Bolkquote:
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.
whah ik denk dat zo gegaan is, er over moeten hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de hond van de vrouw van je collega die connecties heeft bij de recherche vertelde iets wat je niet helemaal tof vindt en dus moeten we het er hier over hebben.Helder!
doe linkje ff?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikekrt hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
Ja precies, dat idee heb ik ook wel… ergens zal het vast te vinden zijn, maar om daar nou helemaal induiken… laat ik ook maar aan de speurneuzen over 😄. En sowieso, klinkt best aannemelijk zoals je het zegt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.
Pas op het is warmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweest
neuh wat me opviel, ik heb zelf ook geen zin om het uit te zoeken nl...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert hier wat in het topic en hebt zoiets van: "Kan iemand dit ff voor me uitzoeken?" ?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
even proberen naar de winkel te lope, ben nog niet buiten geweest
Nou als je er over nadenkt is 't eigenlijk gewoon een wisselwerking he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg je ze? Of gooi je dat eruit?
nouja ik ook dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja precies, dat idee heb ik ook wel… ergens zal het vast te vinden zijn, maar om daar nou helemaal induiken… laat ik ook maar aan de speurneuzen over 😄. En sowieso, klinkt best aannemelijk zoals je het zegt.
Niet uitglijden over de zweetdruppels van iemand andersquote:
Com Truisequote:
Haha, zo erg is t bijna wel iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet uitglijden over de zweetdruppels van iemand anders
was ik gisteren ook hele dag buiten, maar ben binnen dingentjes aan het doenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk constant buiten. Heerlijk. In de stad geweest, in het park geweest....
Nu fietsbandreparatie in de tuin...
Morgen wordt het ook heet, maar dan vooral bewolkt, dus niet meer de brandende zon. Ik weet niet of dat beter is of dat het dan juist broeierig wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ik gisteren ook hele dag buiten, maar ben binnen dingentjes aan het doen
"Zeg hee, AI dinges, enzo....ik heb schurft aan alles wat met AI te maken heeft....enzo....maar nu je er toch over vraagt: hoe zit dat met die bonussen van een halve ton of zo bij de politie, wat ik van de zus van de cavia van de buurvrouw heb gehoord van wie de man bij de recherche werkt, en klopt het dat jullie met dat AI dinges de wereld straks gaan overnemen, enzo?"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |