Ne etje?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
en heb meiden probleem lol
ze vraagt ne etje weer van yin ff lans en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar buik niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de hele week vrij. ook beetje ivm die TOP was het handiger. was nog wat regel gedoe maar heb er officieel goedkeuring voor gehad nu
sorry typefouten. heb het wat duidelijker gemaakt hopelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef TOPUSER het volgende:
[..]
Ne etje?
yin
lans?![]()
Wat is er met haar buik?
vragen vragen
jawel voor hoop maar mijn werk is nou eenmaal niet via teams maar hands-on. dus lukt niet. maargoed geregeld ik ben weekje vrij.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoe
dat wil Mark nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoe
Ja maar "de situatie met haar buik" zegt ons niets. Je spreekt in raadselen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:09 schreef kree het volgende:
[..]
sorry typefouten. heb het wat duidelijker gemaakt hopelijk
Een bakkie doen is niet meteen verkering.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
ze vraagt me van wil ff langs en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar wil niet verwachtingen wekken enzo.
Van een bak koffie drinken krijg je niet meteen een relatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
ze vraagt me van wil ff langs en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar wil niet verwachtingen wekken enzo.
Ga heen of zeg gewoon dat je er geen behoefte aan hebt.. of dat ze niet meer moet verwachten dan alleen kopje koffie voor de gezelligheidquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
Och, dat is allemaal al eens besproken... Gister nog zelfs.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef TOPUSER het volgende:
[..]
Van een bak koffie drinken krijg je niet meteen een relatie.
Als je haar leuk vindt ga je wat met haar drinkenniet meer niet minder toch?
wat bedoel je nu precies?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar "de situatie met haar buik" zegt ons niets. Je spreekt in raadselen.
en eergisterenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, dat is allemaal al eens besproken... Gister nog zelfs.
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
Kree kree maanden en maanden heb je het er over dat je iemand wil en niet alleen wil zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
Gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
half uurtje slapen of niet that's the question
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
half uurtje slapen of niet that's the question
Nou makkelijk dan doe je het niet en zeg je gewoon dat je niet wil en bla bla maar een eind in de richting naar zequote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.
ja dat maakt dit dus lastig.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree kree maanden en maanden heb je het er over dat je iemand wil en niet alleen wil zijn
zo stabiel ben je zelf ook nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.
ja type problemen heb ik soms. LOL. naja zoals het er nu staat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oo, je hebt de post geëdit. "buik" heb je weggehaald. Ja nu wordt het duidelijker.
hmm toch valt dat mee? denk heb mijn leven wel weer redelijk op orde. maargoed. heb zo mijn twijfel momenten wel en zeker met dit.quote:
Zelden dat ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Ben moe.. teveel gedaan de afgelopen tijd en pijn in mijn schouder
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er eenquote:
Zeker als je pijn in je schouder hebt zou ik even rustig aan doen anders forceer je het alleen maarquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Ben moe.. teveel gedaan de afgelopen tijd en pijn in mijn schouder
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.
niet?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
haha klopt omdat ik het echt gewoon niet weet wat beste is nu.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er een
Nu heb je er twee die je willen en wil jij niet
Je bent ook niet zo klein beetje vermoeiend met je omgang met vrouwen
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?
Ik denk gewoon dat je zelf moet weten wat je doet, je vraagt het steeds aan ons maar beslis zelf maar dat is beterquote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?
Een bakkie doen, maar als ze meer er van verwacht dan eerlijk zijn dat je niks wil.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
Kies een van de vele vrouwen die in de rij staan voor kreequote:
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hierquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.
Die vind je ook niet..omdat jij toch anders denkt of er in staatquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hier
Heeft het zin als iemand wat zegt? Begrijp dat je dit al een paar keer gevraagd hebt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |