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218105145
Eerste aflevering van Adolescence net gezien. Wat goed. Wat heftig :{
Spoilers!
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:18:25 #292
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218105146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Even een testje gedaan met Edge. Kaal zonder iets aan instellingen aangepast te hebben of blockers.
Link werkt daar niet. Wordt weer netje partner.bol.
Chrome heb ik niet geïnstalleerd staan. Deze stuurt te veel data terug naar huis. En laat nog steeds cross domain cookies toe. Iets dat anno 2025 verboden zou moeten zijn.
Ja, Chrome is niet ideaal, maar soms wel praktisch.
En zo heeft elke browser zijn voors en tegens…
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:19:11 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218105151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef z80 het volgende:

[..]
En nu uitgelogd?
Nee, niet uitgelogd.
Ik stop met testen…
pi_218105153
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eerste aflevering van Adolescence net gezien. Wat goed. Wat heftig :{
Ja he :{
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:35:08 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218105282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef z80 het volgende:

[..]
En nu uitgelogd?
Hier werken de linkjes ook niet en heb wel een abbo.
pi_218105319
Abbo, ipad en safari en t werkt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 juli 2025 @ 22:43:21 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218105336
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hier werken de linkjes ook niet en heb wel een abbo.
Dat
pi_218105341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Abbo, ipad en safari en t werkt
Idem. Werkt niet. -O-
Dus…als de link wordt gequote en ik ben geïnteresseerd, dan klik ik in de quote.
Soms met foto’s werkt het ook zo.

Trouwens dat is toch alleen met bol links .Niet met HEMA en dergl.
@Danny hoi.
pi_218105355
Dit bleek iedereen al te weten
pi_218105376
Ik test op mijn werk al zat als domme eindgebruiker die blijkbaar van die hele club gebruikers het beste met de ICT dudes en dudettes kan praten.

Begin er in mijn vrije tijd niet aan :{w
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 juli 2025 @ 22:53:22 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218105416
Stiekem toch met werk bezig vanavond. BLeef bij lezen. Kwam een brief uit DH en her en der wat mediaberichten ook aandacht verdiende. Maar geen directe actie.
Ondertussen EK Voetbal op het scherm.
Wimbledon. Tour. EK. Ik vermaak me wel de komende weken :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')