zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00![]()
HOEZO DAN ??
Jakkie.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoemquote:Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:
Jakkie.
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.
Ik zou zelfs naar een hotel gaanquote:Op maandag 30 juni 2025 20:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoemVannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
Van de vlooienmarkt annex openlucht kringloop afgelopen zaterdag verdween het meeste in een kraakwagen.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:34 schreef Blues het volgende:
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buiten zwemmen in een zwembad of in buitenwater?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier ook lekker alles tegen elkaar open gezet. Zo naar de sportschool (daar hebben ze geen airco namelijk). Ik hou op zich wel enorm van warmte, dus ik zal niet zoveel last hebben van een dag als vandaag. Ga ook lekker zwemmen, helemaal fijn.
Ik wist niet dat dat wilgenroosjes waren, sigme.
Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:57 schreef Blues het volgende:
Wij er op mijn vrije dag vroeg uit voor de wespenkillers, we hebben er slecht van geslapen
Mooi !quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:59 schreef gcjoel het volgende:
Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.
Dat was echt niet spectaculair hoe ze die bestrijden. Gewoon beetje gif, nog geen minuut werk was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang gaat dat duren @borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
Yt filmpjes gaan kijken en gerustgesteld worden.👍🏼quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi !
Ik had eerst visioenen van mannen in maanpakken, toen ging ik YT filmpjes kijken. En zag dat ze door kiertjes via zo'n pomp idd gif spuiten
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongelukquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang gaat dat duren @:borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
Het is ongetwijfeld te googelen, maar ik zou het de bestrijdingsmensen vragenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vraag is: kan je er weer slapen binnen zó veel uur na de gifwolk? Is dat ook te goochelen…
Heb een ventilator, die gebruik ik ook al, en heb op eigen kamer ook al een (oude en niet meer helemaal 100% functionerende) hor. Dat raam staat dus al hele nacht open. Maar afkoelen gaat wel sneller als ik ook andere ramen hele nacht open kan laten staan ipv dat alleen mijn slaapkamer (enigszins) afkoelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:19 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Kun je slapen bij het geluid van een ventilator? Blaast ook beestjes weg.
Totdat de horren functioneren. Plus koel.
Hier is alles dicht. Dat zal tegenvallen als ik naar buiten ga / moet straks.
Affijn..tis wat het is.
😳quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongeluk
Pas om 7:45 is snelweg vrijgegeven. Nu was het filerijden over de parallelle Schipholweg. Dit is éénmalig.
Maar ivm alle werkzaamheden met de Ring bij Amsterdam is het meer overlast tm oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |