Zimbabwaanse dollars?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik de rest als wc papier ophangen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....
precies en ik woon in randstad net als heel veel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal van jouw belastingcenten ja!Draai je al die overuren zodat de politie lekker flappen kan liggen tellen met hun bonussen!
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....
Dat vind ik zo'n leipe currency. Dat was vroeger nog best wel wat waard.quote:
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langZeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameter
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
precies en ik woon in randstad net als heel veel.
Echt goed idee we gooien dat plat omdat navo top en trump komt voor 2 uur...
wtf
maand(en) wegen dicht in zeg maar waar het het meest druk is,. echt weer NL dit. prestige project en beste jongetje van de klas willen zijn.
Spanje zegt fuck t maar met dart beleid over militair budget,
kijk wij hebben geen keuze maar reken die kosten maar door, uiteindelijk betalen we ze als burger op de ene of andere manier. voor een top hier. reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
Ja doe ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
Helloquote:
Gast, jij en over niet slikken pratenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!
Ben ik zo onderhand ook weer aan het worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |