Letterlijk dus waar je hiermee op reageert!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh wat me opviel, ik heb zelf ook geen zin om het uit te zoeken nl...
maar oke zie wat tegen reacties en denk ik, wat hebben jullie uitgevonden? Ik hoorde dit en dat is mijn enige bron ook eigenlijk zonder nog te zoeken. maar denk betrouwbaar.
nog even dit erover, dat hoeft niet, maar ik zet er mijn vraagtekens wel bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
paar graadjes minder dan vandaagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook heet, maar dan vooral bewolkt, dus niet meer de brandende zon. Ik weet niet of dat beter is of dat het dan juist broeierig wordt.
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
nog even dit erover, dat hoeft niet, maar ik zet er mijn vraagtekens wel bij.
genoeg dus om het ff te noemen hier, het helemaal uitzoeken, tja. ik ga het ook niet doen. maar was wel iets waarvan ik dacht merkwaardig.
alleen als het jullie boeit, het zijn ook jullie belastingen waar het heen gaatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!
Of @Novaquote:
Het zal me royaal aan de anus oxideren wat de goudvis van het neukertje van de buurvrouw van de rechercheur je heeft ingefluisterd!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
alleen als het jullie boeit, het zijn ook jullie belastingen waar het heen gaat
Ik heb een fietsband te plakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!
Allemaal van jouw belastingcenten ja!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
en ben geen fan van zinloze overheid gesubsidieerde overheids product.
en valt die Navo top al helemaal onder, want ik en heel bedrijf last van.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?
neuh. dit was van serieuze collega en ik denk geloofwaardig verhaal. maar is altijd buiten media gebleven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal me royaal aan de anus oxideren wat de goudvis van het neukertje van de buurvrouw van de rechercheur je heeft ingefluisterd!
Ben ieder jaar weer blij dat ik ruim miljoen mag aftikken bij de fiscus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
en ben geen fan van zinloze overheid gesubsidieerde overheids product.
en valt die Navo top al helemaal onder, want ik en heel bedrijf last van.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?
Wel knap van je collega, dat hij het niet aan Shownieuws of zo heeft doorgegeven!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. dit was van serieuze collega en ik denk geloofwaardig verhaal. maar is altijd buiten media gebleven.
Baht?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ieder jaar weer blij dat ik ruim miljoen mag aftikken bij de fiscus.
Nou lang....quote:
Zimbabwaanse dollars?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik de rest als wc papier ophangen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....
precies en ik woon in randstad net als heel veel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal van jouw belastingcenten ja!Draai je al die overuren zodat de politie lekker flappen kan liggen tellen met hun bonussen!
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....
Dat vind ik zo'n leipe currency. Dat was vroeger nog best wel wat waard.quote:
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langZeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameter
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
precies en ik woon in randstad net als heel veel.
Echt goed idee we gooien dat plat omdat navo top en trump komt voor 2 uur...
wtf
maand(en) wegen dicht in zeg maar waar het het meest druk is,. echt weer NL dit. prestige project en beste jongetje van de klas willen zijn.
Spanje zegt fuck t maar met dart beleid over militair budget,
kijk wij hebben geen keuze maar reken die kosten maar door, uiteindelijk betalen we ze als burger op de ene of andere manier. voor een top hier. reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
Ja doe ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
Helloquote:
Gast, jij en over niet slikken pratenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!
Ben ik zo onderhand ook weer aan het worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |