SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat zou heel fijn zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we tot eind morgenochtend nog steeds lol hebben!Breekt zo lekker 't weekend doormidden.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een halve Jos Brinkie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
Maar hoe hoog waren die bonussen ongeveer dan?![]()
Das godverdomme keiliefquote:Well, life can be a riot
Of Sandra Reemer eigenlijk, die zogenaamd een ton bij de winnaars thuis kwam afleveren, maar wat ook gelijk weer meegenomen werd.![]()
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
Maar hoe hoog waren die bonussen ongeveer dan?
en ik heb niet gezocht maar de hele aanleiding was dat ze als politie medewerkers collectief toen een rechtszaak hebben aangespannen tegen de staat.
dat verliep ofzo en heeft iedereen die uitkering gehad. maar pin me niet vast op details. dat is wat ik hoorde onder lunch pauze he.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.
en ik heb niet gezocht maar de hele aanleiding was dat ze als politie medewerkers collectief toen een rechtszaak hebben aangespannen tegen de staat.
dat verliep ofzo en heeft iedereen die uitkering gehad. maar pin me niet vast op details. dat is wat ik hoorde onder lunch pauze he.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Je hebt ergens iets gehoord maar je kunt het ook wel helemaal mis hebben, maar toch heb je er wel een mening over als het echt zou zijn, ook al heb je er ook wel begrip voor.
Helder!![]()
![]()
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Net als die hont die nergens meer voor betaald.quote:Well, life can be a riot
En toch moeten we er een mening over hebben!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niks![]()
![]()
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt ergens iets gehoord maar je kunt het ook wel helemaal mis hebben, maar toch heb je er wel een mening over als het echt zou zijn, ook al heb je er ook wel begrip voor.
Helder!
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil eigenlijk met mijn kayak het water op. Ik wil eigenlijk een lange wandeling gaan maken.
Maar ik heb een hoop was die opgevouwen moet worden, een woonkamer die een grote puinhoop is, en ik ga woensdag al op vakantie. Dus maar even een lekker muziekje opzetten en aan de slag![]()
![]()
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.Well, life can be a riot
Dus de hond van de vrouw van je collega die connecties heeft bij de recherche vertelde iets wat je niet helemaal tof vindt en dus moeten we het er hier over hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheur
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.Helder!
![]()
Ignorance is bliss, dus laten zoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niks![]()
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.![]()
Ik krijg alleen bolussenquote:Well, life can be a riot
Het hep op Feesb.....ach laat ook maar!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggen![]()
![]()
Ja volgens mij is dat ook zo, begreep ik van iemandquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggenWell, life can be a riot
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker belangrijk, stoppen we geen tijd in.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.How can I make this topic about me?![]()
Bolkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.![]()
whah ik denk dat zo gegaan is, er over moeten hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de hond van de vrouw van je collega die connecties heeft bij de recherche vertelde iets wat je niet helemaal tof vindt en dus moeten we het er hier over hebben.Helder!
Niet eens zo, maar geef het maar ff aan
Do what you love, love what you do!![]()
doe linkje ff?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikekrt hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?How can I make this topic about me?![]()
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweestUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja precies, dat idee heb ik ook wel… ergens zal het vast te vinden zijn, maar om daar nou helemaal induiken… laat ik ook maar aan de speurneuzen over 😄. En sowieso, klinkt best aannemelijk zoals je het zegt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.![]()
Pas op het is warmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweest
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
neuh wat me opviel, ik heb zelf ook geen zin om het uit te zoeken nl...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
maar oke zie wat tegen reacties en denk ik, wat hebben jullie uitgevonden? Ik hoorde dit en dat is mijn enige bron ook eigenlijk zonder nog te zoeken. maar denk betrouwbaar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweest
Ik ben eigenlijk constant buiten. Heerlijk. In de stad geweest, in het park geweest....
Nu fietsbandreparatie in de tuin...How can I make this topic about me?![]()
Nou als je er over nadenkt is 't eigenlijk gewoon een wisselwerking he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je ze? Of gooi je dat eruit?Well, life can be a riot
nouja ik ook dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja precies, dat idee heb ik ook wel… ergens zal het vast te vinden zijn, maar om daar nou helemaal induiken… laat ik ook maar aan de speurneuzen over 😄. En sowieso, klinkt best aannemelijk zoals je het zegt.Do what you love, love what you do!![]()
Niet uitglijden over de zweetdruppels van iemand andersquote:Well, life can be a riot
Com Truisequote:
Well, life can be a riot
Haha, zo erg is t bijna wel iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet uitglijden over de zweetdruppels van iemand anders“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
was ik gisteren ook hele dag buiten, maar ben binnen dingentjes aan het doenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk constant buiten. Heerlijk. In de stad geweest, in het park geweest....
Nu fietsbandreparatie in de tuin...Uw ADH vitamine Worst
Morgen wordt het ook heet, maar dan vooral bewolkt, dus niet meer de brandende zon. Ik weet niet of dat beter is of dat het dan juist broeierig wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ik gisteren ook hele dag buiten, maar ben binnen dingentjes aan het doenHow can I make this topic about me?![]()
"Zeg hee, AI dinges, enzo....ik heb schurft aan alles wat met AI te maken heeft....enzo....maar nu je er toch over vraagt: hoe zit dat met die bonussen van een halve ton of zo bij de politie, wat ik van de zus van de cavia van de buurvrouw heb gehoord van wie de man bij de recherche werkt, en klopt het dat jullie met dat AI dinges de wereld straks gaan overnemen, enzo?"quote:![]()
Letterlijk dus waar je hiermee op reageert!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh wat me opviel, ik heb zelf ook geen zin om het uit te zoeken nl...
maar oke zie wat tegen reacties en denk ik, wat hebben jullie uitgevonden? Ik hoorde dit en dat is mijn enige bron ook eigenlijk zonder nog te zoeken. maar denk betrouwbaar.![]()
![]()
nog even dit erover, dat hoeft niet, maar ik zet er mijn vraagtekens wel bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
genoeg dus om het ff te noemen hier, het helemaal uitzoeken, tja. ik ga het ook niet doen. maar was wel iets waarvan ik dacht merkwaardig.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
paar graadjes minder dan vandaagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook heet, maar dan vooral bewolkt, dus niet meer de brandende zon. Ik weet niet of dat beter is of dat het dan juist broeierig wordt.Uw ADH vitamine Worst
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
nog even dit erover, dat hoeft niet, maar ik zet er mijn vraagtekens wel bij.
genoeg dus om het ff te noemen hier, het helemaal uitzoeken, tja. ik ga het ook niet doen. maar was wel iets waarvan ik dacht merkwaardig.![]()
![]()
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
alleen als het jullie boeit, het zijn ook jullie belastingen waar het heen gaatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!
Vraag het ai @kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of @Novaquote:Well, life can be a riot
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
en ben geen fan van zinloze overheid gesubsidieerde overheids product.
en valt die Navo top al helemaal onder, want ik en heel bedrijf last van.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?Do what you love, love what you do!![]()
Het zal me royaal aan de anus oxideren wat de goudvis van het neukertje van de buurvrouw van de rechercheur je heeft ingefluisterd!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
alleen als het jullie boeit, het zijn ook jullie belastingen waar het heen gaat![]()
![]()
Liefjoulangtijd
Well, life can be a riot
Ik heb een fietsband te plakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!
How can I make this topic about me?![]()
Allemaal van jouw belastingcenten ja!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?Draai je al die overuren zodat de politie lekker flappen kan liggen tellen met hun bonussen!
![]()
![]()
neuh. dit was van serieuze collega en ik denk geloofwaardig verhaal. maar is altijd buiten media gebleven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal me royaal aan de anus oxideren wat de goudvis van het neukertje van de buurvrouw van de rechercheur je heeft ingefluisterd!Do what you love, love what you do!![]()
Ben ieder jaar weer blij dat ik ruim miljoen mag aftikken bij de fiscus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?Lach met een schone bips![]()
Wel knap van je collega, dat hij het niet aan Shownieuws of zo heeft doorgegeven!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. dit was van serieuze collega en ik denk geloofwaardig verhaal. maar is altijd buiten media gebleven.![]()
![]()
Baht?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ieder jaar weer blij dat ik ruim miljoen mag aftikken bij de fiscus.![]()
Nou lang....quote:
Well, life can be a riot
Zimbabwaanse dollars?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik de rest als wc papier ophangen.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....![]()
![]()
precies en ik woon in randstad net als heel veel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal van jouw belastingcenten ja!Draai je al die overuren zodat de politie lekker flappen kan liggen tellen met hun bonussen!
Echt goed idee we gooien dat plat omdat navo top en trump komt voor 2 uur...
wtf
maand(en) wegen dicht in zeg maar waar het het meest druk is,. echt weer NL dit. prestige project en beste jongetje van de klas willen zijn.
Spanje zegt fuck t maar met dart beleid over militair budget,
kijk wij hebben geen keuze maar reken die kosten maar door, uiteindelijk betalen we ze als burger op de ene of andere manier. voor een top hier. reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er zo, om 19:00 uur, weer uitzending op Radio 49 is.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....Zeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameter
Well, life can be a riot
Dat vind ik zo'n leipe currency. Dat was vroeger nog best wel wat waard.quote:
Maar nu koop je een fles Cola in Zimbabwe en dat kost dan 93 triljoen zimbabwaanse dollar.Well, life can be a riot
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langZeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameterLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
precies en ik woon in randstad net als heel veel.
Echt goed idee we gooien dat plat omdat navo top en trump komt voor 2 uur...
wtf
maand(en) wegen dicht in zeg maar waar het het meest druk is,. echt weer NL dit. prestige project en beste jongetje van de klas willen zijn.
Spanje zegt fuck t maar met dart beleid over militair budget,
kijk wij hebben geen keuze maar reken die kosten maar door, uiteindelijk betalen we ze als burger op de ene of andere manier. voor een top hier. reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!![]()
![]()
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.How can I make this topic about me?![]()
Slow down brotherThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja doe ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
Ik ben ook wel tevreden met m'n lengte. Een maatje van mij is 164, die heeft het er wel druk mee in z'n hoofd.Well, life can be a riot
Helloquote:
Gast, jij en over niet slikken pratenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!
Lach met een schone bips![]()
Ben ik zo onderhand ook weer aan het worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.![]()
![]()
Hey LYLTquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, jij en over niet slikken praten![]()
![]()
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.🐙![]()
Okeeeequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheur
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.![]()
Ik ben langer. Wel 1 cmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
quote:
Ik zocht eigenlijk naar een gifje van de prinsesjes die stomverveeld de hele dag op Koningsdag stonden te zwaaien.![]()
![]()
Het water gaat heel duur worden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?![]()
![]()
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.quote:Lach met een schone bips![]()
Het was leuk jullie te bolkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.![]()
![]()
Weet je zeker dat die het niet had van een buurman?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee die hoorde het van zijn huisarts.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet had van een buurman?Lach met een schone bips![]()
Mwa dat lijkt mij ook een vermoeiend ietsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk naar een gifje van de prinsesjes die stomverveeld de hele dag op Koningsdag stonden te zwaaien.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Oh, ik dacht van de tandarts van de loodgieter die vorige week langsgeweest was,How can I make this topic about me?![]()
Kijk en dat zijn de betrouwbare bronnen. Mits die het hebben van een patiënt met waanbeeldenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee die hoorde het van zijn huisarts.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
radio 49?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er zo, om 19:00 uur, weer uitzending op Radio 49 is.Do what you love, love what you do!![]()
Nee joh, dat zijn zwendelaars. Wat weten zij nou?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, ik dacht van de tandarts van de loodgieter die vorige week langsgeweest was,Lach met een schone bips![]()
Nee, want die is alleen langsgeweest maar heeft niet aangebeld. Maar daar maakte de overbuurvrouw die een kopje suiker kwam lenen van de broer van diezelfde tandarts wiens neef een loodgieterbedrijf heeft een heel verhaal van.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, ik dacht van de tandarts van de loodgieter die vorige week langsgeweest was,Well, life can be a riot
Sowieso, en zeker voor die koters wat ze toentertijd nog waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat lijkt mij ook een vermoeiend iets![]()
wie boeit dat ik ben 1.83 laatste meting. lol.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langZeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameterDo what you love, love what you do!![]()
inb4 daar kun je wel 1 pakje sigaretten voor kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.![]()
lol het was niet mijn bedoeling om stemmingmakerij te maken hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!
Al lange nie al lange nie.....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
inb4 daar kun je wel 1 pakje sigaretten voor kopenLach met een schone bips![]()
11 euro? daar kun je nog niet eens een pakje sigaretten van kopen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
11 euro? daar kun je nog niet eens een pakje sigaretten van kopenIk volg die prijzen ook niet echt
![]()
![]()
Jawel. Van die Caballero's volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
11 euro? daar kun je nog niet eens een pakje sigaretten van kopen
Dat zijn wel echt van die extra skeere sigaretten. Maar die zijn 9 euro voor een pakje van 20 meen ikWell, life can be a riot
per uur dus keer aantal weken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.Do what you love, love what you do!![]()
2 fluitjes op terras en niet naar de dames fluiten want dan wordt het nog duurder. Dat krijg je voor 11 eurootjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
11 euro? daar kun je nog niet eens een pakje sigaretten van kopenLach met een schone bips![]()
wmah ongetwijfeld wordt t duurder, maar dat komt niet alleen daardoor. en uiteindelijk ben ik ook maar monteur in het hele geheel, heb er geen invloed op.quote:Do what you love, love what you do!![]()
stream link?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
X-Radio / ONZ Radio, hoe je het ook wil noemen...Do what you love, love what you do!![]()
Weet je wat Kree, ik ben er ook klaar mee die hele onzin. Ik blaas de hele bende vanavond nog af! Ga er niet heen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
wmah ongetwijfeld wordt t duurder, maar dat komt niet alleen daardoor. en uiteindelijk ben ik ook maar monteur in het hele geheel, heb er geen invloed op.Lach met een schone bips![]()
Diameter?!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
wie boeit dat ik ben 1.83 laatste meting. lol.![]()
Radio 49 kun je hier horen: https://radio49.radio12345.com/quote:
Actueel topic is hier: MUZ / [Radio 49] #4128 - Boudewijn de GrootMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
kweet niet was er gister niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat Kree, ik ben er ook klaar mee die hele onzin. Ik blaas de hele bende vanavond nog af! Ga er niet heen.Do what you love, love what you do!![]()
thanksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Radio 49 kun je hier horen: https://radio49.radio12345.com/
Actueel topic is hier: MUZ / [Radio 49] #4128 - Boudewijn de Groot
alles wordt gefinancierd door mensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar in hoeverre is de "publieke omroep" nog publiek he (als in de zin iedereen moet het kunnen kijken omdat gefinancierd van belasting geld)
Publieke omroep zal wel blijven bestaan, maar op een andere manier.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ja post apocalyps via FM bandquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
alles wordt gefinancierd door mensen.
Publieke omroep zal wel blijven bestaan, maar op een andere manier.Lach met een schone bips![]()
Dat moeten mensen sowieso veel vaker doen, om kennis te nemen van mijn geniale bijdragen aan dit forum.quote:
het zou wel moeten maar of ze de financieering rond krijgen met alles die alles streamen, denk niet op huidige manier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
alles wordt gefinancierd door mensen.
Publieke omroep zal wel blijven bestaan, maar op een andere manier.Do what you love, love what you do!![]()
Tsjaaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
11 euro, kun je binnenkort net 3 liter benzine voor kopen of zo.Don't follow me. I am lost too
Gast jij zuigt de tank van de buurman nog leeg....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
11 euro, kun je binnenkort net 3 liter benzine voor kopen of zo.
En nu stop ik met die flauwe shit
ik luister die link ffquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat moeten mensen sowieso veel vaker doen, om kennis te nemen van mijn geniale bijdragen aan dit forum.
Vergelijk het eens met jaren terug. Heel veel omroepen zijn niet voor niks samen gegaan..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
het zou wel moeten maar of ze de financieering rond krijgen met alles die alles streamen, denk niet op huidige manier.Don't follow me. I am lost too
Ik zou luisteren via je speakers kweeniequote:Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij zuigt de tank van de buurman nog leeg....
En nu stop ik met die flauwe shit![]()
![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
net als de zorg enzo en NS en noem maar nog aantal op?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met jaren terug. Heel veel omroepen zijn niet voor niks samen gegaan..
we hebben nou eenmaal een regering die geen kant weet op te gaan blijkt.Do what you love, love what you do!![]()
koptelefoon werkt ook en beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou luisteren via je speakers kweenie
Met de huidige regering al helemaal niet idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
net als de zorg enzo en NS en noem maar nog aantal op?
we hebben nou eenmaal een regering die geen kant weet op te gaan blijkt.Don't follow me. I am lost too
zooitje is het en vraag me af of ze nog wel eens vertegenwoordigen wat we stemmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met de huidige regering al helemaal niet idd.Do what you love, love what you do!![]()
Met links is die kans groter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
zooitje is het en vraag me af of ze nog wel eens vertegenwoordigen wat we stemmen.Don't follow me. I am lost too
Binnekort weer kieze kweeniequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
zooitje is het en vraag me af of ze nog wel eens vertegenwoordigen wat we stemmen.Lach met een schone bips![]()
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
11 euro, kun je binnenkort net 3 liter benzine voor kopen of zo.![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.Lach met een schone bips![]()
whah weet niet hoor? tis ook echt geen enen partij waar ik me helemaal bij kan vinden.quote:
mss moet ik maar SGP gaan stemmen, die zijn wss de enige die mss nog wel aan eigen principes vast houden en standpunten. alleen daar om al.Do what you love, love what you do!![]()
Beter?!quote:
Nou. Ik heb 2 Prachten van Synthese Classic speakers aan een Yamaha versterker hangen. Daar kan de gemiddelde koptelefoon niet tegen op hoor![]()
Mijn oude Beyerdynamic klonk fantastisch, maar je mist toch "iets" ademruimte, sound stage etc.
Wat voor koptelefoon heb jij?Well, life can be a riot
weet ik voor live en monitoring heb ik ook oke set.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beter?!
Nou. Ik heb 2 Prachten van Synthese Classic speakers aan een Yamaha versterker hangen. Daar kan de gemiddelde koptelefoon niet tegen op hoor![]()
Mijn oude Beyerdynamic klonk fantastisch, maar je mist toch "iets" ademruimte, sound stage etc.
Wat voor koptelefoon heb jij?
Maar voor ff op laptop heb ik koptelefoon wel.
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.How can I make this topic about me?![]()
Ik gooi Vpower van shell in mijn scooter en rij 200 km op een tank. I don't give a fuck.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.Lach met een schone bips![]()
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik voor live en monitoring heb ik ook oke set.
Maar voor ff op laptop heb ik koptelefoon wel.
Ik wil echt niet meer terug hoor.Well, life can be a riot
ik zie trump toch liever weg gaan.
onvoorspelbaar persoon met name denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
Marantz buizen bakquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.
Ik wil echt niet meer terug hoor.
Met moeite 6. 7 liter lukt al niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.Don't follow me. I am lost too
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beter?!
Wat voor koptelefoon heb jij?
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.🐙![]()
heb dat. ik heb heel oke stereo monitor staan in oefenruimte. met powerd mixer en twee paar EV passieve monitor erop.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.
Ik wil echt niet meer terug hoor.
Thuis doe ik het via koptelefoon.Do what you love, love what you do!![]()
Ja als je 't zo bekijkt is 't ook onzin, maar je snapt m'n punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.Well, life can be a riot
Well, life can be a riot
Wat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.![]()
![]()
Ja lekker wel he? Goed geluid, 4K 70" schermpje. Heerlijke bankquote:Ik ben tevree
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.
[ afbeelding ]
Het juiste punt is dat het afhangt van voorkeur en situatie, maar dat zie ik jou niet maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja als je 't zo bekijkt is 't ook onzin, maar je snapt m'n punt.🐙![]()
Hoe dat zo?quote:
Well, life can be a riot
nice damn hou ervan maar al die dingen zijn duur. en kan beetje wel met software ook denk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.
[ afbeelding ]
nooit t zelfde ben ik gelijk met je eens.Do what you love, love what you do!![]()
Is een lekkere makkelijke plantquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb zelfde soort plant links. hahaha1x per 3 dagen een scheut water en blijft leven.
Well, life can be a riot
Ik dacht eerst evenquote:
Wat n gek computerscherm
Vreemd formaat plantjes ernaast
Aparte materiaal vd tafel
Trust nobody![]()
nou hij doet t niet zo goed bij mij nu eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is een lekkere makkelijke plant1x per 3 dagen een scheut water en blijft leven.
Een Topping dac?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja lekker wel he? Goed geluid, 4K 70" schermpje. Heerlijke bankIk ben tevree
![]()
Youtube klinkt een stuk beter op twee goede speakers. Heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.![]()
Oh. Nou weet niet wat 't is, maar alle planten bij mij komen keurig in bloeiquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij doet t niet zo goed bij mij nu eigenlijk
Well, life can be a riot
zit nu tijdje radio48 te luisteren. klinkt wel oke enzo?
zenden ze dat ook uit op die digitale radio ergens?Do what you love, love what you do!![]()
Nice.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar het idee van planar magnetic koptelefoons spreekt me wel aan.🐙![]()
Gewoon een Yamaha RX-570 versterker.quote:
Kreeg deze speakers gratis van een maatje die gaat verhuizen (dit zijn erg lekkere beukers, dus ik zei geen nee) maar daar moest een amp bij. Dat werd bij de kringloop óf deze of een Harmann Kardon.
Ik ben Yamaha fan, dus keuze was snel gemaakt.Well, life can be a riot
Mij ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar het idee van planar magnetic koptelefoons spreekt me wel aan.Trust nobody![]()
het gaat bij mij redelijk oke, althans ze gaan niet dood, maar wss te kleine potten alweer. maar voor u doet het hier nog goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Nou weet niet wat 't is, maar alle planten bij mij komen keurig in bloei
hulpverlening zei eens zie het aan je planten hoe het met je gaat
Daar heb je alleen wat aan als je speakers met adaptieve fourier golfloze flutters hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef kree het volgende:
zenden ze dat ook uit op die digitale radio ergens?![]()
Heb ik 99% van de tijd, maak me er niet druk om. Maar goed geluid is wel echt belangrijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb echt geen idee wat jullie zeggenLach met een schone bips![]()
Het grappige is dat met name saaie nummers uit de jaren '80 ineens echt debiel goed klinken!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar het idee van planar magnetic koptelefoons spreekt me wel aan.
Veel muziek klinkt ineens hyperrealistisch met deze set. Veel details springen er enorm hard uit, op een aangename manier.![]()
Ik bedoelde dat kastje op de linker speaker.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon een Yamaha RX-570 versterker.
Kreeg deze speakers gratis van een maatje die gaat verhuizen (dit zijn erg lekkere beukers, dus ik zei geen nee) maar daar moest een amp bij. Dat werd bij de kringloop óf deze of een Harmann Kardon.
Ik ben Yamaha fan, dus keuze was snel gemaakt.![]()
en met gouden connectors gesmeed door elven bij maanlicht enzo dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb je alleen wat aan als je speakers met adaptieve fourier golfloze flutters hebt
Soms is je woning een weerspiegeling van hoe het gaat he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat bij mij redelijk oke, althans ze gaan niet dood, maar wss te kleine potten alweer. maar voor u doet het hier nog goed.
Merk dat hier ook.
Als 't mentaal ff tegenzit stofzuig ik minder en gooi ik kleding van mij af en ligt dat soms gewoon dagen naast m'n bed. Als 't mentaal lekker gaat is mijn huisje spik en span.Well, life can be a riot
Een wedstrijdje ver plassen met audio apparatuurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb echt geen idee wat jullie zeggen![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik er direct een paar van kopenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Een wedstrijdje ver plassen met audio apparatuur
Trust nobody![]()
radio49?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef kree het volgende:
zenden ze dat ook uit op die digitale radio ergens?
Ze hebben vaste tijden dat ze draaien.![]()
Ooooh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat kastje op de linker speaker.
Dat
Dat is een Focusrite Scarlett 2i2
Well, life can be a riot
Als je er geen verstand van hebt, reageer dan nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
en met gouden connectors gesmeed door elven bij maanlicht enzo dus![]()
Deze is te makkelijk en maak ik niet maatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat met name saaie nummers uit de jaren '80 ineens echt debiel goed klinken!
Veel muziek klinkt ineens hyperrealistisch met deze set. Veel details springen er enorm hard uit, op een aangename manier.![]()
Moet wel zeggen de mid range sennheiser koptelefoons zijn serieus goed. En dan praat je richting de 200 euro. Dus niet de bovenklasse.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik 99% van de tijd, maak me er niet druk om. Maar goed geluid is wel echt belangrijk.![]()
Geen verstand van
Trust nobody![]()
Mijn huidige speakers waren vroeger fl.9000,-quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Een wedstrijdje ver plassen met audio apparatuur![]()
![]()
Echt he. Iedereen weet dat donkerbruine flutters het beste klinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, reageer dan nietWell, life can be a riot
Voor een keyboard of microfoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooooh.
Dat
Dat is een Focusrite Scarlett 2i2![]()
Ik heb een HD650.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk en maak ik niet maat![]()
Moet wel zeggen de mid range sennheiser koptelefoons zijn serieus goed. En dan praat je richting de 200 euro. Dus niet de bovenklasse.
Is op zich wel oké. Ze moesten wel eerst flink inbranden, of ik moest er nog aan wennen. Was eerst doodsaai.![]()
is het ja en heel goed begrepen al en het is ook waar, nu heb ik geen hulp meer onderhand, althans mag ze bellen altijd en speel in bandje waar er in zittenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms is je woning een weerspiegeling van hoe het gaat he.
Merk dat hier ook.
Als 't mentaal ff tegenzit stofzuig ik minder en gooi ik kleding van mij af en ligt dat soms gewoon dagen naast m'n bed. Als 't mentaal lekker gaat is mijn huisje spik en span.
heb nog wel een moeite om me in de lijn te houden moet ik zeggen, maar oke het hele alcohol verslaafde is er ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
je onderschat me in deze wssquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, reageer dan niet
Zelfde, en ik hoor het verschil niet met een koptelefoon die honderden euro's duurder is.quote:Lach met een schone bips![]()
Mijn planten gaan doodquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat bij mij redelijk oke, althans ze gaan niet dood, maar wss te kleine potten alweer. maar voor u doet het hier nog goed.
Trust nobody![]()
Oh ik absoluut wel, maar ik moet ook realistisch blijven qua budget.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde, en ik hoor het verschil niet met een koptelefoon die honderden euro's duurder is.![]()
![]()
BIjvoorbeeld. Is nu vooral gewoon een audio interface zodat ik 't geluid van de PC door m'n speakers/amp krijgquote:Well, life can be a riot
om wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat betekend je zorgt er niet zo goed voor dus. om?![]()
Een DAC dus!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld. Is nu vooral gewoon een audio interface zodat ik 't geluid van de PC door m'n speakers/amp krijg![]()
![]()
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar staat die 2e "s" in die afkorting eigenlijk voor?Trust nobody![]()
Staffelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar staat die 2e "s" in die afkorting eigenlijk voor?Well, life can be a riot
Jah ..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat betekend je zorgt er niet zo goed voor dus. om?Trust nobody![]()
omdat als je met hele andere dingen zit, je vergeet bv planten water te geven, je huis op te ruimenetc etc?quote:Do what you love, love what you do!![]()
jaaa oke, in that sense is het een DAC.quote:Well, life can be a riot
Ik had ooit een Denon versterker, dikke infinity speakers... Maar heb ik verkocht, ik heb een heel goed gehoor maar de nuances die audiofielen (niks mis mee) horen heb ik totaal niet. Dus prima voor mij nu met net boven middeklasse qua geluid voor mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik absoluut wel, maar ik moet ook realistisch blijven qua budget.Lach met een schone bips![]()
Heb ik al eens eerder aan iemand gevraagd, kreeg gelijk een hele preek dat ik een boomer was die niks wist van moderne afko's enzo, maar toen puntje bij paaltje kwam begreep diegene zelf ook niet waar die 2e "s" vandaan kwam.quote:
Bij "mss" is het wel duidelijk, maar bij "wss" slaat het gewoon nergens op.![]()
*vergeet*quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als je met hele andere dingen zit, je vergeet bv planten water te geven, je huis op te ruimenetc etc?
Trust nobody![]()
wat ik merkte en zeg ik even in het algemeen. doel in je leven zoeken. en of het nou werk is of hobby of vrijwillig. iets hebben helpt. TIPquote:Do what you love, love what you do!![]()
Zelfs Yoda zou rillingen krijgen bij je zinsbouw.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als je met hele andere dingen zit, je vergeet bv planten water te geven, je huis op te ruimenetc etc?![]()
Ook google komt niet tot een bevredigend antwoordquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder aan iemand gevraagd, kreeg gelijk een hele preek dat ik een boomer was die niks wist van moderne afko's enzo, maar toen puntje bij paaltje kwam begreep diegene zelf ook niet waar die 2e "s" vandaan kwam.
Bij "mss" is het wel duidelijk, maar bij "wss" slaat het gewoon nergens op.
T betekent wel waarschijnlijk
Gek heTrust nobody![]()
Toptipquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik merkte en zeg ik even in het algemeen. doel in je leven zoeken. en of het nou werk is of hobby of vrijwillig. iets hebben helpt. TIPTrust nobody![]()
Oew weet je nog welke Infinity's het waren?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had ooit een Denon versterker, dikke infinity speakers... Maar heb ik verkocht, ik heb een heel goed gehoor maar de nuances die audiofielen (niks mis mee) horen heb ik totaal niet. Dus prima voor mij nu met net boven middeklasse qua geluid voor mij.
Ik heb behoorlijke low-budget exemplaren van dat merk gehad, maar ze hebben ook echt legendarisch spul!![]()
![]()
WaarSchijnlijk Soms.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder aan iemand gevraagd, kreeg gelijk een hele preek dat ik een boomer was die niks wist van moderne afko's enzo, maar toen puntje bij paaltje kwam begreep diegene zelf ook niet waar die 2e "s" vandaan kwam.
Bij "mss" is het wel duidelijk, maar bij "wss" slaat het gewoon nergens op.
Als het waarschijnlijk is, maar niet altijd. Duh![]()
Ja vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook google komt niet tot een bevredigend antwoord
Gek he
Het is gewoon een luie kopie van "mss" zonder logica er achter.![]()
dit is het wel. maarja wil niet drammen erover. maar zo ervaarde ik hetquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
WaarSchijnlijk Soms.
Als het waarschijnlijk is, maar niet altijd. Duh
Trust nobody![]()
Geen idee meer, waren 2000 gulden per stuk. Had 2 van die grote palen staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew weet je nog welke Infinity's het waren?
Ik heb behoorlijke low-budget exemplaren van dat merk gehad, maar ze hebben ook echt legendarisch spul!Lach met een schone bips![]()
Dev AI To the rescue.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook google komt niet tot een bevredigend antwoord
Gek he
DAT!![]()
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn vraag.
Het is gewoon een luie kopie van "mss" zonder logica er achter.Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
dit is het wel. maarja wil niet drammen erover. maar zo ervaarde ik het!!!!!!!!!!
![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
dit is het wel. maarja wil niet drammen erover. maar zo ervaarde ik hetTrust nobody![]()
Ik ken de modelnamen en -nummers niet meer zo, maar ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt. Erg nice!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee meer, waren 2000 gulden per stuk. Had 2 van die grote palen staan.
Heb zelf overigens ook actieve JBL speakers van 200 watt gehad. Ernstig leuke dingen, maar spuuglelijk en enorm groot!![]()
![]()
jullie mogen wel vragen he? maar ik zeg min of meer wat mij hielp. en goed of er helemaal discussie over komt maakt me ook niet uit. wat ik denk dusDo what you love, love what you do!![]()
Waren in wit hout uitgevoerde speakers. 1 sub aan beide zijden. 2 normale speakers en tweeter beneden. Dat is alles wat ik er nog van weet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken de modelnamen en -nummers niet meer zo, maar ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt. Erg nice!
Heb zelf overigens ook actieve JBL speakers van 200 watt gehad. Ernstig leuke dingen, maar spuuglelijk en enorm groot!Lach met een schone bips![]()
Gewoon een lotusbloem in je hol steken voor anale ademhaling, en al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:39 schreef kree het volgende:
jullie mogen wel vragen he? maar ik zeg min of meer wat mij hielp. en goed of er helemaal discussie over komt maakt me ook niet uit. wat ik denk dus![]()
![]()
Als ik in Australië righting het noorden wil wandelen, moet ik dan mijn kompas richting "S" gaan, want Australie is de andere kant van de wereld? Confused
Zal ik mijn kompas gewoon maar thuis laten om verwarring te voorkomen?![]()
jij bent beetje opstandig vandaag valt me opquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een lotusbloem in je hol steken voor anale ademhaling, en al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Alleen vandaag valt het je op?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent beetje opstandig vandaag valt me op![]()
![]()
Laten we het kree vragen!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
Als ik in Australië righting het noorden wil wandelen, moet ik dan mijn kompas richting "S" gaan, want Australie is de andere kant van de wereld? Confused
Zal ik mijn kompas gewoon maar thuis laten om verwarring te voorkomen?![]()
![]()
Dank voor deze tip.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een lotusbloem in je hol steken voor anale ademhaling, en al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon!![]()
![]()
helpt altijd om met elkaar even over te kijken ja. en meningen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik tank E5 benzinequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gooi Vpower van shell in mijn scooter en rij 200 km op een tank. I don't give a fuck.
mwah ja soms wel meer, maar oke. ik hou van oprechte meningen enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
T was sarcasmequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
helpt altijd om met elkaar even over te kijken ja. en meningen.Trust nobody![]()
Ik niet, dikke vette lekker puhquote:![]()
En gewoon omdat het kan, maar vind je nog wel steeds tof!Lach met een schone bips![]()
Volgens Copilot AI:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
Zal ik mijn kompas gewoon maar thuis laten om verwarring te voorkomen?
Leuke gedachte, Maar nee, je hoeft je kompas niet andersom te gebruiken in Australië. 😊
Een kompas wijst altijd naar het magnetische noorden, waar je ook bent op de wereld. Dus als je in Australië richting het noorden wilt wandelen, volg je gewoon de "N" op je kompas — net zoals je dat in Nederland zou doen. Australië ligt wel aan de andere kant van de wereldbol ten opzichte van Europa, maar dat verandert niets aan hoe een kompas werkt.
Grappig genoeg voelt het soms alsof alles “omgekeerd” is in Australië — het water in de wc draait de andere kant op (sort of), Kerstmis valt midden in de zomer, en ja, je ziet andere sterren aan de hemel. Maar je kompas? Die blijft trouw aan het noorden.How can I make this topic about me?![]()
Dat van het draaien van het water komt alleen maar door de vorm van de afvoer daar, niet omdat je aan de andere kant van de planeet zit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Copilot AI:
Leuke gedachte, Maar nee, je hoeft je kompas niet andersom te gebruiken in Australië. 😊
Een kompas wijst altijd naar het magnetische noorden, waar je ook bent op de wereld. Dus als je in Australië richting het noorden wilt wandelen, volg je gewoon de "N" op je kompas — net zoals je dat in Nederland zou doen. Australië ligt wel aan de andere kant van de wereldbol ten opzichte van Europa, maar dat verandert niets aan hoe een kompas werkt.
Grappig genoeg voelt het soms alsof alles “omgekeerd” is in Australië — het water in de wc draait de andere kant op (sort of), Kerstmis valt midden in de zomer, en ja, je ziet andere sterren aan de hemel. Maar je kompas? Die blijft trouw aan het noorden.![]()
Ik jou ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik niet, dikke vette lekker puh![]()
En gewoon omdat het kan, maar vind je nog wel steeds tof!![]()
Als we het allemaal niet meer weten, kijk elkaar aan. Pak iedereen vast en zeg "Ook jij hoort erbij"Lach met een schone bips![]()
David Bowie z'n 80s output is echt
Well, life can be a riot
Ik dacht door de draaiing van de aardequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van het draaien van het water komt alleen maar door de vorm van de afvoer daar, niet omdat je aan de andere kant van de planeet zit.
Je zou maar in je tuin zitten
Traumahelikopter opgeroepen na steek van hoornaar, slachtoffer naar ziekenhuis Bron de GekderlanderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: