Ik bedoelde dat kastje op de linker speaker.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon een Yamaha RX-570 versterker.
Kreeg deze speakers gratis van een maatje die gaat verhuizen (dit zijn erg lekkere beukers, dus ik zei geen nee) maar daar moest een amp bij. Dat werd bij de kringloop óf deze of een Harmann Kardon.
Ik ben Yamaha fan, dus keuze was snel gemaakt.
en met gouden connectors gesmeed door elven bij maanlicht enzo dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb je alleen wat aan als je speakers met adaptieve fourier golfloze flutters hebt
Soms is je woning een weerspiegeling van hoe het gaat he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat bij mij redelijk oke, althans ze gaan niet dood, maar wss te kleine potten alweer. maar voor u doet het hier nog goed.
hulpverlening zei eens zie het aan je planten hoe het met je gaat
Een wedstrijdje ver plassen met audio apparatuurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb echt geen idee wat jullie zeggen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik er direct een paar van kopen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Een wedstrijdje ver plassen met audio apparatuur
radio49?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:25 schreef kree het volgende:
zit nu tijdje radio48 te luisteren. klinkt wel oke enzo?
zenden ze dat ook uit op die digitale radio ergens?
Ooooh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat kastje op de linker speaker.
Als je er geen verstand van hebt, reageer dan nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
en met gouden connectors gesmeed door elven bij maanlicht enzo dus
Deze is te makkelijk en maak ik niet maatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat met name saaie nummers uit de jaren '80 ineens echt debiel goed klinken!
Veel muziek klinkt ineens hyperrealistisch met deze set. Veel details springen er enorm hard uit, op een aangename manier.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik 99% van de tijd, maak me er niet druk om. Maar goed geluid is wel echt belangrijk.
Mijn huidige speakers waren vroeger fl.9000,-quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Een wedstrijdje ver plassen met audio apparatuur
Echt he. Iedereen weet dat donkerbruine flutters het beste klinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, reageer dan niet
Voor een keyboard of microfoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooooh.
Dat
Dat is een Focusrite Scarlett 2i2
Ik heb een HD650.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk en maak ik niet maat![]()
Moet wel zeggen de mid range sennheiser koptelefoons zijn serieus goed. En dan praat je richting de 200 euro. Dus niet de bovenklasse.
is het ja en heel goed begrepen al en het is ook waar, nu heb ik geen hulp meer onderhand, althans mag ze bellen altijd en speel in bandje waar er in zittenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms is je woning een weerspiegeling van hoe het gaat he.
Merk dat hier ook.
Als 't mentaal ff tegenzit stofzuig ik minder en gooi ik kleding van mij af en ligt dat soms gewoon dagen naast m'n bed. Als 't mentaal lekker gaat is mijn huisje spik en span.
je onderschat me in deze wssquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, reageer dan niet
Zelfde, en ik hoor het verschil niet met een koptelefoon die honderden euro's duurder is.quote:
Mijn planten gaan doodquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat bij mij redelijk oke, althans ze gaan niet dood, maar wss te kleine potten alweer. maar voor u doet het hier nog goed.
hulpverlening zei eens zie het aan je planten hoe het met je gaat
Oh ik absoluut wel, maar ik moet ook realistisch blijven qua budget.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde, en ik hoor het verschil niet met een koptelefoon die honderden euro's duurder is.
BIjvoorbeeld. Is nu vooral gewoon een audio interface zodat ik 't geluid van de PC door m'n speakers/amp krijgquote:
om wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat betekend je zorgt er niet zo goed voor dus. om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |