abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 11:06:03 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218071626

Al dan niet met kaas...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 29 juni 2025 @ 11:09:06 #2
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218071637
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeuren ;( Stofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar :)
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 11:09:54 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218071643
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218071765
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeuren ;( Stofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar :)
Ramen zemen in de volle zon: goed voor strepen. *O*
Strijk: vanavond één bloes/ shirt voor werkdag morgen.

En morgen vroeg opstaan en in de relatieve koelte aan de slag en een siësta doen.
  zondag 29 juni 2025 @ 11:28:17 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218071776
quote:
3s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Hier is de voorspelling dat het morgen de warmste dag vd week wordt :P

Code geel ook alleen voor morgen 10:00 uur t/m overmorgen 10:00 uur.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218071834
Hier zouden dingen gedaan moeten worden, niet zoveel als bij LS, maar zolang er niemand doodgaat wanneer ik ze niet doe is de keus snel gemaakt.

Straks wanneer de zon op t balkon is wel nog een zoom in een blouse en broek maken en beiden strijken want vanavond etentje. De rest van de vouw en strijk was komt wel een keer

Hier lijkt het dinsdag 35 gr te worden en woensdag 32 gr. dinsdagochtend wel even naar de boot maar ‘s middags niet en morgen ook thuiswerken
We have far more in common than that which devides us..
pi_218071838
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe O+

Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.

VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zag _O- je kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.

Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd ^O^ :X

Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd. *G*
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld :D

Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft :P
pi_218071862
In totaal waren we aan eten & drank ¤75 kwijt voor 8 personen. Dat is iig beduidend goedkoper dan een restaurant en daarna de stad in :D
pi_218071863
@Kaatje1 wat voor etentje heb je?
pi_218071928
Dat klinkt als een hele goede dag, vooral ook voor de bruid. En niet mee kunnen komen, jammer maar dat is dan maar zo, ik ging dan altijd foto’s maken :D

Ga uiteten met zus, broer en schoonzus. Dat doen we een paar keer per jaar, tenminste da’s de opzet. Laatste keren is het bij mij thuis geweest na de operatie van mijn zus. Maar die kan nu ook weer wat langer zitten.
pi_218072018
Succes @Lucky_Strike voldoende pauzes en water :% :%

En ik had een soort tekenfilm in mijn hoofd over de zwaluwen die de kat van @Barreltje aanvielen met zo'n muziekje eronder :D :X

En *G* dat de dag goed verlopen is bij @Tele6
Gisteravond op terras zagen we een groep mannen lopen met een man in zo'n warm oranjeleeuwpak :') Die moest vanalles doen en kreeg dan applaus en gejoel _O- hij zweette zich rot.

Wij geen plannen O+ Tot laat vannacht naar Glastonbury gekeken, Neil Young etc *G* Laat opgestaan, handdoekenwasje zit erin, brunchje ook.
g is vandaag onder de pannen door golfen/F1 te kijken. Het is hier nog redelijk koel, vooral in de tuinkamer, dus na fietstochtje en krant, NiB , lesje pianospelen doen en vanavond nog een wandelingetje, beviel gisteravond ook goed omdat rond 20 uur te doen.
Oh ja! Als picnic geweest is ga ik een havermout/appel/rozijnen cake bakken als ontbijtcake :9
Nog wel de winterwortels en noten kopen die ik vergeten was te bestellen :6
Done.

Eetze gezellig @Kaatje1

Komende werkweek zijn weer normale dagen, dus morgen lekker in de airco (vestje mee, want die staat altijd hoog) en dinsdag een binnendag.

Hopelijk komt de WBV komende week, al ruim een week hoor ik in de hoek van de slaapkamer ergens tussen de 1e en 2e plafondbalken houtworm/boktor of iets. Er ligt nu ook al wat heel klein zaagsel op mijn nachtkastje :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 29-06-2025 13:32:42 ]
  zondag 29 juni 2025 @ 12:12:54 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_218072031
De wasmachine piept om duidelijk te maken dat deze klaar is. Moet ik toch van mijn stoel af.

En ik ben een konijnenhol in het duiken.
IPv6 naar IPv4 portforward. Maar dan zo goedkoop mogelijk.
En dan kom je een heleboel zooi tegen die niet meer van toepassing is, prijzen/aanbiedingen die te goed zijn om waar te zijn. En dat klopt dan ook. Na de test periode gaan de prijzen naar max, met een ramp om er weer vanaf te komen.

Nu het feste-ip.net stuk aan het uitpluizen. Waarom zo goedkoop. Wat de anaconda in het gras.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218072257
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat :P

Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten :9
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 juni 2025 @ 13:03:17 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218072373
Ik heb ook elke dag verse bessen O+ Lang niet zo veel als jullie maar net te veel om gelijk op te eten dus ik heb ook al wat ingevroren voor de magere seizoenen.

Het is hier een graad of 27 en heel drukkend. Nu dus even in de schaduw met ijskoud water. We schieten erg op gelukkig.

@AnneX, morgen vroeg beginnen en siësta zit er niet in. Er moet gewoon de hele week gewerkt worden. En dinsdag en woensdagavond zijn er afspraken. Ik heb zelf de middagen wel vrij maar de komende drie dagen is het ook niet echt een optie om in de zon iets te doen. Maar elke dag een kwartiertje ga ik zeker proberen.

Die strepen op de ramen kan me niet schelen, er zit toch een screen voor :+
Spoilers!
pi_218072656
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken :P
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes O+

Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.

@Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218072680
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken :P
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes O+

Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.

@:Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Respect voor jou, zuster Cat *O*
Ik vond vroegah in de VP huizen met het douchen vd bewoners het altijd zo moordend heet🥵
Dat zal bij mensen thuis nog eel wat graadjes erger zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 29-06-2025 14:00:52 ]
pi_218072814
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.

Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
pi_218072869
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
pi_218072981
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Die idioten sjezen hier ook langs. 8)7

De enige goede plek is voor/achter de ventilator.
MnX is lunchen buiten de deur en mocht rijden. In de Maserati 😂

@Tele6 wat fijn, dat de dag gister goed is verlopen. Na alle doem scenarios. .
  zondag 29 juni 2025 @ 14:14:02 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218073011
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
pi_218073072
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
  zondag 29 juni 2025 @ 14:23:34 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218073103
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
In het gunstigste geval..
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 15:32:59 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218074043
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die idioten sjezen hier ook langs. 8)7

In een Maserati? :+
pi_218074083
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In een Maserati? :+
Speelgoed voor grote mannen. 😎
#don’t care.
  zondag 29 juni 2025 @ 15:49:20 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218074285
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef sigme het volgende:
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat :P

Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten :9
[ afbeelding ]
Dit is voor de hele week ontbijt toch onniedan :{
pi_218074411
Eindelijk eens zo'n cake bakken die Facebook me altijd laat zien.
1 vd vele variaties, ben heel benieuwd, staat nu in de oven.
Havermout/wortel/appel
/ei/honing/bakpoeder
/rozijnen/vanille-extract/walnoot :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 juni 2025 @ 16:47:51 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218075133
Ommetje Monnickendam gedaan. Mn tweede paar schoenen ingelopen. :+.
En op het terras gezeten bij de Waegh. Wel eens vaker geweest, maar het personeel had zn dag niet zullen we maar zeggen. :s) Op het terras de basketbalsters 3x3 wereldkampioen zien worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 juni 2025 @ 16:57:34 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_218075242
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.

Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond. ^O^
  zondag 29 juni 2025 @ 17:01:18 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_218075295
De bessenstruiken voor een groot deel ontdaan van de bessen. Ruim een pont rode en net een pond zwarte bessen. De rest die er nog hangt zijn of te ver heen, of takjes die in het langsgaan al grotendeels heb leeggegeten.
Kruisbes voor het huis was er al vroeg bij dit jaar. Met de eerste keer bessen. Die tijdens het langslopen al gegeten.
De donkere kruisbes in de tuin begint nu lekker te kleuren.
pi_218075483
-O- geen etentje, opeens enorme darmproblemen (vaker met warmte) en dat durf ik niet aan nu
pi_218075670
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef z80 het volgende:

[..]
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond. ^O^
:D :X

@fietsie in volledige motorkledij vdg?
pi_218075672
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
-O- geen etentje, opeens enorme darmproblemen (vaker met warmte) en dat durf ik niet aan nu
Ach joh, balen -O-
pi_218075754
Als je het over pech hebt zijn vrienden van me op weg naar een kampioenschap geloof ik...
Eerder dit jaar hadden ze een rioolverstopping en heel hun huis stond vol met poep. Nu nog steeds zitten ze in de rommel omdat de woningbouw en de verzekering het niet eens worden over wie het moet fixen.
Gooit vanochtend een van hun bovenburen een BED MET MATRAS EN AL van het balkon, valt het naar binnen bovenop al hun spullen op hun balkon.
Maar goed dat ze zelf binnen waren. Manmanmanman :o
  zondag 29 juni 2025 @ 18:11:38 #35
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218075763
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Tele6 het volgende:
Als je het over pech hebt zijn vrienden van me op weg naar een kampioenschap geloof ik...
Eerder dit jaar hadden ze een rioolverstopping en heel hun huis stond vol met poep. Nu nog steeds zitten ze in de rommel omdat de woningbouw en de verzekering het niet eens worden over wie het moet fixen.
Gooit vanochtend een van hun bovenburen een BED MET MATRAS EN AL van het balkon, valt het naar binnen bovenop al hun spullen op hun balkon.
Maar goed dat ze zelf binnen waren. Manmanmanman :o
Zo dan. Wat een actie :X
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 18:18:11 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218075814
We hebben vandaag alle klusjes afgekregen. Flink zweten, flink drinken, het kwam goed.

O.a. is de decoratie in de overkapping opgehangen.

En ik zou nog wat plaatjes van de tuin plaatsen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lucky_Strike op 29-06-2025 18:23:52 ]
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 18:21:31 #37
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218075832
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @:Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe O+

Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.

VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zag _O- je kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.

Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd ^O^ :X

Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd. *G*
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld :D

Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft :P
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.

Fijn dat het goed ging met eten. Alles ok met je vinger?
Spoilers!
pi_218076038
Wat ziet het er geweldig uit @Lucky_Strike jullie hebben enorm veel eer (en plezier) van jullie harde werk.

Baal wel ja, niet gezellig bijkletsen en had zin in spareribs en nu gaat het brood worden -O-

Maar het is goed dat ik niet de gok “toch maar gaan” niet heb genomen :P
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 19:04:19 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218076232
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.
Door deze opmerking lees ik het bericht van Tele6 anders.
Ik las het "er zijn van allerlei activiteiten te doen, wij kozen eentje die niet past bij de aanstaande bruid" maar volgens mij lees jij het als "een van de onderdelen van de activiteit was niet iets voor de bruid, daarna had ze prima weer mee kunnen doen"

Benieuwd wat het nu was :+
pi_218076295
De schoonzus is de schoonzus van de bruid, toch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218076353
Ik lees het als “de schoonzus kon niet meekomen en moest huilen”, maar ook dat er iets leukers gekozen had kunnen worden
pi_218076402
Ze hadden een plan om te klimmen en waren bang dat het niet bij de schoonzus van de bruid in de smaak zou vallen. Die zei 'komt wel goed' en toen gingen ze klimmen en ging ze huilen. Ze had ook kunnen zeggen 'inderdaad liever niet' en dan hadden ze iets kunnen kiezen wat ze wel leuk had gevonden.
pi_218076428
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
pi_218076493
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
Juustem. Ga foto’s maken van de klimmers of zo
pi_218076558
quote:
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegd :D

Ik begreep het verslag van Tele wel verkeerd: in mijn hoofd was schoonzus de bruid en toen vond ik het sneu voor haar, op haar dag. Maar de schone zus is aanhangsel: dan niet piepen maar foto’s maken/koffie drinken :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218076635
Wat @Clubsoda zegt idd. :Y

De enige kaas die de schoonzus van de bruid lust is mascarpone in tiramisu, blijkbaar.
Maar ze lust ook allerlei andere dingen niet. De salade, balletjes en pastasalade waren ook volledig kaasloos omdat een van de vegetariërs er niet duidelijk over was of ze nou vega of vegan was, dus ik had het merendeel van de gerechten vegan gemaakt. En schoonzus at die ook niet.
De meloen was iig een hit :D
pi_218076657
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Fijn dat het goed ging met eten. Alles ok met je vinger?
De vinger valt erg mee. Ik gebruik m als een excuus om m'n huishoudelijke klusjes te skippen vandaag, maar denk dat ik er morgen al geen pleister meer op hoef. ^O^

Ik vind jullie tuin trouwens fantastisch O+
  zondag 29 juni 2025 @ 20:02:59 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_218076658
Blijkbaar houden kraaien ook van warmte.
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
De schaduw van de boom en brug was blijkbaar te koud.
pi_218076668
quote:
10s.gif Op zondag 29 juni 2025 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegd :D

Ik begreep het verslag van Tele wel verkeerd: in mijn hoofd was schoonzus de bruid en toen vond ik het sneu voor haar, op haar dag. Maar de schone zus is aanhangsel: dan niet piepen maar foto’s maken/koffie drinken :7
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaas :+
pi_218076669
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
Ik zie ze soms wel met de vleugels gespreid liggen zonnen. Ik denk dat ze daarmee de kleine beestjes uit hun veren bakken. Als een zonnebad O+
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 20:38:50 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218076946
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Steengrillen
pi_218077004
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaas :+
Je vergeet de meloen :(
  zondag 29 juni 2025 @ 20:49:34 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218077019
quote:
:D

Balen van de darmklachten Kaatje. Bijzonder en onpraktisch dat dat met warm weer gebeurt zeg.

Ik vraag me regelmatig af wat vogels nou in vredesnaam zo vaak op asfalt te doen hebben. Maar zonnebaden is nog niet in me opgekomen.
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 20:55:31 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_218077068
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D

Balen van de darmklachten Kaatje. Bijzonder en onpraktisch dat dat met warm weer gebeurt zeg.

Ik vraag me regelmatig af wat vogels nou in vredesnaam zo vaak op asfalt te doen hebben. Maar zonnebaden is nog niet in me opgekomen.
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.
Let maar op. Komt veel voor bij bomen en uitritten van landwegen.
pi_218077100
Ik heb dat al jaren en als ik er aan gedacht had (meestal rommelt het een paar uur) dan had ik wel imodium ingenomen, nu overviel het me.

En wat ik nou weer zag, een kinderfatbike, kind van een jaar of 6 reed langs op een mini bike 😳
  zondag 29 juni 2025 @ 20:58:50 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218077103
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef z80 het volgende:

[..]
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.
Let maar op. Komt veel voor bij bomen en uitritten van landwegen.
Platgereden zaden enzo is wel logisch. Ik ga beter opletten.
Spoilers!
pi_218077334
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag alle klusjes afgekregen. Flink zweten, flink drinken, het kwam goed.

O.a. is de decoratie in de overkapping opgehangen.

[ afbeelding ]

En ik zou nog wat plaatjes van de tuin plaatsen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Helemaal geweldig zo *O* O+
pi_218078316
Ja hai.

Vroeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218078322
Hoi! Vroeg, wel koel O+
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 07:12:30 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218078439
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 05:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoi! Vroeg, wel koel O+
Dat wou ik dus al melden :P Dat het lekker fris was dan, vroeg valt wel mee voor mij.

Unterwegs naar D, om 8u komt een bedrijf dat betonboringen doet omdat ik de wc ga verplaatsen. Vanmiddag komen ze kijken voor meterkast
  maandag 30 juni 2025 @ 07:16:27 #61
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218078449
Mogguh :W eerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
pi_218078551
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 05:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoi! Vroeg, wel koel O+
Ja dit!

Naar de airco :W
pi_218078552
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh :W eerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Suc6
pi_218078593
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 07:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dit!

Naar de airco :W
Dit zijn dagen, die prettig zijn om te gaan werken…Koel!
En als je dan naar buiten stapt einde werkdag… o|O
Morgen en overmorgen twee afspraken ‘s middags…denk het maar te verplaatsen dadelijk.

En de lappen binnen voor de ramen helpen zeker. Ook geen inkijk voor de buren, de eksters.
Dan maar eens ga shoppen voor fatsoenlijke raambekleding aan einde van de week.

Trouwens de jonge eksters leren in het gras pikken van hun ouders. Met hevig gepiep.
pi_218078890
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
In ieder geval een trein reisje vv *O* Sterkte.
pi_218079027
Mogge!

Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.

Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
  maandag 30 juni 2025 @ 09:05:42 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218079050
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.

Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
Hier de hele nacht lekker alles open gezet, was vanochtend heerlijk koel in huis. Nu alles weer dicht en wachten tot het weer koeler wordt vanavond.
pi_218079092
Hier klauteren ze makkelijk over het balkon naar binnen dus niet zo’n fan van alles open ‘s nachts. En Elin begroet iedereen met kopjes dus daar heb ik ook niets aan.

Zo, de afspraak is een week later. Gelukkig hoef ik woensdag niet door de benauwde hitte te fietsen.
  maandag 30 juni 2025 @ 09:41:13 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218079244
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Je hebt groot gelijk. Ik heb al diverse telefoontjes achter de rug van mensen die afspraken voor dinsdag en woensdag willen verplaatsen.
Spoilers!
pi_218079339
Volgens buienradar wordt het vannacht op zijn koelst 21 graden hier, en dinsdag op woensdag 20. Ik werd om 5u wakker, ben om 5.15 maar opgestaan en hele huis open gegooid. Afgekoeld naar 22.0 beneden en 21 boven, en rond 8.30 alles weer dicht.

Ik vond het zo heerlijk buiten O+ zelfs lange trainingsbroek aan gedaan ipv korte. En de latjes voor horren laatste dingen gelakt (had vorige keer gelakt maar moest deel nog zagen, dus alle zaagsnedes gedaan en her en der een touch-up). Die te drogen gelegd, alles weer opgeruimd, het hele terras weer onkruidvrij gemaakt, de vlinderstruik stuk bijgeknipt waar hij over het pad begon te hangen en alles opgeruimd. En ook nog even weekboodschappen gedaan, en nu lig ik al bijna een uur weer op de bank :D . Straks nog even fysio en dan blijf ik verder binnen vandaag. Morgen moet ik helaas wel de deur uit, naar Leiden, ochtend redelijk vroeg heen en rond 13u weer terug, dus hopelijk werkt de airco in de trein goed :+ . Woensdag had ik personal training, maar die heb ik eruit gehaald. Veel te warm om te sporten.
pi_218079588
Goedemorgen :W

Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed *O*
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters :D
pi_218079627
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed *O*
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters :D
lekker gevoel dat het lukt!

Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
pi_218079703
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
lekker gevoel dat het lukt!

Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
Ah leuk! Dat wist ik niet :D
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
pi_218079747
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ah leuk! Dat wist ik niet :D
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
pi_218080184
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
  maandag 30 juni 2025 @ 12:12:35 #76
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218080212
Godskannonne wat ist warm
pi_218080281
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
  maandag 30 juni 2025 @ 12:30:11 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218080353
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kreeg net klachten dat mijn werkkamer te koud was.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218080400
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Thanks! Ben heel benieuwd :)

quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wij zijn even aan het afkoelen in het badje en daarna kom ik een paar dagen niet meer buiten denk ik :')
pi_218080458
Het is hier 23 graden, heerlijk weer. Ik zit even buiten in de zon.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 juni 2025 @ 12:52:09 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218080558
Hier is het nu 22 graden, morgen en overmorgen wordt het 28 graden..

Vandaag thuis werken, werkkamer is aan de schaduw kant dus lekker met de ramen open, heerlijk de geur van de bloemen opsnuiven O+

Hier dus heerlijk alles open om een beetje warmte in de tent te krijgen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_218080583
Ik ben naar binnen gegaan. Balkon is weliswaar nog in de schaduw maar daar werd het al erg warm. Binnen met alles dicht is beter te doen.
pi_218080596
Binnen en buiten 24 o . Kan niet klagen. Inmiddels de zon weg van het balkon, de gordijnen aan die kant opengedaan. Ook ontdekt dat de 2 veluxramen op zuidoost oòk verduisterings gordijnen hebben. 😎
Dus alleen nog cassettes zoeken voor in de slaapkamer en woonkeuken.
Deze vond ik. https://www.intershades.nl/supplente-raamdecoratie-en-hor/
Ook eens bij Hornbach en collega’s kijken.

Oekaze van de organisatie: morgen en woensdag wordt niet gevaren.
Op het moment is het er goed toeven, begreep ik. Overdekt en een windje op het water.
En blijven smeren. Ook de nek en (flap) oren. 😉

Ook de Bieb op school is dicht woensdag.
pi_218081011
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt O+

Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
pi_218081058
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt O+

Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
pi_218081122
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
Na 2 weken mailen met de wbv :7
  maandag 30 juni 2025 @ 14:00:43 #87
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218081138
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Na 2 weken mailen met de wbv :7
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 juni 2025 @ 14:03:24 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218081160
Was heerlijk buiten net bij de lunchwandeling.

Ben benieuwd naar straks. En in de bus... Nu met Ring-ellende kan het een lang ritje worden. Vrijdag stond Amsterdam iig op slot. Fles water is mee....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218081252
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:

Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel :{w
*O*

[ Bericht 33% gewijzigd door Blues op 30-06-2025 16:53:07 ]
  maandag 30 juni 2025 @ 15:45:01 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218082108
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00 8)7
HOEZO DAN ??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 16:48:27 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218082632
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00 8)7
HOEZO DAN ??
zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?
  maandag 30 juni 2025 @ 18:07:20 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218083118
Vorige week was de maandag aanvankelijk nog als warmste dag aangekondigd en dus hebben we vandaag vrij genomen om heerlijk op een terras aan het strand van Egmond te bivakkeren.
Helaas wordt het morgen nog ietsie warmerder, hebben we dan diverse werkafspraken en zit een dag extra vrij nemen er dus niet in. :X
Maar vandaag was het prima te doen zo…
pi_218083244
Net even schoonzus aan de lijn gehad. Etentje was gezellig geweest maar de locatie niet voor herhaling vatbaar. Bediening was ook erg slecht, buiten was geen plek dus binnen gezeten, waar ze de muziek hard hadden staan zodat dat ook buiten gehoord kon worden.
pi_218083246
Vandaag prima dag gehad met heen & weer fietsen naar kantoor (van 6-7u en van 3-4u), uurtje sporten van 7 tot 8, pauze buiten van 12-1. Geen klagen (hooguit dat het vanochtend wel écht fris was op de fiets, nog geen 10oC!)

Morgen & overmorgen thuiswerken. Als we alles dicht houden blijft het binnen vrij koel, maar ik weet niet of ons dat lukt morgen.

Mooitje zoekt veelal de schaduw, rapporteerde liefste.
  maandag 30 juni 2025 @ 19:13:48 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218083558
pi_218084198
Vandaag gesport. Met airco. Alsnog gezweet }:| Kan ook door het fietstochtje van 5 minuten zijn.

Sportpartner was vanmorgen vergeten dat ze tussendoor kwam: mini jurkje aan _O- Ze voelde zich knap (en) ongelukkig. Gelukkig had trainer een fleece dekentje voor de zedigheid.
En ik startte met een oefening die wel erg makkelijk ging en kreeg rare vragen: ik zie dat er flink met gewicht geschoven is, heb je nog klachten, heb je vorige week de buikspieroefening niet gedaan? Ik :?

Toen kwam hij erachter dat zijn collega op mijn account vorige week iemand anders heeft zitten trainen. Inclusief mijn settings en ik blijk meer gewicht te drukken :X Er ging meteen een appje naar de dame hoe het met haar ging :D

Morgen en woensdag (en donderdag) kantoordag. Geen airco, gelukkig wel dikke muren en kleine raampjes.
Collega belde nog even ‘want onze zolder opruiming morgen zag ze niet echt zitten’. Die was bij mij allang het raam uit _O-
pi_218084280
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:

Blijkt een wespennest🥶🥶
Jakkie. |:(
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.

Koel op het balkon mèt de ventilator aan op Max.🙃
Zelfs gekookt vanavond: geen butter chicken doch butter tofu.
pi_218084318
Oeh nu zolder opruimen, heet

Kennissen van mij die gaan samenwonen zouden vandaag deels verhuizen (hij heeft een huurwoning dus morgen de sleutel overdracht) en haar spullen morgen/overmorgen. Ze hebben iedere mogelijke hulp gevraagd en zijn afgelopen weekend overgegaan
pi_218084372
Ik lees hier net dat Rataplan, kringloop in Haarlem, gaat verhuizen naar een groter pand.
Je zal toch een kringloopwinkel moeten verhuizen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_218084409
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:

Jakkie. |:(
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.

Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoem :X Vannacht misschien alvast maar in de logeerkamer slapen, in ieder geval morgenavond.... ik weet niet of ze het vanaf de binnenkant open gaan maken om te verwijderen of ze het vanaf de buitenkant kunnen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')