op deze manier komt er geen laterquote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja daarom dus dus noem meid zolang er niks meer is als ff contact. mss. vrouwtje of schatje komt allemaal pas veel later denk.
Don't stick your dick in crazy* )quote:
Lezen is meestal genoeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter op R&P posten daar staat meer als hier
Maakt ook niet uit vind ik, ik til nergens zo zwaar aan.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam zeggen we gewoon wijf.
Wat als we je kerel gaan noemen?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit vind ik, ik til nergens zo zwaar aan.
Of ze me nu wijf noemen of meid, deerne of mevr zelf als ze Dot zeggen vind ik niet erg
Misschien kan die daar tips krijgen.quote:
Ook goed, als het beestje maar een naam heef tochquote:
Moet je hem wel je nummer geven!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op deze manier komt er geen later![]()
Wijffie vind ik ook wel leuk, he lekker wijffie van me kom eens hier. Klinkt best leukquote:Op maandag 23 juni 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Hangt er ook vanaf wie het zegt en met welke intonatie.
Mijn vorige garagehouder noemde me altijd vrouwtje, dat vond ik wat minder, maar ach, wel weer beter dan wijffie
Ach, maakt niet uit hoe hij je noemt. Hij naait je toch wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Hangt er ook vanaf wie het zegt en met welke intonatie.
Mijn vorige garagehouder noemde me altijd vrouwtje, dat vond ik wat minder, maar ach, wel weer beter dan wijffie
O het was voor kree. Die heeft daar al topics.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kan die daar tips krijgen.
Ik post en lees er wel Volg Child, een hele lieve vrouw en soms daar in de SC
Gewoon wenken....quote:Op maandag 23 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wijffie vind ik ook wel leuk, he lekker wijffie van me kom eens hier. Klinkt best leuk
ik bedoel het altijd nog schattig enzo.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op deze manier komt er geen later![]()
Kijk deze man weet wat een vrouw, een dame een wijffie, een wijf, meid, deerne nodig heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |