Ja lekker wel he? Goed geluid, 4K 70" schermpje. Heerlijke bankquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.
[ afbeelding ]
Het juiste punt is dat het afhangt van voorkeur en situatie, maar dat zie ik jou niet maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja als je 't zo bekijkt is 't ook onzin, maar je snapt m'n punt.
Hoe dat zo?quote:
nice damn hou ervan maar al die dingen zijn duur. en kan beetje wel met software ook denk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.
[ afbeelding ]
Is een lekkere makkelijke plantquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb zelfde soort plant links. hahaha
Ik dacht eerst evenquote:
nou hij doet t niet zo goed bij mij nu eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is een lekkere makkelijke plant1x per 3 dagen een scheut water en blijft leven.
Een Topping dac?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja lekker wel he? Goed geluid, 4K 70" schermpje. Heerlijke bankIk ben tevree
Youtube klinkt een stuk beter op twee goede speakers. Heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.
Oh. Nou weet niet wat 't is, maar alle planten bij mij komen keurig in bloeiquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij doet t niet zo goed bij mij nu eigenlijk
Nice.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een Yamaha RX-570 versterker.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar het idee van planar magnetic koptelefoons spreekt me wel aan.
het gaat bij mij redelijk oke, althans ze gaan niet dood, maar wss te kleine potten alweer. maar voor u doet het hier nog goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Nou weet niet wat 't is, maar alle planten bij mij komen keurig in bloei
Daar heb je alleen wat aan als je speakers met adaptieve fourier golfloze flutters hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef kree het volgende:
zit nu tijdje radio48 te luisteren. klinkt wel oke enzo?
zenden ze dat ook uit op die digitale radio ergens?
Heb ik 99% van de tijd, maak me er niet druk om. Maar goed geluid is wel echt belangrijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb echt geen idee wat jullie zeggen
Het grappige is dat met name saaie nummers uit de jaren '80 ineens echt debiel goed klinken!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar het idee van planar magnetic koptelefoons spreekt me wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |