Een DAC dus!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld. Is nu vooral gewoon een audio interface zodat ik 't geluid van de PC door m'n speakers/amp krijg
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar staat die 2e "s" in die afkorting eigenlijk voor?
Staffelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar staat die 2e "s" in die afkorting eigenlijk voor?
Jah ..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat betekend je zorgt er niet zo goed voor dus. om?
omdat als je met hele andere dingen zit, je vergeet bv planten water te geven, je huis op te ruimenetc etc?quote:
jaaa oke, in that sense is het een DAC.quote:
Ik had ooit een Denon versterker, dikke infinity speakers... Maar heb ik verkocht, ik heb een heel goed gehoor maar de nuances die audiofielen (niks mis mee) horen heb ik totaal niet. Dus prima voor mij nu met net boven middeklasse qua geluid voor mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik absoluut wel, maar ik moet ook realistisch blijven qua budget.
Heb ik al eens eerder aan iemand gevraagd, kreeg gelijk een hele preek dat ik een boomer was die niks wist van moderne afko's enzo, maar toen puntje bij paaltje kwam begreep diegene zelf ook niet waar die 2e "s" vandaan kwam.quote:
*vergeet*quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als je met hele andere dingen zit, je vergeet bv planten water te geven, je huis op te ruimenetc etc?
wat ik merkte en zeg ik even in het algemeen. doel in je leven zoeken. en of het nou werk is of hobby of vrijwillig. iets hebben helpt. TIPquote:
Zelfs Yoda zou rillingen krijgen bij je zinsbouw.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als je met hele andere dingen zit, je vergeet bv planten water te geven, je huis op te ruimenetc etc?
Ook google komt niet tot een bevredigend antwoordquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder aan iemand gevraagd, kreeg gelijk een hele preek dat ik een boomer was die niks wist van moderne afko's enzo, maar toen puntje bij paaltje kwam begreep diegene zelf ook niet waar die 2e "s" vandaan kwam.
Bij "mss" is het wel duidelijk, maar bij "wss" slaat het gewoon nergens op.
Toptipquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik merkte en zeg ik even in het algemeen. doel in je leven zoeken. en of het nou werk is of hobby of vrijwillig. iets hebben helpt. TIP
Oew weet je nog welke Infinity's het waren?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had ooit een Denon versterker, dikke infinity speakers... Maar heb ik verkocht, ik heb een heel goed gehoor maar de nuances die audiofielen (niks mis mee) horen heb ik totaal niet. Dus prima voor mij nu met net boven middeklasse qua geluid voor mij.
WaarSchijnlijk Soms.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder aan iemand gevraagd, kreeg gelijk een hele preek dat ik een boomer was die niks wist van moderne afko's enzo, maar toen puntje bij paaltje kwam begreep diegene zelf ook niet waar die 2e "s" vandaan kwam.
Bij "mss" is het wel duidelijk, maar bij "wss" slaat het gewoon nergens op.
Ja vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook google komt niet tot een bevredigend antwoord
T betekent wel waarschijnlijk
Gek he
dit is het wel. maarja wil niet drammen erover. maar zo ervaarde ik hetquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
WaarSchijnlijk Soms.
Als het waarschijnlijk is, maar niet altijd. Duh
Geen idee meer, waren 2000 gulden per stuk. Had 2 van die grote palen staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew weet je nog welke Infinity's het waren?
Ik heb behoorlijke low-budget exemplaren van dat merk gehad, maar ze hebben ook echt legendarisch spul!
Dev AI To the rescue.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook google komt niet tot een bevredigend antwoord
T betekent wel waarschijnlijk
Gek he
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn vraag.
Het is gewoon een luie kopie van "mss" zonder logica er achter.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
dit is het wel. maarja wil niet drammen erover. maar zo ervaarde ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |