Ik lever helemaal geen kritiek. Heb geen zin in weer een ban.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, het regent weer kritiek. Een buiige tong80.
Mooi zo'n storm in een glas water.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lever helemaal geen kritiek. Heb geen zin in weer een ban.Doe hier en daar maar een lachbui.
Zei Michiel Romeijn ook laatst.quote:
Je speelt het spel nu zelf ook niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde worden. Hele spel is een ordinaire sc aan het worden, zoals ongeveer 80% van alle posts op FOK in sc wordt geplaatst.
Het is niet anders.
Scherp.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je speelt het spel nu zelf ook niet meer
En doet mee aan een ordinaire SC
Just saying
Ouwe koeien uit de sloot halen. Zo ben jij wel.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je speelt het spel nu zelf ook niet meer
En doet mee aan een ordinaire SC
Just saying
Gelukkig meng je je in deze discussie, waar een post van iets minder dan een maand geleden naar boven wordt gehaald. Puur om uit te dagen.quote:
Je zit in feedbackquote:Op maandag 14 juli 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zat gewoon even de fb te lezen omdat ik in dts op het linkje had gedrukt voor de eerste keer.
Dus vond het wel grappig
Nee ik vind het wel eens goed om te zien wat een draaitol je bent.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ouwe koeien uit de sloot halen. Zo ben jij wel.
[..]
Gelukkig meng je je in deze discussie, waar een post van iets minder dan een maand geleden naar boven wordt gehaald. Puur om uit te dagen.
Ik begin deze discussie niet he...
Wat onaardig van je.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel eens goed om te zien wat een draaitol je bent.
Ja nu ben ik eens onaardig. Bite me.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat onaardig van je.
Maar het is wel goed met je.
Je geeft het nog toe ook.quote:
Jij bent dagelijks ongesteld, nu ik eens.quote:
Moeilijk he, normaal reageren...quote:Op maandag 14 juli 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent dagelijks ongesteld, nu ik eens.
Zoete graagquote:
Dit is best normaal.quote:
Dotjequote:
Wil je ook?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef SwJ het volgende:
Op het moment dat we over popcorn gaan beginnen, is het klaar.
Gadverdamme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |