alles wordt gefinancierd door mensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar in hoeverre is de "publieke omroep" nog publiek he (als in de zin iedereen moet het kunnen kijken omdat gefinancierd van belasting geld)
Ja post apocalyps via FM bandquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
alles wordt gefinancierd door mensen.
Publieke omroep zal wel blijven bestaan, maar op een andere manier.
Dat moeten mensen sowieso veel vaker doen, om kennis te nemen van mijn geniale bijdragen aan dit forum.quote:
het zou wel moeten maar of ze de financieering rond krijgen met alles die alles streamen, denk niet op huidige manier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
alles wordt gefinancierd door mensen.
Publieke omroep zal wel blijven bestaan, maar op een andere manier.
Tsjaaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
11 euro, kun je binnenkort net 3 liter benzine voor kopen of zo.
Gast jij zuigt de tank van de buurman nog leeg....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
ik luister die link ffquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat moeten mensen sowieso veel vaker doen, om kennis te nemen van mijn geniale bijdragen aan dit forum.
Vergelijk het eens met jaren terug. Heel veel omroepen zijn niet voor niks samen gegaan..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
het zou wel moeten maar of ze de financieering rond krijgen met alles die alles streamen, denk niet op huidige manier.
Ik zou luisteren via je speakers kweeniequote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij zuigt de tank van de buurman nog leeg....
En nu stop ik met die flauwe shit
net als de zorg enzo en NS en noem maar nog aantal op?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met jaren terug. Heel veel omroepen zijn niet voor niks samen gegaan..
koptelefoon werkt ook en beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou luisteren via je speakers kweenie
Met de huidige regering al helemaal niet idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
net als de zorg enzo en NS en noem maar nog aantal op?
we hebben nou eenmaal een regering die geen kant weet op te gaan blijkt.
zooitje is het en vraag me af of ze nog wel eens vertegenwoordigen wat we stemmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met de huidige regering al helemaal niet idd.
Met links is die kans groter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
zooitje is het en vraag me af of ze nog wel eens vertegenwoordigen wat we stemmen.
Binnekort weer kieze kweeniequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
zooitje is het en vraag me af of ze nog wel eens vertegenwoordigen wat we stemmen.
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.
whah weet niet hoor? tis ook echt geen enen partij waar ik me helemaal bij kan vinden.quote:
Beter?!quote:
weet ik voor live en monitoring heb ik ook oke set.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beter?!
Nou. Ik heb 2 Prachten van Synthese Classic speakers aan een Yamaha versterker hangen. Daar kan de gemiddelde koptelefoon niet tegen op hoor![]()
Mijn oude Beyerdynamic klonk fantastisch, maar je mist toch "iets" ademruimte, sound stage etc.
Wat voor koptelefoon heb jij?
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
11 euro is $12.60, zeg $12. Benzine is hier iets onder de $3/gallon. dus zeg 4 gallon voor die 11 euro. Dat is 15 liter.
Ik gooi Vpower van shell in mijn scooter en rij 200 km op een tank. I don't give a fuck.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik voor live en monitoring heb ik ook oke set.
Maar voor ff op laptop heb ik koptelefoon wel.
Marantz buizen bakquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.
Ik wil echt niet meer terug hoor.
Met moeite 6. 7 liter lukt al niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 euro is hier goed voor pakweg 6 of 7 liter benzine.
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beter?!
Nou. Ik heb 2 Prachten van Synthese Classic speakers aan een Yamaha versterker hangen. Daar kan de gemiddelde koptelefoon niet tegen op hoor![]()
Mijn oude Beyerdynamic klonk fantastisch, maar je mist toch "iets" ademruimte, sound stage etc.
Wat voor koptelefoon heb jij?
heb dat. ik heb heel oke stereo monitor staan in oefenruimte. met powerd mixer en twee paar EV passieve monitor erop.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een 2e hands versterker van Marktplaats en wat simpele speakers? Klinkt veel beter joh.
Ik wil echt niet meer terug hoor.
Ja als je 't zo bekijkt is 't ook onzin, maar je snapt m'n punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.
quote:
Ik had een Audeze LCD-X en een Decware Taboo MK III waarvan 1 lampje al $150 was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb twee goede speakers en daar kan een gemiddelde koptelefoon niet tegenop."
Ja, en een ander heeft een goede koptelefoon en daar kan een gemiddelde speaker weer niet tegenop. Wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |