Neeeeee, iedereen mag proberen de lapo te pakken.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:14 schreef Starhopper het volgende:
GEwoon mij even laten posten en dan weer op slot
Vogeltjequote:
Nee deze blijft dicht tot we weer online zijn Iteejer zet de hele boel zo dichtquote:
Laat mij de LAPO pleasequote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee deze blijft dicht tot we weer online zijn Iteejer zet de hele. Borl
Go iteejer!quote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee deze blijft dicht tot we weer online zijn Iteejer zet de hele boel zo dicht
Duurt langquote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee deze blijft dicht tot we weer online zijn Iteejer zet de hele boel zo dicht
Ja! Had best nog paar minuten open kunnen zijnquote:
Leuke grap dezequote:Op zondag 29 maart 2026 09:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Had best nog paar minuten open kunnen zijn
Voor het eerst naar buitenquote:
Liever blijven wij natuurlijk op onze rukbunkersquote:
Lees nu dat @yvonne schrijft elders dat tussen nu en 10 pas de stekker eruit gaanquote:Op zondag 29 maart 2026 09:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Had best nog paar minuten open kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lees nu dat @:yvonne schrijft elders dat tussen nu en 10 pas de stekker eruit gaan![]()
Jaaheeeeeeeey*komt pil brengen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
nou doe maar nietquote:Op zondag 29 maart 2026 09:23 schreef DerRabbit het volgende:
Maar eerst effe rukken, uhhhh ik bedoel pissen
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lees nu dat @:yvonne schrijft elders dat tussen nu en 10 pas de stekker eruit gaan![]()
JaaheeeeeeeeyDan gooit ze deze beter ook dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Moeten we dan samen komen?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou doe maar niet
ik ging kakka doen toen ging dts dicht![]()
![]()
![]()
![]()
soberso rukken op een dag des heren mag nie jonguh![]()
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]*gaat opstaan voor water dan geef je er dan weer niet bij
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten we dan samen komen?
Owja, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 29 maart 2026 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou doe maar niet
ik ging kakka doen toen ging dts dicht![]()
![]()
![]()
![]()
soberso rukken op een dag des heren mag nie jonguh![]()
Vergeet de koffie nietquote:
Goeie!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |