SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het waait wel heel hard, de gordijnen waaien de boel van de kast netquote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat er hier zo een buitje komt
maar kan ook maarzo overwaaien
jouw kant op
Regen vind ik niet erg hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
een buitje voor het stofquote:Op maandag 23 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waait wel heel hard, de gordijnen waaien de boel van de kast net
Regen vind ik niet erg hoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren ook al een buitje gehad.quote:
Maar stof blijft tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kree, niet aan het werk vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar het blijft dan beter liggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren ook al een buitje gehad.
Maar stof blijft toch
How can I make this topic about me?![]()
Volgens de weer-app zou het vanaf 12 uur droog moeten worden en ook droog blijven.
* gebrokenglas kijkt bedenkelijk naar buiten.How can I make this topic about me?![]()
plakstofquote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het blijft dan beter liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...quote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zweten is wel goed, alleen daarna wel ff weer wat water drinken![]()
hoe snel is de kans op oververhitting?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
allermailsyquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef maily het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)1-000-euro~a6c88c75/
Herstelbetaling aan Meneer Mand
ennnnn
Deventuuuurrrr
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...
WRAPPIE!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ah ok,dat kan ookquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: