SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het waait wel heel hard, de gordijnen waaien de boel van de kast netquote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat er hier zo een buitje komt
maar kan ook maarzo overwaaien
jouw kant op
Regen vind ik niet erg hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
een buitje voor het stofquote:Op maandag 23 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waait wel heel hard, de gordijnen waaien de boel van de kast net
Regen vind ik niet erg hoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren ook al een buitje gehad.quote:
Maar stof blijft tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kree, niet aan het werk vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar het blijft dan beter liggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren ook al een buitje gehad.
Maar stof blijft toch
How can I make this topic about me?![]()
Volgens de weer-app zou het vanaf 12 uur droog moeten worden en ook droog blijven.
* gebrokenglas kijkt bedenkelijk naar buiten.How can I make this topic about me?![]()
plakstofquote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het blijft dan beter liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...quote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zweten is wel goed, alleen daarna wel ff weer wat water drinken![]()
hoe snel is de kans op oververhitting?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
allermailsyquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef maily het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)1-000-euro~a6c88c75/
Herstelbetaling aan Meneer Mand
ennnnn
Deventuuuurrrr
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...
WRAPPIE!!!!!!!!!!
Ah ok,dat kan ookquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ben de hele week vrij. ook beetje ivm die TOP was het handiger. was nog wat regel gedoe maar heb er officieel goedkeuring voor gehad nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
die dingen zijn zwaar!!!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat voelt veilig.
Voor hetzelfde idee zijn er ook mensen die onder een zwaartedeken slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe snel is de kans op oververhitting?![]()
zijn denk ik best veel dingen die je in de gaten moet houdenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lijkt mij ook fijn.. zeker in de wintermaandenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat voelt veilig.
Voor hetzelfde idee zijn er ook mensen die onder een zwaartedeken slapen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jup, dat is mijn taak als 'meester'quote:Op maandag 23 juni 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn denk ik best veel dingen die je in de gaten moet houden![]()
![]()
Je bent een kloon van jezelf?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
heb je een reden om een kloon account aan te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
En ik gebruik verkeerde account om mee te posten... Ben hier toch niet zo goed in
gewoon nieuwsgierig
waarom heb je deze, dacht eigenlijk dat jij iemand anders was heequote:![]()
Begreep ik wel.quote:Maar dat dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
En ik gebruik verkeerde account om mee te posten... Ben hier toch niet zo goed in
Protip: twee verschillende browsers gebruiken om verwarring te voorkomen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, wou deze naam graag erbijquote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een reden om een kloon account aan te maken?![]()
![]()
Omdat het kanquote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een reden om een kloon account aan te maken?
gewoon nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
past bij jequote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, wou deze naam graag erbij
maar ook je eigen(hoofdaccount) username hoort bij jou
Die blijft ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
past bij je
maar ook je eigen(hoofdaccount) username hoort bij jou![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
had ik deze ook niet op FOE staan![]()
![]()
en heb meiden probleem lol
ze vraagt me van wil ff langs en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar wil niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ne etje?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
ze vraagt ne etje weer van yin ff lans en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar buik niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.
yin
lans?![]()
Wat is er met haar buik?
vragen vragen![]()
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de hele week vrij. ook beetje ivm die TOP was het handiger. was nog wat regel gedoe maar heb er officieel goedkeuring voor gehad nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry typefouten. heb het wat duidelijker gemaakt hopelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef TOPUSER het volgende:
[..]
Ne etje?
yin
lans?![]()
Wat is er met haar buik?
vragen vragen
Do what you love, love what you do!![]()
jawel voor hoop maar mijn werk is nou eenmaal niet via teams maar hands-on. dus lukt niet. maargoed geregeld ik ben weekje vrij.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoeDo what you love, love what you do!![]()
dat wil Mark nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar "de situatie met haar buik" zegt ons niets. Je spreekt in raadselen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:09 schreef kree het volgende:
[..]
sorry typefouten. heb het wat duidelijker gemaakt hopelijkHow can I make this topic about me?![]()
Een bakkie doen is niet meteen verkering.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
ze vraagt me van wil ff langs en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar wil niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.![]()
Van een bak koffie drinken krijg je niet meteen een relatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.
Als je haar leuk vindt ga je wat met haar drinkenniet meer niet minder toch?
![]()
Ga heen of zeg gewoon dat je er geen behoefte aan hebt.. of dat ze niet meer moet verwachten dan alleen kopje koffie voor de gezelligheidquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Och, dat is allemaal al eens besproken... Gister nog zelfs.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef TOPUSER het volgende:
[..]
Van een bak koffie drinken krijg je niet meteen een relatie.
Als je haar leuk vindt ga je wat met haar drinkenniet meer niet minder toch?
wat bedoel je nu precies?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar "de situatie met haar buik" zegt ons niets. Je spreekt in raadselen.Do what you love, love what you do!![]()
en eergisterenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, dat is allemaal al eens besproken... Gister nog zelfs.
en die dag ervoor
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.Do what you love, love what you do!![]()
Kree kree maanden en maanden heb je het er over dat je iemand wil en niet alleen wil zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oo, je hebt de post geëdit. "buik" heb je weggehaald. Ja nu wordt het duidelijker.quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
half uurtje slapen of niet that's the question
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
half uurtje slapen of niet that's the question![]()
Nou makkelijk dan doe je het niet en zeg je gewoon dat je niet wil en bla bla maar een eind in de richting naar zequote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat maakt dit dus lastig.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree kree maanden en maanden heb je het er over dat je iemand wil en niet alleen wil zijnDo what you love, love what you do!![]()
zo stabiel ben je zelf ook nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja type problemen heb ik soms. LOL. naja zoals het er nu staat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oo, je hebt de post geëdit. "buik" heb je weggehaald. Ja nu wordt het duidelijker.
hmm toch valt dat mee? denk heb mijn leven wel weer redelijk op orde. maargoed. heb zo mijn twijfel momenten wel en zeker met dit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zelden dat ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.![]()
Ben moe.. teveel gedaan de afgelopen tijd en pijn in mijn schouder
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.![]()
Dikke vette bolkI'm surrounded by morons!
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er eenquote:
Nu heb je er twee die je willen en wil jij niet
Je bent ook niet zo klein beetje vermoeiend met je omgang met vrouwen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan ook té moeilijk er over denken.. En meteen van uit gaan dat omdat zij jou leuk vindt... en jij bij haar koffie gaat drinken dat ze dan meteen denkt hij vindt mij ook leuk.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Zou het druk hebben als iedereen waar ik koffie mee drink een potentiele partner zou zijn.I'm surrounded by morons!
Zeker als je pijn in je schouder hebt zou ik even rustig aan doen anders forceer je het alleen maarquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
haha klopt omdat ik het echt gewoon niet weet wat beste is nu.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er een
Nu heb je er twee die je willen en wil jij niet
Je bent ook niet zo klein beetje vermoeiend met je omgang met vrouwenDo what you love, love what you do!![]()
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?I'm surrounded by morons!
Ik denk gewoon dat je zelf moet weten wat je doet, je vraagt het steeds aan ons maar beslis zelf maar dat is beterquote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
Een bakkie doen, maar als ze meer er van verwacht dan eerlijk zijn dat je niks wil.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kies een van de vele vrouwen die in de rij staan voor kreequote:
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hierquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.
Die vind je ook niet..omdat jij toch anders denkt of er in staatquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hier
Heeft het zin als iemand wat zegt? Begrijp dat je dit al een paar keer gevraagd hebt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
Het heeft denk ik geen zin om op een forum tig keer dit te vragen.
Spreek af of hak de knoop door en spreek niet af.
klaarSmile, it's free therapy.![]()
Je kan maar twee tips krijgenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
Wel of niet doen![]()
En wat wij ook zeggen je blijft er toch over door vragen![]()
Onze mening wil je weten alleen veeg je je reet er mee af
Blij dat ik zulke beslissingen niet hoef te maken man 3
klopt maar daarom vraag ik ook gewoon. wat denken jullie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die vind je ook niet..omdat jij toch anders denkt of er in staat
over het algemeen denken jullie gewoon keertje afspreken dus?Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hierI'm surrounded by morons!
Er staan dan waarschijnlijk ook geen vrouwen voor jou in de rijquote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
Blij dat ik zulke beslissingen niet hoef te maken man 3
Kloptquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker als je pijn in je schouder hebt zou ik even rustig aan doen anders forceer je het alleen maar
Kan beter even niks doen maar vind ik soms lastig
Smile, it's free therapy.![]()
Neem condooms en glijmiddel mee.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hierProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dat kan altijd..quote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar daarom vraag ik ook gewoon. wat denken jullie.
over het algemeen denken jullie gewoon keertje afspreken dus?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, ik zeg laten gaan, bye byequote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
over het algemeen denken jullie gewoon keertje afspreken dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet gezien,mannnen ook nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staan dan waarschijnlijk ook geen vrouwen voor jou in de rij
weet ik wel kiss. maar oke. goed het maakt nog wel aardige discussie soms hier. en mss is dat ook leukquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft het zin als iemand wat zegt? Begrijp dat je dit al een paar keer gevraagd hebt.
Het heeft denk ik geen zin om op een forum tig keer dit te vragen.
Spreek af of hak de knoop door en spreek niet af.
klaar
ben gewoon fucking onzeker erover wat ik hiermee moet.Do what you love, love what you do!![]()
En..... een beetje poeder tegen plakballenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow spuit 11 reactie van me zie ikquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kies een van de vele vrouwen die in de rij staan voor kree
heb je welquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
maar jij vindt dat dit niet de juiste is
je wilt horen wat je wilt horen
en de rest is ONZinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lekker spuitenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow spuit 11 reactie van me zie ik
Maak een poll aanquote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
over het algemeen denken jullie gewoon keertje afspreken dus?
Als twee mensen daten, betekent toch ook niet meteen dat er een relatie in zit.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
jawel johquote:Op maandag 23 juni 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
Als twee mensen daten, betekent toch ook niet meteen dat er een relatie in zit..
meteen noiken
en binnen een week is ze zwanger
lol ja mss is dat nog een goeie. maar weet al wat eruit komt beetjequote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel joh
meteen noiken
en binnen een week is ze zwanger
Je denkt dan te kortzichtig wel.. want oke het is wel eentje met best grote problemen voor haarzelf.quote:
was dat er niet geweest dan was ik er wss makkelijker in geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Niet?quote:I'm surrounded by morons!
De een wipt een keer en is zwanger, de andere moet tig keer wippen en wordt dan nog geen eens zwanger"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja, alleen pas na een week zwanger? Traag zaad?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo behaard was.
het zal ietwat aangetast zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, alleen pas na een week zwanger? Traag zaad?
Dan zou ik er helemaal niet aan beginnenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
Je denkt dan te kortzichtig wel.. want oke het is wel eentje met best grote problemen voor haarzelf.
was dat er niet geweest dan was ik er wss makkelijker in geweest.
Hoe kom jij toch altijd aan vrouwen met grote problemen? Stap eens uit dat wereldje zo kom je nooit verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi poesjequote:
dit is onwijs toeval eigenlijk. kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen
Hoe kom jij toch altijd aan vrouwen met grote problemen? Stap eens uit dat wereldje zo kom je nooit verderDo what you love, love what you do!![]()
Hey Puzziequote:
Gaatjesfolie een optie?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.![]()
![]()
Je trekt ze aanm want wat je uitstraalt trek je aan zeggen ze altijdquote:Op maandag 23 juni 2025 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
dit is onwijs toeval eigenlijk. kan er ook niks aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das voor vrouwen en kinderenquote:
Dat is heel vaak zo. Ook in R&P-topicsquote:Op maandag 23 juni 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel
maar jij vindt dat dit niet de juiste is
je wilt horen wat je wilt horen
en de rest is ONZin![]()
![]()
wss wel en heel herkenbare verhalen, maar is dat erg dan? ik denk kan beetje advies geven wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je trekt ze aanm want wat je uitstraalt trek je aan zeggen ze altijd
al met al is dat geen goeie basis voor verdere relatie denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je goed. Je kunt wel haar vriend zijn. Maar niet haar partner.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
wss wel en heel herkenbare verhalen, maar is dat erg dan? ik denk kan beetje advies geven wel.
al met al is dat geen goeie basis voor verdere relatie denk ik.![]()
![]()
![]()
Eng?quote:Don't follow me. I am lost too
ja nou dat dus, weet ook niet mss kan het wel uiteindelijk maar denk mss is dit niet het moment ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
Zie je goed. Je kunt wel haar vriend zijn. Maar niet haar partner.Do what you love, love what you do!![]()
OJquote:Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef Paul het volgende:
IK HOU NIET VAN ENGE PLAATJES OF GIFJES, ANDERS GA IK HIER WEGDon't follow me. I am lost too
Goed dat je dat nu zelf weet.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou dat dus, weet ook niet mss kan het wel uiteindelijk maar denk mss is dit niet het moment ofzo?
Maak dat ook duidelijk aan haar.![]()
maar kom ik dus met meid 2 die ook wel leuk is. LOL beide zijn ze dus vrijgezel nu en van mijn leeftijd mij of meer.
tjaDo what you love, love what you do!![]()
Als dat geen trio wordt weet ik het ook niet meer hoor, poe hee.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:37 schreef kree het volgende:
maar kom ik dus met meid 2 die ook wel leuk is. LOL beide zijn ze dus vrijgezel nu en van mijn leeftijd mij of meer.
tjaI'm surrounded by morons!
weet zequote:Op maandag 23 juni 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat je dat nu zelf weet.
Maak dat ook duidelijk aan haar.. ik ben heel eerlijk geweest.
Ik vind "meid" zo negatief klinken.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:37 schreef kree het volgende:
tja![]()
![]()
![]()
Triootje doen. ATOGMquote:Op maandag 23 juni 2025 12:37 schreef kree het volgende:
tja
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
na of vrouw, ik vind het wel wat schattigs hebben eigenlijk. maar oke. snapquote:
![]()
![]()
Wulpse deerne?I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
ja kun je gaap smiley doen. maar uiteindelijk is er nu ook niet meer boeiends van jullie he. hahahaquote:
\\
dus klets maar ff over mijn prive leven.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:39 schreef kree het volgende:
[..]
na of vrouw, ik vind het wel wat schattigs hebben eigenlijk. maar oke. snapquote:![]()
Meisje, of vrouw.![]()
![]()
![]()
Niet iedereen gooit zijn privé hier.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja kun je gaap smiley doen. maar uiteindelijk is er nu ook niet meer boeiends van jullie he. hahaha
\\
dus klets maar ff over mijn prive leven.![]()
oke meisje is beter dan? haha dat klinkt weer zo kinderachtig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Mag hopen vrouw.quote:
meisje klinkt alsof het een kindvrouwtje of puber is
Nee, dat voldoet helaas nietquote:
Sterker nog, doe er ook graag bubbelfolie onder maar dat is iets wat alleen in de winter kan![]()
![]()
ik ook niet alles. maar ben er vrij open over meestal wel. of dat goed idee is.....? wss niet. maar okequote:Do what you love, love what you do!![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In Rotterdam zeggen we gewoon wijf.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag hopen vrouw.
meisje klinkt alsof het een kindvrouwtje of puber isProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo begin je toch geen relatie. Soms he, heel soms denk ik dat je duikt in andermans problemen om je eigen te vergeten.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
wss wel en heel herkenbare verhalen, maar is dat erg dan? ik denk kan beetje advies geven wel.
al met al is dat geen goeie basis voor verdere relatie denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amy
haha ja daarom dus dus noem meid zolang er niks meer is als ff contact. mss. vrouwtje of schatje komt allemaal pas veel later denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij zou het wel weten he Fogelquote:Op maandag 23 juni 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als dat geen trio wordt weet ik het ook niet meer hoor, poe hee.
Moet je helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet alles. maar ben er vrij open over meestal wel. of dat goed idee is.....? wss niet. maar oke![]()
O ik niet hoor. Ik zeg ook wel eens vent of zoquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja daarom dus dus noem meid zolang er niks meer is als ff contact. mss. vrouwtje of schatje komt allemaal pas veel later denk.
Daar woont ie nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam zeggen we gewoon wijf.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je beter op R&P posten daar staat meer als hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op deze manier komt er geen laterquote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja daarom dus dus noem meid zolang er niks meer is als ff contact. mss. vrouwtje of schatje komt allemaal pas veel later denk.![]()
Don't stick your dick in crazy* )quote:
* )Uiteraard met in achtname van de Hot/Crazy Scale.I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Lezen is meestal genoeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter op R&P posten daar staat meer als hier![]()
Maakt ook niet uit vind ik, ik til nergens zo zwaar aan.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam zeggen we gewoon wijf.
Of ze me nu wijf noemen of meid, deerne of mevr zelf als ze Dot zeggen vind ik niet erg
![]()
![]()
Wat als we je kerel gaan noemen?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit vind ik, ik til nergens zo zwaar aan.
Of ze me nu wijf noemen of meid, deerne of mevr zelf als ze Dot zeggen vind ik niet ergI'm surrounded by morons!
Wat een dag.Don't follow me. I am lost too
Misschien kan die daar tips krijgen.quote:
Ik post en lees er wel Volg Child, een hele lieve vrouw en soms daar in de SCWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Hangt er ook vanaf wie het zegt en met welke intonatie.
Mijn vorige garagehouder noemde me altijd vrouwtje, dat vond ik wat minder, maar ach, wel weer beter dan wijffie
Ook goed, als het beestje maar een naam heef tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je hem wel je nummer geven!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op deze manier komt er geen later
Ach ja.Don't follow me. I am lost too
Wijffie vind ik ook wel leuk, he lekker wijffie van me kom eens hier. Klinkt best leukquote:Op maandag 23 juni 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn vorige garagehouder noemde me altijd vrouwtje, dat vond ik wat minder, maar ach, wel weer beter dan wijffie
Ja johDon't follow me. I am lost too
Ach, maakt niet uit hoe hij je noemt. Hij naait je toch wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn vorige garagehouder noemde me altijd vrouwtje, dat vond ik wat minder, maar ach, wel weer beter dan wijffieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
O het was voor kree. Die heeft daar al topics.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kan die daar tips krijgen.
Ik post en lees er wel Volg Child, een hele lieve vrouw en soms daar in de SC![]()
Gewoon wenken....quote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wijffie vind ik ook wel leuk, he lekker wijffie van me kom eens hier. Klinkt best leukHow can I make this topic about me?![]()
Lekkere wijven hier..Don't follow me. I am lost too
ik bedoel het altijd nog schattig enzo.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op deze manier komt er geen later
Kijk deze man weet wat een vrouw, een dame een wijffie, een wijf, meid, deerne nodig heeftquote:
Een lekkere bak koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee kreequote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit hoe hij je noemt. Hij naait je toch wel.
Yesquote:Op maandag 23 juni 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk deze man weet wat een vrouw, een dame een wijffie, een wijf, meid, deerne nodig heeft
Een lekkere bak koffie
Zo.Don't follow me. I am lost too
Ja weet ik, ik lees daar ookquote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
O het was voor kree. Die heeft daar al topics.
HeehooDon't follow me. I am lost too
Te laat had het al gelezenquote:
Ja als een leuke man het zegt kan het wel leuk zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wijffie vind ik ook wel leuk, he lekker wijffie van me kom eens hier. Klinkt best leuk
Als de garagehouder me zo aanspreekt, dan vind ik het wat minder, tenzij het een Rotterdammer is ofzo, het moet beetje passen in het taalgebruik denk ik.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Cheap cheap?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
Kree, hoe oud zijn je lady's misschien wil ik er 1tje overnemenDon't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit hoe hij je noemt. Hij naait je toch wel.![]()
BuikpijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GirlpowerDon't follow me. I am lost too
Dat zeker. Distributieriem moet vervangen worden, ik denk dat u beter een nieuwe auto kan kopen, ik heb hier nog een mooie van 10.000 euro. Bij andere garage nieuwe riem erop laten leggen en auto gaat alweer 7 jaar meequote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit hoe hij je noemt. Hij naait je toch wel.
quote:![]()
gelukkig heb je dit keer op de juiste knop geklikt
![]()
![]()
Zolang het niet kwaad bedoeld wordt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als een leuke man het zegt kan het wel leuk zijn.
Als de garagehouder me zo aanspreekt, dan vind ik het wat minder, tenzij het een Rotterdammer is ofzo, het moet beetje passen in het taalgebruik denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pffff. Hij dacht natuurlijk van: dat vrouwtje heeft er toch geen verstand van, eens kijken of ik haar een poot kan uitdraaien.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeker. Distributieriem moet vervangen worden, ik denk dat u beter een nieuwe auto kan kopen, ik heb hier nog een mooie van 10.000 euro. Bij andere garage nieuwe riem erop laten leggen en auto gaat alweer 7 jaar meeHow can I make this topic about me?![]()
Bijna tijd voor een nieuwe riem.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeker. Distributieriem moet vervangen worden, ik denk dat u beter een nieuwe auto kan kopen, ik heb hier nog een mooie van 10.000 euro. Bij andere garage nieuwe riem erop laten leggen en auto gaat alweer 7 jaar meeI'm surrounded by morons!
Dat is het hele eiereten!quote:
Tijd voor lunch
Ik heb net ei op.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is het hele eiereten!
Tijd voor lunch![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is het hele eiereten!
Tijd voor lunch
Nu misschien wel echt tijd voor een nieuwe autoquote:
Of nieuwe baan met leaseauto
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt wel dichtbij zoquote:
Eivan de kipjes van mn ouders
Baas laten betalen genot.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu misschien wel echt tijd voor een nieuwe auto
Of nieuwe baan met leaseauto
* Fogel heeft nog nooit een leasebak gehad, doen ze niet echt aan hier.I'm surrounded by morons!
Ik kan er ook een riem op leggen. Kost je niks. Okay, hooguit een week hersteltijd.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeker. Distributieriem moet vervangen worden, ik denk dat u beter een nieuwe auto kan kopen, ik heb hier nog een mooie van 10.000 euro. Bij andere garage nieuwe riem erop laten leggen en auto gaat alweer 7 jaar meeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb vrijgezel blijven.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef kree het volgende:
vraag me nog wel af wat stemmen jullie in die poll
[..]En dan geen gezeur hier meer over vrouwen date of niet date Alleen dat laatste stond er helaas niet bij
Lui dingquote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Mijn collega heeft me afgezet want niet met de fiets.
Wauw zo tof
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef kree het volgende:
ik geef mijn meiden. of althans vrouwen dus niet zo maar op.
Hey Grrrrrrrrquote:
Ja en ik ga gewoon op date met @Shii en dan kinderen krijgen en trouwenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja eigenlijk ik daar ook voor. maar soms is het beetje alleen toch dan.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vrijgezel blijven.En dan geen gezeur hier meer over vrouwen date of niet date Alleen dat laatste stond er helaas niet bij
Dan neem je er af en toe een meer voor een WOP en klaar is kees, of in dit geval Kreequote:Op maandag 23 juni 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk ik daar ook voor. maar soms is het beetje alleen toch dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.F.K.A. SuperwormJim![]()
Hmm dit klinkt aanlokkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan er ook een riem op leggen. Kost je niks. Okay, hooguit een week hersteltijd.
Al mis ik het bijbehorende gifje wel
Ome Grrrrrrrr heeft besloten om volgend jaar zijn Graspopbeleving te beperken tot één dag.
De sleet zit er aardig op is dit weekend maar weer eens gebleken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mijn perfecte relatie zou nu zijn, wel samen dingen doen ewnzo. maar ook gewoon vrijgezel zijn.
mss verander ik zo weer van gedachten later, maar zo denk ik het nu ff.Do what you love, love what you do!![]()
Dan een FWBquote:Op maandag 23 juni 2025 13:04 schreef kree het volgende:
mijn perfecte relatie zou nu zijn, wel samen dingen doen ewnzo. maar ook gewoon vrijgezel zijn.
mss verander ik zo weer van gedachten later, maar zo denk ik het nu ff.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: