Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
Ik kreeg net klachten dat mijn werkkamer te koud was.quote:
Thanks! Ben heel benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Wij zijn even aan het afkoelen in het badje en daarna kom ik een paar dagen niet meer buiten denk ikquote:
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Na 2 weken mailen met de wbvquote:Op maandag 30 juni 2025 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel
zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00![]()
HOEZO DAN ??
Jakkie.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoemquote:Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:
Jakkie.
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |