Ramen zemen in de volle zon: goed voor strepen.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeurenStofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar
Hier is de voorspelling dat het morgen de warmste dag vd week wordtquote:Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Respect voor jou, zuster Catquote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes![]()
Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.
@:Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Die idioten sjezen hier ook langs.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrrquote:Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
In het gunstigste geval..quote:Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
Dit is voor de hele week ontbijt toch onniedanquote:Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef sigme het volgende:
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat![]()
Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten![]()
[ afbeelding ]
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.
Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond.
Ach joh, balenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
geen etentje, opeens enorme darmproblemen (vaker met warmte) en dat durf ik niet aan nu
Zo dan. Wat een actiequote:Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Tele6 het volgende:
Als je het over pech hebt zijn vrienden van me op weg naar een kampioenschap geloof ik...
Eerder dit jaar hadden ze een rioolverstopping en heel hun huis stond vol met poep. Nu nog steeds zitten ze in de rommel omdat de woningbouw en de verzekering het niet eens worden over wie het moet fixen.
Gooit vanochtend een van hun bovenburen een BED MET MATRAS EN AL van het balkon, valt het naar binnen bovenop al hun spullen op hun balkon.
Maar goed dat ze zelf binnen waren. Manmanmanman
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @:Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe
Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.
VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zagje kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.
Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd![]()
![]()
Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd.
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld
Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft
Door deze opmerking lees ik het bericht van Tele6 anders.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.
Juustem. Ga foto’s maken van de klimmers of zoquote:Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegdquote:Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
De vinger valt erg mee. Ik gebruik m als een excuus om m'n huishoudelijke klusjes te skippen vandaag, maar denk dat ik er morgen al geen pleister meer op hoef.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.
Fijn dat het goed ging met eten. Alles ok met je vinger?
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaasquote:Op zondag 29 juni 2025 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegd
Ik begreep het verslag van Tele wel verkeerd: in mijn hoofd was schoonzus de bruid en toen vond ik het sneu voor haar, op haar dag. Maar de schone zus is aanhangsel: dan niet piepen maar foto’s maken/koffie drinken
Ik zie ze soms wel met de vleugels gespreid liggen zonnen. Ik denk dat ze daarmee de kleine beestjes uit hun veren bakken. Als een zonnebadquote:Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Blijkbaar houden kraaien ook van warmte.
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
De schaduw van de boom en brug was blijkbaar te koud.
Steengrillenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Blijkbaar houden kraaien ook van warmte.
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
De schaduw van de boom en brug was blijkbaar te koud.
Je vergeet de meloenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaas
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Balen van de darmklachten Kaatje. Bijzonder en onpraktisch dat dat met warm weer gebeurt zeg.
Ik vraag me regelmatig af wat vogels nou in vredesnaam zo vaak op asfalt te doen hebben. Maar zonnebaden is nog niet in me opgekomen.
Platgereden zaden enzo is wel logisch. Ik ga beter opletten.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.
Let maar op. Komt veel voor bij bomen en uitritten van landwegen.
Helemaal geweldig zoquote:Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag alle klusjes afgekregen. Flink zweten, flink drinken, het kwam goed.
O.a. is de decoratie in de overkapping opgehangen.
[ afbeelding ]
En ik zou nog wat plaatjes van de tuin plaatsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wou ik dus al meldenquote:
Suc6quote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguheerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Dit zijn dagen, die prettig zijn om te gaan werken…Koel!quote:
In ieder geval een trein reisje vvquote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguheerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Hier de hele nacht lekker alles open gezet, was vanochtend heerlijk koel in huis. Nu alles weer dicht en wachten tot het weer koeler wordt vanavond.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.
Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
Je hebt groot gelijk. Ik heb al diverse telefoontjes achter de rug van mensen die afspraken voor dinsdag en woensdag willen verplaatsen.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
lekker gevoel dat het lukt!quote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed![]()
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters
Ah leuk! Dat wist ik nietquote:Op maandag 30 juni 2025 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lekker gevoel dat het lukt!
Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah leuk! Dat wist ik niet
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?quote:Op maandag 30 juni 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
Ik kreeg net klachten dat mijn werkkamer te koud was.quote:
Thanks! Ben heel benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Wij zijn even aan het afkoelen in het badje en daarna kom ik een paar dagen niet meer buiten denk ikquote:
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Na 2 weken mailen met de wbvquote:Op maandag 30 juni 2025 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel
zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00![]()
HOEZO DAN ??
Jakkie.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoemquote:Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:
Jakkie.
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.
Ik zou zelfs naar een hotel gaanquote:Op maandag 30 juni 2025 20:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoemVannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
Van de vlooienmarkt annex openlucht kringloop afgelopen zaterdag verdween het meeste in een kraakwagen.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:34 schreef Blues het volgende:
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buiten zwemmen in een zwembad of in buitenwater?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier ook lekker alles tegen elkaar open gezet. Zo naar de sportschool (daar hebben ze geen airco namelijk). Ik hou op zich wel enorm van warmte, dus ik zal niet zoveel last hebben van een dag als vandaag. Ga ook lekker zwemmen, helemaal fijn.
Ik wist niet dat dat wilgenroosjes waren, sigme.
Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:57 schreef Blues het volgende:
Wij er op mijn vrije dag vroeg uit voor de wespenkillers, we hebben er slecht van geslapen
Mooi !quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:59 schreef gcjoel het volgende:
Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.
Dat was echt niet spectaculair hoe ze die bestrijden. Gewoon beetje gif, nog geen minuut werk was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang gaat dat duren @borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
Yt filmpjes gaan kijken en gerustgesteld worden.👍🏼quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi !
Ik had eerst visioenen van mannen in maanpakken, toen ging ik YT filmpjes kijken. En zag dat ze door kiertjes via zo'n pomp idd gif spuiten
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongelukquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang gaat dat duren @:borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
Het is ongetwijfeld te googelen, maar ik zou het de bestrijdingsmensen vragenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vraag is: kan je er weer slapen binnen zó veel uur na de gifwolk? Is dat ook te goochelen…
Heb een ventilator, die gebruik ik ook al, en heb op eigen kamer ook al een (oude en niet meer helemaal 100% functionerende) hor. Dat raam staat dus al hele nacht open. Maar afkoelen gaat wel sneller als ik ook andere ramen hele nacht open kan laten staan ipv dat alleen mijn slaapkamer (enigszins) afkoelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:19 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Kun je slapen bij het geluid van een ventilator? Blaast ook beestjes weg.
Totdat de horren functioneren. Plus koel.
Hier is alles dicht. Dat zal tegenvallen als ik naar buiten ga / moet straks.
Affijn..tis wat het is.
😳quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongeluk
Pas om 7:45 is snelweg vrijgegeven. Nu was het filerijden over de parallelle Schipholweg. Dit is éénmalig.
Maar ivm alle werkzaamheden met de Ring bij Amsterdam is het meer overlast tm oktober.
Ik ga naar Schoonhoven, buiten zwemmen dus. Sportschool was prima te doen. Nog snel wat huishouden gedaan thuis en nu zo weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:25 schreef sigme het volgende:
Buiten zwemmen in een zwembad of in buitenwater?
Er is nog een ander wilgenroosje (het harige wilgenroosje), dat bloeit nog niet. Ik zal er een foto van maken zodra dat ook bloeit.
Wilgenroosjes groeien veelal langs spoorbanen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga naar Schoonhoven, buiten zwemmen dus. Sportschool was prima te doen. Nog snel wat huishouden gedaan thuis en nu zo weg.
Ik zal eens kijken of ik hier ergens wilgenroosjes kan vinden. Ik zoek meestal wel op wat een plantje/bloemetje is als ik het niet ken, dus ik vraag het me af of ze hier wel groeien.
Say whatquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed een soort birkam-dumbbell im de tuinnet nog even op de fiets maar verder wordt het hangen onder de parasol met ijskoffie en de watertafel
![]()
Dat is kinderding. Gebeuren op pootjes waar water in kan en je dan met emmertjes en gietertjes mee kan klooien.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Say what
Hier weer fucking koud, sorryEn alle wespen (en ander gespuis) dus weer dood. Ieder jaar wel 2 of 3 nesten, meestal in de nok van het dak aan de buitenkant voor en achter, die laat ik rustig zitten. Ze doen weinig verder, hangen een beetje rond bij de wastafel buiten, maar niet vervelend. Ook vaak grote nesten in de dennbomen in onze "tuin" (van 1 hectare), bij storm willen die wel eens naar beneden vallen, ziet er altijd indrukwekkend uit.
Welkom thuis zo!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:05 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn op de terugweg richting huis, meer langs de kust, het is hier 21 graden en bewolkt(om jullie niet al teveel de ogen uit te steken; in de bergen was het gerust 33-35 graden, volle zon. Dat trok ik ook erg slecht
Maar ik ben nog wel vriendjes geworden met een roodborstje, en de omgeving was wel echt prachtig
)
Oh en pro-tip: trap niet op een tentharing. Ook al doe je dat maar half, het is niet handig. Vooral niet als je nog wil wandelen. Of zwemmen. Of gewoon niet over de camping wil manken.![]()
Qua wespen ben ik heel benieuwd wat een bekende van ons gaat leren tijdens een cursus bij een zgn ‘wespenvriend’. Dat is iemand die dus zonder gif wespennesten weghaalt en op een geschikte plek weer uitzet. Scheelt gif en het helpt de natuur ook weer, want ze hebben een slechte naam door hun sneller afwerende karakter, maar zijn net zo belangrijk als bijvoorbeeld bijen voor het ecosysteem
Oh ja, goed voor eindeloos speelplezier.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is kinderding. Gebeuren op pootjes waar water in kan en je dan met emmertjes en gietertjes mee kan klooien.
[ afbeelding ]
“Die” werkt niet. Bol heeft zijn/ haar links verknald. Waarom?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek even op Waspinatorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:10 schreef AnneX het volgende:
“Die” werkt niet. Bol heeft zijn/ haar links verknald. Waarom?
Ha, eigenlijk las ik …terminator. Klinkt effectief.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek even op Waspinator
Dit zou een werkende link moeten zijn voor die van Kaatje: https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Maar er zijn er meerdere
Op google "nep nest wespen kopen" invoeren. Dan heb je heel veel keusquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, eigenlijk las ik …terminator. Klinkt effectief.
Ook jouw bol link werkt niet.
Oh, nooit gezien!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
als ik het goed onthouden heb heeft het een afschrikkende werking van ca 50 meter.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh, nooit gezien!
Maar waar zou ik het moeten hangen? Aan de buitenkant vd slaapkamer, 2 hoog, waar ze door een kier zijn binnengekomen, is geen optie.
Ok!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
als ik het goed onthouden heb heeft het een afschrikkende werking van ca 50 meter.
hebben mussen nesten? ik zou het niet weten wat daar effectief tegen is (naast deet etc)quote:
Nou, ik ook. Ik voel me na een slechte nacht vaak grieperig dus wat hitte heeft regelmatig best gevolgen voor me. Die airco op de slaapkamer is de beste investering ooit. Vooral omdat daar nu ook mijn werkplek is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het zo'n briljante investering. Ik kon echt onrustig worden van het idee van warme nachten en ik heb sowieso een kind wat de hitte slecht trekt. En nu hebben we gewoon twee kamers in huis die heerlijk koel te maken zijn.
Kan je ze niet uitnodigen in de tuin bij jullie?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet over een paar minuten door 37 graden gaan wandelen naar de statushoudersIk zit het uit te stellen. Ze hebben een ongeisoleerd huis. Niet eens fatsoenlijke raambekleding overal. Ik vind het heel naar voor hen. Maar ook voor mezelf
Ik heb 17 jaar lang ieder jaar tussen de 5 en 10 wespennesten verwijderd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Meneer van de plaagierenbeheersing zei dat ze tegenweurdig de wespennesten niet meer weghalen, want dan komt collega wesp zo weer een nieuwe maken. Na bestrijding (en ik wil het niet laten zitten boven mijn hoofd in de slaapkamer @:flipsen) moet het nest blijven zitten zodat de collega's daar niet een nieuw nest durven bouwen.
Zoiets.
Ik snap dat het niet goed is voor natuur en er betere opties zijn maar ik wil ook geen nieuw nest.
We gaan er maar eens voor sparenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het zo'n briljante investering. Ik kon echt onrustig worden van het idee van warme nachten en ik heb sowieso een kind wat de hitte slecht trekt. En nu hebben we gewoon twee kamers in huis die heerlijk koel te maken zijn.
Ik zie je link niet maar denk dat mijn moeder dat doet met papieren zakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:58 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Hoe is het met de zongedroogde tomaatjes? Werkt dat goed? in hoeveel tijd?
Ga je er poeder van maken?
Haha, had er alleen mobiel een snelle blik op geworpen en dacht dat het reepjes paprika warenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.
Ik doe ze in een bakje met wat olijfolie en ga snoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen wij toch beterquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
Eind mei doos bier besteld. Pas bij de derde bezorging heeft het mn voordeur gehaald. Bij pogingen één en twee was de doos beschadigd dat die iedere keer retour ging....
En DHL heeft er ook steeds zn tijd voor genomen...
Op zich wel. Maar de middagafspraak heeft een hele berg studiespullen en een laptop dus dat is niet heel praktisch. En vanavond was ik er alleen maar even voor wat huiszaken en een kletspraatje. Gelukkig was het daar in huis toch wat koeler dan buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je ze niet uitnodigen in de tuin bij jullie?
Mij mij mij!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
Geen zekerheid op goed weer daar dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ik oktober naar Bilbao. Hopelijk werkt het weer mee.
Maar het is ook zo lekker om onder een fleece te zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Al heb ik dus een uur in het zwembad(je) liggen pitten en het verder helemaal niet spuugheet gehad. Tot nu.
Maar nu is het over de 29 in de woonkamer dus dat is niet gek.
Weerhield mijn kleine er niet van weer lekker onder een fleece op de bank te kruipen voor het eten.
Ik weet het, daarom moet ik hopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geen zekerheid op goed weer daar dan.
Hè, ho ff, wat?! Ik ben al aan het pakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor; we hebben een woonkamer over!
Heb je wel een terugslagklep op de bron zitten? En zit de ontluchting hiervan dicht? Anders is het water naar de zee brengen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef derLudolf het volgende:
Offerte gekregen van elektra aanpassen, was maar goed dat ik zat.
Verder wou ik pomp aan de gang maken met de bron die ik heb, maar dat lukte ook niet. Lekker productieve avond.
Ik ben een kanaal gewend. Aanzuigslang in het kanaal, die vol met water doen, pomp vullen met water en stekker er in en het water komt er uit.
Dacht hetzelfde te doen met de bron. Maar na 10 minuten met de tuinslang in de zuigslang loopt het water nog steeds weg. Es vragen bij de buren die hebben hem gespoten vorig jaar, of het jaar ervoor.
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè, ho ff, wat?! Ik ben al aan het pakken.
Ik heb eens in de hangmat in de tuin geslapen. Amateur opzet, dus geen isolatiedeken onder het lijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag hadden we geen zin om ramen, deuren en gordijnen gesloten te houden dus we hadden alles open. Nu is het binnen 27o. Liefste is op pad, ik denk dat ik vannacht de stretcher ergens buiten neerzet en daar slaap.
Ja, die onderkant, daar tuinen veel mensen in. In de hangmatkampeerwereld koop je een speciale donsdeken om *onder* je hangmat te hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb eens in de hangmat in de tuin geslapen. Amateur opzet, dus geen isolatiedeken onder het lijf.
Waarna de kou me midden in de nacht toch naar binnen jaagde.
De mussen zwaluwen vallen van het dak uit hun nestquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:20 schreef Barreltje het volgende:
De vogels hebben het warm onder het dak..
[ afbeelding ]
Dank u! Het is écht warm, zelf shier ad kust (en in de concrete jungle vh centrum waar ik woon nog veel erger).quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
Hier alles dichtgehouden (en nog steeds dicht. Afgelopen nacht wél open), en alsnog 28+ grden beneden 🥵quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag hadden we geen zin om ramen, deuren en gordijnen gesloten te houden dus we hadden alles open. Nu is het binnen 27o. Liefste is op pad, ik denk dat ik vannacht de stretcher ergens buiten neerzet en daar slaap.
Ik bleek te cool... Een van de bejaarden ligt nu met het hoofd op de opladende opladerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:27 schreef sigme het volgende:
Ik zag zojuist een van de bejaarde katten, die vandaag beide lekker onder het hete dak lagen te soezen, nota bene in z'n *verwarmde* mandje zitten.
Weest zeer welkomquote:
Het waar mag in dm (nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:02 schreef borisz het volgende:
Zal wrs volgend jaar vaker Kaatjetown aan doen. Beste vriend heeft er een appartement gekocht. Tweede poging is raak. Kaatjetown is wel wat anders dan IJmuiden, maar snap zn keuze volkomen.
Klarendal. De eerste poging was een huisje ook in die wijk. Maar daar bood iemand net iets minder flink erover, maar wel zonder voorbehouden. Wat ik begreep Huisjes daar gaan met flinke overbiedingen weg ( meer dan >10% op vraagprijs is eerder regel dan uitzondering). Appartementen noteren een leuk plusje op de vraagprijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het waar mag in dm (nieuwsgierig aagje)
Liefquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Benedenbuurman was z'n tuin aan het sproeien en vulde ook het vogelzwembadje. Ik heb daar zicht op en zie iedere dag daar vogels badderen, hem dat net gezegd en blijkt dat hij vanuit huis dat niet kan zien en wanneer hij in de tuin is zijn de vogels weg. Hij blij.
Hij heeft echt een vogelvriendelijke tuin (de buren daar ook) dus het is 's morgens vroeg en 's avonds een vrolijk gefluitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Ik kan ons vogelbadje ook niet vanuit huis zien, ik ga er maar vanuit dat ze het weten te vinden.
Ik had op het balkon jaren geleden ook badjes maar daar is geen gebruik van gemaakt, best wel jammerquote:
Ja jammer!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had op het balkon jaren geleden ook badjes maar daar is geen gebruik van gemaakt, best wel jammer
Wat zullen jullie lekker slapen, én geen herrie én de wetenschap dat die griezels weg zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:44 schreef Blues het volgende:
Het is boven in de slaapkamer zo heerlijk stil qua geknaag geritsel geschuifel gezoemel![]()
![]()
![]()
![]()
Net gekeken, 29 (warmte blijf hangen, ingesloten balkon)quote:
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting![]()
We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barretje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt![]()
Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )
Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze meequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het buiten nog steeds warmer dan binnen, maar alsnog deuren en ramen op kiepstand gezet want ik ga niet om 2:00 opstaan om de ramen open te doen.
Ik kijk uit naar normaal koel slapen morgenavond.
* Tele6 aan bed vastplakt
Dank!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantiewe gaan naar een camping niet superver ervandaan.
Fijn dat je motel schoon en koel isgoede reis nog morgen!
Ja wij gaan ook meestal voor of najaar, maar oktober is wel best laat. En we gaan met de camper dus dan zou het wel gaan om de hele regio, liefst ook de picos. Maar dat is dus echt het weer afwachten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dank!
Grappig! Ben wel benieuwd, het is een heel ander soort park dan de traditionele met veel coasters e.d.
@:gcjoel : wij hebben ook heel mooie vakanties gehad in september qua weer. Sterker nog, ik vond onze huidige vakantie echt te warm voor wat we wilden doen, en voor een dagje stad zou ik al helemaal wat koeler sterk prefereren
Een van onze katten doet dat sinds een paar nachten ook, rare katquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze mee
ik heb er niks mee te maken!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting![]()
We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barreltje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt![]()
Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )
Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten
Jazeker! Daar zit een mooie klont goedkope hotels omheen en we rijden daar dan soms langs op ons huis-huis-verkeer tussen NL en SP. We overnachten er een enkele keer in een van die goedkope hotels.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Futuroscope heet het, bij iemand bekend?
Oh, lekker op een warme dag als deze; rennen haasten vliegen stressenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt![]()
![]()
Als een idioot hier naar toe gesjeesd![]()
Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss
Woeps!quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt![]()
![]()
Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss
Oh da’s zo moeilijk weer rustig worden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
![]()
Zijn Franse civiel ingenieurs beter dan Franse auto-ontwerpers?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Had best gezellig geweest, zo in de lucht een drankje doen
Ik hoop beter dan de Braziliaansequote:Op woensdag 2 juli 2025 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn Franse civiel ingenieurs beter dan Franse auto-ontwerpers?
Wat is er mis met de Braziliaanse aanpak?quote:
https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Braziliaanse aanpak?
Dat deden ze toch een tijdje geleden ook al? En nu al weer zo’n achterstand, zou de organisatie niet eens kunnen bedenken dat de bezetting niet voldoende is?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef Blues het volgende:
AfgekoeldRustig
Koffie gedronken
Bijgekomen en Zennnnnnnnn.
En ik moet stiekem lachen.... de achterstand op de werklijst is alweer opgelopen naar 750Er gaan geluiden op dat er weer een paar collega's hier last van hebben en een zaterdag willen komen bijbuffelen
DAT HELPT NIETTTTTTTTTT
Bizar... nooit geweten dat er landen zijn waar de lijnen van ballonnen van brandbaar materiaal mogen zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2F
Moeilijk tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat deden ze toch een tijdje geleden ook al? En nu al weer zo’n achterstand, zou de organisatie niet eens kunnen bedenken dat de bezetting niet voldoende is?
Geldt bij jullie al wel een "een patiënt nodigen we alleen uit op de poli als we er fysiek 'aan moeten zitten'" beleid?quote:
Fijn dat je bijgekomen betn! Hoop dat de parkeerkosten niet te hoog zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef Blues het volgende:
nnnnnnnn.
En ik moet stiekem lachen.... de achterstand op de werklijst is alweer opgelopen naar 750 Er gaan geluiden op dat er weer een paar collega's hier last van hebben en een zaterdag willen komen bijbuffelen
DAT HELPT NIETTTTTTTTTT
Het zijn niet alleen de fysieke bezoeken waar werk uit komt zoals je weetquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:07 schreef fietsie het volgende:
Geldt bij jullie al wel een "een patiënt nodigen we alleen uit op de poli als we er fysiek 'aan moeten zitten'" beleid?
Dat (over)belast de specialisten met een telefonisch spreekuur toch?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geldt bij jullie al wel een "een patiënt nodigen we alleen uit op de poli als we er fysiek 'aan moeten zitten'" beleid?
Nee hoor er zijn heel wat andere mogelijkheden om mensen een deel van wat vroeger allemaal op een poli gebeurde te laten doorlopen zonder dat daar specialisten aan te pas komen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat (over)belast de specialisten met een telefonisch spreekuur toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.structureel is het geen oplossing de komende 6 weken natuurlijk, dus maar eens bedenken hoe dit opgelost gaat worden, ik heb er weinig last van ,maar geen idee wat chef er van vind als het gebeurd als ie thuis is ..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:30 schreef Barreltje het volgende:
schoonmaak mevrouw had haar 2 zoontjes in de auto geparkeerd, want vakantie.. ehh.. doe ze maar gewoon binnen neerzetten
Ach zo lang ze zichzelf niet pletten onder zijn til-ijzers is er niet snel wat aan de hand toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.structureel is het geen oplossing de komende 6 weken natuurlijk, dus maar eens bedenken hoe dit opgelost gaat worden, ik heb er weinig last van ,maar geen idee wat chef er van vind als het gebeurd als ie thuis is ..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik gok 8 en 10.. de telefoon was prima vermaak. Ik zei al dat ze ook naar buiten mochten, maar nope.. telefoonquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe oud zijn ze? Misschien vinden ze het leuk om wat kronen te verdienen om bijvoorbeeld onkruid te wieden of zo?
Ben wel blij want moet zo nog naar huis rijden. Daarna mag het alsnog wel komen van mijquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Hier verdwijnen zoals gewonelijk weer alle onweersbuienhad wel zin in een mooi showtje
Rude.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
We zijn vanaf vandaag dichter bij het jaar 2050 dan bij het jaar 2000
Hoe dan.....quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo dichtbijquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het nog 27 gr buiten en 23 binnen. Deuren en ramen blijven dicht
Een goeie met Thais temperament? Of een Nederlandse versie die aan de peper heeft mogen ruiken?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef sigme het volgende:
Vanwege alsdat de Chinees onverwacht dicht is eet ik Thais zometeen. Ben benieuwd.
Hier ongeveer het zelfde. Met de luchtvochtigheid nu door het dak. Een complete mistbank van damp boven het wegdek.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tijdens naar huis rijden begon het te regenen. Elke 2 autokilometers daalde de temperatuur een graad![]()
We gingen zo fijn van 34 naar 24 graden… en toen werd het droog en steeg de thermometer net zo hard.
Dus nu zit ik thuis te puffen
Deze ? Bekijk Super Ninja Waspinator Wespenverjager - 2 stuks - Weerbestendige Nepwespennestval - Ecologisch & Zeer Effectieve Natuurlijke Wespafschrikker op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:54 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 wil je nog eens een bol linkje plaatsen? Bijv. naar die wespinator?
Of een andere bol link…😇
Link werkt weer niet, wat gek he.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze ? Bekijk Super Ninja Waspinator Wespenverjager - 2 stuks - Weerbestendige Nepwespennestval - Ecologisch & Zeer Effectieve Natuurlijke Wespafschrikker op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Fok doet iets met de links. Deze maakt er parner.bol.com/click/**** van en dat werk niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Link werkt weer niet, wat gek he.
Deze wel?
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
Als ik de link kopieer, dan is dit het volledige resultaat:quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Fok doet iets met de links. Deze maakt er parner.bol.com/click/**** van en dat werk niet.
Hierdoor loopt bol dus inkomsten mis.
Edit.
Door een reactie waar een bol link in staat te quoten kun je wel de echte link zien.
Slechte wespinator, als hij zelfs digitale bugs aantrektquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de link kopieer, dan is dit het volledige resultaat:
https://partner.bol.com/c(...)medium=free_shopping
Klik ik daarop, dan kom ik bij de startpagina van Bol uit.
Klik op de link in de post van Kaatje of Blues, dan kom ik gewoon bij de Wespinator uit…
Oh kijk Zet weet het.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Slechte wespinator, als hij zelfs digitale bugs aantrekt
quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks geen bugs, de links werken hier gewoon (iPad/Chrome).quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten in een redelijk afgekoeld huis.![]()
iPad / Safari hiero.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks geen bugs, de links werken hier gewoon (iPad/Chrome).
Misschien niet in alle browsers/op alle platforms, maar dat zal dan waarschijnlijk in de instellingen daarvan zitten…
Mijn garpje onderuit halenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien niet in alle browsers/op alle platforms, maar dat zal dan waarschijnlijk in de instellingen daarvan zitten…
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:03 schreef AnneX het volgende:
Over de herhaaldelijk irritante niet werkende links - ook elders op fok - had ik bol klantenservice gemaild.
En kreeg vrij snel een vriendelijk antwoord.
Zojuist ook Zets post anoniem in mijn antwoord vermeld.
Case solved.In de post van Z zat een typo in de opzet van de link, dus ik hoop dat je die niet doorgestuurd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten in een redelijk afgekoeld huis.
Want dan wordt het ook voor hen een wespennest om de oorzaak te achterhalen, voor zover ze dat al kunnen…
Dat snappen zij vast wel… als ik het al snapte.😎quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de post van Z zat een typo in de link, dus ik hoop dat je die niet doorgestuurd hebt.
Want dan wordt het ook voor hen een wespennest om de oorzaak te achterhalen, voor zover ze dat al kunnen…
Ik ben benieuwd wat de reactie van Bol is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat snappen zij vast wel… als ik het al snapte.😎
Overigens kreeg ik nog een brand Signal app.
Zijn er mensen, die willen tekenen en/ of delen hier en daar.
https://docs.google.com/d(...)gjrm1icY/mobilebasic
Even een testje gedaan met Edge. Kaal zonder iets aan instellingen aangepast te hebben of blockers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu uitgelogd?quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook die combi even getest en ook dan werken de links…
Ja, Chrome is niet ideaal, maar soms wel praktisch.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Even een testje gedaan met Edge. Kaal zonder iets aan instellingen aangepast te hebben of blockers.
Link werkt daar niet. Wordt weer netje partner.bol.
Chrome heb ik niet geïnstalleerd staan. Deze stuurt te veel data terug naar huis. En laat nog steeds cross domain cookies toe. Iets dat anno 2025 verboden zou moeten zijn.
Nee, niet uitgelogd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
En nu uitgelogd?
Je hebt een abbo. Dat kan nog wel eens een verschil maken.
Ja hequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eerste aflevering van Adolescence net gezien. Wat goed. Wat heftig
Hier werken de linkjes ook niet en heb wel een abbo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
En nu uitgelogd?
Je hebt een abbo. Dat kan nog wel eens een verschil maken.
Datquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier werken de linkjes ook niet en heb wel een abbo.
Idem. Werkt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |