SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het waait wel heel hard, de gordijnen waaien de boel van de kast netquote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat er hier zo een buitje komt
maar kan ook maarzo overwaaien
jouw kant op
Regen vind ik niet erg hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
een buitje voor het stofquote:Op maandag 23 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waait wel heel hard, de gordijnen waaien de boel van de kast net
Regen vind ik niet erg hoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren ook al een buitje gehad.quote:
Maar stof blijft tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kree, niet aan het werk vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar het blijft dan beter liggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren ook al een buitje gehad.
Maar stof blijft toch
How can I make this topic about me?![]()
Volgens de weer-app zou het vanaf 12 uur droog moeten worden en ook droog blijven.
* gebrokenglas kijkt bedenkelijk naar buiten.How can I make this topic about me?![]()
plakstofquote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het blijft dan beter liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...quote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zweten is wel goed, alleen daarna wel ff weer wat water drinken![]()
hoe snel is de kans op oververhitting?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
allermailsyquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef maily het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)1-000-euro~a6c88c75/
Herstelbetaling aan Meneer Mand
ennnnn
Deventuuuurrrr
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet...
WRAPPIE!!!!!!!!!!
Ah ok,dat kan ookquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is zeker goed maar vind het zelf niet heel relax en vriendin ook niet..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ben de hele week vrij. ook beetje ivm die TOP was het handiger. was nog wat regel gedoe maar heb er officieel goedkeuring voor gehad nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
die dingen zijn zwaar!!!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat voelt veilig.
Voor hetzelfde idee zijn er ook mensen die onder een zwaartedeken slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe snel is de kans op oververhitting?![]()
zijn denk ik best veel dingen die je in de gaten moet houdenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo heel snel, het laat wel warmte door maar natuurlijk niet zo efficient als normaal. Maar met heel warm weer is het geen optie omdat ik het risico niet wil lopen. 20 graden in de kamer is echt max.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lijkt mij ook fijn.. zeker in de wintermaandenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat voelt veilig.
Voor hetzelfde idee zijn er ook mensen die onder een zwaartedeken slapen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jup, dat is mijn taak als 'meester'quote:Op maandag 23 juni 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn denk ik best veel dingen die je in de gaten moet houden![]()
![]()
Je bent een kloon van jezelf?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
heb je een reden om een kloon account aan te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
En ik gebruik verkeerde account om mee te posten... Ben hier toch niet zo goed in
gewoon nieuwsgierig
waarom heb je deze, dacht eigenlijk dat jij iemand anders was heequote:![]()
Begreep ik wel.quote:Maar dat dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
En ik gebruik verkeerde account om mee te posten... Ben hier toch niet zo goed in
Protip: twee verschillende browsers gebruiken om verwarring te voorkomen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, wou deze naam graag erbijquote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een reden om een kloon account aan te maken?![]()
![]()
Omdat het kanquote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een reden om een kloon account aan te maken?
gewoon nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
past bij jequote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, wou deze naam graag erbij
maar ook je eigen(hoofdaccount) username hoort bij jou
Die blijft ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
past bij je
maar ook je eigen(hoofdaccount) username hoort bij jou![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
had ik deze ook niet op FOE staan![]()
![]()
en heb meiden probleem lol
ze vraagt me van wil ff langs en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar wil niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ne etje?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
ze vraagt ne etje weer van yin ff lans en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar buik niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.
yin
lans?![]()
Wat is er met haar buik?
vragen vragen![]()
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben de hele week vrij. ook beetje ivm die TOP was het handiger. was nog wat regel gedoe maar heb er officieel goedkeuring voor gehad nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry typefouten. heb het wat duidelijker gemaakt hopelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef TOPUSER het volgende:
[..]
Ne etje?
yin
lans?![]()
Wat is er met haar buik?
vragen vragen
Do what you love, love what you do!![]()
jawel voor hoop maar mijn werk is nou eenmaal niet via teams maar hands-on. dus lukt niet. maargoed geregeld ik ben weekje vrij.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoeDo what you love, love what you do!![]()
dat wil Mark nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, wat een ellende allemaal door die top Laten ze het gewoon via teams doen scheelt een hoop gedoeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar "de situatie met haar buik" zegt ons niets. Je spreekt in raadselen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:09 schreef kree het volgende:
[..]
sorry typefouten. heb het wat duidelijker gemaakt hopelijkHow can I make this topic about me?![]()
Een bakkie doen is niet meteen verkering.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
ze vraagt me van wil ff langs en bakje koffie doen, maarre gezien situatie met haar wil niet verwachtingen wekken enzo.
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.![]()
Van een bak koffie drinken krijg je niet meteen een relatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.
Als je haar leuk vindt ga je wat met haar drinkenniet meer niet minder toch?
![]()
Ga heen of zeg gewoon dat je er geen behoefte aan hebt.. of dat ze niet meer moet verwachten dan alleen kopje koffie voor de gezelligheidquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Och, dat is allemaal al eens besproken... Gister nog zelfs.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef TOPUSER het volgende:
[..]
Van een bak koffie drinken krijg je niet meteen een relatie.
Als je haar leuk vindt ga je wat met haar drinkenniet meer niet minder toch?
wat bedoel je nu precies?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar "de situatie met haar buik" zegt ons niets. Je spreekt in raadselen.Do what you love, love what you do!![]()
en eergisterenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, dat is allemaal al eens besproken... Gister nog zelfs.
en die dag ervoor
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.Do what you love, love what you do!![]()
Kree kree maanden en maanden heb je het er over dat je iemand wil en niet alleen wil zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef kree het volgende:
opzich zo als vrijgezel heb ik het nl oke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oo, je hebt de post geëdit. "buik" heb je weggehaald. Ja nu wordt het duidelijker.quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
half uurtje slapen of niet that's the question
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
half uurtje slapen of niet that's the question![]()
Nou makkelijk dan doe je het niet en zeg je gewoon dat je niet wil en bla bla maar een eind in de richting naar zequote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat maakt dit dus lastig.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree kree maanden en maanden heb je het er over dat je iemand wil en niet alleen wil zijnDo what you love, love what you do!![]()
zo stabiel ben je zelf ook nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja type problemen heb ik soms. LOL. naja zoals het er nu staat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oo, je hebt de post geëdit. "buik" heb je weggehaald. Ja nu wordt het duidelijker.
hmm toch valt dat mee? denk heb mijn leven wel weer redelijk op orde. maargoed. heb zo mijn twijfel momenten wel en zeker met dit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zelden dat ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.![]()
Ben moe.. teveel gedaan de afgelopen tijd en pijn in mijn schouder
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.![]()
Dikke vette bolkI'm surrounded by morons!
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er eenquote:
Nu heb je er twee die je willen en wil jij niet
Je bent ook niet zo klein beetje vermoeiend met je omgang met vrouwen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan ook té moeilijk er over denken.. En meteen van uit gaan dat omdat zij jou leuk vindt... en jij bij haar koffie gaat drinken dat ze dan meteen denkt hij vindt mij ook leuk.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Zou het druk hebben als iedereen waar ik koffie mee drink een potentiele partner zou zijn.I'm surrounded by morons!
Zeker als je pijn in je schouder hebt zou ik even rustig aan doen anders forceer je het alleen maarquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
haha klopt omdat ik het echt gewoon niet weet wat beste is nu.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er een
Nu heb je er twee die je willen en wil jij niet
Je bent ook niet zo klein beetje vermoeiend met je omgang met vrouwenDo what you love, love what you do!![]()
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?I'm surrounded by morons!
Ik denk gewoon dat je zelf moet weten wat je doet, je vraagt het steeds aan ons maar beslis zelf maar dat is beterquote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een bakkie doen, maar als ze meer er van verwacht dan eerlijk zijn dat je niks wil.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kies een van de vele vrouwen die in de rij staan voor kreequote:
I'm surrounded by morons!
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hierquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.
Die vind je ook niet..omdat jij toch anders denkt of er in staatquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hier
Heeft het zin als iemand wat zegt? Begrijp dat je dit al een paar keer gevraagd hebt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
Het heeft denk ik geen zin om op een forum tig keer dit te vragen.
Spreek af of hak de knoop door en spreek niet af.
klaarSmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: