Dat is niet aan de users en ons mods. Daar hebben we de FA 's en de Admin's voor.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Op een normaal forum zou de uitdager er dan gewoon voor hele lange tijd afgetrapt worden, helemaal als die ook al een historie heeft van 73 topicbans.
Laat dat lekker over aan degene die er over gaan. Wat jij nu doet is stemmingmakerij.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Op een normaal forum zou de uitdager er dan gewoon voor hele lange tijd afgetrapt worden, helemaal als die ook al een historie heeft van 73 topicbans.
Ik geef alleen de feiten.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Laat dat lekker over aan degene die er over gaan. Wat jij nu doet is stemmingmakerij.
nouja jij bent de enige die ik vertrouw eigenlijk als mod enzo. dus oke. hoop maar het beste voor iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:24 schreef Armani XL het volgende:
Jongens (en meisjes), er wordt momenteel naar gekeken.
We kunnen ook niet met verschillende mensen door en langs elkaar heen praten.
Alsjeblieft even geduld.
En dank je wel, trouwens Armini is een FAquote:Op donderdag 2 april 2026 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jij bent de enige die ik vertrouw eigenlijk als mod enzo. dus oke. hoop maar het beste voor iedereen.
en jouw dottie vertrouw ik ook. LOL maar je was er niet zo mee betrokken dit.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dank je wel, trouwens Armini is een FAen geen MOD
nouja of wat ze ook zijn. LOl maakt mij niet uit. als alles maar eerlijk gaat.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dank je wel, trouwens Armini is een FAen geen MOD
Nou niet alleen kree hoorr. Zijn nog 2 anderen die hem op zitten te naaienquote:Op donderdag 2 april 2026 15:15 schreef RedShoe het volgende:
Onvoorstelbaar. Hij zorgt ervoor dat dts op slot gaat en gaat vervolgens doodleuk hier verder met....
Kree is degene die tot vervelends aan toe door blijft zeuren.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou niet alleen kree hoorr. Zijn nog 2 anderen die hem op zitten te naaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |