Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Serververvuiling? Hahaha dan is DTS toch één en al serververvuiling.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaren geleden, 20 + jaar 'was het een soort sport om dat te doen, jezelf quoten, lege posts. Dat is serververvuiling. Het draagt niets bij tot het topic.
En nee ik ga niet de non discussie aan over wel of niet smilies, dat kun je zelf vast wel verzinnen.
En heb geen mail van je hoor
80% van heel FOK zelfs met al die sc overalquote:Op maandag 23 juni 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Serververvuiling? Hahaha dan is DTS toch één en al serververvuiling.
Nou ja ik snap niet dat als jij bolkt met een quote ipv een smiley of een ... puntje wat het probleem is. Dat is het spel toch?quote:
Dat snap ik ook niet. Het is ook niet van de laatste paar dagen ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap niet dat als jij bolkt met een quote ipv een smiley of een ... puntje wat het probleem is.
Snap ikquote:Op maandag 23 juni 2025 23:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is ook niet van de laatste paar dagen ofzo.
Maar goed, laat ik er maar verder niet op ingaan
Dat is het spel idd. Het enige wat ik doe. Play the game.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap niet dat als jij bolkt met een quote ipv een smiley of een ... puntje wat het probleem is. Dat is het spel toch?
Ik las dat het gemakzucht is die quotesquote:Op maandag 23 juni 2025 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is het spel idd. Het enige wat ik doe. Play the game.
Op een gegeven moment is de gespreksstof ook wel op. Vooral op bepaalde momenten.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las dat het gemakzucht is die quotes
Dat topic staat vol met niks, dat is het spel. kree krijgt juist op zijn flikker dat het geen sc is, en dat is het ook niet. Nou ja succes ermee. Vreemd gedoequote:Op maandag 23 juni 2025 23:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de gespreksstof ook wel op. Vooral op bepaalde momenten.
Uiteraard wordt ook dit weer verkeerd opgevat
Dat was ik.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las dat het gemakzucht is die quotes
Gewoon geen lege quotes dus. Ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:36 schreef kree het volgende:
oke Julie FB gelezen. zal er wat meer op proberen te letten dan met wat ik wel en niet zeg.
Lijkt wel verboden om nog voor punten te spelen.quote:
Okquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt wel verboden om nog voor punten te spelen.
Het zal nooit meer hetzelfde worden. Hele spel is een ordinaire sc aan het worden, zoals ongeveer 80% van alle posts op FOK in sc wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt wel verboden om nog voor punten te spelen.
Ja of die jongen nu lege quotes post of dat jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed slechts een constatering/herhaling van iets wat in een eerder DTS-topic openlijk stond...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:14 schreef Sally het volgende:
Is er een reden waarom mijn post met 2 quotes uit het vorig topic (gg en Grotetijd) verwijderd zijn?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed slechts een constatering/herhaling van iets wat in een eerder DTS-topic openlijk stond...F.K.A. SuperwormJim
Was verder niet als sneer of dergelijke bedoeld, dus ben me van geen kwaad bewust verder.quote:
Ik ook niet. Ik zie namelijk niet dat er iets verwijderd zou zijn. Ik heb niets verwijderd iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Was verder niet als sneer of dergelijke bedoeld, dus ben me van geen kwaad bewust verder.
Raar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie namelijk niet dat er iets verwijderd zou zijn. Ik heb niets verwijderd iig.
Als ik een post verwijderd, plaats ik de reden meestal in de notes. Daar staat ook niets.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Raar.
Ik zie het nummer van de andere postings namelijk doorlopen - en de mijne is weg.
Lekker duidelijk!quote:
Ik vind het maar raar - maar feit is dat de post weg is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als ik een post verwijderd, plaats ik de reden meestal in de notes. Daar staat ook niets.
Ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lekker duidelijk!
Ik wil dit toch even gezegd hebben. Ik heb overigens al een ban voor onzin aangevraagd. Voel me niet op mijn plek meer hier.
Dts is een spel. Er staat nergens in de OP wat er wel of niet gepost mag worden. Zolang het maar past in de policy.
Waar deze maatregel ineens vandaan komt is voor iedereen een raadsel. Het wordt ook niet verteld, dus gaan mensen gissen. Wat dat betreft zou meer openheid meer duidelijkheid geven.
Nu ontstaat bij meerdere mensen het idee dat het gewoon weer een simpele actie is geweest. Flink wat TRs zetten, waardoor een FA een ban zet en vervolgen krijgen we dit hele circus.
Op deze manier verbied je straks alles, waardoor het meer op een dictatuur begint te lijken en je eerst tien keer moet nadenken voor je wat post.
Volgens mij ging het overigens wel prima de laatste tijd, maar dat wordt door deze actie ineens hardhandig verstoord.
Tsja. Het zal een mysterie blijven, vrees ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar - maar feit is dat de post weg is.
En je bent niet de enige mod op FOK!, natuurlijk. Ook niet de enige in DTS.
Ik heb ook niets verwijderd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar - maar feit is dat de post weg is.
En je bent niet de enige mod op FOK!, natuurlijk. Ook niet de enige in DTS.
Dus ik hoef niet over 3 dagen in mijn notes te kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tsja. Het zal een mysterie blijven, vrees ik.
Dank je voor je bericht iig.quote:
Dat hoef je nooit natuurlijk, is een eigen keuze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet over 3 dagen in mijn notes te kijken?
Je krijgt geen ban voor ONZ. Je leert maar enns ergens niet te posten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lekker duidelijk!
Ik wil dit toch even gezegd hebben. Ik heb overigens al een ban voor onzin aangevraagd. Voel me niet op mijn plek meer hier.
Dts is een spel. Er staat nergens in de OP wat er wel of niet gepost mag worden. Zolang het maar past in de policy.
Waar deze maatregel ineens vandaan komt is voor iedereen een raadsel. Het wordt ook niet verteld, dus gaan mensen gissen. Wat dat betreft zou meer openheid meer duidelijkheid geven.
Nu ontstaat bij meerdere mensen het idee dat het gewoon weer een simpele actie is geweest. Flink wat TRs zetten, waardoor een FA een ban zet en vervolgen krijgen we dit hele circus.
Op deze manier verbied je straks alles, waardoor het meer op een dictatuur begint te lijken en je eerst tien keer moet nadenken voor je wat post.
Volgens mij ging het overigens wel prima de laatste tijd, maar dat wordt door deze actie ineens hardhandig verstoord.
ff hierover het viel me op wel. dat zeg maar topic tekst heel veel sprong. (wat dus gebeurt als posts weg gehaald wordenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban voor ONZ. Je leert maar enns ergens niet te posten.
ja er is er wel wat uitgehaald toen idd. maar oke mods zeggen weten van niks?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:45 schreef Sally het volgende:
Ik zag overigens meer posts die verwijderd zijn (maar nog zichtbaar in quotes).
Doe eens een linkje naar een post met een quote van een verwijderde post.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:45 schreef Sally het volgende:
Ik zag overigens meer posts die verwijderd zijn (maar nog zichtbaar in quotes).
Dat is het rare, want DIE posts staan allemaal nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef yvonne het volgende:
@:sally er zijn idd posts verwijderd, niet door de mods, maar het is reactie op reactie op quote met reactie enz enz.
ZIe de TR's zo - even opzoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar een post met een quote van een verwijderde post.
Ik kom er niet uit, blijkbaar zie ik met mijn rechten neer dan jij. Er is iig niks ernstigs aan de hand. Vermoedelijk is het gebeurd tijdens een noodzakelijke verwijderingswave.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
ZIe de TR's zo - even opzoeken.
Edit: in dit topic:
ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18761] Knuffelmiddag
Wat een dedain weer.quote:
Ik lever helemaal geen kritiek. Heb geen zin in weer een ban.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, het regent weer kritiek. Een buiige tong80.
Mooi zo'n storm in een glas water.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lever helemaal geen kritiek. Heb geen zin in weer een ban.Doe hier en daar maar een lachbui.
Zei Michiel Romeijn ook laatst.quote:
Je speelt het spel nu zelf ook niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde worden. Hele spel is een ordinaire sc aan het worden, zoals ongeveer 80% van alle posts op FOK in sc wordt geplaatst.
Het is niet anders.
Scherp.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je speelt het spel nu zelf ook niet meer
En doet mee aan een ordinaire SC
Just saying
Ouwe koeien uit de sloot halen. Zo ben jij wel.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je speelt het spel nu zelf ook niet meer
En doet mee aan een ordinaire SC
Just saying
Gelukkig meng je je in deze discussie, waar een post van iets minder dan een maand geleden naar boven wordt gehaald. Puur om uit te dagen.quote:
Je zit in feedbackquote:Op maandag 14 juli 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zat gewoon even de fb te lezen omdat ik in dts op het linkje had gedrukt voor de eerste keer.
Dus vond het wel grappig
Nee ik vind het wel eens goed om te zien wat een draaitol je bent.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ouwe koeien uit de sloot halen. Zo ben jij wel.
[..]
Gelukkig meng je je in deze discussie, waar een post van iets minder dan een maand geleden naar boven wordt gehaald. Puur om uit te dagen.
Ik begin deze discussie niet he...
Wat onaardig van je.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel eens goed om te zien wat een draaitol je bent.
Ja nu ben ik eens onaardig. Bite me.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat onaardig van je.
Maar het is wel goed met je.
Je geeft het nog toe ook.quote:
Jij bent dagelijks ongesteld, nu ik eens.quote:
Moeilijk he, normaal reageren...quote:Op maandag 14 juli 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent dagelijks ongesteld, nu ik eens.
Zoete graagquote:
Dit is best normaal.quote:
Dotjequote:
Wil je ook?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef SwJ het volgende:
Op het moment dat we over popcorn gaan beginnen, is het klaar.
Gadverdamme
Bakje chips dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef SwJ het volgende:
Op het moment dat we over popcorn gaan beginnen, is het klaar.
Gadverdamme
Hee!quote:Op maandag 14 juli 2025 13:55 schreef Sally het volgende:
Nou ja sorry... My 2 cents: ik vond het ook overdreven om dit naar boven te halen.
Maar ik zei er nu maar niets van.
Dit keer wel.
Want dit was niet nodig.
/pseudo-mod-modeOut.
Hoor jij hier te modden, dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee!
* TheStigsDutchCousin op Sally's vingers tikt
Nee. Heb ik dat gedaan dan?quote:
#offtopic:quote:Op maandag 14 juli 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Heb ik dat gedaan dan?
Iedere mod mag overal moddenquote:
Jaja.quote:
Alleen in nood toch?quote:
Bij alle zaken die niet volgens policy zijn is het geoorloofd om te modden.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen in nood toch?Ik weet niet beter dan dat mods buiten hun eigen subforum ook eigenlijk users zijn. Of dat moet tegenwoordig anders zijn.
Dat is het altijd tochquote:Op maandag 14 juli 2025 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord over dat glas water en die storm ook alweer![]()
Volgens mij was het veel gedoe om veel weinig
Ik heb geen storm en helemaal geen glas gezien.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord over dat glas water en die storm ook alweer![]()
Volgens mij was het veel gedoe om veel weinig
Dat doe je zelf ook, en je bent niet eens mod hahaquote:Op maandag 14 juli 2025 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja.
Ik voelde me niet aangesproken door Stig in dit geval. Weet toch wel wie het zegt.
Maar als ook een A er wat van zegt hier, terwijl ik denk: nah... Ouwe Koeien... laat ze lekker zitten?!
Dan ik ook maar wat zeggen, ter verdediging.
Maar het zou dan wel 'pseudomodden' (kunnen??) zijn.
Hoi.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Shii het volgende:
Iemand gaat een keertje los met achter elkaar posten in ONZ / DTS en krijgt daarvoor een ban? Het is niet alsof deze user altijd aan het spammen is. Waarom daar niet doorheen prikken, maar meteen zo'n maatregel?
Ik dacht dat dit een ONZ-deel van het forum was waar niet serieus gedaan hoeft te worden.
Het was meer een opmerking over de wijze van modereren. Daar is FB toch voor?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:13 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hoi.
Bans worden niet besproken op het forum.
Mocht je een vraag hebben over je eigen ban, dan kun je terecht bij een (F)A of mailen naar forum@fok.nl.
Mods geven geen bans. Dus het was geen opmerking over de moderatie in ONZ.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was meer een opmerking over de wijze van modereren. Daar is FB toch voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |