ik ben de hele week vrij. ook beetje ivm die TOP was het handiger. was nog wat regel gedoe maar heb er officieel goedkeuring voor gehad nuquote:
die dingen zijn zwaar!!!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat voelt veilig.
Voor hetzelfde idee zijn er ook mensen die onder een zwaartedeken slapen
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe snel is de kans op oververhitting?
zijn denk ik best veel dingen die je in de gaten moet houdenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.
Lijkt mij ook fijn.. zeker in de wintermaandenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat voelt veilig.
Voor hetzelfde idee zijn er ook mensen die onder een zwaartedeken slapen
Jup, dat is mijn taak als 'meester'quote:Op maandag 23 juni 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn denk ik best veel dingen die je in de gaten moet houden
Je bent een kloon van jezelf?quote:
jij bent een kloon van iemand andersquote:
heb je een reden om een kloon account aan te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
En ik gebruik verkeerde account om mee te posten... Ben hier toch niet zo goed in
waarom heb je deze, dacht eigenlijk dat jij iemand anders was heequote:
Begreep ik wel.quote:
Maar dat dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
En ik gebruik verkeerde account om mee te posten... Ben hier toch niet zo goed in
Ja, wou deze naam graag erbijquote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een reden om een kloon account aan te maken?
Omdat het kanquote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een reden om een kloon account aan te maken?
gewoon nieuwsgierig![]()
past bij jequote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, wou deze naam graag erbij
hmmmquote:
Die blijft ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
past bij je
maar ook je eigen(hoofdaccount) username hoort bij jou
Nopequote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
had ik deze ook niet op FOE staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |