We gaan er maar eens voor sparenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het zo'n briljante investering. Ik kon echt onrustig worden van het idee van warme nachten en ik heb sowieso een kind wat de hitte slecht trekt. En nu hebben we gewoon twee kamers in huis die heerlijk koel te maken zijn.
Ik zie je link niet maar denk dat mijn moeder dat doet met papieren zakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:58 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Hoe is het met de zongedroogde tomaatjes? Werkt dat goed? in hoeveel tijd?
Ga je er poeder van maken?
Haha, had er alleen mobiel een snelle blik op geworpen en dacht dat het reepjes paprika warenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.
Ik doe ze in een bakje met wat olijfolie en ga snoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen wij toch beterquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
Eind mei doos bier besteld. Pas bij de derde bezorging heeft het mn voordeur gehaald. Bij pogingen één en twee was de doos beschadigd dat die iedere keer retour ging....
En DHL heeft er ook steeds zn tijd voor genomen...
Op zich wel. Maar de middagafspraak heeft een hele berg studiespullen en een laptop dus dat is niet heel praktisch. En vanavond was ik er alleen maar even voor wat huiszaken en een kletspraatje. Gelukkig was het daar in huis toch wat koeler dan buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je ze niet uitnodigen in de tuin bij jullie?
Mij mij mij!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
Geen zekerheid op goed weer daar dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ik oktober naar Bilbao. Hopelijk werkt het weer mee.
Maar het is ook zo lekker om onder een fleece te zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Al heb ik dus een uur in het zwembad(je) liggen pitten en het verder helemaal niet spuugheet gehad. Tot nu.
Maar nu is het over de 29 in de woonkamer dus dat is niet gek.
Weerhield mijn kleine er niet van weer lekker onder een fleece op de bank te kruipen voor het eten.
Ik weet het, daarom moet ik hopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geen zekerheid op goed weer daar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |