Tja…pannenkoeken kan altijd nog. Amersfoort is beetje ver…Dank je zover.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken in bos eigenlijk alleen een pannenkoekentent waar ze ook gewoner eten verkopen.
Ja en in Amersfoort vind ik bergpaviljoen bistronomique heel mooi buiten, maar niet per se heel lekker.
Oh ja bij Kerckebosch ben ik wel eens geweest. Dat is wel precies wat ik me bij een 'behoorlijk' restaurant voorstel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Candaasje het volgende:
Echt in het bos ken ik eigenlijk enkel Mas Montagne bij Amerongen, maar dat is lunch/borrel.
Geen idee hoe goed ze zijn verder, de locatie is fijn zo in het bos en ze hebben plantaardige kroketten dus dan ben ik al tevreden![]()
In Zeist zit nog restaurant kasteel Kerkebosch, krijgt wel goede reviews zover ik even snel zie. Zelf nog niet gegeten.
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Bij heel wat van die dingen die je (in het verleden) noemde had ik echt iets van "bestaat dat joh" - zo ook nu met een medische noodgevallen app.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook ICE nummers in mijn telefoon: de mensen die ze moeten bellen als zoiets gebeurt (familie en beste vriendin). Ouders daarom ook echt met de naam Ouders in het adresboek.
Nu staan die nummers ook in de app, maar zitten bij mijn contacten niet in de weg.
Ik heb geen angststoornis, maar het is een kleine moeite die potentieel veel leed kan besparen.
Ingewikkeld @vlindertje89 als het aan de ene kant stukken beter gaat, maar daardoor aan de andere kant opeens rafeltjes komen. Gelukkig laat je je er niet door tegenhouden, als ik lees hoe je dagen verlopen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fronleichnam, in delen van Duitsland ook. Op weg naar m'n huis zag ik bij de katholieke kerk ook geel/witte vaantjes hangen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:59 schreef Candaasje het volgende:
morgen is een feestdag in Oostenrijk…
NRW ligt morgen ook plat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fronleichnam, in delen van Duitsland ook. Op weg naar m'n huis zag ik bij de katholieke kerk ook geel/witte vaantjes hangen.
Waar hebben je ouders een camper gehuurd joh? Harrie's handelsonderneming, handel in campers, magneetvisspul en fatbikes?
En de keuze is gevallen op Kerckebosch. Beetje sjiek ook, denk ik zo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Candaasje het volgende:
Echt in het bos ken ik eigenlijk enkel Mas Montagne bij Amerongen, maar dat is lunch/borrel.
Geen idee hoe goed ze zijn verder, de locatie is fijn zo in het bos en ze hebben plantaardige kroketten dus dan ben ik al tevreden![]()
In Zeist zit nog restaurant kasteel Kerkebosch, krijgt wel goede reviews zover ik even snel zie. Zelf nog niet gegeten.
Aha, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij had Lucky vorige week gezegd dat ze morgen een afspraak hebben bij de dierenarts. Dus vandaar de berichtjes
Zou je denken hèquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fronleichnam, in delen van Duitsland ook. Op weg naar m'n huis zag ik bij de katholieke kerk ook geel/witte vaantjes hangen.
Waar hebben je ouders een camper gehuurd joh? Harrie's handelsonderneming, handel in campers, magneetvisspul en fatbikes?
x2, veel sterktequote:Op donderdag 19 juni 2025 08:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
voor @:lucky_strike
Het is klote, maar het is ook liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |