SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat zou heel fijn zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we tot eind morgenochtend nog steeds lol hebben!Breekt zo lekker 't weekend doormidden.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een halve Jos Brinkie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
Maar hoe hoog waren die bonussen ongeveer dan?![]()
Das godverdomme keiliefquote:Well, life can be a riot
Of Sandra Reemer eigenlijk, die zogenaamd een ton bij de winnaars thuis kwam afleveren, maar wat ook gelijk weer meegenomen werd.![]()
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
Maar hoe hoog waren die bonussen ongeveer dan?
en ik heb niet gezocht maar de hele aanleiding was dat ze als politie medewerkers collectief toen een rechtszaak hebben aangespannen tegen de staat.
dat verliep ofzo en heeft iedereen die uitkering gehad. maar pin me niet vast op details. dat is wat ik hoorde onder lunch pauze he.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.
en ik heb niet gezocht maar de hele aanleiding was dat ze als politie medewerkers collectief toen een rechtszaak hebben aangespannen tegen de staat.
dat verliep ofzo en heeft iedereen die uitkering gehad. maar pin me niet vast op details. dat is wat ik hoorde onder lunch pauze he.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Je hebt ergens iets gehoord maar je kunt het ook wel helemaal mis hebben, maar toch heb je er wel een mening over als het echt zou zijn, ook al heb je er ook wel begrip voor.
Helder!![]()
![]()
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Net als die hont die nergens meer voor betaald.quote:Well, life can be a riot
En toch moeten we er een mening over hebben!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niks![]()
![]()
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt ergens iets gehoord maar je kunt het ook wel helemaal mis hebben, maar toch heb je er wel een mening over als het echt zou zijn, ook al heb je er ook wel begrip voor.
Helder!
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil eigenlijk met mijn kayak het water op. Ik wil eigenlijk een lange wandeling gaan maken.
Maar ik heb een hoop was die opgevouwen moet worden, een woonkamer die een grote puinhoop is, en ik ga woensdag al op vakantie. Dus maar even een lekker muziekje opzetten en aan de slag![]()
![]()
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.Well, life can be a riot
Dus de hond van de vrouw van je collega die connecties heeft bij de recherche vertelde iets wat je niet helemaal tof vindt en dus moeten we het er hier over hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheur
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.Helder!
![]()
Ignorance is bliss, dus laten zoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niks![]()
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.![]()
Ik krijg alleen bolussenquote:Well, life can be a riot
Het hep op Feesb.....ach laat ook maar!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggen![]()
![]()
Ja volgens mij is dat ook zo, begreep ik van iemandquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggenWell, life can be a riot
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker belangrijk, stoppen we geen tijd in.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.How can I make this topic about me?![]()
Bolkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.![]()
whah ik denk dat zo gegaan is, er over moeten hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de hond van de vrouw van je collega die connecties heeft bij de recherche vertelde iets wat je niet helemaal tof vindt en dus moeten we het er hier over hebben.Helder!
Niet eens zo, maar geef het maar ff aan
Do what you love, love what you do!![]()
doe linkje ff?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikekrt hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?How can I make this topic about me?![]()
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweestUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja precies, dat idee heb ik ook wel… ergens zal het vast te vinden zijn, maar om daar nou helemaal induiken… laat ik ook maar aan de speurneuzen over 😄. En sowieso, klinkt best aannemelijk zoals je het zegt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.![]()
Pas op het is warmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweest
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
neuh wat me opviel, ik heb zelf ook geen zin om het uit te zoeken nl...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
maar oke zie wat tegen reacties en denk ik, wat hebben jullie uitgevonden? Ik hoorde dit en dat is mijn enige bron ook eigenlijk zonder nog te zoeken. maar denk betrouwbaar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweest
Ik ben eigenlijk constant buiten. Heerlijk. In de stad geweest, in het park geweest....
Nu fietsbandreparatie in de tuin...How can I make this topic about me?![]()
Nou als je er over nadenkt is 't eigenlijk gewoon een wisselwerking he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je ze? Of gooi je dat eruit?Well, life can be a riot
nouja ik ook dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja precies, dat idee heb ik ook wel… ergens zal het vast te vinden zijn, maar om daar nou helemaal induiken… laat ik ook maar aan de speurneuzen over 😄. En sowieso, klinkt best aannemelijk zoals je het zegt.Do what you love, love what you do!![]()
Niet uitglijden over de zweetdruppels van iemand andersquote:Well, life can be a riot
Com Truisequote:
Well, life can be a riot
Haha, zo erg is t bijna wel iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet uitglijden over de zweetdruppels van iemand anders"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
was ik gisteren ook hele dag buiten, maar ben binnen dingentjes aan het doenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk constant buiten. Heerlijk. In de stad geweest, in het park geweest....
Nu fietsbandreparatie in de tuin...Uw ADH vitamine Worst
Morgen wordt het ook heet, maar dan vooral bewolkt, dus niet meer de brandende zon. Ik weet niet of dat beter is of dat het dan juist broeierig wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ik gisteren ook hele dag buiten, maar ben binnen dingentjes aan het doenHow can I make this topic about me?![]()
"Zeg hee, AI dinges, enzo....ik heb schurft aan alles wat met AI te maken heeft....enzo....maar nu je er toch over vraagt: hoe zit dat met die bonussen van een halve ton of zo bij de politie, wat ik van de zus van de cavia van de buurvrouw heb gehoord van wie de man bij de recherche werkt, en klopt het dat jullie met dat AI dinges de wereld straks gaan overnemen, enzo?"quote:![]()
Letterlijk dus waar je hiermee op reageert!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh wat me opviel, ik heb zelf ook geen zin om het uit te zoeken nl...
maar oke zie wat tegen reacties en denk ik, wat hebben jullie uitgevonden? Ik hoorde dit en dat is mijn enige bron ook eigenlijk zonder nog te zoeken. maar denk betrouwbaar.![]()
![]()
nog even dit erover, dat hoeft niet, maar ik zet er mijn vraagtekens wel bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
genoeg dus om het ff te noemen hier, het helemaal uitzoeken, tja. ik ga het ook niet doen. maar was wel iets waarvan ik dacht merkwaardig.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
paar graadjes minder dan vandaagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook heet, maar dan vooral bewolkt, dus niet meer de brandende zon. Ik weet niet of dat beter is of dat het dan juist broeierig wordt.Uw ADH vitamine Worst
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
nog even dit erover, dat hoeft niet, maar ik zet er mijn vraagtekens wel bij.
genoeg dus om het ff te noemen hier, het helemaal uitzoeken, tja. ik ga het ook niet doen. maar was wel iets waarvan ik dacht merkwaardig.![]()
![]()
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
alleen als het jullie boeit, het zijn ook jullie belastingen waar het heen gaatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!
Do what you love, love what you do!![]()
Vraag het ai @kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of @Novaquote:Well, life can be a riot
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
en ben geen fan van zinloze overheid gesubsidieerde overheids product.
en valt die Navo top al helemaal onder, want ik en heel bedrijf last van.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?Do what you love, love what you do!![]()
Het zal me royaal aan de anus oxideren wat de goudvis van het neukertje van de buurvrouw van de rechercheur je heeft ingefluisterd!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
alleen als het jullie boeit, het zijn ook jullie belastingen waar het heen gaat![]()
![]()
Liefjoulangtijd
Well, life can be a riot
Ik heb een fietsband te plakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En of wij het dus ff verder voor jou willen uitzoeken idd!
How can I make this topic about me?![]()
Allemaal van jouw belastingcenten ja!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?Draai je al die overuren zodat de politie lekker flappen kan liggen tellen met hun bonussen!
![]()
![]()
neuh. dit was van serieuze collega en ik denk geloofwaardig verhaal. maar is altijd buiten media gebleven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal me royaal aan de anus oxideren wat de goudvis van het neukertje van de buurvrouw van de rechercheur je heeft ingefluisterd!Do what you love, love what you do!![]()
Ben ieder jaar weer blij dat ik ruim miljoen mag aftikken bij de fiscus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?Lach met een schone bips![]()
Wel knap van je collega, dat hij het niet aan Shownieuws of zo heeft doorgegeven!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. dit was van serieuze collega en ik denk geloofwaardig verhaal. maar is altijd buiten media gebleven.![]()
![]()
Baht?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ieder jaar weer blij dat ik ruim miljoen mag aftikken bij de fiscus.![]()
Nou lang....quote:
Well, life can be a riot
Zimbabwaanse dollars?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik de rest als wc papier ophangen.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....![]()
![]()
precies en ik woon in randstad net als heel veel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal van jouw belastingcenten ja!Draai je al die overuren zodat de politie lekker flappen kan liggen tellen met hun bonussen!
Echt goed idee we gooien dat plat omdat navo top en trump komt voor 2 uur...
wtf
maand(en) wegen dicht in zeg maar waar het het meest druk is,. echt weer NL dit. prestige project en beste jongetje van de klas willen zijn.
Spanje zegt fuck t maar met dart beleid over militair budget,
kijk wij hebben geen keuze maar reken die kosten maar door, uiteindelijk betalen we ze als burger op de ene of andere manier. voor een top hier. reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er zo, om 19:00 uur, weer uitzending op Radio 49 is.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook lengte is in the eye of the beholder....Zeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameter
Well, life can be a riot
Dat vind ik zo'n leipe currency. Dat was vroeger nog best wel wat waard.quote:
Maar nu koop je een fles Cola in Zimbabwe en dat kost dan 93 triljoen zimbabwaanse dollar.Well, life can be a riot
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... 175 is nou ook weer niet zo bijster langZeker niet voor een man.
Ik was 't op een gegeven moment bijna ook in diameterLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
precies en ik woon in randstad net als heel veel.
Echt goed idee we gooien dat plat omdat navo top en trump komt voor 2 uur...
wtf
maand(en) wegen dicht in zeg maar waar het het meest druk is,. echt weer NL dit. prestige project en beste jongetje van de klas willen zijn.
Spanje zegt fuck t maar met dart beleid over militair budget,
kijk wij hebben geen keuze maar reken die kosten maar door, uiteindelijk betalen we ze als burger op de ene of andere manier. voor een top hier. reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!![]()
![]()
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.How can I make this topic about me?![]()
Slow down brotherThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja doe ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
Ik ben ook wel tevreden met m'n lengte. Een maatje van mij is 164, die heeft het er wel druk mee in z'n hoofd.Well, life can be a riot
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gast, jij en over niet slikken pratenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ongehoord gewoon!
Wij slikken het niet meer langer!
Lach met een schone bips![]()
Ben ik zo onderhand ook weer aan het worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: