zo stabiel ben je zelf ook nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat weet ik maar wel een toespeling van mij als ik dat doe.
en oke weet niet of ik dat nu gelijk wil als ze zeg maar nog zo onstabiel is.
ja type problemen heb ik soms. LOL. naja zoals het er nu staat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oo, je hebt de post geëdit. "buik" heb je weggehaald. Ja nu wordt het duidelijker.
hmm toch valt dat mee? denk heb mijn leven wel weer redelijk op orde. maargoed. heb zo mijn twijfel momenten wel en zeker met dit.quote:
Zelden dat ik dat doe.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel doen. Heerlijk een dutje doen op de bank.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Ben moe.. teveel gedaan de afgelopen tijd en pijn in mijn schouder
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er eenquote:
Zeker als je pijn in je schouder hebt zou ik even rustig aan doen anders forceer je het alleen maarquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat ik dat doe.
Ben moe.. teveel gedaan de afgelopen tijd en pijn in mijn schouder
Het liefste ga ik nog even wat verven maar goed. Zo liggen er nog tig projectjes om 'even' te doen.
niet?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakkie doen is niet meteen verkering.
haha klopt omdat ik het echt gewoon niet weet wat beste is nu.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet gewoon zelf niet met je wilt, willen ze je niet omdat ze een ander hebben wil je er een
Nu heb je er twee die je willen en wil jij niet
Je bent ook niet zo klein beetje vermoeiend met je omgang met vrouwen
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?
Ik denk gewoon dat je zelf moet weten wat je doet, je vraagt het steeds aan ons maar beslis zelf maar dat is beterquote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
wat denken jullie dan? moet ik gewoon ff bakkie gaan doen en zien hoe het loopt?
of ff afhouden nog enzo?
Een bakkie doen, maar als ze meer er van verwacht dan eerlijk zijn dat je niks wil.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
Kies een van de vele vrouwen die in de rij staan voor kreequote:
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hierquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeacht wat we je vertellen luister je toch niet, doe wat je zelf wil. Klaar.
Die vind je ook niet..omdat jij toch anders denkt of er in staatquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik luister wel. maar heb de gouden tip nog niet gekregen eigenlijk hier
Heeft het zin als iemand wat zegt? Begrijp dat je dit al een paar keer gevraagd hebt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:16 schreef kree het volgende:
of ff afhouden nog enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |