https://www.google.com/se(...)QaJOJG5n97_UP-pfWyQUquote:Op maandag 16 juni 2025 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk met jouw land?
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
Gen Z hier![]()
Wat zou de gemiddelde generatie op FOK! zijn?
Blijkbaar Y, of Millenial, net als ik.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.
Ohhh gaafquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gingen vanavond even de gemiddelde leeftijd in Tivoli-Vredenburg omlaag trekken. Concert van Alan Parsons Project![]()
Generatie X hier kennelijk (bouwjaar 72, geboortejaar 73)quote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Blijkbaar Y, of Millenial, net als ik.
Moest het ook Googelen
Ooohhhquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gingen vanavond even de gemiddelde leeftijd in Tivoli-Vredenburg omlaag trekken. Concert van Alan Parsons Project![]()
Dat is millenialquote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.
Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om avocado te proberen. Doe mij maar kruisbessen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is millenialDe avocado-generatie ook wel genoemd.
Sterrenbeelden zijn best leuk tochIk ben stier zon en steenbok rising.
Ik lees al een poosje mee en vind het intrigerend. Lastig, ontregelend. Heeft het een naam? Weet je hoe je eraan gekomen bent? Heb je het al lang?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat laatste: dat weet ik niet zo goed. Soms stelt het wel degelijk gerust, maar vaak niet en soms maakt het het erger. Het is niet voor niks dat googlen iets is wat ik zo min mogelijk probeer te doen (maar wat dus niet altijd lukt).
[KNIP]
Maar ik werk wel toe naar zo min mogelijk gebruik ja
quote:
quote:
quote:
Heb je dan geen zwaar leven als je ca. 10 maanden per jaar geen kruisbessen kunt eten?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om avocado te proberen. Doe mij maar kruisbessen.
Hé, tourt die weer?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Blijft dat lekker? Ik ben altijd een beetje hesistant geweest om bevroren avo te kopen van de AH.quote:
Of jam van maken. Grotere kruisbesstruiken kunnen meer dan 5kg bessen hebben heb ik es gelezen. Dan zou ik over een paar jaar op meer dan 30kg zittenquote:
Kruisbessenvlaaien en/ of uitdelen en/of fokmeet…quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of jam van maken. Grotere kruisbesstruiken kunnen meer dan 5kg bessen hebben heb ik es gelezen. Dan zou ik over een paar jaar op meer dan 30kg zitten
Ha, je hebt gelijk. ( het was een beetje onrustig vannacht. Een beetje.)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:48 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
[..]Raar gedroomd?
Hier is het een halve maand later.
[..]
Hoe ging het gister met de laatste polonaise door het oude huis?quote:
De weemoed was groot, leeg en katerig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe ging het gister met de laatste polonaise door het oude huis?
En hoe groot was de weemoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
P.S. leuk, dat je ernaar vraagt.![]()
Ooohquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Uhuquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
De weemoed was groot, leeg en katerig.
Alle apparaten werden gecontroleerd door hun makelaar. De onze registreerde de meterstanden.
Het was schoon en leeg.
Dat vond ‘men’ het vermelden waard.Toch wel einde van een tijdperk natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
Moet even indalen. Maar hopelijk daarna weer helemaal gelukkig op de nieuwe stek.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Alle apparaten werden gecontroleerd door hun makelaar. De onze registreerde de meterstanden.
Het was schoon en leeg.
Dat vond ‘men’ het vermelden waard.Dat klinkt als de best mogelijke overdracht. Het zal wel gek wakker worden zijn voor jullie. Einde van een tijdperk maar ook einde van een groot deel van het project van de laatste maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
Spoilers!
Blijkbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, tourt die weer?
Een paar jaar geleden ging zijn optreden in Carré niet door wegens ernstige rugklachten en dat is nooit meer ingehaald…
quote:
Marineren in dumplingazijn, szechuanpeper en crispy chili oil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Na de "wat moet ik met mijn aubergine"vraag van gisteren, vandaag deze:
Wat moet ik met mijn oesterzwammen die ineens ontploft zijn?
De veilige, altijd jummie versie, is opbakken en dan op toast
Oh. Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Marineren in dumplingazijn, szechuanpeper en crispy chili oil.
Imho het lekkerst als je het eerst pruttelt in een pannetje en vervolgens de heteluchtoven in tot krokante stukjes.
Sausje maken met zelfde dingen als marinade + grof gesneden knoflook, gebakken eitje en wat gewokte nappa kool er bij en je hebt lunch
Had je die VK versie nog gezien?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Na de "wat moet ik met mijn aubergine"vraag van gisteren, vandaag deze:
[..]
Het was schoon en leeg.
Dat vond ‘men’ het vermelden waard.Wat een kadootjes over en weer, is dat eigenlijk gewoon met huis verkopen? Wel erg leuk binnenkomen zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
En voor jou/jullie begint het leven nu met 1 huis. Dit huis. Met alle herinneringen uit het oude in je hart![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bewolkte dag hier, alleen hangt die bewolking gelukkig te laag om over onze berg heen te komen en ligt dus alleen in de vallei naar de kusten hebben wij het tering warm.
Koolmees heeft een gasbetonblok van het kippenhok gekraakt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wij hebben de koper van ons huis even gesproken tijdens de eindinspectie. Ik heb ook wel alle gebruiksaanwijzingen enzo achtergelaten voor hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een kadootjes over en weer, is dat eigenlijk gewoon met huis verkopen? Wel erg leuk binnenkomen zo
En voor jou/jullie begint het leven nu met 1 huis. Dit huis. Met alle herinneringen uit het oude in je hart
Het is niet ongebruikelijk om de andere partij pas bij de notaris voor het eerst te zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een kadootjes over en weer, is dat eigenlijk gewoon met huis verkopen? Wel erg leuk binnenkomen zo
En voor jou/jullie begint het leven nu met 1 huis. Dit huis. Met alle herinneringen uit het oude in je hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 17-06-2025 15:40:35 ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:24 schreef AnneX het volgende:
Mét excuses van philips?
Gwn al even bezig met accounts van MnX vernieuwen en wijzigen. Een stuk of tien.
Nu was er tijd om ongestoord ervoor te gaan zitten.
Zg. familievoordeel van mobiel bellen bij delta houdt niks in.
Hoe doen ze dat dan met ongepland overlijden, laten ze die mensen liggen tot na de navotop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Dit is wat wij zojuist hoorden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan met ongepland overlijden, laten ze die mensen liggen tot na de navotop?
Het is gediagnosticeerd als ziekteangst stoornis. Ik denk terugkijkend dat het begonnen is bij het hormonen spuiten voor eicellen invriezen. In oktober 2020 verhuisde ex hier weg en kwam ik voor het eerst helemaal alleen te wonen (ervoor 6 jaar met ex en daarvoor altijd met huisgenoten), en ik had toen de eerste keer dat ik ziek was met overgeven wel dat ik me ineens realiseerde van oh shit als ik nu flauwval oid lig ik hier alleen, maar daar bleef het ook bij. En dan appte ik de buren van joe ik ben ziek dat jullie t weten, en was dat het zegmaar. Bij het eicellen invriezen, zomer 2021, moest ik allerlei hormonen spuiten en werd ik wel echt angstig, dat ik een eierstok draaiing zou krijgen of overstimulatie en dat dan niet op tijd zou merken of zo ziek ervan dat ik niet meer aan bel kon trekken en help want alleen dus niemand anders die dat dan kan doen.. en dat bleef ook nadat de eerste echo geweest was en duidelijk was dat het iig geen overstimulatie was. Dat werd zo erg dat ik de laatste paar dagen van het spuiten bij mn ouders heb geslapen omdat ik niet meer alleen in huis durfde te zijn. Dat is het eerste moment dat ik me kan herinneren dat ik echt angstig werd van het idee dat er misschien iets levensbedreigends kon gebeuren waarbij ik dan alleen was en niemand dan zou kunnen ingrijpen als ik het zelf niet op tijd door zou hebben of niet meer zou kunnen. En daarna is het denk ik langzaam aan steeds iets erger geworden. Waarbij de hersenschudding die ik okt 2021 opliep en ik pas zomer 2022 weer helemaal van was hersteld (qua weer fulltime kunnen werken en me mezelf voelen), op zijn minst niet meegeholpen heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik lees al een poosje mee en vind het intrigerend. Lastig, ontregelend. Heeft het een naam? Weet je hoe je eraan gekomen bent? Heb je het al lang?
( 'Gaat je geen flikker aan' is een acceptabel antwoord!
Nee, maar men zou zoiets ook niet van de maatschappij moeten mogen verwachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is wat wij zojuist hoorden.
En een verdrietige echtgenoot ga ik deze vragen niet stellen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:24 schreef AnneX het volgende:
Mét excuses van philips?
Gwn al even bezig met accounts van MnX vernieuwen en wijzigen. Een stuk of tien.
Nu was er tijd om ongestoord ervoor te gaan zitten.
Zg. familievoordeel van mobiel bellen bij delta houdt niks in.
PfffftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee of die hier nog is, maar oh wat heb ik daar jarenlang veel geld uitgegeven. Zoveel nieuwe hobby's begonnen daar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef Blues het volgende:
Onverwachts bezoek van bonuszoon van g vanmiddag
We hebben vanmiddag bij pipoos een leuk kleipakket gekocht voor de jariggeweeste A.
Compleet met allerlei gereedschap. Zo'n zaak is een walhalla voor creabea's zeg![]()
Meteen een idee opgedaan: een klant achter ons kocht een kadobon! Dat onthoud ik![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of die hier nog is, maar oh wat heb ik daar jarenlang veel geld uitgegeven. Zoveel nieuwe hobby's begonnen daar.
En eventueel nu invriezen en later jam van maken kan ook, ik gebruik meestal ingevroren bessen voor smoothies. Banaan uit de winkel, honing van de imker en de rest uit eigen tuin/vriezer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of jam van maken. Grotere kruisbesstruiken kunnen meer dan 5kg bessen hebben heb ik es gelezen. Dan zou ik over een paar jaar op meer dan 30kg zitten
Blijft prima, ik vergeet verse avocado altijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Blijft dat lekker? Ik ben altijd een beetje hesistant geweest om bevroren avo te kopen van de AH.
Als je stroom hebt is een ventilatortje ideaal bij een kraam, of iets om mee te wapperen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Nog even snel een tafelventilator besteld. Hij wordt omschreven als ideaal voor op de camping dus ik denk dat ik er ook wel een plekje voor kan vinden in onze marktkraam de komende weekenden
We hebben stroom maar deze is sowieso ook oplaadbaar dus iets meer vrijheidquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je stroom hebt is een ventilatortje ideaal bij een kraam, of iets om mee te wapperen.
Natte handdoek in de nek en goed drinken.
Nee. Lijkbezorging gaat gewoon door. Tenminste het vervoer naar een rouwcenter. De uitvaart zelf kan wel uitgesteld of verplaats worden. Er zijn gewoon procedures voor. Niets bijzonders. Hooguit dat het wat langer duurt voor de uitvaart zelf is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan met ongepland overlijden, laten ze die mensen liggen tot na de navotop?
Ja waterpunten zijn wel belangrijk, welke markt sta je?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben stroom maar deze is sowieso ook oplaadbaar dus iets meer vrijheid![]()
En ik las dat ze extra waterpunten gaan installeren
Action heeft een ventilator met water reservoir. Op usb-C. De fan is niet echt stil te noemen. maar dat ding verneveld dus water in de luchtstroom. Geeft nog iets meer verkoeling.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Nog even snel een tafelventilator besteld. Hij wordt omschreven als ideaal voor op de camping dus ik denk dat ik er ook wel een plekje voor kan vinden in onze marktkraam de komende weekenden
Dit weekend Venlo en Leuth.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja waterpunten zijn wel belangrijk, welke markt sta je?
Ik sta op een markt in Groningen en heb geen stroom (dus natte doek en wapperding mee)
Binnenkort eens even kijken. Deze week helaas geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Action heeft een ventilator met water reservoir. Op usb-C. De fan is niet echt stil te noemen. maar dat ding verneveld dus water in de luchtstroom. Geeft nog iets meer verkoeling.
Ik doe vooral het noorden en jij het zuidenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit weekend Venlo en Leuth.
Weekend erna Maastricht en Gemert.
In Groningen is het vaak wel iets koeler toch? Alle kleine beetjes helpen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar tegelijkertijd doe ik ook een stuk minder veiligheidsgedrag dan eerder: ik temperatuur niet meer 5x per uur als ik me niet lekker voel, meet niet meer elke keer als ik iets voel bloeddruk en saturatie, maak niet meer elke keer als ik iets voel een notitie in medische noodgevallen info op telefoon 'voor als er iets gebeurt als ik buiten ben zodat hulpdiensten weten wat het mss kan zijn', app niet meer elke keer als ik iets voel de buren 'zodat iemand ervan weet als er iets gebeurt'. En ik ben minder vaak echt zodanig in paniek dat ik hele nachten wakker lig van piekeren, en heb ook minder vaak dat ik echt huisarts of huisartsenpost nodig heb om te geloven dat er niks ernstigs is, dus eigen verstand of geruststelling van een vriendin of hier is nu vaker al 'genoeg'.
Dus in dat opzicht is er wel echt vooruitgang, met minder veiligheidsgedrag ben ik minder vaak echt 'helemaal de weg kwijt'. Ik denk alleen dus wel bij meer dingen dat ik er misschien wel dood aan kan gaan en word daar dan onrustig/angstig van. Dat is wel jammer, maar ergens ook logisch, denk ik. Want eerder had ik dan denk ik onbewust al veiligheidsgedrag ingezet waardoor ik pas écht angstig werd als dat niet meer werkte, en nu zonder of met veel minder veiligheidsgedrag merk ik het dus al eerder als ik ergens onrustig van wordt.
Sorry, lange post geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er een tijd komt dat je weer helemaal jezelf voelt en ook een soort van "vrede" met je zelf
Vandaag was het een emotioneel beladen dag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Yinny op 17-06-2025 22:54:01 (Iets vergeten) ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 een hele dikke knuffel! Je bent al zo ver gekomen en heb al zo veel gedaan de afgelopen tijd wat uit angst een tijd geleden niet zou hebben gedaan!
Aangezien ik ook lappen tekst kwijt wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er een tijd komt dat je weer helemaal jezelf voelt en ook een soort van "vrede" met je zelf
Vandaag was het een emotioneel beladen dag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Dank je wel voor het nemen van de moeite!quote:
Dat zei mijn psych 30 jaar geleden ook; een angststoornis komt vaker voor bij mensen met een hogere intelligentie. Snel, verbindingen (ook de verkeerde), 27 scenario's tegelijk en naast elkaar. Dat is dan tenminste nog iets, dacht ik toen.quote:
Gofter.quote:Vandaag was het een emotioneel beladen dag..
Jullie maken een aanbouw ter grootte van mijn huisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier was vandaag fijn. De vierde vakantiedag en Pieps laatste dinsdag. Ze doet het best ok. Ze ging net tot twee keer toe brokjes eten, dat was 2 weken geleden. Ze is geel door (waarschijnlijk) leververvetting en staat wat wankel op de pootjes maar heeft vandaag best veel levenslust.
Wij hebben vandaag ons vooral met mogelijke verbouwingsplannen beziggehouden. We gaan er toch echt werk van maken. We willen een aanbouw van 55 vierkante meter. Daar moet o.a. een nieuwe keuken in. En voor we het wisten waren we bezig in de Ikea keukenplanner.
Stel, je houdt van koken, kookt vaak samen en je bent een hamster, is 10 strekkende meter keuken overdreven als je ook een bijkeuken hebt? Nee toch?
Je moet toch ergens je pannen kwijtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier was vandaag fijn. De vierde vakantiedag en Pieps laatste dinsdag. Ze doet het best ok. Ze ging net tot twee keer toe brokjes eten, dat was 2 weken geleden. Ze is geel door (waarschijnlijk) leververvetting en staat wat wankel op de pootjes maar heeft vandaag best veel levenslust.
Wij hebben vandaag ons vooral met mogelijke verbouwingsplannen beziggehouden. We gaan er toch echt werk van maken. We willen een aanbouw van 55 vierkante meter. Daar moet o.a. een nieuwe keuken in. En voor we het wisten waren we bezig in de Ikea keukenplanner.
Stel, je houdt van koken, kookt vaak samen en je bent een hamster, is 10 strekkende meter keuken overdreven als je ook een bijkeuken hebt? Nee toch?
Mijn aanrechten doen 3x2,5m. Waarvan 2x op een blok, dus in theorie meer opties aan de zijkanten. Daar zit kraan en kookplaat in (niet dat je dit allemaal niet weet, maar toch).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij had Lucky vorige week gezegd dat ze morgen een afspraak hebben bij de dierenarts. Dus vandaar de berichtjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Er stond toch laatste dinsdag en niet laatste dag?![]()
Gedoe hier, container in de VS. Container is niet helemaal gelijk beladen, links zwaarder dan rechts zeg maar. Ze willen hem niet vanuit de haven naar de klant brengen. In ontwikkelde landen pomp je de luchtvering wat meer op aan de zware kant. Blijkbaar rijden ze daar nog met bladveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 18-06-2025 16:00:43 ]
Laatst een filmpje gekeken van een Amerikaanse trucker die aan het proberen is om Scania daar aan de mens te krijgen. Amerikaanse trucks hebben onder andere geen airbags, slechtere remmen, minder vermogen, wel een grote neus maar minder ruimte en comfort voor de chauffeur.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Er stond toch laatste dinsdag en niet laatste dag?![]()
Gedoe hier, container in de VS. Container is niet helemaal gelijk beladen, links zwaarder dan rechts zeg maar. Ze willen hem niet vanuit de haven naar de klant brengen. In ontwikkelde landen pomp je de luchtvering wat meer op aan de zware kant. Blijkbaar rijden ze daar nog met bladveren
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:38 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…korenfestival Buitengewoon gaat niet door vanwege te verwachten temp.![]()
Vorig jaar was het inderdaad ook té warm en ben ik na één optreden afgehaakt.
Sneu ook voor de organisatie.
En voor mij geen aubade door de fietsers, die langs mijn huis komen. 🎼 🎶
Hebben jullie ook afspraken of situaties of wedstrijden, die vanwege de temp. worden afgelast?Ik heb geen toegangskaarten, maar van mij mag dat feest op de A10 rond Amsterdam aankomend weekend wel afgelast worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik vanwege de daardoor verwachte het hele weekend met de auto de stad niet of nauwelijks in of uit, terwijl ik daar wel plannen voor had…
Oh ja…de nieuwe bewoners wilden verhuizen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen toegangskaarten, maar van mij mag dat feest op de A10 rond Amsterdam aankomend weekend wel afgelast worden.
Nu kan ik vanwege de daardoor verwachte het hele weekend met de auto de stad niet of nauwelijks in of uit, terwijl ik daar wel plannen voor had…
Hoe lang was het al bekend dat dat feest zou zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen toegangskaarten, maar van mij mag dat feest op de A10 rond Amsterdam aankomend weekend wel afgelast worden.
Ja, dat gevoel geeft mij ook wel troostquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:27 schreef Queller het volgende:
Piepje![]()
Eén van de mooiste dingen die je voor je dier kunt doen, maar het went nooit.
Sterkte![]()
Alleen de ring Noord niet, maar daar moet dus al het verkeer naar en langs Amsterdam overheen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja…de nieuwe bewoners wilden verhuizen.![]()
Is de hele A10 afgesloten?
# provinciaaltje
Al lang, maar daar houdt de honkbalcompetitie geen rekening mee…quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe lang was het al bekend dat dat feest zou zijn?
En Zandvoortselaan Bij H-A is ook nog eens dicht vanaf morgen 23u. Dus omrijden via VOgelenzangse weg.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:11 schreef Blues het volgende:
Bloedheet aankomend weekend en de treinen rijden niet naar ZandvoortBovendien is er een erg populair evenement op het circuit.
Lekkere timing
Tja…pannenkoeken kan altijd nog. Amersfoort is beetje ver…Dank je zover.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken in bos eigenlijk alleen een pannenkoekentent waar ze ook gewoner eten verkopen.
Ja en in Amersfoort vind ik bergpaviljoen bistronomique heel mooi buiten, maar niet per se heel lekker.
Oh ja bij Kerckebosch ben ik wel eens geweest. Dat is wel precies wat ik me bij een 'behoorlijk' restaurant voorstel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Candaasje het volgende:
Echt in het bos ken ik eigenlijk enkel Mas Montagne bij Amerongen, maar dat is lunch/borrel.
Geen idee hoe goed ze zijn verder, de locatie is fijn zo in het bos en ze hebben plantaardige kroketten dus dan ben ik al tevreden![]()
In Zeist zit nog restaurant kasteel Kerkebosch, krijgt wel goede reviews zover ik even snel zie. Zelf nog niet gegeten.
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Bij heel wat van die dingen die je (in het verleden) noemde had ik echt iets van "bestaat dat joh" - zo ook nu met een medische noodgevallen app.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook ICE nummers in mijn telefoon: de mensen die ze moeten bellen als zoiets gebeurt (familie en beste vriendin). Ouders daarom ook echt met de naam Ouders in het adresboek.
Nu staan die nummers ook in de app, maar zitten bij mijn contacten niet in de weg.
Ik heb geen angststoornis, maar het is een kleine moeite die potentieel veel leed kan besparen.
Ingewikkeld @vlindertje89 als het aan de ene kant stukken beter gaat, maar daardoor aan de andere kant opeens rafeltjes komen. Gelukkig laat je je er niet door tegenhouden, als ik lees hoe je dagen verlopen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fronleichnam, in delen van Duitsland ook. Op weg naar m'n huis zag ik bij de katholieke kerk ook geel/witte vaantjes hangen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:59 schreef Candaasje het volgende:
morgen is een feestdag in Oostenrijk…
NRW ligt morgen ook plat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fronleichnam, in delen van Duitsland ook. Op weg naar m'n huis zag ik bij de katholieke kerk ook geel/witte vaantjes hangen.
Waar hebben je ouders een camper gehuurd joh? Harrie's handelsonderneming, handel in campers, magneetvisspul en fatbikes?
En de keuze is gevallen op Kerckebosch. Beetje sjiek ook, denk ik zo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Candaasje het volgende:
Echt in het bos ken ik eigenlijk enkel Mas Montagne bij Amerongen, maar dat is lunch/borrel.
Geen idee hoe goed ze zijn verder, de locatie is fijn zo in het bos en ze hebben plantaardige kroketten dus dan ben ik al tevreden![]()
In Zeist zit nog restaurant kasteel Kerkebosch, krijgt wel goede reviews zover ik even snel zie. Zelf nog niet gegeten.
Aha, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij had Lucky vorige week gezegd dat ze morgen een afspraak hebben bij de dierenarts. Dus vandaar de berichtjes
Zou je denken hèquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fronleichnam, in delen van Duitsland ook. Op weg naar m'n huis zag ik bij de katholieke kerk ook geel/witte vaantjes hangen.
Waar hebben je ouders een camper gehuurd joh? Harrie's handelsonderneming, handel in campers, magneetvisspul en fatbikes?
x2, veel sterktequote:Op donderdag 19 juni 2025 08:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
voor @:lucky_strike
Het is klote, maar het is ook liefde.
Sterkte zo. Komt er een boom of plant op het graf?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank weer allemaal. Alles is voorbereid. Het graf is vanochtend gegraven, de perfect doos is gezocht en ontdaan van plastic. Ik heb ook de stofschaar opgezocht zodat ik de rits van haar kussenboesje kan knippen. We zitten nu bij haar in de keuken. Om 13.00 komt de dierenarts.
Het is goed zo. Ze is een geweldige poes geweest maar er is niet veel meer van over. Er is nog levenslust maar haar lijf kan het niet meer aan.
Ik ben vooral heel blij dat ze rustig naar haar einde heeft toegeleefd en dat er geen epileptische aanvallen of andere drama's zijn geweest. En tot gisteren spinde ze nog gewoon bij een aai. Ik was ook wel bang dat ze niets meer van ons wilde weten en in zichzelf zou keren.
Dank. Ze ligt straks tussen de vlier en de vlinderstruik in. Lekker in de zon, op een plek waar er zeer waarschijnlijk nooit meer gegraven hoeft te worden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sterkte zo. Komt er een boom of plant op het graf?
Zeer herkenbaar uit de glorieuze tijd dat wij nog een schoonmaker haddenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:44 schreef Barreltje het volgende:
voor Piep
hier zijn de poezels weer goedgekeurd vandaag dus die hoeven hopelijk een jaar lang de dierenarts niet meer te zien, al vermoed ik dat de rode jeweetwelkater toch weer wat uitvreet in die tijd..
verder moest ik vanmorgen vroeg opstaan want ik moest het huis oruimen want de schoonmaakster kwamtypisch weer.
Mooie plekquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank. Ze ligt straks tussen de vlier en de vlinderstruik in. Lekker in de zon, op een plek waar er zeer waarschijnlijk nooit meer gegraven hoeft te worden.
Ach gutquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooie plek
Wij vonden dat hele graven best pittig en best diep, 60 cm of zo toch?
Xena was heel nieuwsgierig tijdens het graven, snuffelen en kijken, maar zag dat het goed was
Ach…daar ligt Piep in ieder geval vorstvrij. 😘quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach gut![]()
Ik geloof dat J 80cm heeft aangehouden. Met deze hitte was dat zeker pittig.
Ik heb net opgeruimd voor de dierenartsquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar uit de glorieuze tijd dat wij nog een schoonmaker hadden
Ik vind opruimen best logisch, want het maakt beter schoon zonder troep. Schoonmaken voor de schoonmaakster is wel typisch jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:44 schreef Barreltje het volgende:
voor Piep
hier zijn de poezels weer goedgekeurd vandaag dus die hoeven hopelijk een jaar lang de dierenarts niet meer te zien, al vermoed ik dat de rode jeweetwelkater toch weer wat uitvreet in die tijd..
verder moest ik vanmorgen vroeg opstaan want ik moest het huis oruimen want de schoonmaakster kwamtypisch weer.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze hond ligt rillend als een rietje achterin de gang dus waarschijnlijk komt er zo onweer.
Hebben jullie dan festivals? Want dat is ook vast geen pretjequote:Op donderdag 19 juni 2025 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Slim om dat af te zeggen @:Kaatje1, zaterdag en zondag wordt het qua temperatuur niet erg prettig.
Vrijdag, zaterdag en zondagquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan festivals? Want dat is ook vast geen pretje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben haar met water uit de gieter overgoten. Ze was dol op die gieter. Ik kon nooit de planten watergeven zonder dat zij uit de straal wilde lebberen![]()
We zijn verdrietig, moe en ook tevreden met hoe het verlopen is.Spoilers!
Komt daar nog wel volk op af eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag
Ik kijk er wel een beetje tegen op, maarja. Gewoon rustig blijven.
Voor vrijdag en zaterdag zijn tickets verkocht, dus ik ga er van uit dat de meeste mensen dan toch wel komen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt daar nog wel volk op af eigenlijk?
Wat ontzettend rot van die pijn joh, kan je met h.a. overleggen over betere pijnstilling?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor @:lucky_strike en @:jflip
Stuk drukker spreekuur dan dinsdag. Soms zou je die mensen ook met de koppen tegen elkaar willen slaan. Sinds een paar dagen is het moratorium eraf…waarom zijn ze niet ingepland bij IND….17.000 mensen![]()
Kinderverjaardag in dorp verder aanstaande zaterdag maar afgezegd, in een tuin zonder zuchtje wind met 31 gr vind ik geen goed plan. Heb nu al zoveel pijn en dan is het nu zelfs koel.
Heb ik gedaan. Mag van 6 naar 8 paracetamol per dag, liever niet te vaak ibu. Alternatief gaat prednison worden en dat wil ik echt nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat ontzettend rot van die pijn joh, kan je met h.a. overleggen over betere pijnstilling?
Ik hoor je er best veel ovrr
Goede vraag. Je zegt dingen af, vermijdt dingen en slaapt slecht. Dan lijkt me dat je wel toe bent aan het zwaardere werk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:44 schreef derLudolf het volgende:
8*500mg paracetamol mag toch altijd wel @:Kaatje1 en hoezo wil je nu nog geen prednison? Ja het is rotzooi maar ook monsterspul. Aan elk criterium wil je voldoen tot het "nu wel" wordt?
omdat het tijdelijk is en kan best veel schade kan toebrengen. Geen idee wanneer "nu wel" gaat zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:44 schreef derLudolf het volgende:
8*500mg paracetamol mag toch altijd wel @:Kaatje1 en hoezo wil je nu nog geen prednison? Ja het is rotzooi maar ook monsterspul. Aan elk criterium wil je voldoen tot het "nu wel" wordt?
Alles kan. Behalve Wim.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
omdat het tijdelijk is en kan best veel schade kan toebrengen. Geen idee wanneer "nu wel" gaat zijn.
Ik (of eigenlijk de huisarts) zit verkeerd, ik zoek het nu weer op en het is juist niet goed. De huisarts had het er een paar keer over maar de dermatoloog juist niet. Maar fysio staat wel op de planning. De fysiotherapeut bij het centrum waar ik patiënt ben en die dat doet is er nu niet, haar bellen staat voor maandag op de planningquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alles kan. Behalve Wim.
Geen idee op welke termijn prednison schadelijk is, maar meestal ben je na één of twee weken er een klaar mee en kun je weer een tijd zonder.
Ik vorige week vrijdag. Stadswandeling en Nederlands Mijnmuseum in Heerlenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:01 schreef sigme het volgende:
Ik heb de vandaag teamuitje. Anderhalf uur wandelen door mooi natuurgebied, anderhalf uurvaren met fluisterboot. Met dit weer , uitstekend te doen.
Nu een hapje eten maar ik wacht even tot de rij voor het buffer is opgelost.
Heb jij ook dat je je lymfeknopen moet 'aanzetten' en dan jezelf weird moet aaien om herstel en betere afvoer te stimuleren of is dat een hobby die ik vooral mag oppakken omdat er in me gesneden is?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Mag van 6 naar 8 paracetamol per dag, liever niet te vaak ibu. Alternatief gaat prednison worden en dat wil ik echt nog niet.
Begrijp op fora dat dit weer echt doffe ellende is voor iedereen. Alles zwelt op en dat doet zeer. Merk het heel erg aan de steunkousen, die knellen nu erg. Daarnaast zijn ze ook heet. Maar niet aandoen (laatst een dagje gedaan) is helaas nog pijnlijker.
Dus uitzitten, af en toe klagen en rustig aan doen.
Net een heel fijn en informatief webinar gehad over werk. Alleen voor onze clienten is het nog niet veel fijner.
Nee dat heb ik niet. Maar lymfoedeem (vocht wat niet afgevoerd kan worden) is wat anders dan lipoedeem (vet dat niet afgevoerd kan worden). Eerste heb ik in mijn onderbenen en dat kan redelijk onder controle gehouden worden met de steunkousen. En weird of niet weird, aaien is inderdaad geen pretje, denk dat jij ook wel weet wat huidpijn is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je je lymfeknopen moet 'aanzetten' en dan jezelf weird moet aaien om herstel en betere afvoer te stimuleren of is dat een hobby die ik vooral mag oppakken omdat er in me gesneden is?
Ik heb dat dus in mijn bovenlijf, en nu blijk ik tot mijn grote verbazing daar zelf met weird aaien de afvoer enorm van te kunnen stimuleren (in opdracht van en met uitleg van oedeemfysio). En heb ook uitleg gekregen over benen, waar het ook schijnt te werken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Maar lymfoedeem (vocht wat niet afgevoerd kan worden) is wat anders dan lipoedeem (vet dat niet afgevoerd kan worden). Eerste heb ik in mijn onderbenen en dat kan redelijk onder controle gehouden worden met de steunkousen. En weird of niet weird, aaien is inderdaad geen pretje, denk dat jij ook wel weet wat huidpijn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een leed allemaal overal![]()
Ik koop maar gewoon nog wat biljetjes![]()
Oei oei oei![]()
Deze(voor ¤ 426 all-in)
[ afbeelding ]
of deze(voor ¤ 307 all-in)?
[ afbeelding ]
Of is dat wel de juiste vraag?
AllebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heeft er tenminste iemand hier een goede dag
Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AllebeiDan heeft er tenminste iemand hier een goede dag
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi dat ik gisteren voor wat extra billetjesbestedingsgeld heb gezorgd voor je
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hotel!quote:
Ja maar hoezo vies voelen. Mevrouwtje ik-ga-wel-een-dagje-eerder-kan-ik-lekker-24-uur-in-bad-liggenquote:
Alles is nu kutquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag de barbecue maar in elkaar gezet. Vandaag valt het niet zo op dat we eigenlijk niet zo blij zijn met deze nieuwe. Niet dat er iets mis mee is, maar de euforie van de eerste bbq hebben we nu niet meer natuurlijk.
Morgen is alles vast ook nog kut dus we gaan naar de woonboulevard. Moet gebeuren en morgen is er wel een mooi moment voor.
Moet ik nu echt uitleggen dat je het kunt lezen alsof ik voor jouw beurs achter het station heb gestaan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar hoezo vies voelen. Mevrouwtje ik-ga-wel-een-dagje-eerder-kan-ik-lekker-24-uur-in-bad-liggen
Ik WOON achter het station. Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik nu echt uitleggen dat je het kunt lezen alsof ik voor jouw beurs achter het station heb gestaan?
Nou 16 danquote:En ik lig geen 24 uur in bad want ik moet eerst nog werken
Ik wel. En ik houd ook nog steeds van mezelf hoor. En van mijn dirty mindquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar dit is echt raar Catjen. Niemand ziet dat zo. Niet hier. Luv joe
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi dat ik gisteren voor wat extra billetjesbestedingsgeld heb gezorgd voor je
IntrigerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Mooi, dan zitten we weer op één lijnquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wel. En ik houd ook nog steeds van mezelf hoor. En van mijn dirty mind
Valt mee hoor, we hebben gewoon direct bij het hotel kleinere kamers geboekt en die waren hihi haha tientjes goedkoperquote:
Anticlimaxquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor, we hebben gewoon direct bij het hotel kleinere kamers geboekt en die waren hihi haha tientjes goedkoper
Prednison kan heel schadelijk zijn, omdat het allerlei reacties onderdrukt. Soms is dat goed, soms wordt het onderliggende probleem daarvan veel erger, wat dan pas opgemerkt wordt wanneer gestopt wordt met de prednison. En die schade is niet altijd dan nog te herstellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alles kan. Behalve Wim.
Geen idee op welke termijn prednison schadelijk is, maar meestal ben je na één of twee weken er een klaar mee en kun je weer een tijd zonder.
Ja snap ik. Maar ja ik zat al een tijdje naar die ene te loeren en toen ontdekte ik net pas die andere. Dus ja samen zijn die wel gewoon. Jeweet. Groepjequote:Op donderdag 19 juni 2025 21:11 schreef sigme het volgende:
Ik nam de billetjes zonder gaten, @:dr_flash, als ik moest kiezen.
Sowwyquote:
Prednison is gewoon kut en rotzooi wat daarnaast ook wel iets doetquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Prednison kan heel schadelijk zijn, omdat het allerlei reacties onderdrukt. Soms is dat goed, soms wordt het onderliggende probleem daarvan veel erger, wat dan pas opgemerkt wordt wanneer gestopt wordt met de prednison. En die schade is niet altijd dan nog te herstellen.
Joh ga jij lekker achter het station staan met je vieze hersensquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sowwy![]()
En DAAROM moet je zulke dingen niet uitleggen Fles
Ja dat snap ik. Maar die met gaten is dan weer geen pick25 toch? Dus die gatenkaas heeft alleen zin samen met die ander want dan zijn ze 25/25/25. Dus de gatenkaas in z'n uppie is meer gat dan blad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar ja ik zat al een tijdje naar die ene te loeren en toen ontdekte ik net pas die andere. Dus ja samen zijn die wel gewoon. Jeweet. Groepje
Nou nee geen Pick25 want ander systeem. In de Criswell Comprehensive Catalog of Confederate Paper Money zijn ze wel allebei Type-25 (T-25) en dat is ook wat er op de headr staat en daarom telt hetquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar die met gaten is dan weer geen pick25 toch? Dus die gatenkaas heeft alleen zin samen met die ander want dan zijn ze 25/25/25. Dus de gatenkaas in z'n uppie is meer gat dan blad.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
allebei Type-25 (T-25) en dat is ook wat er op de headr staat en daarom telt het
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ja lieve kijkbuiskindertjes, Catske en Fleske gaan weer de hort op allen
A TRIPLE PLAYquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar die met gaten is dan weer geen pick25 toch? Dus die gatenkaas heeft alleen zin samen met die ander want dan zijn ze 25/25/25. Dus de gatenkaas in z'n uppie is meer gat dan blad.
Ik kan het je vertellen, maar het zou je niets zeggen.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is gebeurd. Na de eerste injectie ging Piep geheel in stijl flink braken. Niet gek want een kwartier daarvoor heeft ze nog enorm veel gegeten. Daarna verliep alles soepel. Ze sliep mooi in.
We hebben haar begraven in haar favoriete houding.BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben haar met water uit de gieter overgoten. Ze was dol op die gieter. Ik kon nooit de planten watergeven zonder dat zij uit de straal wilde lebberen![]()
We zijn verdrietig, moe en ook tevreden met hoe het verlopen is.![]()
![]()
*stil*quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooiste is denk ik toch wel deze:
[ afbeelding ]
Pick matches Grade
Serial matches Denomination
Vind daar nog maar eens een tweede van
Dat allemaalquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alles is nu kut
En na een poosje wordt het minder kut.
Tot het weer ‘normaal’ is. Met van tijd tot tijd een kutmoment door een geur, geluid, gebeurtenis of gewoon willekeurige mijmer. Maar degaat steeds meer overheersen, in mijn ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan kan ik eea bijhouden als chef weg is en als ie terug is mag ie zelf met het grote mannen spul aan de slag
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bij normale mensen niet, maar met jouw buren wel is dat wel vreemd te verwachten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:21 schreef Sarabi het volgende:
Nu om bij half 11 is het niet vreemd om te verwachten dat het wat zachter kan toch?
Ik denk niet dat ze dat nog ruikenquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij normale mensen niet, maar met jouw buren wel is dat wel vreemd te verwachten.
Kun je met een drone geen stinkende vloeistoffen verspreiden bedenk ik me ineens.
Oh, gadver dat is ook echt wel een van de smerigste luchten die er is. Varkensmest is ook wel vrij intens maar niet echt vloeibaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat nog ruiken24/7 stinkt hun tuin toch naar wiet. Ook als er dus andermans kinderen zitten.
Een van de redenen waarom we nooit een raam open kunnen zetten. Want er zit altijd wel iemand tussen 6.00 en 2.00 te blowenquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, gadver dat is ook echt wel een van de smerigste luchten die er is. Varkensmest is ook wel vrij intens maar niet echt vloeibaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Bezichtigingen goed plannen, soms worden mensen naar de Efteling gestuurd als op sommige mensen geen overlast is gewenstquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom we nooit een raam open kunnen zetten. Want er zit altijd wel iemand tussen 6.00 en 2.00 te blowen![]()
Wie wil dit huis nu niet van ons overkopen.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:15 schreef Barreltje het volgende:
ik heb besloten dat er hier ook maar een electrische grastrimmer moet komen. we hebben er ook een op benzine ( Aspen) maar dat ding is loodzwaar en ik krijg het niet voor elkaar om hem aan het werk te trekkenIk ben groot fan van mijn zeis. Lichter dan de bosmaaier, en gaat sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan kan ik eea bijhouden als chef weg is en als ie terug is mag ie zelf met het grote mannen spul aan de slag
En 's nachts in een zwarte monnikspij daarmee op de ramen kloppen van het lokale bejaardentehuis is een bijkomend vermaak.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van mijn zeis. Lichter dan de bosmaaier, en gaat sneller.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En 's nachts in een zwarte monnikspij daarmee op de ramen kloppen van het lokale bejaardentehuis is een bijkomend vermaak.
Prachtigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt ook gewoon een lantarenpaal laten overwoekeren![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel gewoon goed. Het gaat wel geloof ik. Nu in elk geval.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe is de eerste nacht gegaan @:lucky_strike ?
Leuk om eindelijk een beeld bij je te hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb net een stapel (16 stuks) schouderkarbonades gevacumeerd en ingevroren. Pfalzdorfer Landschwein, scharrelvarken die een flink deel van hun leven lekker in de weide rennen en wroeten. Wat mij (weer eens) opviel, het vlees was droog, droog als in het lekte geen vloeistof, wat het bij de Supermarkt en de meeste slagers altijd doet. Kan je zien dat het een andere kwaliteit is. In Frankrijk en Kroatië was dat ook zo.
Zijn Durokvarkens
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb net een stapel (16 stuks) schouderkarbonades gevacumeerd en ingevroren. Pfalzdorfer Landschwein, scharrelvarken die een flink deel van hun leven lekker in de weide rennen en wroeten. Wat mij (weer eens) opviel, het vlees was droog, droog als in het lekte geen vloeistof, wat het bij de Supermarkt en de meeste slagers altijd doet. Kan je zien dat het een andere kwaliteit is. In Frankrijk en Kroatië was dat ook zo.
Zijn Durokvarkens
[ afbeelding ]
quote:De NVWA,de Nederlandse Voedsel- en
Warenautoriteit,maakt zich zorgen om de
oprukkende Afrikaanse varkenspest.De
ziekte komt niet voor in Nederland,maar
is in Duitsland vastgesteld.
Het virus is onder meer aangetroffen in
Noordrijn-Westfalen dat aan Nederland
grenst.Op 150 kilometer van Limburg is
een besmet wild zwijn aangetroffen.Ook
bij gehouden varkens zijn besmettingen
vastgesteld.De ziekte is in veel
gevallen dodelijk.Voor mensen is het
virus ongevaarlijk.
Deze week kwam de provincie Limburg met
een waarschuwing.Boeren,jagers en
burgers krijgen het verzoek om extra
alert te zijn.
Maar wie is die meneer rechts op de foto?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Leuk om eindelijk een beeld bij je te hebben.
Ik overwoog 'm even maar vond deze deur te openquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wie is die meneer rechts op de foto?
Teringjantje, wat flauw![]()
Dequote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:42 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn nu verhuisd van de Franse Pyreneeën naar de Spaanse. Warmpjes wel, maar gelukkig op de camping veel schaduw. Verder heel relaxte sfeer, plek voor de hangmat en een plaats waarin ik bijna de tent moet zoeken zo veel ruimteen dat ondanks een Spaanse feestdag.
@:derLudolf : Mijn ouders zouden naar Slovenië en Oostenrijk gaan, met een tussenstop bij het Lago d’Idro omdat mijn zus + haar vriend daar ook waren.
Nu zijn mijn zus en zwager terug naar Innsbruck gegaan (daar woont mijn zus) en heeft ze via haar werk nog een overnachting geregeld aan de Achensee om de hitte wat te kunnen ontvluchten. Ouders stonden namelijk op een camperplaats omdat alle campings waar ze nog kunnen komen met een defecte turbo, vol zitten. Zaterdag kunnen ze dan wel naar een camping bij Innsbruck, en maandag dus de derde camper
[ Bericht 28% gewijzigd door Blues op 21-06-2025 10:33:09 ]
Voor grote stukken gebruik ik een metaal blad. Alleen voor de randen met draad.quote:
Na 15 jaar groeien en daarvan zeker 10 jaar doelbewust eea wel en anderen niet snoeien zijn de ramen van de buren die erin konden kijken nu afgedekt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:19 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie jullie hebben een gluurvrije tuin?ik ken alleen tuinen waar de buren vanaf hun eerste verdieping vol in kijken.
Niet dat ik van plan ben om te gaan zonnebaden. Was vandaag om 11:00 een uurtje baantjes zwemmen in buitenbad, nu al rug licht verbrand![]()
Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 vanaf een jaar of 14 mag je er vaak wel in. Onder begeleiding van volwassene (ik denk dat ik dat ben) Kan me voorstellen dat ze bij badpakdag strenger zijn, zodat er geen groepen jongeren komen rondhangen.
We hebben een andere gevonden. Bijna twee uur rijdenDie meiden moeten echt een keer in de bloterik gaan durven, zoveel meer keuze, zoveel minder reistijd. En veel lekkerder in de sauna en zwembad
Mjawel.quote:
Krijg het er warm van, alleen al het lezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mjawel.
Nog 2 dagen.
Vandaag o.a: pallet bierkratten ompakken + buslading frisdrank. Koelwagen door weiland rijden met de bus. Koelwagen inpakken met gekochte drank. Spullen ophalen. Veel bus in en uit pakken. Paar uur in de keuken. Naar locatie en dan fancy BBQ-diner voor 36 man maken, inclusief uitserveren en uithalen. Daarna nog wat meer bussen in en uitpakken.
Straks korte broek aan, later in de middag lange broek, overhemd en sloof![]()
Ik heb nog niet zo'n zin.
Dank.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijg het er warm van, alleen al het lezen.
Sterkte vandaag
Maar lees het eens terug, dat moet je toch een geweldig gevoel van trots gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mjawel.
Nog 2 dagen.
Vandaag o.a: pallet bierkratten ompakken + buslading frisdrank. Koelwagen door weiland rijden met de bus. Koelwagen inpakken met gekochte drank. Spullen ophalen. Veel bus in en uit pakken. Paar uur in de keuken. Naar locatie en dan fancy BBQ-diner voor 36 man maken, inclusief uitserveren en uithalen. Daarna nog wat meer bussen in en uitpakken.
Straks korte broek aan, later in de middag lange broek, overhemd en sloof![]()
Ik heb nog niet zo'n zin.
Was boksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Naar binnen gevlucht nu de zon echt op het balkon komt. Denk dat de was zo droog is.
Bazaar aka Zwarte Markt in Beverwijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:14 schreef Tele6 het volgende:
En als ik zaterdagavond rijpe meloen wil, wanneer moet ik dan meloen kopen?
Heerlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vooral dat laatsteIk ben nu nachtje met mezelf op pad, sauna met hotelovernachting. Wat een feestje
![]()
Beverwijk is beetje ver weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Bazaar aka Zwarte Markt in Beverwijk. Daar heb je altijd fruitkamen waar het fruit al goed rijp is en direct op moet.
Lokale turk wellicht?
Het alternatief was "iedereen brengt iets mee" maar dat was logistiek ingewikkeld omdat we die dag eerst naar een klimbos gaan 20 km verderop, dan een moordspel doen, en daarna pas naar mijn huis om te eten. Dus dan zouden mensen het van tevoren bij mijn huis moeten brengen of zo. En zou je moeten coördineren dat het bij elkaar een beetje wat wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef mjan het volgende:
@:Tele6 Waarom moet /jij/ alles koken?
+/- 1000 gram stokbrood
Ik haat tapas zelf koken, dus ik ben geen goede bron. Maar ik zou iets met artisjokken doen. En iets met paddenstoelen. Gazpacho. En een tortilla maken.
Kip/vis gaat mijn pet te boven.
Je hoeft toch ook niet met iedereen 100% rekening te houden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het alternatief was "iedereen brengt iets mee" maar dat was logistiek ingewikkeld omdat we die dag eerst naar een klimbos gaan 20 km verderop, dan een moordspel doen, en daarna pas naar mijn huis om te eten. Dus dan zouden mensen het van tevoren bij mijn huis moeten brengen of zo. En zou je moeten coördineren dat het bij elkaar een beetje wat wordt.
Ik ben van plan om tapas breed op te vatten, dus gewoon allemaal lekkere dingetjes te regelen die niet per se Spaans hoeven te zijn.
Vandaar dat ik eerst gehaktballetjes met parmezaanse kaas en tomatensaus in gedachten had.
Snoepgroente, een paar dips, gesneden fruit, een salade, en dan een paar simpele warme gerechtjes. Ik denk knoflookchampignons en misschien gebakken aardappels; in dat geval minder stokbrood nodig denk ik.
Wat voor kiphapjes?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik snap niet niet vegetarische niet. Wil die perse kip of vis? Dan zou ik een schaaltje sardientjes toen en een schaaltje kiphapjes
Super standaard: wraps met kipfilet, sla, honing mosterd saus. Evt wat komkommer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor kiphapjes?
Ik heb echt geen enkel verstand van kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |