Suc6quote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguheerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Dit zijn dagen, die prettig zijn om te gaan werken…Koel!quote:
In ieder geval een trein reisje vvquote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguheerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Hier de hele nacht lekker alles open gezet, was vanochtend heerlijk koel in huis. Nu alles weer dicht en wachten tot het weer koeler wordt vanavond.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.
Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
Je hebt groot gelijk. Ik heb al diverse telefoontjes achter de rug van mensen die afspraken voor dinsdag en woensdag willen verplaatsen.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
lekker gevoel dat het lukt!quote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed![]()
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters
Ah leuk! Dat wist ik nietquote:Op maandag 30 juni 2025 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lekker gevoel dat het lukt!
Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah leuk! Dat wist ik niet
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?quote:Op maandag 30 juni 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
Ik kreeg net klachten dat mijn werkkamer te koud was.quote:
Thanks! Ben heel benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Wij zijn even aan het afkoelen in het badje en daarna kom ik een paar dagen niet meer buiten denk ikquote:
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Na 2 weken mailen met de wbvquote:Op maandag 30 juni 2025 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |