Hey LYLTquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, jij en over niet slikken praten
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.
Okeeeequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheur
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.
Ik ben langer. Wel 1 cmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
quote:
Het water gaat heel duur worden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
en ben geen fan van zinloze overheid gesubsidieerde overheids product.
en valt die Navo top al helemaal onder, want ik en heel bedrijf last van.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.quote:
Het was leuk jullie te bolkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.
Weet je zeker dat die het niet had van een buurman?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.
quote:
Nee die hoorde het van zijn huisarts.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet had van een buurman?
Mwa dat lijkt mij ook een vermoeiend ietsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk naar een gifje van de prinsesjes die stomverveeld de hele dag op Koningsdag stonden te zwaaien.
Kijk en dat zijn de betrouwbare bronnen. Mits die het hebben van een patiėnt met waanbeeldenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee die hoorde het van zijn huisarts.
radio 49?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er zo, om 19:00 uur, weer uitzending op Radio 49 is.
Nee joh, dat zijn zwendelaars. Wat weten zij nou?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, ik dacht van de tandarts van de loodgieter die vorige week langsgeweest was,
Nee, want die is alleen langsgeweest maar heeft niet aangebeld. Maar daar maakte de overbuurvrouw die een kopje suiker kwam lenen van de broer van diezelfde tandarts wiens neef een loodgieterbedrijf heeft een heel verhaal van.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, ik dacht van de tandarts van de loodgieter die vorige week langsgeweest was,
Sowieso, en zeker voor die koters wat ze toentertijd nog waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat lijkt mij ook een vermoeiend iets
wie boeit dat ik ben 1.83 laatste meting. lol.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langZeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameter
inb4 daar kun je wel 1 pakje sigaretten voor kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.
lol het was niet mijn bedoeling om stemmingmakerij te maken hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!
Al lange nie al lange nie.....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
inb4 daar kun je wel 1 pakje sigaretten voor kopen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
11 euro? daar kun je nog niet eens een pakje sigaretten van kopen
Jawel. Van die Caballero's volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
per uur dus keer aantal weken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.
2 fluitjes op terras en niet naar de dames fluiten want dan wordt het nog duurder. Dat krijg je voor 11 eurootjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
wmah ongetwijfeld wordt t duurder, maar dat komt niet alleen daardoor. en uiteindelijk ben ik ook maar monteur in het hele geheel, heb er geen invloed op.quote:
stream link?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
X-Radio / ONZ Radio, hoe je het ook wil noemen...
Weet je wat Kree, ik ben er ook klaar mee die hele onzin. Ik blaas de hele bende vanavond nog af! Ga er niet heen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
wmah ongetwijfeld wordt t duurder, maar dat komt niet alleen daardoor. en uiteindelijk ben ik ook maar monteur in het hele geheel, heb er geen invloed op.
Diameter?!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
wie boeit dat ik ben 1.83 laatste meting. lol.
Radio 49 kun je hier horen: https://radio49.radio12345.com/quote:
kweet niet was er gister niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat Kree, ik ben er ook klaar mee die hele onzin. Ik blaas de hele bende vanavond nog af! Ga er niet heen.
thanksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Radio 49 kun je hier horen: https://radio49.radio12345.com/
Actueel topic is hier: MUZ / [Radio 49] #4128 - Boudewijn de Groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |