11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.
Ik gooi Vpower van shell in mijn scooter en rij 200 km op een tank. I don't give a fuck.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik voor live en monitoring heb ik ook oke set.
Maar voor ff op laptop heb ik koptelefoon wel.
Marantz buizen bakquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.
Ik wil echt niet meer terug hoor.
Met moeite 6. 7 liter lukt al niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beter?!
Nou. Ik heb 2 Prachten van Synthese Classic speakers aan een Yamaha versterker hangen. Daar kan de gemiddelde koptelefoon niet tegen op hoor![]()
Mijn oude Beyerdynamic klonk fantastisch, maar je mist toch "iets" ademruimte, sound stage etc.
Wat voor koptelefoon heb jij?
heb dat. ik heb heel oke stereo monitor staan in oefenruimte. met powerd mixer en twee paar EV passieve monitor erop.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.
Ik wil echt niet meer terug hoor.
Ja als je 't zo bekijkt is 't ook onzin, maar je snapt m'n punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.
quote:
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |