lekker alles open gooienquote:
Ja jammer, alles hier dicht moeten doen, stond zo lekker tegen elkaar openquote:
22 grquote:
Ik moest het juist dicht doen omdat dingen opgingen waaien en de hor er bijna uitwaaidequote:
hier gewoon openquote:Op maandag 23 juni 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer, alles hier dicht moeten doen, stond zo lekker tegen elkaar open
De ramen kan je hier niet vastzetten of je moet ze op de kiepstand zettenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier gewoon open
deuren even wat onder geschoven dat ze niet dichtklappen
ow das wel jammerquote:Op maandag 23 juni 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ramen kan je hier niet vastzetten of je moet ze op de kiepstand zetten
Ja met dit warme weer is wrappen denk ik minder fijn (om te ondergaan) tenzij je het graag snikheet hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, vanavond grijp ik mijn kans
Ik moest helaas de ramen dicht doen, ben altijd van zo wijd mogelijk openzetten maar steeds van die windvlagenquote:
wie is het ingewikkeldst ?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, vanavond grijp ik mijn kans
Het lijkt mij helemaal niet fijn om te ondergaan ook in koude dagen niet. Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer is wrappen denk ik minder fijn (om te ondergaan) tenzij je het graag snikheet hebt
Ik hou niet van dingen strak om mijn lijf. Ik moet mij vrij kunnen bewegen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
geen idee of ik het fijn vind of niet
dan zou ik het moeten uitproberen
ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen strak om mijn lijf. Ik moet mij vrij kunnen bewegen.
Ik wil het niet eens uitproberen eerlijk gezegd
O ja ieder zijn ding. Maar ik kan er niets opwindends aan vinden. Het idee alleen al staat mij tegen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen
maar kan me ook indenken dat anderen dit wel prettig /opwindend vinden
Uhu, moet niet te warm zijn anders zweten enzo en dat is niet fijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer is wrappen denk ik minder fijn (om te ondergaan) tenzij je het graag snikheet hebt
Hier alleen wind, geen druppel regen nogquote:Op maandag 23 juni 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Af en toe regent het, en soms best hard.
Zweten is wel goed, alleen daarna wel ff weer wat water drinkenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, moet niet te warm zijn anders zweten enzo en dat is niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |