Hey LYLTquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plus je kunt er toch niets aan veranderen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, jij en over niet slikken praten
Gedaan. 200 miljoen gedeeld door 18 miljoen. 11 euro voor een eenmalig iets. Niet janken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
reken het maar uit kosten gedeeld door inwoners van NL die belasting betalen.
Okeeeequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheur
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.
Ik ben langer. Wel 1 cmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt, denk dat jij je drukker maakt om je lengte dan anderen. Wie geeft een neuk? Je bent gewoon zoals je bent en 175 is niet klein hoor.
quote:
Het water gaat heel duur worden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef kree het volgende:
ik ben soms best wel eens gefrustreerd want zie ik mijn salaris strook en hoeveel eraf gaat enzo.
en ben geen fan van zinloze overheid gesubsidieerde overheids product.
en valt die Navo top al helemaal onder, want ik en heel bedrijf last van.
1.000.000.000 per uur he? wie betalen dat?
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.quote:
Het was leuk jullie te bolkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.
Weet je zeker dat die het niet had van een buurman?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De neef van mijn vader hoorde van achterneef waarvan de vrouw het gehoord had van een nichtje van de buurman dat morgen de aarde vergaat. Just so you know.
quote:
Nee die hoorde het van zijn huisarts.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet had van een buurman?
Mwa dat lijkt mij ook een vermoeiend ietsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk naar een gifje van de prinsesjes die stomverveeld de hele dag op Koningsdag stonden te zwaaien.
Kijk en dat zijn de betrouwbare bronnen. Mits die het hebben van een patiënt met waanbeeldenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee die hoorde het van zijn huisarts.
radio 49?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:50 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er zo, om 19:00 uur, weer uitzending op Radio 49 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |