waar. maar ik laat niet over me heen lullen dotteren ook. en als je dit had teruggelezen zeg neit dat ik er niet genoeg kansen had gemaakt om dit gewoon normaal op te lossen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook zelf eens de wijste zijn en stoppen als je dat gevraagd wordt.
euhms mss ja als je het so zegt. maar dat praat nog niet goed wat ie deed zeker niet nadat ik paar keer al had gezegd ermee te kappen?quote:Op donderdag 2 april 2026 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar er was op dat moment geen mod of fa aanwezig. Dan moet je gewoon negeren.
Is moeilijk ik weet het
Zet een tr en ga slapen. Jullie hebben 4 topics verziektquote:Op donderdag 2 april 2026 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
waar. maar ik laat niet over me heen lullen dotteren ook. en als je dit had teruggelezen zeg neit dat ik er niet genoeg kansen had gemaakt om dit gewoon normaal op te lossen.
naja. sorry voor t topic dan. (niet mij het boeit. maar weet sommige van jullie wel)
ik hoef niet het laatste woord te hebben he? als jullie denken dat ik oneerlijk was zeg het maar?quote:Op donderdag 2 april 2026 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet een tr en ga slapen. Jullie hebben 4 topics verziekt
Jij wilt en zal het laatste woord hebben, dat is ook niet goed. Je moet eens leren dat genoeg een keer genoeg is
EN ik zie heus wel dat je uitgedaagd wordt, word ik ook zo vaak en ga er dan gewoon niet op in.
Zou jij ook eens moeten leren
Dat is te zien jaquote:Op donderdag 2 april 2026 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niet het laatste woord te hebben he? als jullie denken dat ik oneerlijk was zeg het maar?
tis aan de rechtbank hier. de mods dus. of Admins. weet ik veel. zoek het maar uit.
Waarvan aktequote:Op donderdag 2 april 2026 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niet het laatste woord te hebben he? als jullie denken dat ik oneerlijk was zeg het maar?
tis aan de rechtbank hier. de mods dus. of Admins. weet ik veel. zoek het maar uit.
oke. naja ben al niet meer boos. maar dat jullie ff weten. ik maakte geen drama over niks. eng wilde zo voorkomen. naja. dan moetnie t zelf maar weten.quote:
FTFYquote:Op donderdag 2 april 2026 15:06 schreef Puzzie het volgende:
Ongelofelijk hoe hem hier de hand boven het hoofd wordt gehouden, bijna lachwekkend.
Kan hij niet , ego probleempjesquote:Op donderdag 2 april 2026 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
Stop gewoon met typen kree, je hebt genoeg gezegd.
Dat roep je al jaren. En dat je er nu echt over gaat ophouden.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef kree het volgende:
soms zijn jullie echt de meeste leuke users en is dit topic ook echt gezellig.
En op dit soort momenten denk ik? waarom doe fuck zit ik hier nog?
naja jammer dit al, maar zeg neit dat ik niet oprijd had gezegd er klaar mee t zijn
En zeg niet dat wij het godverdomme allemaal niet hebben geprobeerd met jou.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef kree het volgende:
soms zijn jullie echt de meeste leuke users en is dit topic ook echt gezellig.
En op dit soort momenten denk ik? waarom doe fuck zit ik hier nog?
naja jammer dit al, maar zeg neit dat ik niet oprijd had gezegd er klaar mee t zijn
quote:Op donderdag 2 april 2026 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet een tr en ga slapen. Jullie hebben 4 topics verziekt
Jij wilt en zal het laatste woord hebben, dat is ook niet goed. Je moet eens leren dat genoeg een keer genoeg is
EN ik zie heus wel dat je uitgedaagd wordt, word ik ook zo vaak en ga er dan gewoon niet op in.
Zou jij ook eens moeten leren
Op een normaal forum zou de uitdager er dan gewoon voor hele lange tijd afgetrapt worden, helemaal als die ook al een historie heeft van 73 topicbans.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:57 schreef Dotteke het volgende:
EN ik zie heus wel dat je uitgedaagd wordt, word ik ook zo vaak en ga er dan gewoon niet op in
Pinniequote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mag ik ook wat zeggen?
Ik kan er niet goed tegen dat er zo door elkaar geluld wordt.
Komt verwarrend over en daardoor so pissed
Er is al genoeg oorlog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |