We gaan er maar eens voor sparenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het zo'n briljante investering. Ik kon echt onrustig worden van het idee van warme nachten en ik heb sowieso een kind wat de hitte slecht trekt. En nu hebben we gewoon twee kamers in huis die heerlijk koel te maken zijn.
Ik zie je link niet maar denk dat mijn moeder dat doet met papieren zakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik heb nu al jaren dit hangen. Vanaf het vroege voorjaar, de "collega's" zien dat en denken, daar is al een team bezig, wij hoeven niet en gaan wel even verderop aan het werk https://www.bol.com/nl/nl(...)oIFE3kUaApVMEALw_wcB
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:58 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Hoe is het met de zongedroogde tomaatjes? Werkt dat goed? in hoeveel tijd?
Ga je er poeder van maken?
Haha, had er alleen mobiel een snelle blik op geworpen en dacht dat het reepjes paprika warenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ze pas vanmiddag neergezet en niet op het meest zonnige balkon. Ze zijn nu semi semi zongedroogd. Morgenochtend zet ik ze op het andere balkon.
Ik doe ze in een bakje met wat olijfolie en ga snoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen wij toch beterquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
Eind mei doos bier besteld. Pas bij de derde bezorging heeft het mn voordeur gehaald. Bij pogingen één en twee was de doos beschadigd dat die iedere keer retour ging....
En DHL heeft er ook steeds zn tijd voor genomen...
Op zich wel. Maar de middagafspraak heeft een hele berg studiespullen en een laptop dus dat is niet heel praktisch. En vanavond was ik er alleen maar even voor wat huiszaken en een kletspraatje. Gelukkig was het daar in huis toch wat koeler dan buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je ze niet uitnodigen in de tuin bij jullie?
Mij mij mij!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
Geen zekerheid op goed weer daar dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ik oktober naar Bilbao. Hopelijk werkt het weer mee.
Maar het is ook zo lekker om onder een fleece te zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Al heb ik dus een uur in het zwembad(je) liggen pitten en het verder helemaal niet spuugheet gehad. Tot nu.
Maar nu is het over de 29 in de woonkamer dus dat is niet gek.
Weerhield mijn kleine er niet van weer lekker onder een fleece op de bank te kruipen voor het eten.
Ik weet het, daarom moet ik hopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geen zekerheid op goed weer daar dan.
Hè, ho ff, wat?! Ik ben al aan het pakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor; we hebben een woonkamer over!
Heb je wel een terugslagklep op de bron zitten? En zit de ontluchting hiervan dicht? Anders is het water naar de zee brengen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef derLudolf het volgende:
Offerte gekregen van elektra aanpassen, was maar goed dat ik zat.
Verder wou ik pomp aan de gang maken met de bron die ik heb, maar dat lukte ook niet. Lekker productieve avond.
Ik ben een kanaal gewend. Aanzuigslang in het kanaal, die vol met water doen, pomp vullen met water en stekker er in en het water komt er uit.
Dacht hetzelfde te doen met de bron. Maar na 10 minuten met de tuinslang in de zuigslang loopt het water nog steeds weg. Es vragen bij de buren die hebben hem gespoten vorig jaar, of het jaar ervoor.
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè, ho ff, wat?! Ik ben al aan het pakken.
Ik heb eens in de hangmat in de tuin geslapen. Amateur opzet, dus geen isolatiedeken onder het lijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag hadden we geen zin om ramen, deuren en gordijnen gesloten te houden dus we hadden alles open. Nu is het binnen 27o. Liefste is op pad, ik denk dat ik vannacht de stretcher ergens buiten neerzet en daar slaap.
Ja, die onderkant, daar tuinen veel mensen in. In de hangmatkampeerwereld koop je een speciale donsdeken om *onder* je hangmat te hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb eens in de hangmat in de tuin geslapen. Amateur opzet, dus geen isolatiedeken onder het lijf.
Waarna de kou me midden in de nacht toch naar binnen jaagde.
De mussen zwaluwen vallen van het dak uit hun nestquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:20 schreef Barreltje het volgende:
De vogels hebben het warm onder het dak..
[ afbeelding ]
Dank u! Het is écht warm, zelf shier ad kust (en in de concrete jungle vh centrum waar ik woon nog veel erger).quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef Queller het volgende:
100 punten voor de airco. De temperatuur is buiten langzaam aan het zakken. We hebben 40,8 gehaald. Nu is het 36,8 graden en binnen nog steeds aangenaam. Ik heb zoveel medelijden met mensen die het zonder airco moeten stellen vandaag.
Hier alles dichtgehouden (en nog steeds dicht. Afgelopen nacht wél open), en alsnog 28+ grden beneden 🥵quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag hadden we geen zin om ramen, deuren en gordijnen gesloten te houden dus we hadden alles open. Nu is het binnen 27o. Liefste is op pad, ik denk dat ik vannacht de stretcher ergens buiten neerzet en daar slaap.
Ik bleek te cool... Een van de bejaarden ligt nu met het hoofd op de opladende opladerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:27 schreef sigme het volgende:
Ik zag zojuist een van de bejaarde katten, die vandaag beide lekker onder het hete dak lagen te soezen, nota bene in z'n *verwarmde* mandje zitten.
Weest zeer welkomquote:
Het waar mag in dm (nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:02 schreef borisz het volgende:
Zal wrs volgend jaar vaker Kaatjetown aan doen. Beste vriend heeft er een appartement gekocht. Tweede poging is raak. Kaatjetown is wel wat anders dan IJmuiden, maar snap zn keuze volkomen.
Klarendal. De eerste poging was een huisje ook in die wijk. Maar daar bood iemand net iets minder flink erover, maar wel zonder voorbehouden. Wat ik begreep Huisjes daar gaan met flinke overbiedingen weg ( meer dan >10% op vraagprijs is eerder regel dan uitzondering). Appartementen noteren een leuk plusje op de vraagprijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het waar mag in dm (nieuwsgierig aagje)
Liefquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Benedenbuurman was z'n tuin aan het sproeien en vulde ook het vogelzwembadje. Ik heb daar zicht op en zie iedere dag daar vogels badderen, hem dat net gezegd en blijkt dat hij vanuit huis dat niet kan zien en wanneer hij in de tuin is zijn de vogels weg. Hij blij.
Hij heeft echt een vogelvriendelijke tuin (de buren daar ook) dus het is 's morgens vroeg en 's avonds een vrolijk gefluitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Ik kan ons vogelbadje ook niet vanuit huis zien, ik ga er maar vanuit dat ze het weten te vinden.
Ik had op het balkon jaren geleden ook badjes maar daar is geen gebruik van gemaakt, best wel jammerquote:
Ja jammer!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had op het balkon jaren geleden ook badjes maar daar is geen gebruik van gemaakt, best wel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |