abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 16:48:27 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218082632
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00 8)7
HOEZO DAN ??
zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 30 juni 2025 @ 18:07:20 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218083118
Vorige week was de maandag aanvankelijk nog als warmste dag aangekondigd en dus hebben we vandaag vrij genomen om heerlijk op een terras aan het strand van Egmond te bivakkeren.
Helaas wordt het morgen nog ietsie warmerder, hebben we dan diverse werkafspraken en zit een dag extra vrij nemen er dus niet in. :X
Maar vandaag was het prima te doen zo…
pi_218083244
Net even schoonzus aan de lijn gehad. Etentje was gezellig geweest maar de locatie niet voor herhaling vatbaar. Bediening was ook erg slecht, buiten was geen plek dus binnen gezeten, waar ze de muziek hard hadden staan zodat dat ook buiten gehoord kon worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218083246
Vandaag prima dag gehad met heen & weer fietsen naar kantoor (van 6-7u en van 3-4u), uurtje sporten van 7 tot 8, pauze buiten van 12-1. Geen klagen (hooguit dat het vanochtend wel écht fris was op de fiets, nog geen 10oC!)

Morgen & overmorgen thuiswerken. Als we alles dicht houden blijft het binnen vrij koel, maar ik weet niet of ons dat lukt morgen.

Mooitje zoekt veelal de schaduw, rapporteerde liefste.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 juni 2025 @ 19:13:48 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218083558
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218084198
Vandaag gesport. Met airco. Alsnog gezweet }:| Kan ook door het fietstochtje van 5 minuten zijn.

Sportpartner was vanmorgen vergeten dat ze tussendoor kwam: mini jurkje aan _O- Ze voelde zich knap (en) ongelukkig. Gelukkig had trainer een fleece dekentje voor de zedigheid.
En ik startte met een oefening die wel erg makkelijk ging en kreeg rare vragen: ik zie dat er flink met gewicht geschoven is, heb je nog klachten, heb je vorige week de buikspieroefening niet gedaan? Ik :?

Toen kwam hij erachter dat zijn collega op mijn account vorige week iemand anders heeft zitten trainen. Inclusief mijn settings en ik blijk meer gewicht te drukken :X Er ging meteen een appje naar de dame hoe het met haar ging :D

Morgen en woensdag (en donderdag) kantoordag. Geen airco, gelukkig wel dikke muren en kleine raampjes.
Collega belde nog even ‘want onze zolder opruiming morgen zag ze niet echt zitten’. Die was bij mij allang het raam uit _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218084280
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt O+

Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Jakkie. |:(
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.

Koel op het balkon mèt de ventilator aan op Max.🙃
Zelfs gekookt vanavond: geen butter chicken doch butter tofu.
pi_218084318
Oeh nu zolder opruimen, heet

Kennissen van mij die gaan samenwonen zouden vandaag deels verhuizen (hij heeft een huurwoning dus morgen de sleutel overdracht) en haar spullen morgen/overmorgen. Ze hebben iedere mogelijke hulp gevraagd en zijn afgelopen weekend overgegaan
pi_218084372
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_218084409
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:

Jakkie. |:(
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.

Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoem :X Vannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
pi_218084479
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoem :X Vannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
Ik zou zelfs naar een hotel gaan _O-
pi_218084506
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:34 schreef Blues het volgende:
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Van de vlooienmarkt annex openlucht kringloop afgelopen zaterdag verdween het meeste in een kraakwagen. ~O>

Nog eens navragen wat er met de bergen kleding - schoon en netjes uitgehangen - is gebeurd?
Mn X redde een / zijn unieke fiets, ging een band oppompen en de nieuwe buurvrouw wilde de fiets best wel. Ja, de schuur is nog redelijk leeg.
Haar vriend nam een of andere standaard alsnog over waar een achterwiel in past en dan als hometrainer te gebruiken.
pi_218086478
Goedemorgen!

't Is lekker fris hier (12o), dus nu even alles open zodat het binnen nog wat verder afkoelt.

De wilgenroosjes bloeien.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218086624
Ik heb hier ook lekker alles tegen elkaar open gezet. Zo naar de sportschool (daar hebben ze geen airco namelijk). Ik hou op zich wel enorm van warmte, dus ik zal niet zoveel last hebben van een dag als vandaag. Ga ook lekker zwemmen, helemaal fijn.

Ik wist niet dat dat wilgenroosjes waren, sigme. ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218086699
Hier is het vannacht niet veel kouder geworden dan 20 gr -O-
Ramen stonden open maar het heeft niet veel geholpen.

Achja over 2 dagen koelt het wel echt af als het goed is.
pi_218086818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier ook lekker alles tegen elkaar open gezet. Zo naar de sportschool (daar hebben ze geen airco namelijk). Ik hou op zich wel enorm van warmte, dus ik zal niet zoveel last hebben van een dag als vandaag. Ga ook lekker zwemmen, helemaal fijn.

Ik wist niet dat dat wilgenroosjes waren, sigme. ^O^
Buiten zwemmen in een zwembad of in buitenwater?

Er is nog een ander wilgenroosje (het harige wilgenroosje), dat bloeit nog niet. Ik zal er een foto van maken zodra dat ook bloeit :Y.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 08:34:39 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218087322
1u50 onderweg ipv 45 minuten ivm de spoedreperaties aan de A9. Maar goed in de bus was airco en luisterboekje aan. Druk maken is zonde van de energie :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218087421
Wij er op mijn vrije dag vroeg uit voor de wespenkillers, we hebben er slecht van geslapen :+

dinsdag 1 juli 2025 @ 08:59:58 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218087433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:57 schreef Blues het volgende:
Wij er op mijn vrije dag vroeg uit voor de wespenkillers, we hebben er slecht van geslapen :+
Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.
Dat was echt niet spectaculair hoe ze die bestrijden. Gewoon beetje gif, nog geen minuut werk was het _O-
pi_218087440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:59 schreef gcjoel het volgende:

Wij hadden een wespennest onder de dakpannen vlak naast de achterdeur.
Dat was echt niet spectaculair hoe ze die bestrijden. Gewoon beetje gif, nog geen minuut werk was het _O-
Mooi ! :D

Ik had eerst visioenen van mannen in maanpakken, toen ging ik YT filmpjes kijken. En zag dat ze door kiertjes via zo'n pomp idd gif spuiten :')
pi_218087490
Sportschool …succes. Daarmee wacht ik nog even.

Vanmiddag een afspraak en zojuist de auto verplaatst van plek zónder naar plek mét schaduw.
Dat moet iets schelen. 😇
Niet vreselijk interessant:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang gaat dat duren @borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
pi_218087530
Omg 12 graden @sigme O+ jaloers.
Hier ook plaknacht. Werd 5.40 wakker dit keer, alles wel open gezet tot 7.40. Beneden van 25.5 naar 24.3 en boven van 26 naar 24 (die thermometer heeft geen decimalen). Zal inmiddels al wel weer op zeker 25 zitten. Volgens buienradar is het van 11-22u boven de 30 graden en om 20u nog 35gr :X en vannacht 20gr en dan morgen om 13u weer 30 graden.. volgens Weerplaza wordt het vandaag zelfs 37 graden, maar dan wel weer 18 even in de nacht. Ik hoop op max overdag van buienradar en de min in nacht van Weerplaza :+

De bus en trein waren/zijn wel koel. Zo eerst naar de uni daar en 10u een eindgesprek van stage voeren en cijfer geven, en dan om 11.30 psych. En dan hopen dat trein en bus op terugweg ook weer goed werkende airco hebben. Nog 36 uur en dan is het voorbij *O* .

Latjes voor horren zijn inmiddels allemaal helemaal droog en stinken ook niet meer, dus eens kijken of ik ergens morgenochtend of eind vd middag kan starten met de profielen in elkaar schroeven en in kozijn schroeven. En dan met de magneetband het gaas erop maken. Kunnen bij de volgende hittegolf ook de ramen in slaapkamer naast mijne en in de badkamer de hele nacht open *O* .

Blues brrr wespennest. Gelukkig komen ze vandaag weghalen!
pi_218087538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi ! :D

Ik had eerst visioenen van mannen in maanpakken, toen ging ik YT filmpjes kijken. En zag dat ze door kiertjes via zo'n pomp idd gif spuiten :')
Yt filmpjes gaan kijken en gerustgesteld worden.👍🏼
Wij hadden ze in de schuur onder het dak en bij de voorgevel van huis, boven mijn hoofd. Het vloog af en aan. En hield vanzelf op.
Edit: Oh ja: ook in de schuur een verhuisdoos vól!!! Wat een herrie. Daarvoor kwam de lokale verdelger in pak met kap. Bzzzz. En toen werd het stil.

Vraag is: kan je er weer slapen binnen zó veel uur na de gifwolk? Is dat ook te goochelen…
pi_218087576
@vlindertje89 Kun je slapen bij het geluid van een ventilator? Blaast ook beestjes weg.
Totdat de horren functioneren. Plus koel.

Hier is alles dicht. Dat zal tegenvallen als ik naar buiten ga / moet straks.
Affijn..tis wat het is.
pi_218087582
Mogge!

Hopelijk ben je snel van dat gespuis af @Blues Moest opeens denken aan de vader van een vriendin, die dacht “ dat geld kan ik me wel besparen” en deed vitrage over z’n hoofd en ging een wespennest te lijf. Er kwam een ambulance aan te pas en hij was niet eens (gelukkig) allergisch.

Vannacht weer erg blij met de plafondventilator, airco is nog niet nodig in huis. De ventilator maakt geen geluid trouwens, de vorige wel.

Fijn dat er airco in de bus was @borisz hoorde gisteren van een trein die pech had, airco deed het ook niet en de passagiers konden er niet uit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2025 @ 09:24:26 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218087603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef AnneX het volgende:

Hoe lang gaat dat duren @:borisz en is vaker thuiswerken een optie?
Zijn er meer collega’s die ermee te maken hebben? Gedeelde smart…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongeluk
Pas om 7:45 is snelweg vrijgegeven. Nu was het filerijden over de parallelle Schipholweg. Dit is éénmalig.

Maar ivm alle werkzaamheden met de Ring bij Amsterdam is het meer overlast tm oktober.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218087668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vraag is: kan je er weer slapen binnen zó veel uur na de gifwolk? Is dat ook te goochelen…
Het is ongetwijfeld te googelen, maar ik zou het de bestrijdingsmensen vragen ;) op Google is altijd ook wel iemand wiens neef een vriend had die 3 weken na het gif spuiten daar tóch nog van is overleden / blind geworden / zenuwschade heeft opgelopen.
pi_218087678
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:19 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Kun je slapen bij het geluid van een ventilator? Blaast ook beestjes weg.
Totdat de horren functioneren. Plus koel.

Hier is alles dicht. Dat zal tegenvallen als ik naar buiten ga / moet straks.
Affijn..tis wat het is.
Heb een ventilator, die gebruik ik ook al, en heb op eigen kamer ook al een (oude en niet meer helemaal 100% functionerende) hor. Dat raam staat dus al hele nacht open. Maar afkoelen gaat wel sneller als ik ook andere ramen hele nacht open kan laten staan ipv dat alleen mijn slaapkamer (enigszins) afkoelt.
pi_218087679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef borisz het volgende:

[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-na-zwaar-ongeluk
Pas om 7:45 is snelweg vrijgegeven. Nu was het filerijden over de parallelle Schipholweg. Dit is éénmalig.

Maar ivm alle werkzaamheden met de Ring bij Amsterdam is het meer overlast tm oktober.
😳
pi_218087930
Ik deed een soort birkam-dumbbell im de tuin :% net nog even op de fiets maar verder wordt het hangen onder de parasol met ijskoffie en de watertafel O+

De ventilator ging gisteren kapot :') maar hiephoi voor airco O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')