Ramen zemen in de volle zon: goed voor strepen.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeurenStofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar
Hier is de voorspelling dat het morgen de warmste dag vd week wordtquote:Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Respect voor jou, zuster Catquote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes![]()
Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.
@:Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Die idioten sjezen hier ook langs.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrrquote:Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
In het gunstigste geval..quote:Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
Dit is voor de hele week ontbijt toch onniedanquote:Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef sigme het volgende:
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat![]()
Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten![]()
[ afbeelding ]
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.
Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Zitten er in ieder geval geen kleding vezels in de wond.
Ach joh, balenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
geen etentje, opeens enorme darmproblemen (vaker met warmte) en dat durf ik niet aan nu
Zo dan. Wat een actiequote:Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Tele6 het volgende:
Als je het over pech hebt zijn vrienden van me op weg naar een kampioenschap geloof ik...
Eerder dit jaar hadden ze een rioolverstopping en heel hun huis stond vol met poep. Nu nog steeds zitten ze in de rommel omdat de woningbouw en de verzekering het niet eens worden over wie het moet fixen.
Gooit vanochtend een van hun bovenburen een BED MET MATRAS EN AL van het balkon, valt het naar binnen bovenop al hun spullen op hun balkon.
Maar goed dat ze zelf binnen waren. Manmanmanman
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @:Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe
Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.
VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zagje kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.
Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd![]()
![]()
Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd.
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld
Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft
Door deze opmerking lees ik het bericht van Tele6 anders.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.
Juustem. Ga foto’s maken van de klimmers of zoquote:Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegdquote:Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Prinses treft het wel. Manmanman, dan doe je het peuterparcous van 30 centimeter hoog of je roept 'Joe, hoogtevrees!' en gaat met een thermoskan koffie onder een boom zitten en mensen aanmoedigen. Maar goed, mensen die alleen wraps met kipfilet zonder roomkaas lusten, moet je ook niet vertrouwen denk ik.
De vinger valt erg mee. Ik gebruik m als een excuus om m'n huishoudelijke klusjes te skippen vandaag, maar denk dat ik er morgen al geen pleister meer op hoef.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het alles meeviel! Ik vind die schoonzus alleen wel een enorme prinses.
Fijn dat het goed ging met eten. Alles ok met je vinger?
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaasquote:Op zondag 29 juni 2025 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij toe dat ik roomkaas schoorvoetend aan mijn ‘net-aan binnen te houden’ repertoire heb toegevoegd
Ik begreep het verslag van Tele wel verkeerd: in mijn hoofd was schoonzus de bruid en toen vond ik het sneu voor haar, op haar dag. Maar de schone zus is aanhangsel: dan niet piepen maar foto’s maken/koffie drinken
Ik zie ze soms wel met de vleugels gespreid liggen zonnen. Ik denk dat ze daarmee de kleine beestjes uit hun veren bakken. Als een zonnebadquote:Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Blijkbaar houden kraaien ook van warmte.
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
De schaduw van de boom en brug was blijkbaar te koud.
Steengrillenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef z80 het volgende:
Blijkbaar houden kraaien ook van warmte.
Een zwerm van die beesten op brandend heet beton, vol in de zon zittend. Nog net niet op de rug liggend te bakken.
De schaduw van de boom en brug was blijkbaar te koud.
Je vergeet de meloenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De 'alleen' had betrekking op niets anders dan wraps met kip. Niet perse op de haat voor roomkaas
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Balen van de darmklachten Kaatje. Bijzonder en onpraktisch dat dat met warm weer gebeurt zeg.
Ik vraag me regelmatig af wat vogels nou in vredesnaam zo vaak op asfalt te doen hebben. Maar zonnebaden is nog niet in me opgekomen.
Platgereden zaden enzo is wel logisch. Ik ga beter opletten.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Roadkill. Makkelijk en veel eten beschikbaar door plat gereden beestjes, zaden en nootjes.
Let maar op. Komt veel voor bij bomen en uitritten van landwegen.
Helemaal geweldig zoquote:Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag alle klusjes afgekregen. Flink zweten, flink drinken, het kwam goed.
O.a. is de decoratie in de overkapping opgehangen.
[ afbeelding ]
En ik zou nog wat plaatjes van de tuin plaatsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wou ik dus al meldenquote:
Suc6quote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguheerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Dit zijn dagen, die prettig zijn om te gaan werken…Koel!quote:
In ieder geval een trein reisje vvquote:Op maandag 30 juni 2025 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguheerst even in de trein naar Zutphen voor een bezoekje aan de parodontologie. Leuk.
Hier de hele nacht lekker alles open gezet, was vanochtend heerlijk koel in huis. Nu alles weer dicht en wachten tot het weer koeler wordt vanavond.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vanaf 6 uur alles open maar t koelde helaas niet echt af.
Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
Je hebt groot gelijk. Ik heb al diverse telefoontjes achter de rug van mensen die afspraken voor dinsdag en woensdag willen verplaatsen.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Zo even proberen de gordelroos vaccinatie te verzetten, die is woensdag om 13 uur en heen en weer fietsen lijkt me niet echt verstandig
lekker gevoel dat het lukt!quote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het was een lang en warm weekend. Maar ik heb voor het eerst 2x ruim 4 uur alleen gestaan en dat ging helemaal goed![]()
Ik had wel gehoopt naast bekende brouwers te staan zodat als ik hulp nodig had ik het even had kunnen vragen. Maar ik stond tussen wat vreemde snuiters
Ah leuk! Dat wist ik nietquote:Op maandag 30 juni 2025 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lekker gevoel dat het lukt!
Zag in de krant dat jullie ook hier komen in september!
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah leuk! Dat wist ik niet
Dat festival is dit jaar volgens mij voor het eerst daar. De afgelopen jaren was het alleen in Venlo. In Venlo was het vorige week in ieder geval een succes dus hopelijk de editie in september ook.
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?quote:Op maandag 30 juni 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gezien daar. Wel erg leuk dat ze meer activiteiten in dat park doen.
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het een mooie locatie? En ook een beetje goed bereikbaar?
Ik kreeg net klachten dat mijn werkkamer te koud was.quote:
Thanks! Ben heel benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij goed bereikbaar, maar er zijn diverse ingangen en ik denk te weten waar in het park de plek is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Wij zijn even aan het afkoelen in het badje en daarna kom ik een paar dagen niet meer buiten denk ikquote:
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Na 2 weken mailen met de wbvquote:Op maandag 30 juni 2025 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh jakkie, dat wil je echt niet. Fijn dat het al zo snel weggehaald kan worden.
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:
Voor Argentijnse begrippen is dat hartstikke snel
zodat ze met een helpdesk heel de de wereld kunnen doen?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Barreltje het volgende:
ugh.. fitbit van Chef doet et niet meer..
dus ik wilde fitbit helpdesk contacteren.. zijn ze open van 0:00 tot 12:00![]()
HOEZO DAN ??
Jakkie.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Toch even lunchwandelen. 26 gr. Nu op bankje in schaduw bij kinderboerderij waar een Shetlander een uitgebreid zandbad neemt![]()
Ik had toch verteld van mogelijk houtworm/boktor boven mijn hoofd in de slaapkamer?
Blijkt een wespennest🥶🥶
Morgenochtend komen ze verwijderen!
Omdat ze het nu wat open hadden gemaakt en met een lampie erin hebben geschenen hoor ik nu, naast de 2 bekende geluidjes, ook gezoemquote:Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef AnneX het volgende:
Jakkie.
Opgeruimd staat…zal een opluchting zijn nu je weet dat het wespen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |