Moet ik nu echt uitleggen dat je het kunt lezen alsof ik voor jouw beurs achter het station heb gestaan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar hoezo vies voelen. Mevrouwtje ik-ga-wel-een-dagje-eerder-kan-ik-lekker-24-uur-in-bad-liggen
Ik WOON achter het station. Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik nu echt uitleggen dat je het kunt lezen alsof ik voor jouw beurs achter het station heb gestaan?
Nou 16 danquote:En ik lig geen 24 uur in bad want ik moet eerst nog werken
Ik wel. En ik houd ook nog steeds van mezelf hoor. En van mijn dirty mindquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar dit is echt raar Catjen. Niemand ziet dat zo. Niet hier. Luv joe
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi dat ik gisteren voor wat extra billetjesbestedingsgeld heb gezorgd voor je
IntrigerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Mooi, dan zitten we weer op één lijnquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wel. En ik houd ook nog steeds van mezelf hoor. En van mijn dirty mind
Valt mee hoor, we hebben gewoon direct bij het hotel kleinere kamers geboekt en die waren hihi haha tientjes goedkoperquote:
Anticlimaxquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor, we hebben gewoon direct bij het hotel kleinere kamers geboekt en die waren hihi haha tientjes goedkoper
Prednison kan heel schadelijk zijn, omdat het allerlei reacties onderdrukt. Soms is dat goed, soms wordt het onderliggende probleem daarvan veel erger, wat dan pas opgemerkt wordt wanneer gestopt wordt met de prednison. En die schade is niet altijd dan nog te herstellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alles kan. Behalve Wim.
Geen idee op welke termijn prednison schadelijk is, maar meestal ben je na één of twee weken er een klaar mee en kun je weer een tijd zonder.
Ja snap ik. Maar ja ik zat al een tijdje naar die ene te loeren en toen ontdekte ik net pas die andere. Dus ja samen zijn die wel gewoon. Jeweet. Groepjequote:Op donderdag 19 juni 2025 21:11 schreef sigme het volgende:
Ik nam de billetjes zonder gaten, @:dr_flash, als ik moest kiezen.
Sowwyquote:
Prednison is gewoon kut en rotzooi wat daarnaast ook wel iets doetquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Prednison kan heel schadelijk zijn, omdat het allerlei reacties onderdrukt. Soms is dat goed, soms wordt het onderliggende probleem daarvan veel erger, wat dan pas opgemerkt wordt wanneer gestopt wordt met de prednison. En die schade is niet altijd dan nog te herstellen.
Joh ga jij lekker achter het station staan met je vieze hersensquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sowwy![]()
En DAAROM moet je zulke dingen niet uitleggen Fles
Ja dat snap ik. Maar die met gaten is dan weer geen pick25 toch? Dus die gatenkaas heeft alleen zin samen met die ander want dan zijn ze 25/25/25. Dus de gatenkaas in z'n uppie is meer gat dan blad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar ja ik zat al een tijdje naar die ene te loeren en toen ontdekte ik net pas die andere. Dus ja samen zijn die wel gewoon. Jeweet. Groepje
Nou nee geen Pick25 want ander systeem. In de Criswell Comprehensive Catalog of Confederate Paper Money zijn ze wel allebei Type-25 (T-25) en dat is ook wat er op de headr staat en daarom telt hetquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar die met gaten is dan weer geen pick25 toch? Dus die gatenkaas heeft alleen zin samen met die ander want dan zijn ze 25/25/25. Dus de gatenkaas in z'n uppie is meer gat dan blad.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
allebei Type-25 (T-25) en dat is ook wat er op de headr staat en daarom telt het
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ja lieve kijkbuiskindertjes, Catske en Fleske gaan weer de hort op allen
A TRIPLE PLAYquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar die met gaten is dan weer geen pick25 toch? Dus die gatenkaas heeft alleen zin samen met die ander want dan zijn ze 25/25/25. Dus de gatenkaas in z'n uppie is meer gat dan blad.
Ik kan het je vertellen, maar het zou je niets zeggen.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is gebeurd. Na de eerste injectie ging Piep geheel in stijl flink braken. Niet gek want een kwartier daarvoor heeft ze nog enorm veel gegeten. Daarna verliep alles soepel. Ze sliep mooi in.
We hebben haar begraven in haar favoriete houding.BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben haar met water uit de gieter overgoten. Ze was dol op die gieter. Ik kon nooit de planten watergeven zonder dat zij uit de straal wilde lebberen![]()
We zijn verdrietig, moe en ook tevreden met hoe het verlopen is.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |